IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Autechre Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 17:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 17:48 schreef B6R6A6M het volgende:
Binnenkort wordt het filmpje gedownload door een vriend!

Wat heeft die vriend met Rhodium te maken?

Zorg maar dat JIJ het downloadt en het voor hem op CD brandt. Ik mail je ff je nieuwe password.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-06-2003 17:56 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Komt erop neer dat je (BRAM) username en accestijd wordt gelogd. 'Tis niet de bedoeling dat anderen je fukking username en password gaan lenen want net zo makkelijk leent hij/zij het weer aan anderen.

In het algemeen: Mensen die passwords/pin nummers doorgeven moeten gehangen worden.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-06-2003 17:57 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Het is niet doorgegeven, ik begrijp het.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 17:58 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mooi dan kunnen we het nu weer over Autechre hebben, want die clip is een must see!!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-06-2003 18:09 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Over een paar maanden krijg ik hem waarschijnlijk ook te zien, maar tot die tijd kan ik het er nog niet over hebben. Ik ben nu op zoek naar het album Confield want wat ik gehoord heb vind ik geweldig. Helaas verkopen de meeste mailorders die ik ken geen Autechre cd's en zal ik toch maar op zoek moeten gaan naar cd winkels.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-06-2003 18:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Bij de Plato in Utrecht hadden ze nog een exemplaar van Confield. Bij de betere CD-zaken is het echt wel te krijgen. Als je Confield tof vindt, vind je de laatste ook gaaf ('Draft 7.30').

Voor undergroundprijzen zal je ze niet vinden btw, verwacht gewoon 18, 19 euro te betalen.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-06-2003 18:14 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Dat geld heb ik er wel voor over. Ik kom regelmatig in Zwolle dus ik zal daar maar eens bij Plato kijken of ze Confield of dat nieuwe album hebben.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 16-06-2003 22:51 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2003 17:58 schreef Dwaallicht het volgende:
Mooi dan kunnen we het nu weer over Autechre hebben, want die clip is een must see!!


clip....


autechre.....




1 . die staat op de server (rajacker)?
2. Hoe kom ik aan een loginnaam + password voor die server?


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 25-06-2003 18:41 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ik heb zojuist ep7 gekocht ben nu aan het luisteren 1ste nummer is niet zo de rest wat beter. Duurt 70 minuten

IK lees net dat er een hidden track aan het begin van de cd staat!

[Dit bericht is gewijzigd door NolthuarII op 25-06-2003 18:42]


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 25-06-2003 22:10 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

IK heb Confield geluistert maar vond het te ontoegankelijk dus heb ik gisteren Incunabula gekocht, een erg gave cd.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 04-07-2003 18:24 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 25 juni 2003 18:41 schreef NolthuarII het volgende:
Ik heb zojuist ep7 gekocht ben nu aan het luisteren 1ste nummer is niet zo de rest wat beter. Duurt 70 minuten

IK lees net dat er een hidden track aan het begin van de cd staat!


Hulde!
Hulde!

Dikke vette heerschplaat!


Dit slaat nergens op.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 08-07-2003 20:27 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 18:24 schreef mörke het volgende:
Hulde!
Hulde!

Dikke vette heerschplaat!


zekers na meer luisteren. Over een tijd maar een 2de cd van hun aanschaffen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2004 21:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Je moet gewoon ALLES van Autechre aanschaffen .

Ik ben nog steeds op zoek naar de 'Gantz Graf' DVD.

GVD, toen ze mijn PC gejat hebben is ook die prachtige videoclip van dat nr. op m'n harddisk in rook opgegaan.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 10-06-2004 21:11]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-06-2004 21:13 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Cool! Wist niet dat een Autechre-topic bestond.
Het album Amber vind ik persoonlijk nog steeds de beste.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2004 21:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Amber is wel hun 'finest hour' ja. Maar alles van die gasten heerst, al vond ik Incunabula (hun debuut) op een gegeven moment wat saai worden.

Draft 7.30 (nieuwe, vorig jaar dan nog he) was weer ouderwets sterk .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-06-2004 21:21 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

Draft 7.30 is ook een sterk album. Vond enkele albums in de tussentijd wel wat naar elektronisch geneuzel klinken. Wel goed, maar soms enorm moeilijk te volgen...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-06-2004 21:27 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Vaker luisteren Ik vond zelf 'Confield' en 'EP7' het moeilijkst te verwerken, maar die waren uiteindelijk ook erg tof.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 11-06-2004 18:40 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ha 4 pagina's over een elektronica gigant! , maar ik zie nergens opmerkingen over hun meesterwerkje: TRI-REPETAE++

dat is gewoon een G-E-N-I-A-L-E dubbelaar,

mensen die van Autechre houden en niet echt weten wat hier nog meer op lijkt of zich interesseren voor andere elektronica varianten raad ik aan deze namen eens uit te checken: BOLA, Global Communications 76:14, Amon Tobin (iets meer d&b gericht, maar zeer goed, eigenlijk alles van het Ninja Tune label), Kid 606 (schizoid breakcore), Prefuse 73, Mu-Ziq en zo kan ik nog even doorgaan oh en natuurlijk de godfathers van dit alles, Kraftwerk.....

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 11-06-2004 18:45]


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 11-06-2004 21:45 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2004 18:40 schreef Spirit In Black het volgende:
ha 4 pagina's over een elektronica gigant! , maar ik zie nergens opmerkingen over hun meesterwerkje: TRI-REPETAE++

dat is gewoon een G-E-N-I-A-L-E dubbelaar,



Wat is hier specifiek meesterwerk achtig aan?
Enige uitweiding dus
(ik heb alleen ep7)


Argh
Usericon van Argh
Posted 11-06-2004 21:47 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Autechre, hm kheb Draft 7.30 op cd die is wel erg fijn qua vage sfeer... maar ik hoor toch liever iets als een

Aphex Twin / Squarepusher / Venetian Snares / Xanopticon (!)


dat laatste is zeg maar een mix tussen het nieuwere werk van autechre en de geflipte snelheid en beats van Venetian snares... maar stukken volwassener, echt een aanrader!


[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-06-2004 21:49]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2004 23:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Spirit in Black, thx for the pointers -- daar ga ik zeker eens achteraan.

Argh, ik vind Venetian Snares maar bagger, maar dat ben ik. Dat Xanopticon schijnt wel de shit te zijn, ik zal het eens horen. Ik vind Aphex Twin, op 'Come to Daddy' na, een beetje saai. Squarepusher daarentegen heerst dan weer de pannen van het dak -- vooral die laatste release, 'Ultravisitor'.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nekro
Usericon van nekro
Posted 12-06-2004 0:17 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-06-2004 0:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2004 0:17 schreef nekro het volgende:


What seems to be the problem?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


nekro
Usericon van nekro
Posted 12-06-2004 0:39 by nekro Wijzig reactieProfiel van nekroQuote dit bericht



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-06-2004 0:41 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hehe, Autechre heerst.

Maar weet je, ik ken behoorlijk wat grindcorefans die om de één of andere reden de ouwe Squarepusher vet vinden. Misschien moet je dat eens checken, album heet 'Hard Normal Daddy'.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen