IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 25-06-2003 21:27 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Ach ja, waarschijnlijk heb ik teveel wannabe sxe-ers ontmoet Die zijn namelijk erg irritant en zijn het dus wel om bij een groepje te horen. Misschien zijn jullie idd anders? Maar toch, ik zou me nooit zo noemen


"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-06-2003 21:32 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dat komt omdat jij waarschijnlijk ook nooit achter de denkbeelden kunt staan. Dat is dus wel logisch.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 25-06-2003 22:40 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 25 juni 2003 20:22 schreef anonymous het volgende:
Waarom moet je zonodig een statement maken?


Goede vragen tevens ook moeilijke vragen. Waarom is het belangrijk om te vertellen wat je doet? Als jij iets bereikt hebt dan wil je graag dat andere mensen dat ook weten. Maakt niet uit wat zo werkt dat gewoon. Dat is punt 1 het is gewoon een deel van de menselijke aard, dingen delen met andere mensen en het niet voor zichzelf houden. Dat is bij heel veel mensen zo!

Daarnaast is het voor sommige van die mensen die voor zo'n weg gekozen hebben vaak belangrijk om te laten zien dat het ook anders kan. Niet als een blijk van ego (ok die mensen heb je ook) maar meer als een statement van verandering naar een gedeelte van jouw beeld. Je ziet graag de wereld door je eigen ogen en probeert deze dan ook op een bepaalde manier te beinvloeden. Je "drukt" je stempel op je omgeving door mensen hierover na te laten denken! En daar mag je naar mijn mening best trots op zijn.

quote:
Op 25 juni 2003 20:22 schreef anonymous het volgende:
Waarom moet je zonodig aan anderen laten weten dat je sxe bent?


Onder andere omdat het duidelijk is, je weet waar je mee te maken hebt. Daarnaast zijn mensen die over veel dingen nadenken vaak realistisch en trots op hun denkbeelden. Je wilt graag dat het geaccepteerd wordt breed dat mensen sXe zijn. En dat je niet in het verdomhoekje geduwt wordt.


Wyb
HELL YEAH !!
Usericon van Wyb
Posted 27-07-2003 17:35 by Wyb Wijzig reactieProfiel van WybQuote dit bericht

Ik vind het op zich een hele positieve instelling maar wat mij er aan tegen staat is het militante en de soms bijna arrogante houding tegen over de niet sxe en het gepreek erover!Er zijn zoveel mensen die zo leven maar niet preken en met kruizen op hun handen lopen.Dit gaat niet voor alle sxe op,toen ik laatst in NY zag ik een veel ruimdenkende en tolerantere sxe scene.Ik ken de sxe scene al heel lang in Nederland en weet ook hoe jongens die in 1990 treu till dead waren er nu over denken en ik ben bang dat heel veel jongens van nu er ook zo over denken als ze 30 zijn.


still dedicated


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2003 17:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Daar zit wel wat in. Ik geloof dat zelfs de gasten die "True till death" hebben uitgevonden (Chain of strength) geen sXe meer zijn. Dat is best triest. En de extremelingen die preken en militant doen maken het juist kapot. Ik zelf ben 25 en al zo'n jaar of 7 sXe. Ik ben er aan voorgesteld door Johan Reflections die bij mij in het dorp heeft gewoond. Maar het is nou eenmaal zo dat elk denkbeeld zijn extremelingen heeft en dat de rest van de wereld zich daar totaal op focust en niet kijkt wat er nou precies achter zit. Zie op dit moment bijvoorbeeld moslims.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 20:31 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik vind het allemaal leuk en aardig zolang ze hun bek erover houden.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2003 20:36 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 juli 2003 20:31 schreef Claw het volgende:
Ik vind het allemaal leuk en aardig zolang ze hun bek erover houden.


Verwacht je nou een staande ovatie voor een opmerking als deze? Want zoiets post je toch niet zomaar?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 20:39 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 27 juli 2003 20:36 schreef XnegativeX het volgende:
Verwacht je nou een staande ovatie voor een opmerking als deze? Want zoiets post je toch niet zomaar?


Verwachtte jij een staande ovatie toen je dit topic starte?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2003 20:46 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 juli 2003 20:39 schreef Claw het volgende:
Verwachtte jij een staande ovatie toen je dit topic starte?


Neuh, maar ik verwachte wel fatsoenlijke reacties waardoor een leuke discussie zou ontstaan. Je weet wel...het doel van een forum. Die reactie van jou zou op alles van toepassing kunnen zijn. Alles wat jou niet aanstaat en niet binnen jou straatje past is best maar ze moeten er hun bek wel over houden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 20:51 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Kun je niet gewoon geen alcohol, drugs en tabak gebruiken zonder het van de daken af te schreeuwen? Dat is mijn punt.

Ik eet geen tomaten, geen pindakaas en drink geen witte wijn. Daar hoef ik toch ook geen topic over te openen?

"Maar ik ben wel benieuwd wat jullie ideeen hierover zijn."

Mijn idee is dat ik het een beetje sneu vind dat je er zo apetrots over gaat lopen doen. OK?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2003 20:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 juli 2003 20:51 schreef Claw het volgende:
Kun je niet gewoon geen alcohol, drugs en tabak gebruiken zonder het van de daken af te schreeuwen? Dat is mijn punt.

Ik eet geen tomaten, geen pindakaas en drink geen witte wijn. Daar hoef ik toch ook geen topic over te openen?

"Maar ik ben wel benieuwd wat jullie ideeen hierover zijn."

Mijn idee is dat ik het een beetje sneu vind dat je er zo apetrots over gaat lopen doen. OK?


Lees anders het topic even door schatje. D'r zijn pagina's vol geschreven over dit onderwerp. Dus waarom moet je er nou zo lomp over lopen doen? Ik bedoel dit echt niet lullig hoor. Maar je kunt toch ook relaxed reageren. Waarom erger je je zo?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 27-07-2003 20:58 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Oh sorry, ik erger mij er niet aan. Beetje ongelukkig mijzelf ge-uit misschien.

Ik heb er ook wel respect voor, omdat het gewoon knap is om de discipline op te brengen.

Maar ... nouja, ook al is het al vaker gezegd: ik vind het wel een beetje jammer dat het zo expliciet ge-uit moet worden.


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Moridin
Usericon van Moridin
Posted 27-07-2003 21:07 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

Laat ik voorop stellen dat iedereen moet doen en laten wat ie zelf wil. Wat dat betreft heb ik er ook helemaal geen problemen mee dat iemand mormoon, hindoe, Metalhead, punker, of R&Bknakker is. Als je dus Straightedge wil zijn prima.

Als je dat wil laten weten is dat tot op zeker hoogte ook prima; ik loop ook in metalshirts rond, punkers met een hanekam, en Straightedgers met kruizen op hun klauwen. Ik kan me echter wel voorstellen dat mensen zich eraan gaan irriteren als je dit elke keer zo nadrukkelijk van de daken gaat af lopen schreeuwen. Ik bedoel zo'n beetje iedereen heeft toch een hekel aan Jehova's langs de deur, of van die opdringerige islamietjes?


Murder in the front row.......


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-07-2003 21:13 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nou kan ik me begrijpen dat je je ergerd aan iemand die zich aan je opdringt. Maar of dat nou een sXe-er is of een groeneboer dat doet er dan niet toe. D'r zijn maar weinig sXe-ers die zo enorm met hun idealen te koop lopen hoor. Maar dat zijn nou net de mensen die jullie zien. En dus zijn dat de mensen waar jullie over vallen.

Dat je je ergerd aan de kruizen op de handen kan ik al minder begrijpen. Dat is hetzelfde als zeggen: "Waarom heeft die gast altijd van die metalshirts aan en van dat lange haar? Moet hij daar zonodig zo mee te koop lopen dat hij naar die muziek luisterd?"

En als laatste zijn het dus wel een zet idealen. Het is niet dat je geen bier LUST of roken gewoon niet LEKKER vind. Het gaat om de achterliggende gedachte. En ik vind dat mensen best voor hun mening uit mogen komen. En daar ook trots op mogen zijn.
Alleen moet je er niet iedereen mee gaan lastig vallen. Maar je moet het ook niet verbergen omdat je bang bent om mensen op de tenen te trappen. Dat heet individualisme.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2003 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb bewijs dat neggie vleeseeters knuffelt!


Moridin
Usericon van Moridin
Posted 27-07-2003 21:19 by Moridin Wijzig reactieProfiel van MoridinQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 21:13 schreef XnegativeX het volgende:
Nou kan ik me begrijpen dat je je ergerd aan iemand die zich aan je opdringt. Maar of dat nou een sXe-er is of een groeneboer dat doet er dan niet toe.



Precies

quote:

Dat je je ergerd aan de kruizen op de handen kan ik al minder begrijpen. Dat is hetzelfde als zeggen: "Waarom heeft die gast altijd van die metalshirts aan en van dat lange haar? Moet hij daar zonodig zo mee te koop lopen dat hij naar die muziek luisterd?"



Precies

quote:

D'r zijn maar weinig sXe-ers die zo enorm met hun idealen te koop lopen hoor. Maar dat zijn nou net de mensen die jullie zien. En dus zijn dat de mensen waar jullie over vallen.



Daar zijn er dus net teveel van, net zoals binnen zoveel "groepen".

Zo en nu ga ik Blackadder kijken


Murder in the front row.......


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 30-07-2003 22:03 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2003 21:13 schreef XnegativeX het volgende:
Nou kan ik me begrijpen dat je je ergerd aan iemand die zich aan je opdringt. Maar of dat nou een sXe-er is of een groeneboer dat doet er dan niet toe. D'r zijn maar weinig sXe-ers die zo enorm met hun idealen te koop lopen hoor. Maar dat zijn nou net de mensen die jullie zien. En dus zijn dat de mensen waar jullie over vallen.

Dat je je ergerd aan de kruizen op de handen kan ik al minder begrijpen. Dat is hetzelfde als zeggen: "Waarom heeft die gast altijd van die metalshirts aan en van dat lange haar? Moet hij daar zonodig zo mee te koop lopen dat hij naar die muziek luisterd?"

En als laatste zijn het dus wel een zet idealen. Het is niet dat je geen bier LUST of roken gewoon niet LEKKER vind. Het gaat om de achterliggende gedachte. En ik vind dat mensen best voor hun mening uit mogen komen. En daar ook trots op mogen zijn.
Alleen moet je er niet iedereen mee gaan lastig vallen. Maar je moet het ook niet verbergen omdat je bang bent om mensen op de tenen te trappen. Dat heet individualisme.


Dude ben jij niet allang aan het liften door Europa?


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 30-07-2003 22:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 22:03 schreef NolthuarII het volgende:
Dude ben jij niet allang aan het liften door Europa?


grin..dat is die andere sXe


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-07-2003 22:13 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2003 22:03 schreef NolthuarII het volgende:
Dude ben jij niet allang aan het liften door Europa?
* PROEST * * PRUTTEL


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Evelynne
Usericon van Evelynne
Posted 03-08-2003 18:51 by Evelynne Wijzig reactieProfiel van EvelynneQuote dit bericht

Officieel gezien ben ik ook straight edge, maar ik geef er liever geen naam aan, ik heb daar ook niet zo 1-2-3 voor gekozen, het is meer zo gegroeid in de loop der jaren. Ik loop het ook niet van daken te schreeuwen dat ik geen vlees eet enzo, ik vind dat ieder dat voor zichzelf moet weten wat ie wel en niet eet. Ik ga het ook niemand opdringen. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat een mens een beetje bewust met de dingen omgaan, van: waarom doe je bep. dingen, eet je bep. dingen. etc.


You can't go beyond the limit without falling down


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 04-08-2003 23:52 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 30 juli 2003 22:04 schreef Vampie het volgende:
grin..dat is die andere sXe


yeah thats me!!

...still on the road


Evelynne
Usericon van Evelynne
Posted 05-08-2003 0:21 by Evelynne Wijzig reactieProfiel van EvelynneQuote dit bericht

good point, negativeX, jij lijkt me een verstandige jongen.


You can't go beyond the limit without falling down


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 05-08-2003 10:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 23:52 schreef XPositiveX het volgende:
yeah thats me!!

...still on the road
Hey dude! Waar zit je nu?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 05-08-2003 11:23 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

IK heb er absoluut geen problemen mee als mensen dit zijn. Maar ik zou t niet willen. Ik ben wel vreselijk tegen roken. Verder drink ik wel eens wat en los sex contact heb je na een tijd vrijgezel te zijn geweest wel behoefte aan dusch
Ik rook niet en als andere mensen dat doen ga ik altijd heel gemeen en vervelend doen omdat dat echt iets is wat ik NIET kan uitstaan
Ik gebruik geen drugs, maar als andere mensen dat willen doen ja moeten ze zelf weten.


LAI LAI HEI


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 05-08-2003 12:02 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2003 23:52 schreef XPositiveX het volgende:
yeah thats me!!

...still on the road


Yo dude, waar zit je man?


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen