IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 20-03-2005 12:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 12:26 schreef str8t_edge het volgende:
Ok, ut zal wel als hele late reactie beschouwd worden maar ik lees dit bericht nu pas.
Ik ben zelf ook een sXe'er (Straight Edger)
De reacties zoals mietje, en wat doe je jezelf aan krijg ik vaak te horen.
Maar je moet het maar zo bekijken... Ik heb GEEN DRUGs, ALCOHOL, NICOTINE of andere verslavende middelen nodig om veel plezier te hebben!
Natuurlijk zijn dit niet de enigste regels van Straight Edge...
sXe zet zich in voor de derde wereld landen: eet bv niet bij McDonalds.
Dierenrechten: draag geen leer, eet geen dierenproducten, enz...
Straight Edge is ontstaan uit de Hardcore scenes (en dan niet met die mensen wat rondrennen en TERRORCREW roepen)
Straight Edger's dragen kruizen op de rug van hun handen...dit is ontstaan in amerika: Men kreeg un zwart kruis op hun hand als men te veel op had, zodat de barman wist dat hij geen alcohol meer moest schenken.
Dus NIET bij concerten zoals velen denken.
Maarja...ik snap niet wat er aan straigh edge laf word gevonden... het is un subcultuur met VEEL BETERE richtlijnen in het leven dan velen zullen hebben. sXe is tegen verslavende middelen, enzx waar veel mensen niet vanaf kunnen blijven!!! Dus F*CK en






Regels van straightedge? Niet alle sXe zijn vegetarisch of veganistisch, dat is geen regel. Het is een stijl/manier van leven, geen regelement.


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 31-03-2005 16:33 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2005 18:20 schreef ghoulliette het volgende:
"Straight Edgers are so right wing nowadays, they might as well be wearing swastika's"

Downset, London 2004





haha, hoe komt dat zo ?



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-03-2005 16:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 31-03-2005 16:44 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2003 0:09 schreef ElitE het volgende:
Waarom zou de mens geen vleesch mogen eten het is heel natuurlijk dat wel elkaar eten maar dan moet het dier wel waardig geleeft hebben(beinvloed ook nog eens de smaak) en ik vind dat je ooit eens een dier zelf geslacht moet hebben want dan weet je waar je het over hebt (niet dat ik het wel eens gedaan heb maar ik wil het nog wel eens doen)

Maar wat is een mensch zonder vleesch


En dat zegt iemand met het domme tegen zinloos geweld plaatje in zijn avatar

hoezo hypocriet


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 31-03-2005 16:46 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 31 maart 2005 16:44 schreef Morghodius het volgende:
En dat zegt iemand met het domme tegen zinloos geweld plaatje in zijn avatar




Zn avatar eerst beter lezen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-03-2005 16:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 maart 2005 16:44 schreef Morghodius het volgende:
En dat zegt iemand met het domme tegen zinloos geweld plaatje in zijn avatar

hoezo hypocriet

bovendien is beestjes slachten niet geheel zinloos


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-03-2005 22:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2005 12:26 schreef str8t_edge het volgende:
Ok, ut zal wel als hele late reactie beschouwd worden maar ik lees dit bericht nu pas.
Ik ben zelf ook een sXe'er (Straight Edger)
De reacties zoals mietje, en wat doe je jezelf aan krijg ik vaak te horen.
Maar je moet het maar zo bekijken... Ik heb GEEN DRUGs, ALCOHOL, NICOTINE of andere verslavende middelen nodig om veel plezier te hebben!
Natuurlijk zijn dit niet de enigste regels van Straight Edge...
sXe zet zich in voor de derde wereld landen: eet bv niet bij McDonalds.
Dierenrechten: draag geen leer, eet geen dierenproducten, enz...
Straight Edge is ontstaan uit de Hardcore scenes (en dan niet met die mensen wat rondrennen en TERRORCREW roepen)
Straight Edger's dragen kruizen op de rug van hun handen...dit is ontstaan in amerika: Men kreeg un zwart kruis op hun hand als men te veel op had, zodat de barman wist dat hij geen alcohol meer moest schenken.
Dus NIET bij concerten zoals velen denken.
Maarja...ik snap niet wat er aan straigh edge laf word gevonden... het is un subcultuur met VEEL BETERE richtlijnen in het leven dan velen zullen hebben. sXe is tegen verslavende middelen, enzx waar veel mensen niet vanaf kunnen blijven!!! Dus F*CK en





Jammer dat een cursus Nederlands niet in het pakket zit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-03-2005 22:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kwis nie dat Neggie een XbreezahXbroertje had

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 31-03-2005 22:56]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 01-04-2005 7:07 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Jazeker.
Breezer is dan ook een edge-verantwoord drankje.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


chucknorris
Black metal ist lief!
Usericon van chucknorris
Posted 13-04-2005 19:11 by chucknorris Wijzig reactieProfiel van chucknorrisQuote dit bericht

ik sta nergens voor behalve mezelf.. Als ik zin heb in dingen doe ik dat! ik heb politiek ook zwaar gehad! Irritante interessantdoenende pestkindjes met hun meningen.. DOE ER DAN WAT AAN.. ga een oranisatie beginnen of een partij ofzo.. Dus ik heb het met alle levensfilosofieën een beetje gehad.. laten we maar zeggen <-- mooie afsluiter!


Metalboeren zijn kankerlelijk!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 19:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Lekker makkelijk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-04-2005 19:48 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Hoezo, als dat nou zijn mening is.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 19:49 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Yup, dat mag ook best.
Maar ik vind het lekker makkelijk. En dat is mijn mening.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 19:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Lekker makkelijk = goed .. dan krijg je iig geen ellenlange saaie topics over op internetfora


chucknorris
Black metal ist lief!
Usericon van chucknorris
Posted 13-04-2005 20:33 by chucknorris Wijzig reactieProfiel van chucknorrisQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 19:47 schreef XnegativeX het volgende:
Lekker makkelijk.


inderdaad.. heerlijk toch? waarvoor moeilijk doen als het makkelijk kan (haha sorry.. dat plaatje is geweldig!)


Metalboeren zijn kankerlelijk!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 20:45 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2005 19:53 schreef Jenje het volgende:
Lekker makkelijk = goed .. dan krijg je iig geen ellenlange saaie topics over op internetfora


Dat is waar. Ik zie sowieso niet in waarom mensen nog nadenken over dingen. Maakt het leven alleen maar moeilijk.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 20:45 schreef XnegativeX het volgende:
Dat is waar. Ik zie sowieso niet in waarom mensen nog nadenken over dingen. Maakt het leven alleen maar moeilijk.
Jij maakt nu een denkfout die ontstaat doordat jij denkt dat jouw denkwijze de juiste zijn, dat is ook weer een nadele van een te sterke levensovertuiging


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 20:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Eh, mijn denkwijze zijn de juiste.
Ik duld daarin geen tegenspraak.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 20:56 schreef XnegativeX het volgende:
Eh, mijn denkwijze zijn de juiste.
Ik duld daarin geen tegenspraak.
Je hebt je sollicitatiehostie al naar rome gestuurd?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 20:58 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

HOMO's ZIJN VIES!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 20:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en aids is voor negers?


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 21:00 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Nee, serieus. Ik heb nooit gezegd dat mijn denkwijze de enige juiste is. En dat weet jij ook donders goed want je kent me.

Ik sta er wel achter. Dat komt omdat ik wel na heb gedacht over de dingen waar ik voor sta en niet zomaar wat roep.

Als iemand dat anders ziet dan heb ik daar ook geen problemen mee. Het zou alleen wel mooi zijn als hij/zij er ook over nagedacht had en niet zomaar wat roept.

Of liever helemaal niet nadenkt en gewoon maar wat doet. Hoewel dat ook wel weer te begrijpen is...nadenken kan soms best pijn doen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 21:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jij gaat er alleen elke keer wel vanuit dat mensen die een levensovertuiging hebben die volledig selfmade is niet nadenken daarover (je noemt het immers "de makkelijke weg")

Zelf je normen en waarden bepalen is imho moeilijker en zeker moediger dan die van een groep kopiëren .. aangezien je namelijk door alle groepen gehoond zult worden omdat je niet aan hun verwachtingspatroon voldoet.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 13-04-2005 21:04 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 april 2005 21:00 schreef XnegativeX het volgende:
Ik sta er wel achter. Dat komt omdat ik wel na heb gedacht over de dingen waar ik voor


Ik heb er ook over nagedacht en tot de beslissing gekomen te leven zoals ik nu doe.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 21:20 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2005 21:03 schreef Jenje het volgende:
Jij gaat er alleen elke keer wel vanuit dat mensen die een levensovertuiging hebben die volledig selfmade is niet nadenken daarover (je noemt het immers "de makkelijke weg")

Zelf je normen en waarden bepalen is imho moeilijker en zeker moediger dan die van een groep kopiëren .. aangezien je namelijk door alle groepen gehoond zult worden omdat je niet aan hun verwachtingspatroon voldoet.


Hoe kom je daar in godsnaam bij? Waar heb ik dat negatieve beeld aan te danken?
Ik heb enorm veel respect voor mensen die hun eigen normen en waarden bepalen. Die zich niet laten leiden door wat anderen zeggen. Zolang ze maar nadenken over hun redenen en de gevolgen van hun acties.

Maar dit: "Als ik zin heb in dingen doe ik dat!" komt gewoon niet erg gefundeerd op mij over.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen