IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 21:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En waarom niet?

Het maken van keuzes on the spot is imho gewaagder en moeilijker dan je leven vooruit plannen ...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 21:23 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Dus jij hebt zoiets van, beter geen waarden en normen hebben en als het er echt op aankomt dan besluit ik nog wel hoe ik in het leven sta?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Julius Evola
Usericon van Julius Evola
Posted 13-04-2005 21:24 by Julius Evola Wijzig reactieProfiel van Julius EvolaQuote dit bericht

Je kunt geen normen en waarden hebben als je niet alle keuzes vooraf al maakt?


Nog 13 dagen..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 21:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 april 2005 21:23 schreef XnegativeX het volgende:
Dus jij hebt zoiets van, beter geen waarden en normen hebben en als het er echt op aankomt dan besluit ik nog wel hoe ik in het leven sta?
Dat zeg ik niet .... jij ziet nu elke afzonderlijke handeling als een punt waar je een grote beslissing moet maken ... als je nu gewoon tegen je zegt dat je bijvoorbeeld niet graag bezopen wilt zijn ... dan drink je af en toe een pilsje, als je geen zin hebt dan doe je het niet ... simpel en niemand zal er moeilijk om doen.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 21:28 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Daar heb ik toch ook helemaal geen problemen mee?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 21:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar jij noemt dergelijke standpunten wel "de makkelijke weg" .. en die uitspraak is onterecht denegrerend


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 21:31 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2005 21:24 schreef Julius Evola het volgende:
Je kunt geen normen en waarden hebben als je niet alle keuzes vooraf al maakt?


Nou, als je het goed bekijkt niet nee.
Waarden en normen willen zeggen dat je van te voren weet hoe je over bepaalde dingen denkt. Dat wil nog niet zeggen dat je je waarden en normen af en toe bij stelt of dat je binnen een bepaald keurslijf leeft. Onder een zwaar juk ofzo.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 21:34 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 13 april 2005 21:30 schreef Jenje het volgende:
Maar jij noemt dergelijke standpunten wel "de makkelijke weg" .. en die uitspraak is onterecht denegrerend


Nee lieverd, dat heb ik nooit gezegd.
Die kant trek jij het op.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 21:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar jij suggereert dus dat hij over zijn normen en waarden niet nadenkt ... die suggestie doe je puur vanuit je eigen belevenig .. terwijl je eerder roept dat mensen zich niet zo koppig moet gedragen t.o.v. jouw beleving ...

Maar dat doet elk mens hoor


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 13-04-2005 21:37 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Bullshit kerel.
Hij plaatst een post die jij onder normale omstandigheden ook niet al te snugger had gevonden. Ik ken die hele gast niet en voor hetzelfde geld is hij Einstein die z'n hele leven erg goed voor elkaar heeft (maar aan zijn leeftijd te zien...)

En dat jij dat nu direkt heel serieus moet gaan nemen is meer jou probleem.
En dat terwijl je me nog wel kent ook.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-04-2005 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehe kerel chill

Laatste posts zat ik je te stangen (altijd makkelijk bij die vega's )


slome
Usericon van slome
Posted 14-04-2005 17:14 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Ik vraag me eigenlijk af... Hoe zit het met straight edgers en medicatie? Want volgens de 'straight edge normen en waarden' mag je toch geen stoffen tot je nemen waar je minder helder van wordt e.d.? Wat nu als je ziek bent en de enige medicatie voorhanden heeft als bijwerking dat je er behoorlijk high van wordt, weiger je die als straight edger zijnde dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2005 17:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Noem eens mediactie op waar je met een normale dosis high etc wordt?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-04-2005 17:18 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 17:16 schreef Jenje het volgende:
Noem eens mediactie op waar je met een normale dosis high etc wordt?


Codeine tabletten in combinatie met bier..


slome
Usericon van slome
Posted 14-04-2005 17:19 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 17:16 schreef Jenje het volgende:
Noem eens mediactie op waar je met een normale dosis high etc wordt?


Tramadol


slome
Usericon van slome
Posted 14-04-2005 17:19 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 17:18 schreef MindlessMayo het volgende:
Codeine tabletten in combinatie met bier..

Ook


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-04-2005 17:20 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 14 april 2005 17:18 schreef MindlessMayo het volgende:
Codeine tabletten in combinatie met bier..


Ja, maar ze mogen/willen geen bier.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-04-2005 17:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 april 2005 17:16 schreef Jenje het volgende:
Noem eens mediactie op waar je met een normale dosis high etc wordt?

er zitten niet voor niets gele en rode stickers op...

sommige antibiotica, kalmerings en slaapmiddelen, gewone verdovings middelen...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2005 18:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Van een normale dosis zul je echt nog geen XTC/Zware alcohol effecten ondervinden lijkt mij


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-04-2005 18:20 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 18:19 schreef Jenje het volgende:
Van een normale dosis zul je echt nog geen XTC/Zware alcohol effecten ondervinden lijkt mij


Normale dosis Haldol wel of Ritalin.


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 14-04-2005 18:21 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

Ik ben voorlopig onvrijwillig sXe.
Van de dokter mag ik geen alcohol drinken.
Roken deed ik al niet.
En aan one night stands doe ik ook niet.
Dus tja, ik voeldoe aan alle 3 de voorwaarden


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2005 18:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat zijn dat voor medicijnen? (Ik slik buiten Ibu namelijk niks ..)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-04-2005 18:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 18:22 schreef Jenje het volgende:
Wat zijn dat voor medicijnen? (Ik slik buiten Ibu namelijk niks ..)


Haldol is een antipsychoticum en Ritalin een stimulantia dacht ik. Verder heb je nog ander gedragsregulerende medicatie die zeker weten wel voor zombie toestanden of vreemde 'high' reacties kunnen zorgen.

Maar goed, behoorlijk offtopic.


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-04-2005 18:28]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2005 18:29 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja ach ...
Onze sk8erboi is niet online dus we zullen ff moeten wachten op een definitief antwoord ...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-04-2005 18:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2005 18:21 schreef Rutan het volgende:
Ik ben voorlopig onvrijwillig sXe.
Van de dokter mag ik geen alcohol drinken.
Roken deed ik al niet.
En aan one night stands doe ik ook niet.
Dus tja, ik voeldoe aan alle 3 de voorwaarden
XRutanX.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen