IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
chaoss
UNITY!
Usericon van chaoss
Posted 27-04-2006 11:58 by chaoss Wijzig reactieProfiel van chaossQuote dit bericht

dat je geen vlees eet omdat je tegen het doden van dieren bent. Misschien is nobel niet het goede woord, ik denk dat bewustheid beter is (maar volgens mij bestaat dat woord niet).


don't fuck the system, change it


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-04-2006 12:00 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 11:58 schreef chaoss het volgende:
dat je geen vlees eet omdat je tegen het doden van dieren bent. Misschien is nobel niet het goede woord, ik denk dat bewustheid beter is (maar volgens mij bestaat dat woord niet).
Gezien de mens een omnivoor is zie ik geen bezwaar tegen het eten van vlees.
Dat mensen skeptisch zijn over de bio-industie kan ik begrijpen. Maar het eten van vlees hoort bij de mens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-04-2006 13:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 12:00 schreef kwelgeest het volgende:
Gezien de mens een omnivoor is zie ik geen bezwaar tegen het eten van vlees.
Dat mensen skeptisch zijn over de bio-industie kan ik begrijpen. Maar het eten van vlees hoort bij de mens.


I agree (ongelooflijk...maar goed). verder is vegetarisme een luxe-probleem. als je drie weken niks te eten heb gehad vreet je alles van regenwormen tot half beschimmeld varkensvlees.
Maar de bio-industrie moet langzaam maar zeker verdwijnen, dan maar wat duurder vlees.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 27-04-2006 13:17 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Dat moeten ze zeker. In 2012 gaat er een wet in die bio-industrie verbiedt.


Subtiel kamerolifantje


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-04-2006 13:18 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2002 21:54 schreef XnegativeX het volgende:
We hebben nu al genoeg topics en discussies gehad over true en poser etc. Nu eens een topic over een andere extreme levens opvatting.
Ik schaar mijzelf onder de noemer Straight edge. Dit wil zeggen: Ik drink geen alcohol, rook geen tabak, gebruik geen drugs en heb geen 'losse' sexuele contacten. Nou heb ik geen zin om te gaan preken want als het om dit onderwerp gaat doe ik dat al vaak genoeg (als je ergens 100% achter staat is het soms moeilijk om er je bek over te houden). Maar ik ben wel benieuwd wat jullie ideeen hierover zijn.


Ah, dat zijn toch geheelonthouders?
Ik houd me hier (on)bewust ook aan, niet omdat ik er bij wil horen, maar gewoon uit mezelf al zonder hier vanaf te weten.
Ik drink namelijk geen alcohol, ik heb welles wat gedronken maar na een tijdje vond ik het niet bijzonder en dacht ik waarom zou ik nog drinken en ik wilde weleens kijken of ik zonder kon. Nu gebruik ik ook medicijnen dus nog een reden om niet te drinken, maar ik denk dat ik zonder medicijnen ook niet zou drinken.
Roken heb ik nog nooit geprobeerd, voornaamste reden lijkt me dat het niet lekker is, het stinkt en het ongezond is.
Drugs idem, ik heb weleens het idee gehad om een joint te proberen(ander spul peins ik niet over), ik zou namelijk in plaats van medicatie cannabis kunnen gebruiken, al is dat nog steeds erg omstreden. Maar ook in combinatie met die medicijnen lijkt dat me geen goed plan, ook heeft het bij mij waarschijnlijk een iets andere uitwerking.
Ook heb ik geen losse seksuele contacten.
Ik eet wel vlees, maar zoals als geschreven werd valt dat er niet perse onder.

Waarom ik zo leef? Ik voel me er goed bij, ik mag toch wel graag enigzins gezond leven.
Ik vind het waarschijnlijk ook gewoon niet nodig om die dingen te gebruiken.
Mij is weleens gevraagd of ik dit doe uit geloofsovertuiging (of ik christen was).
Maar ik hang geen enkel geloof of religie aan, ik ben Atheist.


herrie
Usericon van herrie
Posted 10-05-2006 14:08 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

niks mis mee. moet iedereen zelf weten dat S.E. Heb echter een hekel aan de groep die een korte periode loopt te prediken en vervolgens daarna zelf de grootste drankbakken worden.

dan ben ik blij dat ik al vanaf mijn 12e een drankbak ben.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2006 14:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 14:08 schreef herrie het volgende:
niks mis mee. moet iedereen zelf weten dat S.E. Heb echter een hekel aan de groep die een korte periode loopt te prediken en vervolgens daarna zelf de grootste drankbakken worden.

dan ben ik blij dat ik al vanaf mijn 12e een drankbak ben.



Levercirrose for teh win !!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2006 14:21 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
verder is vegetarisme een luxe-probleem.


wat is er mis met een luxeprobleem



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-05-2006 14:21]


signature


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2006 14:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 14:21 schreef Hypnos het volgende:
wat is er mis met een luxeprobleem




niks, het is slechts een constatering.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-05-2006 14:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2006 14:23 schreef attila_de_hun het volgende:
niks, het is slechts een constatering.


Blijkbaar vind je het wel een probleem... anders zou je niet zeggen luxePROBLEEM, maar gewoon luxe


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-05-2006 15:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 13:17 schreef stigma het volgende:
Dat moeten ze zeker. In 2012 gaat er een wet in die bio-industrie verbiedt.
Echt niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-05-2006 16:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



WMP
Usericon van WMP
Posted 31-05-2006 16:25 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik ben ook extreem veganist. Niet omdat ik nou zo'n dierenvriend ben, maar ik háát planten.


MyGreatDevastator
Usericon van MyGreatDevastator
Posted 05-06-2006 12:55 by MyGreatDevastator Wijzig reactieProfiel van MyGreatDevastatorQuote dit berichthttp://www.greyonline.nl

Straight Edge werkt voor velen en is een mooi idee vind ik, helder door het leven in een tijd waarin vele mensen verslaafd zijn aan allerlei drugs en daardoor hun leven ruineren.
Naar mijn weten staat vegetarier/veganist zijn hier los van? maar ja het word vaak samen genoemd.
Ik ben overigens beiden tenminste sXe en vegetarier.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 05-06-2006 12:57 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 5 juni 2006 12:55 schreef MyGreatDevastator het volgende:
Straight Edge werkt voor velen en is een mooi idee vind ik, helder door het leven in een tijd waarin vele mensen verslaafd zijn aan allerlei drugs en daardoor hun leven ruineren.
Naar mijn weten staat vegetarier/veganist zijn hier los van? maar ja het word vaak samen genoemd.
Ik ben overigens beiden tenminste sXe en vegetarier.


Ahhhh, en toch hou ik wel van je hoor!



Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 28-08-2006 19:52 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

Ik ook Straight Edge + vegetarier, maar overweeg veganist


Enskedese Kopknikkers Bende


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 28-08-2006 19:54 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

Ik zou het absoluut niet kunnen noch willen.


Disko Disko Partizani


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 28-08-2006 19:56 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

had eigenlijk nog nooit van de term gehoord maar wat ik er nu van weet is het niets voor mij.




Lady_Wolf
Usericon van Lady_Wolf
Posted 28-08-2006 23:20 by Lady_Wolf Wijzig reactieProfiel van Lady_WolfQuote dit berichthttp://www.myspace.com/_lady_wolf_

Wat ik vaak merk bij edgers, is dat ze zo vreselijk nodig van de daken moeten schreeuwen dat ze straight edge zijn.
Toen ik nog in Wageningen woonde woonde er ook eentje bij mij op de gang, en elke keer als ik een biertje dronk, of iemand anders een sigaret rookte ging hij lopen schreeuwen dat dat slecht is en weet ik het wat (ging bij mij ene oor in andere oor weer uit)
zo ken ik er nog een, dat meiske liep altijd te zeiken als iemand een alcohol houdend drankje dronk enzo, tot ze een keer geblowd had...


The fact that nobody understands you doesn't make you an artist.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-08-2006 23:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2006 13:17 schreef stigma het volgende:
Dat moeten ze zeker. In 2012 gaat er een wet in die bio-industrie verbiedt.


Lekker op tijd, dan.
Iedere 3 maanden breekt er tegenwoordig een ziekte uit omdat we de dieren compleet uit de natuur hebben gerukt en gewoon generatie op generatie met ze blijven kutten en vuil op vuil door blijven fokken. Ik denk dat 2012 veel te laat zal zijn. Binnenkort komt er iets heel smerigs uit onze vleesindustrie tevoorschijn, daar kun je gif op innemen.

Voor de duidelijkheid; ik ben geen vegetarier en vind dat vlees absoluut nodig is, maar je kunt niet met het leven sollen en denken dat dat wel goed zal gaan.
Als je met moeder natuur fuckt, krijg je vroeger of later een heel groot probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 28-08-2006 23:45]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 28-08-2006 23:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 23:20 schreef Lady_Wolf het volgende:
Wat ik vaak merk bij edgers, is dat ze zo vreselijk nodig van de daken moeten schreeuwen dat ze straight edge zijn.
Toen ik nog in Wageningen woonde woonde er ook eentje bij mij op de gang, en elke keer als ik een biertje dronk, of iemand anders een sigaret rookte ging hij lopen schreeuwen dat dat slecht is en weet ik het wat (ging bij mij ene oor in andere oor weer uit)
zo ken ik er nog een, dat meiske liep altijd te zeiken als iemand een alcohol houdend drankje dronk enzo, tot ze een keer geblowd had...


dat zijn vaak ook de lui die het eerste de edge breken heb ik gemerkt
Gelukkig hebben de meeste Sxe en vegan/vega persoon die ik ken hier geen last van
Ik zit zelf op het randje van vegetarier zijn, als in geen rund en varkensvlees meer (niet eens tegen de animal cruelty maar meer omdat ik geen vlees meer kan zien door mijn baantje )
maar kip is zo nu en dan nog best fijn


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Omi
Duivelsgebroed
Usericon van Omi
Posted 29-08-2006 12:07 by Omi Wijzig reactieProfiel van OmiQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 23:38 schreef Heiden het volgende:
Lekker op tijd, dan.
Iedere 3 maanden breekt er tegenwoordig een ziekte uit omdat we de dieren compleet uit de natuur hebben gerukt en gewoon generatie op generatie met ze blijven kutten en vuil op vuil door blijven fokken. Ik denk dat 2012 veel te laat zal zijn. Binnenkort komt er iets heel smerigs uit onze vleesindustrie tevoorschijn, daar kun je gif op innemen.

Voor de duidelijkheid; ik ben geen vegetarier en vind dat vlees absoluut nodig is, maar je kunt niet met het leven sollen en denken dat dat wel goed zal gaan.
Als je met moeder natuur fuckt, krijg je vroeger of later een heel groot probleem.


Namenlijk baby tsunami's .


Groeit op voor galg en rad.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-08-2006 15:16 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Stronthozen - alle overtollige mest in de landen waar de bio-industrie welig tiert zal niet meer door de bodem opgenomen worden. De stront zal bij hoge winden, of bepaalde metereologische omstandigheden opgezogen worden om met bakken neer te regenen op de verkrachters van moeder natuur

justice of niet?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-08-2006 15:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2006 23:38 schreef Heiden het volgende:
Lekker op tijd, dan.
Iedere 3 maanden breekt er tegenwoordig een ziekte uit omdat we de dieren compleet uit de natuur hebben gerukt en gewoon generatie op generatie met ze blijven kutten en vuil op vuil door blijven fokken. Ik denk dat 2012 veel te laat zal zijn. Binnenkort komt er iets heel smerigs uit onze vleesindustrie tevoorschijn, daar kun je gif op innemen.

onwetendheid.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 29-08-2006 15:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Was het niet Karl Marx die zei:

"The straighter the edge, the voller de koelkast."

Hoera voor straight edgers!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-08-2006 15:29]


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen