IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Auteur:
Topic : Straight edge Vorige pagina | Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 09-10-2002 13:09 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ik heb nix tegen SxE, maar je vind het zelf vervelend dat het een naam moet hebben, geeft je ergens in een vorige post aan. Noem het dan niet zo, maar wees je zelf. Ik heb er niets tegen.

dat je niet wil drinken om altijd controle te houden: goed zo! Vroeger ging ik ook volledig lam, maar na een tijdje zie je in dat het zo kinderachtig is. ik vinnet echter wel gewoon lekker om een biertje/wijntje/wiskey'tje te drinken. met mate uiteraard

niet roken: uitstekend! ik ben zelf ook druk bezig ok te stoppen. long kanker is niet zo erg, dan ben je zo dood. Maar long embolie, neen dank je.

drugs: doe ik ook niet. ben(was) hartpatient dus lijkt me niet verstandig. uiteraard wel een geblowed, maar niet veel. Blowen moet ik vind ik wel kunnen, gewoon lekker thuis, zodat je anderen niet tot last bent.

in het rond neuken: spreekt voor zich denk ik. het lijkt me dat je zowiezo niet spoort als je alles neukt waar een gat in zit.

zie je ik heb er geen problemen mee, maar waarom moet alles een labeltje hebben?



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-11-2002 15:59 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

"Ik kan uit eigen ervaring spreken als ik zeg dat je wiet en/of hasj op een intelligente manier kunt gebruiken om juist meer over de realiteit te weten komen. Dat betekent dan wel dat je niet zomaar ff gaat blowen, maar er voor gaat zitten, wat muziek uitzoekt, geen andere drugs (bv. alcohol) van tevoren gebruikt en dan de confrontatie aangaat. Soms is het alleen maar rustig, soms is het zeer intens (en zelfs gevaarlijk)."

-dwaallicht



Voor mij is het zo dat ik met weed en/of hash
op het gevoel heb meer te beleven (maar om dit altijd te doen zou onzin zijn omdat je zo niet leven kan, dat noem ik tenminste geen leven).

Ik heb respect voor mensen die straight edge kunnen zijn, ik zou het niet kunnen omdat ik het gewoon niet wil.

Voor mij zijn softdrugs iets wat letterlijk geestverruimend is, ik geloof erin dat de dingen die ik ontdek tijdens wat ik soms zelfs trippen noem echt zijn, een andere kant van deze waarheid/dimensie. Dit zijn dingen die ik niet uit kan leggen, net zoals het voor jou misschien moeilijk is uit te leggen welke helderheid je zoekt als straightedger.

Als ik blow, en ik zet goeie muziek op, of mensen ga observeren "voel" ik meer, "begrijp" ik meer van de wereld om me heen en de muziek in het algemeen.

Het moet echter voor mij wel incidenteel blijven, mensen die iedere dag blowen begrijp ik niet helemaal, voor mij zijn het tijdelijke reizen, geen dagelijks deel van mijn leven


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 02-11-2002 21:22 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik heb laatst ook die reportage gezien op BNN over Straight Edge, tja wat moet ik er van zeggen....

Ik krijg vaak bij dit soort extremiteiten het idee dat er een stukje aandacht vragen bij komt kijken, een stukje interresant doen, van 'kijk mij eens rein leven' en zo zwaar die regels naleven, waar ik geen reet van geloof by the way. Ik ben het op sommige punten best met hun eens, maar van mij hoeft dat niet zo overdreven allemaal. Leeft zoals je wilt leven, respect daarvoor, maar ach aan de andere kant, je leef maar 1 keer dus vat dat niet zo zwaar op!

proost ....uhhh onee...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-11-2002 13:21 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

WHAHAHAHA, hier zat ik al op te wachten. Ik heb die reportage ook gezien en ik moet eerlijk zeggen dat ik het redelijk sneu vind dat je dat serieus neemt. Ten eerste kwam er bijna niemand aan het woord die het ook echt over sXe heeft gehad. Er werd alleen maar geneuzeld over veganisme. En nogmaals...veganisme heeft niks met sXe te maken. Er valt een verbinding te leggen maar dat is dan ook alles. En dan die "militante" lui met hun bivak mutsen op en hun extreme praat. Ze namen gewoon een loopje met die BNN gast. Wees nou eerlijk, ze gaven hem toch precies waar hij naar opzoek was? Ik heb er hartelijk om moeten lachen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 03-11-2002 14:47 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

precies. het was geen echte sXe docu. het was een reportage-achtig iets over de BAND XmaroonX, een Vegan-straightedge band

als ze iets vets over straightedge gaan uitzenden, dan wordt het een soort docu over mensen die niet drinken, geen drugs gebruiken, en niet aan 'losse' sex doen.. en dat die 'groep' in de hardcore/punk scene rondhangt, waarvan 'sommige' (tegenwoordig VEEL, verdaar die 'link') ook vegetarier/veganist zijn... en ja zo ging het niet echt op die BNN uitzending.

anyway;
veganisme
straightedge




XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 16-11-2002 18:12 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

wel, ik heb eens op een ander forum uitgelegd welke motivaties ik heb om geen drugs te gebruiken:

1. I like having a clear mind & control,
2. I hate supporting criminal activities,
3. I have no reason to escape reality,
4. I reject the false sense of esteem brought by the drug alcohol. For it reduces feelings of fear and inhibitions, BUT it also influences your coordination- and thinkingprocesses negatively. So, would one become involved in a fight, a sober individual would be in advantage when confronted with an intoxicated person. Oh yeah, going out is supposed to be FUN, instead, you see a lot of aggressive drunks around, don't you?
5. I also find the 'merriness and sociability' given by drugs a fake thing, thus reject it.
6. I can be creative and into 'profound thinking' without using drugs &
7. I think giving in solely to peer-pressure is also rather silly and immature.



Pas zat ik ook nog eens na te denken dat ik de cultuur om mij heen afwijs ... en dat dat ook een reden is voor mij om geen drugs te gebruiken; ik doe niet mee, ik wil niet mee doen. Hoewel, mocht ik ooit deel uit maken van een andere cultuur dan de Westere consumptiemaatschappij waardoor ik nu omgeven ben, en er is sprake van rituelen, ceremonies, vieringen waarbij drugs worden gebruikt, wordt het voor mij meer aannemelijk drugs te gebruiken ...


[Dit bericht is gewijzigd door XpincadarusX op 16-11-2002 23:18]


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-11-2002 18:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pfff, hallo zeg meneer Droogstoppel....

Hail Bacchus!!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-11-2002 18:37 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2002 18:12 schreef XpincadarusX het volgende:


4. I reject the false sense of esteem brought by the drug alcohol. For it reduces feelings of fear and inhibitions, BUT it also influences your coordination- and thinkingprocesses negatively. So, would one become involved in a fight, a sober individual would be in advantage when confronted with an intoxicated person. Oh yeah, going out is supposed to be FUN, instead, you see a lot of aggressive drunks around, don't you?


Ik drink al een tijdje alcohol, maar heb nog nooit een gevecht in een kroeg of iets dergelijks meegemaakt. Dit licht meer aan het soort personen dat er komt als aan de alcohol consumptie.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-11-2002 0:09 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 16 november 2002 18:12 schreef XpincadarusX het volgende:
1. I like having a clear mind & control,
7. I think giving in solely to peer-pressure is also rather silly and immature.

ik doe niet mee, ik wil niet mee doen. Hoewel, mocht ik ooit deel uit maken van een andere cultuur dan de Westere consumptiemaatschappij waardoor ik nu omgeven ben, en er is sprake van rituelen, ceremonies, vieringen waarbij drugs worden gebruikt, wordt het voor mij meer aannemelijk drugs te gebruiken ...


Je doet 'niet mee' aan deze westerse cultuur? De westerse cultuur omvat nochtans veel meer dan de subcultuur van druggebruikers.

Maar goed, je spreekt jezelf nogal tegen door te bekennen dat je ergens anders wel drugs zou gebruiken, als er rituelen aan te pas komen. Ceremonies en rituelen, dingen die perfect passen bij verslaafde geesten trouwens. Voor mij is iedereen die zich fanatiek bezighoudt met iets, een verslaafde. Dus ook straight edge is slechts een verslaving, en jouw 'clear mind and control' is niet meer dan een illusie.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 17-11-2002 0:59 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

*Je doet 'niet mee' aan deze westerse cultuur?

Inderdaad ja, ik koop bijvoorbeeld zo weinig mogelijk en volgens een bepaalde ethiek (biologisch, fair-trade etc.).


*De westerse cultuur omvat nochtans veel meer dan de subcultuur van druggebruikers.

Ik reken alcohol ook onder drugs, te meer het zelfs een hard-drug is. Als we het zo interpreteren wordt die subcultuur van jou al wat groter. Volgens een peiling van het CBS in 2000 drinkt 86 procent van de bevolking van zestien jaar en ouder alcohol.

Wat betreft mijn contemplaties om eventueel ooit drugs te gebruiken; als ik deel uit mocht maken van een cultuur van groei, overwinningen, kracht, grootsheid, trots .... en daar komen drugs bij te pas om het te vieren .... dan zou ik veel positiever staan tegenover alcohol of andere drugs. Tot die tijd, mocht die ooit komen, wijs ik het gebruik van drugs af.


*Voor mij is iedereen die zich fanatiek bezighoudt met iets, een verslaafde.

niet waar, als je niet zonder iets kan, spreekt men van een verslaving. Ik kan zonder straight edge leven hoor, maar de condities die ik stel zijn daar, nog, niet voor.


*en jouw 'clear mind and control' is niet meer dan een illusie.

Illusie? ik heb een heldere geest, zoals ik net met mijn opmerkingen heb doen laten blijken.


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-11-2002 1:19 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

Laatst op BNN een stuk over gezien...vond het maar vaag hoor


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 17-11-2002 2:32 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 17 november 2002 1:19 schreef skitzoid kitten het volgende:
Laatst op BNN een stuk over gezien...vond het maar vaag hoor


het had bijna niets met SxE te maken.. zie reacties boven in deze pagina


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 17-11-2002 13:41 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 17 november 2002 0:59 schreef XpincadarusX het volgende:
*Je doet 'niet mee' aan deze westerse cultuur?

Inderdaad ja, ik koop bijvoorbeeld zo weinig mogelijk en volgens een bepaalde ethiek (biologisch, fair-trade etc.).

Dat doe ik ook.

quote:

als ik deel uit mocht maken van een cultuur van groei, overwinningen, kracht, grootsheid, trots .... en daar komen drugs bij te pas om het te vieren .... dan zou ik veel positiever staan tegenover alcohol of andere drugs.


Dat klinkt gevaarlijk. Wat bedoel je met 'overwinningen, kracht, grootsheid, trots'?

quote:

niet waar, als je niet zonder iets kan, spreekt men van een verslaving. Ik kan zonder straight edge leven hoor, maar de condities die ik stel zijn daar, nog, niet voor.


Wel zo is dat precies met mij en alcohol.

quote:

Illusie? ik heb een heldere geest, zoals ik net met mijn opmerkingen heb doen laten blijken.

Dit is teleurstellend, en ook weer gevaarlijk. Een beter meer zaken in vraag stellen, en twijfelen aan jezelf, is een gezonde houding. Nu komt het over alsof jij vindt dat je 'beter' kan nadenken dan anderen, door jouw manier van leven.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 17-11-2002 13:50 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 17 november 2002 2:32 schreef XPositiveX het volgende:
het had bijna niets met SxE te maken.. zie reacties boven in deze pagina



Oh nah ja....ze noemden zich toch echt straight edge..daar willen ze niet voor niks mee geassocieerd worden denk ik. Ok, dat van die aanslagen en zo kan ik nog wel doorheen kijken dat dat niets te maken heeft met SxE. Maar met de basisprincipes van SxE zou ik me nooit en te nimmer kunnen vereenzelvigen.


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 17-11-2002 14:04 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 17 november 2002 13:50 schreef skitzoid kitten het volgende:
Oh nah ja....ze noemden zich toch echt straight edge..daar willen ze niet voor niks mee geassocieerd worden denk ik. Ok, dat van die aanslagen en zo kan ik nog wel doorheen kijken dat dat niets te maken heeft met SxE. Maar met de basisprincipes van SxE zou ik me nooit en te nimmer kunnen vereenzelvigen.


hehe, dat zeg ik dus in mn reactie boven in deze pagina die mensen waren ook Straight Edge, maar daar hadden ze het (bijna) niet over.. het ging bijna alleen maar over veganisme ( editor's note: nix mis mee natuurlijk ). en dan komt omdat die band waar het over ging (XmaroonX) Vegan Straight Edge is.. en het veganisme was/is belangrijker in hun opzicht.

dat iemand zich niet met de principes van SxE kan vereenzelvigen kan ik wel snappen

en, uhh, wow @ discussie Xpinc vs. mislyd


XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 18-11-2002 12:53 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

Gevaarlijk, haha, Nederland is een mietjesmaatschappij. Wat ik het liefst zou hebben is een groot en sterk Europa. Daarbij moet je denken aan grootsheid in architectuur, kunst, muziek e.d. Oh ja, en een homogeen volk in een heterogene wereld. Oftewel niet-Europese elementen eruit... ja ... 'sorry' ... heel politiek incorrect en 'gevaarlijk'. Ik wil trots kunnen zijn op mijn land & volk, valt nu nog een beetje tegen zeg maar.

Ik denk helder te meer ik niet onder invloed ben 'mind altering substances'. Wellicht denken sommigen door alcohol impulsiever of door soft-drugs creatiever, maar het is niet aan mij besteed. Desondanks kan ik, nuchter of niet, beter denken dan de gemiddelde mens en aan je verzoek om aan mezelf te gaan twijfelen wil ik al helemaal niet voldoen. Wel ben ik flexibel in mijn opvattingen. Zoals ik aangaf heb ik niet zozeer iets tegen drugs en wil het misschien wel gaan gebruiken bij de juiste omstandigheden.



[Dit bericht is gewijzigd door XpincadarusX op 18-11-2002 12:54]


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-11-2002 13:14 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik stel me bij 'grootsheid van Europa' wel wat andere dingen voor dan kunst en architectuur. Waarmee ik terug kom bij mijn punt dat ik jouw standpunt gevaarlijk vind, want het is een bedreiging voor mijn vrijheid (en nochtans ben ik een rasechte Europeaan). Jouw kijk op een sterk Europa is niet de mijne. Het fundamentele verschil tussen jouw visie en de mijne, is echter dat ik nooit veronderstel dat mijn idealen 'de beste zijn voor iedereen'.

Dat je er zo van overtuigd bent een heldere geest te hebben en dat je nooit aan jezelf twijfelt, is een spijtige zaak, want zo ontdek je nooit wat je geest je allemaal te bieden heeft (en daar zijn geen drugs voor nodig, alleen een kritische instelling tov je denken, kan al wonderen doen).


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 18-11-2002 14:09 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

hmmm... ok, zoiets als straight edge en veganisme vind ik wel het 'beste voor iedereen'..

het soort dingen als mensen die zonder enige reden in elkaar worden getrapt, zinloos geweld, aanrandingen, etc. waren zeker niet gebeurt (of kunnen worden voorkomen) als men niet onder de invloed was van drank etc.

en dan veganisme; (off topic! lol) tis beter voor de mens zelf (wat betreft gezondheid enzo), natuurlijk de dieren.. kortom het zou de aarde kunnen redden (net zoals 'dumpster diven' (crimethinc) als iedereen het zou (gaan) doen. want zoals jullie hopeluk weten is de vlees/zuivel industrie de meest vervuilende van allemaal.



maar ik zal nooit mn mening opdringen aan iemand... ( ben geen hardline ) zo gauw begin ik er niet eens over. meestal wordt IK lastig gevallen, gewoon omdat ik niet drink.. of het eten (netjes) weiger.




XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 18-11-2002 16:32 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

*Ik stel me bij 'grootsheid van Europa' wel wat andere dingen voor dan kunst en architectuur.

zoals?

*Waarmee ik terug kom bij mijn punt dat ik jouw standpunt gevaarlijk vind, want het is een bedreiging voor mijn vrijheid (en nochtans ben ik een rasechte Europeaan). Jouw kijk op een sterk Europa is niet de mijne.

Leg es uit...

*Het fundamentele verschil tussen jouw visie en de mijne, is echter dat ik nooit veronderstel dat mijn idealen 'de beste zijn voor iedereen'.

Heb je mij dat horen zeggen? Denk je nou echt dat ik kinderlijk naief zou zijn om te zeggen dat iedereen moet denken/leven zoals ik het doe?

*Dat je er zo van overtuigd bent een heldere geest te hebben en dat je nooit aan jezelf twijfelt, is een spijtige zaak,

... waarom eis je bijna van mij dat ik aan mezelf moet gaan twijfelen?! Ben je soms een van je idealen mij aan het opleggen?

*want zo ontdek je nooit wat je geest je allemaal te bieden heeft (en daar zijn geen drugs voor nodig, alleen een kritische instelling tov je denken, kan al wonderen doen).

Ik heb zo mijn standpunten en visies, die kunnen door goed onderbouwde argumenten veranderen.


---
maar goed, we hebben hier dus te maken met een Babylonische spraakverwarring; met de woorden 'twijfelen aan jezelf' ... denk jij aan een kritische blik op de wereld, maar ik denk dat jij mij een probleem met mijn zelfvertrouwen aan het aanpraten bent.

[Dit bericht is gewijzigd door XpincadarusX op 18-11-2002 16:36]


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-11-2002 18:44 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 18 november 2002 14:09 schreef XPositiveX het volgende:
hmmm... ok, zoiets als straight edge en veganisme vind ik wel het 'beste voor iedereen'..

het soort dingen als mensen die zonder enige reden in elkaar worden getrapt, zinloos geweld, aanrandingen, etc. waren zeker niet gebeurt (of kunnen worden voorkomen) als men niet onder de invloed was van drank etc.

en dan veganisme; (off topic! lol) tis beter voor de mens zelf (wat betreft gezondheid enzo), natuurlijk de dieren.. kortom het zou de aarde kunnen redden (net zoals 'dumpster diven' (crimethinc) als iedereen het zou (gaan) doen. want zoals jullie hopeluk weten is de vlees/zuivel industrie de meest vervuilende van allemaal.



maar ik zal nooit mn mening opdringen aan iemand... ( ben geen hardline ) zo gauw begin ik er niet eens over. meestal wordt IK lastig gevallen, gewoon omdat ik niet drink.. of het eten (netjes) weiger.







Straight edge is my way to be. Does good to me, maybe you can see. I won't force my will cos I think thats wrong. But I won't hold back cos the feeling is to strong.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 18-11-2002 18:49 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Verkrachting en geweld heeft met alcohol te maken? Wat een stompzinnige gedachtengang, dat probleem zit wel dieper als alcohol, dat is gewoon omdat de maatschappij verrot is.
En veganisme gezond? Hahahaha, daarom moeten ze elke dag b-12 slikken en halen nog de 50 kilo niet! Bullshit dus!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 18-11-2002 18:52 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

alcohol heeft niets te maken met geweld en verkrachting e.d. Het is de zwakte van degene die niet met alcohol om kan gaan. Ik weiger om mij alle pleziertjes in het leven te laten ontnemen omdat er ergens misschien een achterlijke kloothommel rondloopt die er niet mee om kan gaan.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 18-11-2002 18:58 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Haha, grappig dat er hier mensen beweren niet mee te doen aan de westerse cultuur door zo min mogelijk te kopen enz....waarom zitten deze mensen dan wel achter hun computer en waarom hebben ze dan internet? hmmz...



XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 18-11-2002 19:11 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm

tja, ach, nu ik geen alcohol meer drink moet ik toch een manier vinden aan slachtoffers te komen om te verkrachten, afspraakjes maken enzo via het internet bijvoorbeeld...






Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 18-11-2002 19:12 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ach iedereen moet het voor zichzelf uitmaken maar ik denk wel dat je het beter zou kunnen onderbouwen dat het excuus van geweld gebruiken e.d.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 34 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen