IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Lynyrd Skynyrd
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-03-2007 22:43 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Tja, The Doors, The Who... Al die oude bands hebben hier een eigen topic. Dit is een band die ik heel goed vind. Ik heb het hier natuurlijk over de platen van vóór het ongeluk, dus met de betreurde Johnny Van Zant op zang. Hun eerste twee platen vind ik veruit het best, waarbij vooral de eerste indruk maakt met nummers als "Freebird", "Tuesdays Gone" en HET Skynyrd nummer überhaupt: "Simple Man".

Nog meer southern rockers hier?


Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-03-2007 22:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Staat op de to-listen-list


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 31-03-2007 9:19 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Heb een paar maanden geleden voor een habbekrats 'Lynyrd Skynyrd Lyve: The Vicious Cycle Tour'op de kop getikt - is erg gave CD. Goede muzikanten, goede muziek.


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 31-03-2007 10:11 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

goeie band!
Ja, ook ik kan de southern muziek goed waarderen.
Bijvoorbeeld ook de Black Crowes die er ook wat van konden. Ex-gitarist Marc Ford is weer zijn eigen band begonnen en treed in mei in Nederland op. Hij gaat nog verder op de southern tour als met de Crowes en is een supergoeie gitarist. Heeft ook in de Allman band gespeeld, met David Crosby, Ben Harper etc. Er zijn nog kaartjes voor de boerderij in Zoetermeer op 27 mei. Niet zo duur dus dat is wel fijn. Ik ben er zeker!


Herman van de bakker


Cees
Usericon van Cees
Posted 31-03-2007 11:47 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

Ja, Lynyrd Skynyrd is heel cool. Ik luister ook veel Molly Hatchet.


The trend is dead.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-11-2009 20:33 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Het nieuwe album God And Guns van deze band klinkt erg lekker...





Bareuh...


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 13-11-2009 22:04 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

lekker nummer hoor...

beetje dezelfde feeling als deze..





met uitzondering van dat hardere stuk natuurlijk..

[Dit bericht is gewijzigd door broer konijn op 13-11-2009 22:08]


Herman van de bakker


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-11-2009 23:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee, dan die cover van kid rock van sweet home alabama... Dat gitaarwerk... Zoooo slecht...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen