IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Iran. Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2007 14:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Stelling: Iran stuurt aan tot oorlog.
Met het 'arresteren' en het nu dreigen te berechten van 15 Britten die zich niet in Iraanse wateren bevonden, Irans taal tegenover Israel, het geen openheid geven in nucleare instalaties en ambities en het bevoorraden van terroristen in Irak stuurt Iran openlijk en bewust aan op een harde confrontatie met het 'westen' waardoor Iran bewust aanstuurt tot, uteinderlijk, oorlog.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2007 14:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

beetje provocatie, haantjesgedrag


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2007 14:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het bevoorraden van terroristen zodat zij militairen kunnen doden van landen waar jij niet mee in oorlog bent en het zonder rede 'arresteren' van mensen is meer dan provoceren. Dat is agressief handelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-03-2007 14:28 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Waar maak je je zo druk om, kwelgeest ?


Fuck the world and fuck you


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2007 14:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

eeeen beetje al je troepen "zonder reden" gaan verzamelen en gevechtsoefeningen doen aan de grens is dat ook in mindere mate.


nuja, als er twee partijen zijn die elkaar "pure evil" vinden, en die komen elk van de kant van een grens te staan... dan gebeuren die dingen wel eens

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-03-2007 14:30]


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2007 14:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 14:28 schreef mental het volgende:
Waar maak je je zo druk om, kwelgeest ?
Itt wat velen hier denken zijn fora er om te discussieren ipv elkaars aarsch schoon te likken en elkaar steeds de liefde te verklaren.

Oftewel: Ik wil gewoon een discussie aanwakkeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 31-03-2007 14:35 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 14:29 schreef Hypnos het volgende:
eeeen beetje al je troepen "zonder reden" gaan verzamelen en gevechtsoefeningen doen aan de grens is dat ook in mindere mate.


Gezien Iran agressieve houding is er wel een rede. Iran duidelijk maken dat 'wij' in staat zijn krachtig toe te slaan als Iran te ver gaat, wat ze wat mij betreft al gegaan zijn.
Overigens is het rondvaren met schepen wel provoceren en niet vijandig handelen. Iran ondervindt er immers geen directe last van. Itt tot de Britten en de Amerikanen wel ondervinden door Irans doen en laten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-03-2007 14:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 14:33 schreef kwelgeest het volgende:
Itt wat velen hier denken zijn fora er om te discussieren ipv elkaars aarsch schoon te likken en elkaar steeds de liefde te verklaren.

Oftewel: Ik wil gewoon een discussie aanwakkeren.
Oh, dat mag natuurlijk. maar denk niet dat er veel interesse zullen hebben..


Fuck the world and fuck you


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-03-2007 15:24 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 14:36 schreef mental het volgende:
Oh, dat mag natuurlijk. maar denk niet dat er veel interesse zullen hebben..


Ik mag altijd graag de diverse discussies op ZM volgen. Jammer dat het de laatste tijd een beetje rustig is op dat gebied.
Goed initiatief van Kwelgeest dus. Ik vroeg me zelfs al af waar de discussie over de recente ontwikkelingen met betrekking tot Iran bleef.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 31-03-2007 15:24]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-03-2007 15:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 14:36 schreef mental het volgende:
Oh, dat mag natuurlijk. maar denk niet dat er veel interesse zullen hebben..

Ik denk het wel, er zijn hier namelijk ook nog mensen die naast het 24 uur per dag spenderen aan het ouwehoeren in lultopics ook nog over muziek en andere onderwerpen willen praten.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-03-2007 15:35 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 14:35 schreef kwelgeest het volgende:
Gezien Iran agressieve houding is er wel een rede. Iran duidelijk maken dat 'wij' in staat zijn krachtig toe te slaan als Iran te ver gaat, wat ze wat mij betreft al gegaan zijn.
Overigens is het rondvaren met schepen wel provoceren en niet vijandig handelen. Iran ondervindt er immers geen directe last van. Itt tot de Britten en de Amerikanen wel ondervinden door Irans doen en laten.

Overigens heb ik het altijd raar gevonden dat de VS altijd fel reageren op nucleaire wapentoestanden, terwijl ze zelf al jaren bezig zijn met het ontwikkelen van een heel nucleair arsenaal. Wat geeft de VS (en Groot Brittanië) in dat opzicht dan een privilege?


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-03-2007 15:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 15:33 schreef WhiteRider het volgende:
Ik denk het wel, er zijn hier namelijk ook nog mensen die naast het 24 uur per dag spenderen aan het ouwehoeren in lultopics ook nog over muziek en andere onderwerpen willen praten.
O.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 31-03-2007 16:40 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 15:35 schreef WhiteRider het volgende:
Overigens heb ik het altijd raar gevonden dat de VS altijd fel reageren op nucleaire wapentoestanden, terwijl ze zelf al jaren bezig zijn met het ontwikkelen van een heel nucleair arsenaal. Wat geeft de VS (en Groot Brittanië) in dat opzicht dan een privilege?



Israël niet te vergeten.

Iran: wachten tot de olie op is, dan hebben ze gelijk heel veel minder macht.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-03-2007 16:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het is gewoon één pot nattigheid, schijt aan "begrip" en "cultuur", laat ze elkaar nu eens uitmoorden, en die olie, daar vragen ze toch voor wat ze willen

al dat economisch imperialisme komt mijn strot zo ver uit dat ik gvd sympathie zou krijgen voor die terroristjes, behalve dan voor hun religieuze inslag


signature


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 31-03-2007 23:07 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

Het zegt mij genoeg dat ze negen van de tien keer tegen hun eigen oude wapensystemen vechten....


Herman van de bakker


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-04-2007 0:02 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Yep, money makes the world go around.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 01-04-2007 0:03 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

FUCK THE MIDDLE EAST.


Fuck the world and fuck you


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-04-2007 0:05 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ja, SOD kon het mooi verwoorden, ja.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 01-04-2007 0:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ben benieuwd als ze ze echt gaan berechten, dan moeten ze wel veroordeeld worden. Wat zal GB en Europa dan doen?


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 01-04-2007 0:44 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Er een paar paddestoelen opgooien natuurlijk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-04-2007 10:35 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Nou...

Het zal niet de eerste keer zijn dat er in Iran een reddingsmisie georganiseerd wordt. Wel de eerste keer dat het zal gaan lukken. Iran is ook niet dom. Als Israel een paar weken geleden met Amerika om de tafel zat om te vragen of ze boven Irak een luchtcorridor mogen hebben om die ene kerncentrale plat te gaan gooien, is het niet zo heel vergezocht dat ze nu al op zoek gaan naar gijzelaars.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-04-2007 11:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 31 maart 2007 15:35 schreef WhiteRider het volgende:
Overigens heb ik het altijd raar gevonden dat de VS altijd fel reageren op nucleaire wapentoestanden, terwijl ze zelf al jaren bezig zijn met het ontwikkelen van een heel nucleair arsenaal. Wat geeft de VS (en Groot Brittanië) in dat opzicht dan een privilege?

Waarom denken Europeanen altijd van boven de partijen uit te kunnen beredeneren? Waarom blijven Europeanen nooit bij 'hun' standpunten maar gaan ze altijd opzoek naar een 'gulden middenweg' waardoor zij eigenlijk de enige zijn die concesiies doen. Arabieren gaan nmlk, net als Anerikanen, uit van hun eigen gelijk dus betreden de onderhandelingstafel op een andere manier dan Europeanen.
Wat is er verkeerd aan dat onze bondgenoten militair superieur blijven aan onze vijanden? Waarom mag de VS de Iran niet tegenhouden terwijl die blokkasde binnen de macht vd VS ligt?

Verder moeten we niet vergeten dat Iran, net als het Irak van Saddam Hoessien, al meerdere malen grote hoeveelheden massavernietingswapens heeft in gezet. Ook mogen wij niet vergeten wat er in Iran over de toekomst van, onze bondgenoot, Israel wordt gezegd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-04-2007 11:59 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 april 2007 11:51 schreef kwelgeest het volgende:
Waarom denken Europeanen altijd van boven de partijen uit te kunnen beredeneren? Waarom blijven Europeanen nooit bij 'hun' standpunten maar gaan ze altijd opzoek naar een 'gulden middenweg' waardoor zij eigenlijk de enige zijn die concesiies doen. Arabieren gaan nmlk, net als Anerikanen, uit van hun eigen gelijk dus betreden de onderhandelingstafel op een andere manier dan Europeanen.
Wat is er verkeerd aan dat onze bondgenoten militair superieur blijven aan onze vijanden? Waarom mag de VS de Iran niet tegenhouden terwijl die blokkasde binnen de macht vd VS ligt?


Ik denk dat de Europeanen juist slim bezig zijn door niet zoals de VS gelijk spierballentaal uit te kramen.
"onze bondgenoten", wel waar ja, maar wat heb je aan een bondgenoot die oorlogen creëert? Eerst landen volpompen met wapens, en dan er oorlog tegen gaan voeren... beetje dom vind ik.

quote:

Verder moeten we niet vergeten dat Iran, net als het Irak van Saddam Hoessien, al meerdere malen grote hoeveelheden massavernietingswapens heeft in gezet. Ook mogen wij niet vergeten wat er in Iran over de toekomst van, onze bondgenoot, Israel wordt gezegd.


Nou, die massavernietigingswapens in Irak zijn wel boven tafel gekomen of niet? Biologische wapens zijn wel gebruikt, maar dat zijn geen massavernietigingswapens.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-04-2007 12:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 11:59 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik denk dat de Europeanen juist slim bezig zijn door niet zoals de VS gelijk spierballentaal uit te kramen.
"onze bondgenoten", wel waar ja, maar wat heb je aan een bondgenoot die oorlogen creëert? Eerst landen volpompen met wapens, en dan er oorlog tegen gaan voeren... beetje dom vind ik.
Het Iran van de Sjah is een ander Iran dan dat van de Ayatollahs.
De opstelling van Europa is juist dom. Door haar benadringsuitgang, van: "Laten we een middenweg proberen te vinden", haalt Europa minder uit onderhandelingen dan zou kunnen. Europa benadeelt zichzelf door zo'n ondergeschikte positie in te nemen.



quote:
Nou, die massavernietigingswapens in Irak zijn wel boven tafel gekomen of niet? Biologische wapens zijn wel gebruikt, maar dat zijn geen massavernietigingswapens.
Die duizenden Koerden en Iranezen zijn nooit vermoord? De holocaust is nooit gebeurd? Els september is een hoax?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-04-2007 12:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2007 11:51 schreef kwelgeest het volgende:

Verder moeten we niet vergeten dat Iran, net als het Irak van Saddam Hoessien, al meerdere malen grote hoeveelheden massavernietingswapens heeft in gezet.


Als er meerdere malen grote hoeveelheden massavernietigingswapens zijn gebruikt...zou dan niet het hele Midden-Oosten al ontvolkt moeten zijn?



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-04-2007 12:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De acht jarige oorlog tussen Irak en Iran is hier iedereen onbekend?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen