IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Ondernemen Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-06-2007 13:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 13:43 schreef Jällö het volgende:
He WhiteRider. Je mag mijn bankrekening wel gebruiken hoor, geen enkel probleem.




spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:01 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 13:57 schreef WhiteRider het volgende:
Florius? Echt nog nooit van gehoord! Ik zal eens gaan kijken.

En nee, Bizner ook niet, ook al profileert het zich inderdaad als ongewone, jonge, dynamische bank.

Nam jij eigenlijk nog contact met me op vandaag? Morgen en overmorgen ben ik er het grootste gedeelte van de dag niet namelijk.
Ja doe ik wel, het moet echt om half 9 he? Morgen en overmorgen ben ik er ook niet dusss.

Florius is alleen hypotheken zie ik net, pardon


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-06-2007 14:03 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 14:01 schreef spectre het volgende:
Ja doe ik wel, het moet echt om half 9 he? Morgen en overmorgen ben ik er ook niet dusss.


Om half 9? Had ik niet in de mail gezet dat het kon tussen 8 en 8 ofzo?


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Hmm, ik lees het ja. Ik bel zodirect


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-06-2007 14:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 14:06 schreef spectre het volgende:
Hmm, ik lees het ja. Ik bel zodirect


Editz0rz: MSN kan ook trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-06-2007 14:09]


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:11 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ja beter.. wat is je msnmsnmsnsmsms enn


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-06-2007 14:11 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 14:11 schreef spectre het volgende:
ja beter.. wat is je msnmsnmsnsmsms enn

Zelfde als m'n mailadres.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-06-2007 15:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nou, de eerste blauwe brief is binnen!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-06-2007 15:34 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Wat een joden trouwens. Je moet allemaal troep invullen en meesturen, maar die envelop is kankerklein, ik krijg het voorblad er al amper in.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-06-2007 15:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Een kleine envelop, het is een schande!


Zenial


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 06-06-2007 16:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 15:52 schreef Zenial het volgende:
Een kleine envelop, het is een schande!

Inderdaad!

Misschien ben ik gewoon chagrijnig.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-06-2007 17:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Loopt allemaal lekker zo.

Jammer alleen van die administratieve teringzooi.

Edit: ingeval ik de suggestie wek dat de administratie zelf een teringzooi is; dat is niet het geval.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-06-2007 19:15]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-07-2007 16:28 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hahah, ik had op de verzekeringspapieren het gironummer ingevuld dat ik toegewezen heb gekregen van de Postbank. Het duurt echter even voordat die rekening geactiveerd wordt, maar tussendoor zijn m'n formulieren kwijtgeraakt.

Ik heb dus een nieuwe rekening moeten openen, met die oude doe ik niets meer. Ik Achmea bellen met het verhaal, zij:

"Oh, het geld is al afgeschreven van het gironummer dat u heeft opgegeven!"
"Oh, mooi, doei!"

:')

Hopen dat ik nooit meer wat hoor van die rekening. :')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-07-2007 17:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

daar zou ik mee oppassen...

kan je rood staan? zo nee, dan zou ik er toch maar eens achteraan gaan. en als je het wel kan ook trouwens, het moet toch een keer aangevuld worden. en als ze in het vervolg weer afschrijven en er blijkt niks op te staan hoeft er weinig te gebeuren tot je eruit geschopt wordt en nergens meer binnen komt, linke shit, ook niet tijdelijk maar voor de rest van je leven op de 'zwarte lijst' van wanbetalers.

edit: maar even wat informatiever doen, anders heb je er ook weing aan





[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-07-2007 17:39]


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-07-2007 17:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Waarom?

- Bank geeft mij een gironummer;
- Ik vul gironummer in op verzekeringsformulier;
- Formulieren raken kwijt - niet door mij - en ik krijg een ander gironummer;
- Ik bel naar bank, bank meldt dat ik me niet meer druk hoef te maken om die oude rekening;
- Geld wordt van oude girorekening afgeschreven.

Wat is het probleem?


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-07-2007 17:39 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

dat ze er uiteindelijk toch achter komen en dat t dan met terugwerkende kracht wordt rechtgezet... waarom zou je je al die ellende op je nek halen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-07-2007 17:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah oke, begreep het even verkeerd, schuld van de postbank dus. hm, zorg wel dat je alles zwart op wit hebt staan.


Je moeder.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-07-2007 17:40 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hm, als m'n rekening helemaal gefikst is zal ik het wel even doorgeven, dan schrijven ze die knaken maar van de nieuwe af.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 16:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2007 16:28 schreef WhiteRider het volgende:
Hahah, ik had op de verzekeringspapieren het gironummer ingevuld dat ik toegewezen heb gekregen van de Postbank. Het duurt echter even voordat die rekening geactiveerd wordt, maar tussendoor zijn m'n formulieren kwijtgeraakt.

Ik heb dus een nieuwe rekening moeten openen, met die oude doe ik niets meer. Ik Achmea bellen met het verhaal, zij:

"Oh, het geld is al afgeschreven van het gironummer dat u heeft opgegeven!"
"Oh, mooi, doei!"

:')

Hopen dat ik nooit meer wat hoor van die rekening. :')


Dit heb ik net voorgelegd aan iemand bij de bank.

Ze zei: "Ach, waarschijnlijk wordt het door ons gestorneerd. Zo niet, heeft u geluk."

Oftewel: "Wellicht hebben wij zojuist voor u de rekening van de verzekering betaald. "
:')


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 30-07-2007 17:21 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2007 16:45 schreef WhiteRider het volgende:
Dit heb ik net voorgelegd aan iemand bij de bank.

Ze zei: "Ach, waarschijnlijk wordt het door ons gestorneerd. Zo niet, heeft u geluk."

Oftewel: "Wellicht hebben wij zojuist voor u de rekening van de verzekering betaald. "
:')


ik zou per direct mn rekening daar weghalen, simpelweg omdat ik na zo'n reactie t vertrouwen in die mensen gelijk kwijt zou zijn...




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-07-2007 17:41 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik zei net tegen WR, je moet altijd skeptisch zijn tov. banken, belastingdiensten e.d.
Die kunnen je jaren later nog keihard terug naaien!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 17:43 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ze kunnen me naaien wat ze willen, maar m'n handtekening bij die vorige rekeningaanvraag is niet rechtsgeldig.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 30-07-2007 17:47 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ah, kijk nog een reden om later nog es flink genaaid te worden.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-07-2007 17:56 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Bij deze aanvraag is ie wel rechtsgeldig.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 30-07-2007 18:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Wat een nikszeggende topictitel eigenlijk. 'Ondernemen' betekent toch gewoon 'iets doen'?


Zenial


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen