IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Watain - Sworn to the Dark speciale uitgave
Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 07-04-2007 19:47 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Goeie avond mensen,

nadat ik wat nummers van het nieuwe Sworn to the Dark van Watain hoorde, besloot ik om de CD maar aan te schaffen. Nou leek het mij handig om dit via bol te doen, maar wat zie ik daar staan? Sworn To The Dark (speciale uitgave)...ok, speciale uitgave, leuk, maar wat is er zo speciaal aan? Heeft iemand dit produkt aangeschaft die het mij kan vertellen? Ook staat er onder, bij de tracklist "Red Harvest" naast elk nummer (Red Harvest is een band van hetzelfde label, Season of Mist). Is dit enkel een fout van bol.com? Erg bedankt alvast voor jullie hulp

Grtz Ruben


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 07-04-2007 19:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Is waarschijnlijk gewoon de digipack versie. Dat Red Harvest is idd een foutje.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 07-04-2007 20:11 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Lekker handig dat ze er dan "speciale uitgave" bij zetten


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 1:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

erg boeiend verder ook, fanboy.


Fuck the world and fuck you


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-04-2007 1:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Je moet metal cd's ook helemaal niet bij Bol.com kopen... Heb je geld te veel of zo?

Zoek er hier maar eentje uit (Displeased bijvoorbeeld):
http://www.elcheapo.nl/cgi-bin/s.cgi?cat=cd&theme=elcheapo&artiest=watain&titel=sworn+dark&media=cd



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-04-2007 2:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

casus luciferi is all you need


Je moeder.


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 08-04-2007 11:20 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Mja bol.com was sowiezo enkel mijn eerste keuze omdat het de (voor mij) bekendste internetwinkel is...nu zie ik dat je met ff verder kijken wel heel wat centjes kunt besparen mijn dank
Weet verder iemand nog een winkel in Rotterdam waar ze de goede stuff verkopen? (denk: aaskereia, Xasthur, Endstille, Aäkon Këetreh, Enthroned...)Ben tot nu toe nog niet veel tegengekomen hier


Ate
Usericon van Ate
Posted 08-04-2007 13:08 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

je kunt toch ook gewoon cd's bestelle bij een winkeltje?en dan bedoel ik niet die grote ketens zoals free record shop en music store maar van die kleine op de hoek,haal ik ze ook altijd weg

edit:tiepvaut&

[Dit bericht is gewijzigd door Ate op 08-04-2007 13:09]


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 08-04-2007 13:11 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

elcheapo.nl


Inter faeces et urinam nascimur


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-04-2007 14:23 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Sounds in Rotterdam heeft wel een en ander aan undergroundspul.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 08-04-2007 15:20 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Dat zal ik binnenkort ff *uit tjekken* danke


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 15:25 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben de laatste tijd vrij erg verslaafd aan de metalbasement in de Sounds te Rotterdam. Niet goed voor de portemonnee.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 15:27 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Klopt, dure zaak.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 15:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 15:27 schreef mental het volgende:
Klopt, dure zaak.


Hmmm? Ik haal er vrij vaak redelijk nieuwe cd's (laatste Mercenary, Cult Of Luna, Ignite, Heaven Shall Burn) voor 8,99.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 15:31 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

als je er dan 4 haalt ben je nog veel kwijt. ach sinds dat ik in to downloaden ben kom ik toch niet vaak meer in cd zaken.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 15:32 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Gij slechte man. Ik koop de laatste tijd juist veel meer cd's.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 15:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 15:32 schreef Tenderstrike het volgende:
Gij slechte man. Ik koop de laatste tijd juist veel meer cd's.
Ik arme sloeber sinds ik eigen huis heb.geen geld meer voor cds.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 15:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 15:32 schreef mental het volgende:
Ik arme sloeber sinds ik eigen huis heb.geen geld meer voor cds.


Minder vaak naar Sparta gaan



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 15:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

keuzes, keuzes.


Fuck the world and fuck you


Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 08-04-2007 17:50 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Op welke dagen in de week en van hoe laat tot hoe laat zijn ze open (sounds)? of iemand een link naar de website, als ze die hebben?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-04-2007 18:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 17:50 schreef Ruben[Obscuritas] het volgende:
Op welke dagen in de week en van hoe laat tot hoe laat zijn ze open (sounds)? of iemand een link naar de website, als ze die hebben?


De Rotterdamse winkelopeningstijden zijn in principe: maandagochtend in principe gesloten, vrijdagavond koopavond, verder normale openingstijden (dus niet 's avonds) en de meeste winkels (maar niet allemaal, de Plaatboef bijvoorbeeld niet) zijn ook op zondag open.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 18:27 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik weet alleen dat de Sounds op maandag in ieder geval om 13.00 open is (morgen niet, gok ik zo). Verder sluit ik me bij Altx aan.



Ruben[Obscuritas]
Usericon van Ruben[Obscuritas]
Posted 08-04-2007 19:35 by Ruben[Obscuritas] Wijzig reactieProfiel van Ruben[Obscuritas]Quote dit bericht

Oke hardstikke bedankt jongens, dinsdag ff die metal kelder onveilig maken!


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen