IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc Vorige pagina | Volgende pagina
XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 26-05-2003 23:30 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 26 mei 2003 23:30 schreef No Nonsense het volgende:

Dus ik word weer niet serieus genomen!


Nope


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 26-05-2003 23:32 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

Kheb net Phone Booth gekeken!

Erg cool! origineel verhaal!

gaat hem zien!


I Find That I Am Not There...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-05-2003 9:38 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 20 mei 2003 21:24 schreef Mutilator het volgende:
De uit de coma ontwaakte RIK MAYAL (Young ones, Bottom, Blackadder, The new Statesman Comic strip presents etc) heeft een nieuwe serie 'Believe nothing' op maandag ned3 half 8 Verder is hij een nieuwe Bottom raodshow aan het schrijven en een film.(je hoeft me niet te bedanken G. ); ikzelf laat de serie opnemen omdat ik dan altijd weg ben; meningen?




Die serie is wel gaaf.. ben hem zelf ook aan het opnemen, heb inmiddels de eerste twee afleveringen gezien (het is overigens elke maandag 7 UUR (niet half 8) ..

Het gegeven is vrij idioot, een quadruple professor sociologie die kennelijk alles heeft (rijk, knap en extreem intelligent) , en daarom door een underground-goverment-society gevraagd wordt te helpen met de meest idiote opdrachten,,, maar de uitwerking is cool... hoewel het vaak erg flauwe grappen zijn..

Overigens vond ik de eerste aflevering subliem, maar de tweede aflevering tegenvallen (t.o.v. de eerste dus) ... al zaten daar ook gave momenten in..


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 27-05-2003 10:10 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 mei 2003 23:32 schreef rvanderholst het volgende:
Kheb net Phone Booth gekeken!

Erg cool! origineel verhaal!

gaat hem zien!

Hmmm vond hem wel tegenvallen eigenlijk. Het gegeven is leuk voor een stukje in een film, maar niet interessant genoeg om een complete film mee te vullen. Blijkt eigenlijk ook wel, want zonder aan- en aftiteling duurt ie maar krap een uurtje...


Zenial


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 27-05-2003 10:15 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

quote:
Op 27 mei 2003 10:10 schreef Zenial het volgende:
Hmmm vond hem wel tegenvallen eigenlijk. Het gegeven is leuk voor een stukje in een film, maar niet interessant genoeg om een complete film mee te vullen. Blijkt eigenlijk ook wel, want zonder aan- en aftiteling duurt ie maar krap een uurtje...


kvond hem wel cool! vooral het geluid in de film is gaaf! en de ingezette stukjes film. tja wel redelijk kort das waar.


I Find That I Am Not There...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-05-2003 11:01 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Heb hem vorige maand op vcd gezien.. vond hem wel ok maar zou er niet voor naar de bios gaan..

overigens was de film inderdaad kort, maar een uur vind ik nog zeer knap voor zo'n minimaal gegeven..



XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-05-2003 11:04 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 26 mei 2003 23:16 schreef XnegativeX het volgende:
Weet iemand toevallig of The straight Story een film is van David Lynch? Het staat wel zo op Kazaa maar het lijkt me een beetje stug (kut film).

Ik ben trouwens wel helemaal verliefd op Twin peaks. GE-NI-AAL!!!


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 27-05-2003 11:07 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 27 mei 2003 11:04 schreef XnegativeX het volgende:



Hey dude, nog nooit van IMDB gehoord, de grootste en meest complete movie-site van het internet??

www.imdb.com -> type daar een willekeurige naam (acteur, regisseur, film, etc.) en je kan alles nachecken...

Overigens is het antwoord JA, het is een Lynch movie.. geheel anders dan werk als Mudholland Drive, Lost Highway en Blue Velvet ja, maar wel een heuze Lynch.

Twin Peaks moet ik nog steeds een keer kijken, geloof het of niet maar ik heb nog nooit een aflevering gezien, had destijds andere dingen te doen denk ik .. wordt een keer een nacht doortrekken met de dvd-box

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 27-05-2003 11:08]


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 27-05-2003 11:10 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 27 mei 2003 11:07 schreef Valorian666 het volgende:
1) Hey dude, nog nooit van IMDB gehoord, de grootste en meest complete movie-site van het internet??

www.imdb.com -> type daar een willekeurige naam (acteur, regisseur, film, etc.) en je kan alles nachecken...

2) Overigens is het antwoord JA, het is een Lynch movie.. geheel anders dan werk als Mudholland Drive, Lost Highway en Blue Velvet ja, maar wel een heuze Lynch.

3) Twin Peaks moet ik nog steeds een keer kijken, geloof het of niet maar ik heb nog nooit een aflevering gezien, had destijds andere dingen te doen denk ik .. wordt een keer een nacht doortrekken met de dvd-box


1) Nee
2) Thanx
3) Moet je zeker een keer doen. Is een dikke vette aanrader. Die serie heeft echt alles. Misterie, horror, drama, humor en dat alles overgoten met dat vage Lynch sausje.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-05-2003 19:05 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 mei 2003 9:38 schreef Valorian666 het volgende:
Die serie is wel gaaf.. ben hem zelf ook aan het opnemen, heb inmiddels de eerste twee afleveringen gezien (het is overigens elke maandag 7 UUR (niet half 8) ..

Het gegeven is vrij idioot, een quadruple professor sociologie die kennelijk alles heeft (rijk, knap en extreem intelligent) , en daarom door een underground-goverment-society gevraagd wordt te helpen met de meest idiote opdrachten,,, maar de uitwerking is cool... hoewel het vaak erg flauwe grappen zijn..

Overigens vond ik de eerste aflevering subliem, maar de tweede aflevering tegenvallen (t.o.v. de eerste dus) ... al zaten daar ook gave momenten in..


OK THANXXX


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 08-06-2003 13:48 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Nu Waldrock op ned 1


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-06-2003 18:34 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

Straks op V8 Top Secret om 18:50, allen kijken


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-06-2003 20:11 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 juni 2003 18:34 schreef beli mawr het volgende:
Straks op V8 Top Secret om 18:50, allen kijken

Hahahahahaha geniaal flauw!


Zenial


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-06-2003 20:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Gaan er nog meer mensen naar "The hulk"???


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-06-2003 20:22 by windkracht10 Profiel van windkracht10

Iemand Rabbit proof fench gezien? Wou er naar gaan kijken maar speelde niet meer.
Ik ben gek van Australië weetjewel.


mvg wk10


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-06-2003 20:37 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 juni 2003 20:11 schreef Zenial het volgende:
Hahahahahaha geniaal flauw!

idd een echte kultfilm als je het mij vraagt, tezamen met Airplane, van dezelfdse makers trouwens, het zijn tevens de makers van The Naked Gun, Wrongfully Accused, en met die films lig ik steeds weer echt onder tafel van't lachen


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-06-2003 21:56 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 juni 2003 20:18 schreef attila_de_hun het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar "The hulk"???

Oeh daar wil ik nog wel heen ja. Is ie al uit dan?


Zenial


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-06-2003 11:34 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

binnenkort naar de grote Knorretje film


Kankerlul


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-06-2003 11:37 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 15 juni 2003 21:56 schreef Zenial het volgende:
Oeh daar wil ik nog wel heen ja. Is ie al uit dan?


ik dacht rond 10 juli.


Lies
Usericon van Lies
Posted 16-06-2003 11:37 by Lies Profiel van Lies

Op de radio gehoord dat Paramount de rechten heeft gekocht van Avril haar Skater Boy, en het dus wil verfilmen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 16-06-2003 11:38 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

Yay. Na een rapperfilm (8 Mile, Eminem), nu ook een punk(?)-film. Yaargh!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 16-06-2003 11:42 by No Nonsense Profiel van No Nonsense

quote:
Op 16 juni 2003 11:37 schreef Lies het volgende:
Op de radio gehoord dat Paramount de rechten heeft gekocht van Avril haar Skater Boy, en het dus wil verfilmen.


For cying out loud, when dus the hurting stops!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-06-2003 12:13 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 16 juni 2003 11:34 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
binnenkort naar de grote Knorretje film


Ik wacht op de Eyeoor film


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 16-06-2003 12:46 by MetalgirlOphelia Profiel van MetalgirlOphelia

quote:
Op 16 juni 2003 12:13 schreef Vampie het volgende:
Ik wacht op de Eyeoor film


hihihih die is ook cool denk ik


Kankerlul


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-06-2003 12:57 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 juni 2003 11:37 schreef Lies het volgende:
Op de radio gehoord dat Paramount de rechten heeft gekocht van Avril haar Skater Boy, en het dus wil verfilmen.

Gaaf!! Wil ik zien!


Zenial


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen