IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-11-2003 17:59 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

omdat nu volwassen te noemen.. hij is altijd zo blij als een klein kind wanneer het om zijn films gaat (Q.T.)


Ruud
Usericon van Ruud
Posted 17-11-2003 0:56 by Ruud Profiel van Ruud

quote:
Op 14 november 2003 17:59 schreef ghoulliette het volgende:
omdat nu volwassen te noemen.. hij is altijd zo blij als een klein kind wanneer het om zijn films gaat (Q.T.)


Over Quentin Tarrantino gesproken, Donderdag a.s. komt Reservoir Dogs weer 'ns langs (23.35, Veronica). Persoonlijk vind ik dit zijn beste.

Edit: Zender en tijdstip vergeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Ruud op 17-11-2003 0:57]


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 17-11-2003 0:58 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth

idd best leuke film
leuk stukje dat hij het oor afsnijd en benzine in de wond giet



Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 17-11-2003 16:11 by Sauron Profiel van Sauron

Micheal Madsen.


dood


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-11-2003 16:22 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 17 november 2003 16:11 schreef Sauron het volgende:
Michael Madsen.
Inderdaad!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 17-11-2003 16:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 17 november 2003 0:56 schreef Ruud het volgende:
Over Quentin Tarrantino gesproken, Donderdag a.s. komt Reservoir Dogs weer 'ns langs (23.35, Veronica). Persoonlijk vind ik dit zijn beste.

Edit: Zender en tijdstip vergeten.

Mr. Pink heerst!!!!


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-11-2003 16:25 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 17 november 2003 16:23 schreef ghoulliette het volgende:
Mr. Pink heerst!!!!
Die ook ja.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 17-11-2003 16:29 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

quote:
Op 17 november 2003 16:11 schreef Sauron het volgende:
Micheal Madsen.


Dan moet je ook Donnie Brasco gezien hebben, nog een stuk beter dan Reservoir Dogs


"This one is older than shit, heavier than time!"


Lies
Usericon van Lies
Posted 17-11-2003 16:30 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 17 november 2003 16:29 schreef 0Tolerence het volgende:
Dan moet je ook Donnie Brasco gezien hebben, nog een stuk beter dan Reservoir Dogs
Dat zou misschien moeten, maar 't is er nog niet van gekomen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Lies
Usericon van Lies
Posted 25-11-2003 20:43 by Lies Profiel van Lies

Morgen is 't Flashdance op VT4, en daar ga ik naar kijken. Als ik Fame volledig heb kunnen uitzitten, dan moet dit me ook lukken -- hoop ik.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 28-11-2003 15:08 by windkracht10 Profiel van windkracht10



mvg wk10


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-11-2003 15:09 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 november 2003 15:08 schreef windkracht10 het volgende:
Shrek 2

http://www.apple.com/trailers/dreamworks/shrek_2/


idd, laatst de trailer van gezien..word vet



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-12-2003 9:20 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

In (mei) 2004 staat een geweldige film gepland!!!! Troy heet die (over Troje) en is van warner Bros. De cast bestaat onder andere uit Brad Pitt en Orlando Bloom (wiehoo) en beloofd en spectacel te worden.
http://troymovie.warnerbros.com/index_flash.html?fromtout=movies_a5 dit is een linkje naar de site, hier kun je alvast het een en ander bekijken.



[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 31-12-2003 9:24]


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 31-12-2003 9:38 by rvanderholst Profiel van rvanderholst

deze film wordt inderdaad wel cool ja, kheb de trailer in de bios gezien!! een beetje a la LOTR!! (stijl dan..)


I Find That I Am Not There...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-12-2003 9:42 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

best wel apart om Pitt in een spectacel film te zien. Zo ver ik weet is dit zijn eerste keer. Ik vraag me af waarom hij heeft besloten om aan deze film mee te doen. (voor geld, of voor de verandering?)


Lies
Usericon van Lies
Posted 31-12-2003 10:42 by Lies Profiel van Lies

quote:
Op 31 december 2003 9:42 schreef ghoulliette het volgende:
best wel apart om Pitt in een spectacel film te zien. Zo ver ik weet is dit zijn eerste keer. Ik vraag me af waarom hij heeft besloten om aan deze film mee te doen. (voor geld, of voor de verandering?)
Ik verwacht er niet al te veel van... Zeker niet toen ik ergens las dat hij weigerde sandalen te dragen in de film? (Iets met lelijke voeten of zo)

Ik moet eerlijkheidshalve wel toegeven dat ik de trailer nog niet gezien heb... ik kan dus nog van gedacht veranderen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 31-12-2003 10:52 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Trailer is wel indrukwekkend.
Maar ik hoop dat de film wel iets meer te bieden heeft dan alleen maar bekende acteurs.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 31-12-2003 10:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik vrees dat hij te Amerikaans is, in de trailer hebben ze het de hele tijd over een liefde die sterker is dan...*kots*, en je zag ook zo'n typische bijna blote borsten scene.
Erg jammer. Hopelijk zit dat alleen in de trailer om publiek te trekken en is het in de film zelf niet nadrukkelijk aanwezig.

lol @ lelijke voeten, misschien heeft hij wel een voeten double ingehuurd als stand in


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 02-01-2004 14:48 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

Net trailer van King Arthur gezien.
Kreeg in het begin meteen al te zien dat het een film van Jerry Bruckheimer is...

http://bvim-qt.vitalstream.com/KingArthur/KingArthur_FirstTeaser_3000.mov


Sauron
dood
Usericon van Sauron
Posted 02-01-2004 15:02 by Sauron Profiel van Sauron

Troy lijkt me zeker vet!


dood


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 02-01-2004 15:27 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Net weer even trailers zitten kijken bij apple, en films die ik dit jaar zeker wil zien zijn:

Alien Vs. Predator: Alles met de aliens erin is tof, nuff said. Maar de trailer belooft toch wel wat...

Big Fish: De nieuwe Tim Burton. En hopelijk beter dan Planet of the Apes hehehe

The Chronicles of Riddick: Het vervolg op Pitch Black. Hopelijk wordt deze net zo tof maar de trailer ziet er al veelbelovend uit.

Dawn of the Dead: Lijkt me een beetje nutteloze remake maar ben toch wel benieuwd

The Day After Tomorrow: Elke film waarin New York vernietigd wordt is een goede film

Garfield: Typisch zo'n film om je lekker aan te ergeren. Een CGI-Garfield, hoe komen ze erbij...

The Girl Next Door: De trailer zag er een beetje American Pie achtig uit. Lijkt me wel lollig

Hellboy: Horror / superheldenfilm met veel CGI, dus altijd leuk vermaak

The Incredibles: De nieuwe van Pixar!! Over een familie van superhelden, ik ben benieuwd!

I, Robot: Beetje standaard SF Thriller met Will Smith, maarja wel veel CGI hehehe

Kill Bill vol 2: Mja deel 1 was al een van de beste films afgelopen jaar, ben erg benieuwd hoe het afloopt.

The Punisher: Het origineel was al slecht, misschien lukt het ze om de remake ook zo heerlijk slecht te maken hehehe

Resident Evil: Apocalypse: Ja ik vond deel 1 ook tof. Ook al was ik een van de weinigen geloof ik...

Shrek 2: Zal wel niet zo goed als deel 1 worden, maar de trailer is alvast erg lollig

Sky Captain And The World of Tomorrow: Klinkt als een jaren 50 SF, en ziet er ook zo uit, maar dan wel met goede cgi. Grote robotten die de wereld aanvallen hehehe... heersch!

Spider-Man 2: Ziet er gelukkig beter uit dan deel 1. Die octopus-dude die zijn tegenstander is ziet er erg tof uit

THE SPONGEBOB SQUAREPANTS MOVIE: HEERSCHERDEHEERSCHERDEHEERSCH!!! Beste film van het jaar, weet ik nu al zeker!

Thunderbirds: Hahahaha mja ik keek vroeger altijd die poppenserie. Jammer dat de film niet ook met poppen gemaakt is

Troy: Jeeej weer een 'Gladiator' hehehe... Maar hij lijkt me wel tof (net als Gladiator)

Underworld: Vampieren en weerwolven? Klinkt een beetje Blade-achtig maar t is vast wel leuk vermaak

EDIT: Nog wat vergeten

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 02-01-2004 15:43]


Zenial


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-01-2004 15:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

ja er komen veel fimls uit


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 02-01-2004 16:02 by dr. brain Profiel van dr. brain

[quote]Op 2 januari 2004 15:27 schreef Zenial het volgende:

Underworld: Vampieren en weerwolven? Klinkt een beetje Blade-achtig maar t is vast wel leuk vermaak

quote]

hmm, valt wel tegen hoor deze film, het beste zit meteen in de eerste minuten, daarna flauw Blade aftreksel...


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 02-01-2004 16:21 by dr. brain Profiel van dr. brain

wel veel komende films over koningen, keizers en admiraals.....

King Kong (2004, Peter Jackson),
Alexander The Great (2005, Baz Luhrman),
Alexander (2004, Oliver Stone),
King Arthur (2004, Antoine Fuqua),
King Tut (2005, Roland Emmerich),
King Conan: Crown of Iron (2005, John Milius),
Master and Commander: The Far Side of the World (2003, Peter Weir)


[Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 02-01-2004 16:30]


This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 02-01-2004 16:23 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 2 januari 2004 16:21 schreef dr. brain het volgende:
wel veel komende films over koningen, keizers en admiraals.....

King Kong (2004, Peter Jackson),


re-make ofzo of heel iets anders?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen