IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-01-2002 8:19 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Hmmmm... ik vond het niet echt een humoristische film. Zat wel wat humor in, maar verder was het behoorlijk ziek allemaal. Alle scènes zijn door elkaar gesmeten op een grote chaotische hoop (net als die orkaan het dorpje door elkaar heeft gesmeten, zeg maar), geen plot, geen richting, geen introductie... gewoon een schets van dat dorpje waarin iedereen al dood is.

Veel tof camerawerk en raar kleurgebruik trouwens.... en de meerderheid van de 'acteurs' in de film zijn gewone mensen.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 31-01-2002 11:07 by humanator Profiel van humanatorhttp://www.controlhumandelete.com

ik heb um getaped en het eerste 1/2 uur gezien, ik kon echter nog geen mortician, burzum of een absu ontwaren? misschien later in de film? wel een vreemde film overigens


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Davy
Ausgebombt!
Usericon van Davy
Posted 31-01-2002 11:41 by Davy Profiel van Davy

quote:
Op 31 januari 2002 1:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Niet zeiken, het was een toffe film. Erg goed.

Maar niet makkelijk nee, je moet er wel ingespannen naar kijken. Wat een film. Geen 'leuke' film... integendeel, ik vond hem behoorlijk gruwelijk. Indrukwekkend.

Wel de momenten dat ik me niet aan het vervelen was lag ik toch wel plat van het lachen. En gruwelijk? Doe je ogen open en dan zal je zien dat er overal wel zo'n dingen gebeuren. In deze film zijn ze gewoon allemaal bij elkaar gesmeten.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 31-01-2002 12:08 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

Zeker een coole film.
Dat soort films valt bij mij meestal wel goed.
Lekker chaotisch, gewoon een paar dagen gefilmd in dat dorpje als het ware.
En vette backgroundmusic, ik d8 dat ze mortician draaiden terwijl ze een kat aan het mishandelen waren. Het was in ieder geval wel vette death.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 31-01-2002 12:44 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 31 januari 2002 12:08 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Zeker een coole film.
Dat soort films valt bij mij meestal wel goed.
Lekker chaotisch, gewoon een paar dagen gefilmd in dat dorpje als het ware.
En vette backgroundmusic, ik d8 dat ze mortician draaiden terwijl ze een kat aan het mishandelen waren. Het was in ieder geval wel vette death.


Yeah, dat was cool... wist je dat die handje-druk scene met die stoel geïmproviseerd was? Vrij veel in die film is geïmproviseerd trouwens.

Die lui waren dus echte 'rednecks' (enkele waren de dag ervoor uit de gevangenis vrijgekomen, daarom was er ook een feestje). Het enige wat de regisseur deed was z'n cameraman de boel laten doen (camera neergezet op een onopvallende plek en een beetje meedraaien) en af en toe binnen lopen en de boel ophitsen. Die vrouwen waren trouwens allebei zwanger... ik vond het geen makkelijke scene. Briljant was dat moment dat de boel stilviel en niemand wist wat-ie moest zeggen of doen, dat was zo _leeg_...

In de hele film zitten geloof ik slechts zeven 'echte' acteurs, de rest zijn amateurs en voorbijgangers... cool man.


Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 31-01-2002 14:16 by Wishmaster Profiel van Wishmasterhttp://www.vincearts.com

You Rabbit can kiss my ass
kben om 1 uur gaan pitten, heb em helaas niet opgenome, maar wat ik nog heb op kunne vangen heeft me wel kunne boeien iig...
Moet hem maar een keer goed gaan kijken dan.
En idd die scene dat ze die kat mishandele had wel brute muziek maar geen Mortician


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 31-01-2002 14:20 by NecRomantica Profiel van NecRomantica

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 20-11-2002 15:42]


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 31-01-2002 15:27 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 31 januari 2002 12:44 schreef Dwaallicht het volgende:
Yeah, dat was cool... wist je dat die handje-druk scene met die stoel geïmproviseerd was? Vrij veel in die film is geïmproviseerd trouwens.

Die lui waren dus echte 'rednecks' (enkele waren de dag ervoor uit de gevangenis vrijgekomen, daarom was er ook een feestje). Het enige wat de regisseur deed was z'n cameraman de boel laten doen (camera neergezet op een onopvallende plek en een beetje meedraaien) en af en toe binnen lopen en de boel ophitsen. Die vrouwen waren trouwens allebei zwanger... ik vond het geen makkelijke scene. Briljant was dat moment dat de boel stilviel en niemand wist wat-ie moest zeggen of doen, dat was zo _leeg_...

In de hele film zitten geloof ik slechts zeven 'echte' acteurs, de rest zijn amateurs en voorbijgangers... cool man.


ik had al zo'n vermoeden, dat vind ik wel cool, gewoon weinig tot geen script.
Zo van: Ga staan/ zitte zuipe en doe wat jullie verdomde rednecks altijd doen, vloeken en trashen!


overturnedskewer
Abhorrent christendom, inside burning
Usericon van overturnedskewer
Posted 31-01-2002 22:45 by overturnedskewer Profiel van overturnedskewer

Mmm, ik heb um getaped. Ongeveer en half uur gekeken, werd er wel lekker moedeloos van. Allemaal lifetime-losers in het dagelijks leven. Zaten wel een paar dingen in die mij aangrepen zoals dat meisje die in een plas aan het spelen was terwijl je haar hoort vertellen hoe haar vader haar misbruikte. Ik ga em zaterdag even helemaal kijken.


Black Metal ist krieg :-)


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 01-02-2002 22:08 by Snagger Profiel van Snagger

Ik heb ook weinig muziek herkend... maar de film zelf. Tjah... op zich wel een goed beeld van hoe tering kan het zijn. Maar echt mijn genre is het niet.

Ik hou nou eenmaal meer van een film met een plot/verhaal etc.

Maar, de film was opzich wel het kijken waard.


Ik, Wil Schuurman


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 03-02-2002 16:06 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik heb ook eindelijk de film gezien. Ik vond het helemaal nix. Het verhaal was helemaal zoek. En ik volgens mij maar 2x echt metal gehoord dus ik was zwaar teleurgesteld.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-02-2002 13:35 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Nieuwe filmtip: vanavond om kwart voor twaalf op net 5, the Baby of Mâcon van Peter Greenaway. Film over een 17e eeuws toneelstuk IN een film, over een oude vrouw die bevalt van een prachtige baby. De een of andere jonge maagd claimt de echte moeder te zijn via goddelijke rotzooi of zo. Wat volgt is een klucht over religieus fanatisme vol met 'overdadige gruwelijkheden' (aldus de VPRO gids). In Amerika is de film dan ook nooit in de bios vertoond.

Lijkt me cool... een bekendere film van Peter Greenaway is trouwens 'The cook, the thief, his wife and her lover'.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 16-02-2002 17:34 by madeline usher Profiel van madeline usher

Als je eens een film met loeiharde industrial en metal wil zien(je moet er wel de schokkende scènes bijnemen...),moet je eens naar "Doom generation"kijken.Bloed,zaad en afgerukte lichaamsdelen inbegrepen...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 16-02-2002 18:39 by Rectum Lobotomy Profiel van Rectum Lobotomy

quote:
Op 16 februari 2002 17:34 schreef madeline usher het volgende:
Als je eens een film met loeiharde industrial en metal wil zien(je moet er wel de schokkende scènes bijnemen...),moet je eens naar "Doom generation"kijken.Bloed,zaad en afgerukte lichaamsdelen inbegrepen...

Hmm, waarom krijg ik nou een gek beeld van jou?


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 16-02-2002 22:00 by McDoom Profiel van McDoom

Het is iig een zeer wazige film, zeg!
En nu weet ik ook waar Cephalic Carnage die samples vandaan heeft.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 20:18 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Morgen ga ik naar Mulholland Drive van David Lynch! YES!!!!!

En jullie moeten allemaal ook gaan, want David Lynch maakt fantastische, duistere films!

P.S. verzoekje aan een moderator om de naam van deze thread in 'Filmtip' te vervangen voor bijzondere films die eraan zitten te komen. Bij voorbaat mijn dank!


Jade
Usericon van Jade
Posted 21-02-2002 20:23 by Jade Profiel van Jade

Ga vanavond naar A Beautiful Mind. 'kben benieuwd...


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-02-2002 21:07 by Warrior_of_Odin Profiel van Warrior_of_Odin

deze film was echt vaag. ik kwam hem tegen onder het zappen. heb verder ook geen burzum of absu gehoord. wel iets death metal achtigs.
maar goed het was iig een indrukwekkende film.
ik dacht in het begin dat het een portret was van de amerikaanse samenleving..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 21:09 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 21 februari 2002 21:07 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
heb verder ook geen burzum of absu gehoord.

'Rundgang Um die Transzendentale Säule der Singularität' had een seconde of 30 speeltijd.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-02-2002 23:51 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Da's toch wel 1% van het hele nummer.



Jade
Usericon van Jade
Posted 22-02-2002 1:24 by Jade Profiel van Jade

A Beautiful Mind was goed, niet schokkend maar wel goed.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-02-2002 3:17 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Die film (A Beautiful Mind) klonk als Hollywood-troep... bovendien is de biografie aangepast zodat het grote publiek het er mee eens kon zijn (Dhr. Nash was bv. homosexueel en is dan ook een keer opgepakt in de openbare toiletten wegens.... praktijken, dit zit niet in de film. Er zijn meer voorbeelden. Typisch geval van Hollywoodse historievervalsing, 1 van de redenen waardoor ik zoveel mogelijk dat soort films probeer te vermijden).

Maar goed, morgennacht (of zaterdag) krijgen jullie een uitgebreide 'recensie' van "Mulholland Drive" (AND YOU'D BETTER FUCKIN' WORSHIP IT).


Jade
Usericon van Jade
Posted 23-02-2002 12:25 by Jade Profiel van Jade

quote:
Op 22 februari 2002 3:17 schreef Dwaallicht het volgende:
Die film (A Beautiful Mind) klonk als Hollywood-troep... bovendien is de biografie aangepast zodat het grote publiek het er mee eens kon zijn (Dhr. Nash was bv. homosexueel en is dan ook een keer opgepakt in de openbare toiletten wegens.... praktijken, dit zit niet in de film. Er zijn meer voorbeelden. Typisch geval van Hollywoodse historievervalsing, 1 van de redenen waardoor ik zoveel mogelijk dat soort films probeer te vermijden).






Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-02-2002 12:45 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 23 februari 2002 12:25 schreef Jade het volgende:


Moeilijk he, kritisch zijn.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 23-02-2002 13:29 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 16 februari 2002 17:34 schreef madeline usher het volgende:
Als je eens een film met loeiharde industrial en metal wil zien(je moet er wel de schokkende scènes bijnemen...),moet je eens naar "Doom generation"kijken.Bloed,zaad en afgerukte lichaamsdelen inbegrepen...


Hehhehe... dat is een vrij zieke film ja.. Ik vond hem wel vrij flauw.. overal die 666'jes enzo op de achtergrond.. Verder vond ik het niet zo'n prettig gezicht om te zien hoe die nazi's met heggescharen die homo's gingen castereren.. ... yuk...

Maareh, ik hoop dat voortaan mensen de posts in dit topic willen beperken tot films die BINNENKORT op TV, VIDEO, BIOS komen, de rest kan ook wel in een van de andere film-topics..
------

quote:
Op 21 februari 2002 20:18 schreef Dwaallicht het volgende:
Morgen ga ik naar Mulholland Drive van David Lynch! YES!!!!!

En jullie moeten allemaal ook gaan, want David Lynch maakt fantastische, duistere films!



Aargh... deze wil ik ook in de bios zien.. hehehe.. Lynch rulez idd.. Na films als Lost Highway, Eraserhead, Hotel Room op tv/video gezien heb wordt dit waarschijnlijk de eerste LYNCH die ik in de bios ga kijken... nu al zin in...

quote:

P.S. verzoekje aan een moderator om de naam van deze thread in 'Filmtip' te vervangen voor bijzondere films die eraan zitten te komen. Bij voorbaat mijn dank!


Lijkt me een goed plan... Zodat er alleen films in dit topic verschijnen die binnenkort te zien zijn, op/in tv/video/dvd/bioscoop. De rest van de filmtips kunnen ook wel in de andere filmtopics worden gepost...

(bijvoorbeeld het films met veel metal topic: http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2524&page=2 )

Dit zou dan meer een soort 'coole film agenda' worden..




[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-02-2002 13:34]


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen