IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Films die binnenkort te zien zijn (tv/bios/etc Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-06-2005 12:25 by aerodis Profiel van aerodis

Ik las onlangs iets over de film getiteld "The Machinist". Lijkt me een erg gave film.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-07-2005 13:52 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 30 juni 2005 12:25 schreef aerodis het volgende:
Ik las onlangs iets over de film getiteld "The Machinist". Lijkt me een erg gave film.


Die heb ik maanden geleden eens gezien. Het is inderdaad echt een geweldige film. Prachtig ook de toewijding van Christian Bale, hij heeft voor deze film 30 kilo moeten verliezen.
Erg goed verhaal trouwens, heel origineel en freaky.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-07-2005 7:39 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

THANATOS NEWS UPDATE JULY 2005

... we had a visit from the BBC recently. Thanatos will be featured in a documentary series on the European Union. One of the episodes deals with Holland’s loss of identity and values because of certain religious movements (i.e. the Islam) gaining more and more power in Dutch society etc… the band was interviewed and asked to perform the song ‘Lambs to the Slaughter’ live in our rehearsal place. Hopefully we won’t be depicted as some sort of paranoid racist/narrow minded morons cause we’re not. The series will probably be aired in December 2005.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


slome
Usericon van slome
Posted 29-07-2005 9:36 by slome Profiel van slome

Weet iemand op de film Vital al draait? Deze lijkt me wel vrij goed. Wat ik gelezen heb gaat deze over een stelletje dat een ongeluk krijgt waarbij de vrouw overlijd. Om het verlies te verwerken gaat de man tekeningen van haar maken oals ze op de snijtafel lag. En nee, dit schijnt geen ranzige horrorfilm te wezen, het moest nogal mooi neer zijn gezet. Ik ben dus benieuwd


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-07-2005 12:03 by Smoochy Profiel van Smoochy

Zondag naar Sjakie en de chocolandefabriek...

En the machinist lijkt mij ook wel een gave film maar wanneer komt hij hier dan of is het alleen een dvd release.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-07-2005 12:06 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 1 juli 2005 13:52 schreef Morgil het volgende:
Die heb ik maanden geleden eens gezien. Het is inderdaad echt een geweldige film. Prachtig ook de toewijding van Christian Bale, hij heeft voor deze film 30 kilo moeten verliezen.
Erg goed verhaal trouwens, heel origineel en freaky.


Ik vond hem ook goed in Amercian pshyco en na het boek te hebben gelezen heeft hij die personage perfect weergegeven. Batman moet ik nog zien maar hoor lovende verhalen...ik vond hem iets minder in Equillibrium...


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


slome
Usericon van slome
Posted 29-07-2005 14:48 by slome Profiel van slome

Volgende week Requiem For A Dream op de tv, lijkt me een goede film.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 29-07-2005 14:49 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Dat heb je dan mooi mis.


slome
Usericon van slome
Posted 29-07-2005 19:21 by slome Profiel van slome

Met het eerste of het laatste deel van mijn post? (of beide...)


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 29-07-2005 19:27 by Immortella Profiel van Immortella

Dinsdag eindelijk War of the Worlds gezien in de bios. Qua verhaal niet mijn smaak, maar wel geweldige effecten en gave actie scenes. Ik heb me prima vermaakt!


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-08-2005 19:50 by MMayo Profiel van MMayo

Vanavond Stuntnacht te zien op Ned. 1. Lijkt mij wel een boeiende film vanwege het enneagram gebeuren. Vanavond is het type de bemiddelaar er op.
-----

Carel Justens is leraar Nederlands op een middelbare school en mentor van Dirk Jan, die dit jaar eindexamen doet en mikpunt is van pesterijen van een groepje rond Marco en zijn vrienden. Hij maakt zich zorgen over Dirk Jan en die zorgen blijken terecht als hij na de stuntnacht Dirk Jan aantreft in de gymzaal, neergestort en te pletter gevallen op de harde vloer.

Dirk Jan wordt in kritieke toestand naar het ziekenhuis gebracht en Carel moet aan de politie uitleggen hoe een stuntnacht zo uit de hand heeft kunnen lopen. Zijn relaas voert hem langs de onmacht van de leraren iets te doen aan de pesterijen waar ook een docent, homofiele gymleraar Hugo last van had. Maar hij vertelt ook over de slechte reputatie van de school en de tegenzin van de onderwijzers de leerlingen op de traditionele stuntnacht vrij spel te geven in de hoop erger te voorkomen.

Met Dirk Jan was afgesproken dat hij zich zou melden als het feest uit de hand zou lopen. Vrijwillig lieten de leraren zich afvoeren in een container en de betrapte Dirk Jan werd opgeknoopt in het basketbalnet. Het bericht dat hij de val niet heeft overleefd kan Carel maar nauwelijks bevatten.
-----

De rest is hier te vinden voor degene die het boeiend vinden http://www.enneagram.kro.nl/ Heb er zelf nog niks gezien, maar lijkt me wel wat dus.





Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-08-2005 20:42 by Morgil Profiel van Morgil

Hotel Rwanda. Ik heb in geen tijden een film gezien die zo'n enorme indruk op me heeft achtergelaten. Ik wist dat er een strijd is geweest tussen de Tutsis en de Hutus, maar hier was ik absoluut niet van op de hoogte. Het meedogeloze geweld, de slachtoffers, echt vreselijk.

Ik raad iedereen die niet weet waar ik het over heb deze film echt aan.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-08-2005 20:49 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Waar is ie binnenkort te zien dan?


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-08-2005 20:51 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 6 augustus 2005 20:49 schreef Psychonaut het volgende:
Waar is ie binnenkort te zien dan?


Hij is al te koop op dvd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2005 21:32 by Heiden Profiel van Heiden

Een moderator! Morgil, flikker dat Ea, Lord of the Depths eens even dicht, dat is toch wel zo'n kansloos topic. Alvast bedankt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 06-08-2005 21:48 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 6 augustus 2005 21:32 schreef Heiden het volgende:
Een moderator! Morgil, flikker dat Ea, Lord of the Depths eens even dicht, dat is toch wel zo'n kansloos topic. Alvast bedankt.


Gedaan! Sorry ik had het niet eerder door, ik was film aan het kijken

Wat geheel ontopic is trouwens, ik kijk nu de miniserie Taken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2005 21:50 by Heiden Profiel van Heiden

Dankeschön.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-08-2005 12:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juni 2005 11:04 schreef Zenial het volgende:
Nieuwe king-kong trailer ziet er wel cool uit.

King Kong die met een dino vecht
Inderdaad, ja! Ze pakken echt flink uit met die film!

http://www.darkonthemovie.com/ <-- LARP film / documentaire, echt te VAAG


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


master-kun
Usericon van master-kun
Posted 15-08-2005 22:40 by master-kun Profiel van master-kun

kennen jullie silent hill? daar zijn ze nu mee bezig hoofdrol speler sean bean! te goeie acteur.

en voor de doom fans , ja daar word ook een film van gemaakt en the rock speelt er ook in.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-08-2005 10:02 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 augustus 2005 22:40 schreef master-kun het volgende:
en voor de doom fans , ja daar word ook een film van gemaakt en the rock speelt er ook in.

Oh man dit gaat echt zo hard zuigen. The Rock en de regisseur van Romeo Must Die
Heb gehoord dat ze het verhaal van het spel ook compleet gaan veranderen
Zonde, want het spel is zo cool


Zenial


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 16-08-2005 11:01 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Land Of The Dead komt 8 september in de bios, daar wil ik echt wel heen.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-08-2005 11:40 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Me toooooooo!


Zenial


master-kun
Usericon van master-kun
Posted 16-08-2005 12:41 by master-kun Profiel van master-kun

quote:
Op 16 augustus 2005 10:02 schreef Zenial het volgende:
Oh man dit gaat echt zo hard zuigen. The Rock en de regisseur van Romeo Must Die
Heb gehoord dat ze het verhaal van het spel ook compleet gaan veranderen
Zonde, want het spel is zo cool


mij leek de spel niet mooi en wou het ook nie spelen, maar willen jullie dan een link naar die trailer?


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 17-08-2005 19:22 by Moordlustige Hamster Profiel van Moordlustige Hamster

Zag gister in de bios een poster hangen van een nieuwe Tim Burton film. Ben de naam vergeten maar hij zag eruit als Nightmare Before Christmas.

En de Wallace & Grommit film!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 17-08-2005 19:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 29 juli 2005 7:39 schreef Mutilator het volgende:
THANATOS NEWS UPDATE JULY 2005

... we had a visit from the BBC recently. Thanatos will be featured in a documentary series on the European Union. One of the episodes deals with Holland’s loss of identity and values because of certain religious movements (i.e. the Islam) gaining more and more power in Dutch society etc… the band was interviewed and asked to perform the song ‘Lambs to the Slaughter’ live in our rehearsal place. Hopefully we won’t be depicted as some sort of paranoid racist/narrow minded morons cause we’re not. The series will probably be aired in December 2005.


*ff quoten*



Suck my piss


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen