IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Red de Goudvishal (GVH) Vorige pagina | Volgende pagina
Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 16-04-2007 23:06 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Waar je struikelt over de rotzooi van die hippies aldaar.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 16-04-2007 23:06 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Als je daar gewoon overheen stapt dan hoor je nog eens wat idd


Het is de lichtinval ;')


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 16-04-2007 23:20 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

'Bij de Goudvishal zal je geen reggae, dance of cross-overs vinden. Bij Luxor Live wel.’

Komkommercieel?


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 16-04-2007 23:23 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Hmm geen dance? Komt elke maand drum & bass en nog meer dance-achtige dingen.

Verder moet de GVH blijven. Al jaren daar gave bands gezien!


trol
Usericon van trol
Posted 16-04-2007 23:56 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 16 april 2007 23:05 schreef Kimmey het volgende:
De gvh gaat helemaal niet weg, een deel van de programmering word alleen verplaatst naar luxor..

Dat is wat ik hoorde in de wandelgangen van Unitas...


De gehele subsidie wordt dit jaar afgebouwd en geheel overgedragen aan de miljoenen die de luxor kost, ruim 8 miljoen in totaal ondertussen als ik het goed heb.Het pand staat op de lijst om gesloopt te worden ten bate van de uitbreiding van een groot commercieel project aan de rijnkade.
De goudvishal wordt dus wel degelijk 'lichtelijk' gedwongen door de gemeente om op te gaan in het grote Luxor live verhaal.
Het is nog geen doemscenario zonder enige kans op behoud van de huidige vorm om als stichting met een brede programmering op een lokatie waar de huidige vrijwilligers kunnen blijven werken.
Ik heb goede hoop en deze petitie kan daar wel eens een hele belangrijke rol in gaan spelen.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 17-04-2007 0:55 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 15 april 2007 17:27 schreef Spirit In Black het volgende:
iedere gek kan een concert organiseren, maar om dit te continueren en te structureren


waarom moet alles in dit land altijd alles meteen gestructureerd en gecontinueerd worden?

er moeten meer gekken gewoon ad hoc een concert organiseren. weg met die idiote club-scene, decentraliseren die hap.

het enige dat vaste zaaltjes opleveren zijn een vast groepje van zo'n honderd klaplopers die behoren tot het meubilair en waarvoor de gemeente in het geval van de gvh dus 500 euro per stuk uittrekt.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-04-2007 8:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 23:05 schreef Kimmey het volgende:
De gvh gaat helemaal niet weg, een deel van de programmering word alleen verplaatst naar luxor..

Dat is wat ik hoorde in de wandelgangen van Unitas...


Je zegt het zelf al... "een deel van"...

En dat zal nog in het meest gunstige geval zijn.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-04-2007 8:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2007 23:05 schreef Kimmey het volgende:
blablablabla
Dat is wat ik hoorde in de wandelgangen van Unitas...


kijk, zo kweek je wel onrust ja.. iedereen maakt er zijn eigen verhaal van, gaat op roddels af , etc etc...

Zeer goede aktie hoor en erg leuk om zelfs als Goudvishalvrijwilliger de reacties te lezen, maar wel jammer dat er nu inmiddels 10 verhalen door elkaar lopen en iedereen (die waarshcijnlijk weinig tot niets van het hele proces af weet) der nog een extra schepje bovenop doet...



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-04-2007 8:51 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Krijgen commerciële instellingen die concertjes organiseren hiervoor ook subsidie?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-04-2007 8:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 8:37 schreef irritante klootzak het volgende:
kijk, zo kweek je wel onrust ja.. iedereen maakt er zijn eigen verhaal van, gaat op roddels af , etc etc...

Zeer goede aktie hoor en erg leuk om zelfs als Goudvishalvrijwilliger de reacties te lezen, maar wel jammer dat er nu inmiddels 10 verhalen door elkaar lopen en iedereen (die waarshcijnlijk weinig tot niets van het hele proces af weet) der nog een extra schepje bovenop doet...




Nou, vertel jij ons dan eens hoe het wel zit.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2007 9:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 8:51 schreef Jällö het volgende:
Krijgen commerciële instellingen die concertjes organiseren hiervoor ook subsidie?

Kan, er zijn voor bepaalde initiatieven altijd wel potjes....


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-04-2007 10:38 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 9:16 schreef Jenje het volgende:
Kan, er zijn voor bepaalde initiatieven altijd wel potjes....
Als ik zie hoeveel optredens er in Nederland worden georganiseerd (veel te veel), dan kan dat best een beetje minder met al die subsidies. Of in ieder geval een stuk tactischer.
Ik heb dan ook niet getekend.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-04-2007 11:08 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 0:55 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
waarom moet alles in dit land altijd alles meteen gestructureerd en gecontinueerd worden?

er moeten meer gekken gewoon ad hoc een concert organiseren. weg met die idiote club-scene, decentraliseren die hap.



decentraliseren is niet zo moeilijk, dat is zo geregeld, maar het zal mij benieuwen hoe lang het dan goed zal gaan. Waarom ad hoc, GVH programmeert toch prima? Of moet er vrijdag avond wat verzonnen kunnen worden om het vervolgens met zatte harses zaterdag uit te voeren? Het jeugdhonk idee... leuk.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-04-2007 11:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 10:38 schreef Jällö het volgende:
Als ik zie hoeveel optredens er in Nederland worden georganiseerd (veel te veel), dan kan dat best een beetje minder met al die subsidies. Of in ieder geval een stuk tactischer.
Ik heb dan ook niet getekend.


dit geeft wel weer aan hoeveel verstand van zaken je hebt...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2007 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 10:38 schreef Jällö het volgende:
Als ik zie hoeveel optredens er in Nederland worden georganiseerd (veel te veel), dan kan dat best een beetje minder met al die subsidies. Of in ieder geval een stuk tactischer.
Ik heb dan ook niet getekend.
Ik zeg niet dat alles gesubsidieerd wordt ...



Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 17-04-2007 11:37 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

In al die mooie verhalen over synergie en samengaan van die gemeentes mis ik dan 1 ding... Hoe zit het met prioriteiten; kan GVH dan wel concerten in het weekend blijven organiseren, of moet men, noodgedwongen door capaciteiten (aantal zalen zal ik maar zeggen) uitwijken naar steeds onmogelijke momenten. Dat zal leiden tot minder opkomst (de underground is nu eenmaal geen massale scene) en dan kan de gemeente zeggen.. (vul zelf maar in)

@ Jällo: tot op zekere hoogte behoorlijk met je eens, maar bepaalde zalen hebben een internationale naam (ik noem een GVH, maar ook een Dynamo en Baroeg) en verrijken de Nederlandse scene, al is het alleen maar dat buitenlandse top acts (qua creativiteit) een impuls kunnen geven aan de Nederlandse toeschouwers. Dat doen veel gesubsidieerde zalen inderdaad niet.


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-04-2007 11:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Subsidies --> Ovens


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-04-2007 11:46 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik weet er inderdaad niet het fijne van, maar dat wil ik ook niet. Ik vind dit soort subsidies gewoon geldverspillerij.
Unitas mag al helemaal opgedoekt worden. Ik weet niet hoeveel (tienduizenden) Euro's er jaren geleden 'verdwenen' was daar, maar dat was geen kattepis.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-04-2007 11:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er zijn veel van die hobbyclubjes waar idd gewoon niet goed omgegaan word met de subsidie en er geld van de maatschappij verspilt wordt. Zonde, aangezien die ook de instanties waar het wel goed gaat in kwaad daglicht zetten.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-04-2007 12:06 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Subsidie afschaffen, entree omhoog, minder internationale bands, minder gigs voor NL bands.

Nederlanders denken dat het normaal is om elke week voor 10,- een lading buitenlandse acts te zien die spelen voor nog geen 100 man en elke belachelijke deathmetalband moet zo nodig 4x per maand in elke uithoek van NL spelen. Kom op zeg.



Information is not knowledge is not wisdom is not truth


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-04-2007 12:11 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

je snapt er echt niks van he?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-04-2007 12:12 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 12:06 schreef Jällö het volgende:
Subsidie afschaffen, entree omhoog, minder internationale bands, minder gigs voor NL bands.

Nederlanders denken dat het normaal is om elke week voor 10,- een lading buitenlandse acts te zien die spelen voor nog geen 100 man en elke belachelijke deathmetalband moet zo nodig 4x per maand in elke uithoek van NL spelen. Kom op zeg.



ben je een beetje jaloers?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-04-2007 12:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 10:38 schreef Jällö het volgende:
Als ik zie hoeveel optredens er in Nederland worden georganiseerd (veel te veel), dan kan dat best een beetje minder met al die subsidies. Of in ieder geval een stuk tactischer.
Ik heb dan ook niet getekend.
Ondanks dat ik het me je eens ben heb ik toch getekend. Ik hypocrietje, hihi.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-04-2007 13:00 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2007 12:12 schreef Iskariot het volgende:
ben je een beetje jaloers?

Nee, niet echt.

Weliswaar véél minder zaaltjes, veel minder buitenlandse bands, veel minder optredens voor lokale bands, maar deze worden niet door stonede vrijwilligers geregeld ergo het geluid en de apparatuur is altijd 100% in orde en beginnende bands werken zich het naadje om überhaupt maar een eerste gig te krijgen. Nederlandse bands hebben binnen een jaar hun eerste gig, krijgen heel veel complimentjes en blijven vervolgens hangen in hun ontwikkeling.

Er wordt wel erg veel gesubsidieerd, maar het geld gaat voor een veel groter deel naar muziekonderwijs, ergo elke school heeft een fatsoenlijk arsenaal aan instrumenten en muzieklessen, wat m.i. een veel stimulerender en eerlijker besteding van overheidsgeld is.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-04-2007 13:24 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

sorry hoor, maar met elke post neem ik je nog minder serieus....



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen