IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Red de Goudvishal (GVH) Vorige pagina
~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 08-05-2007 22:56 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

**gniffel**

neem ik zojuist de spamberichtjes door die yahoo voor mij filtert (ongeveer 2500 per dag, krijg je met een e-mailadres uit 1995) en wat ziet mijn oog daags na het stilvallen van dit draadje?

mailtje 1:
-----------
Als er één weerzinwekkende miezerige imbeciel is dan ben jij het wel , een grote bek veilig en anoniem achter zijn computertje , nou we zullen je krijgen , we hebben je huisadres .

We wachten je op juist als je het niet verwacht en slaan en schoppen je helemaal verrot !


BEFOR
-----------

mailtje 2:
-----------

Als er één weerzinwekkende miezerige imbeciel is dan ben jij het wel , een grote bek veilig en anoniem achter zijn computertje , nou we zullen je krijgen , we hebben je huisadres .

We wachten je op juist als je het niet verwacht en slaan en schoppen je helemaal verrot !


AFTER
------------

mailtje 3:
------------
Subject: Vuile kankerlijer als ik je te pakken krijg schop ik je dood.

KANKERLIJER
------------


:-)

ok, niet zo creatief
en een beetje hypocriet, want bedreigingen sturen via een zombienetwerk is natuurlijk ook niet lekker open en bloot communiceren.
de eerste twee hoorden foto's te bevatten, maar helaas, die kwamen niet door het filtertje heen. Ik herkende wel de filetitel van de eerste en dat was een foto van mij zelf op waldrock. wat die tweede was (image001.jpg), geen idee
ben ik nog best wel benieuwd naar.

anyway, sorry dat ik het pas zo laat zag. je hebt blijkbaar mijn huisadres, maar deze mailtjes zijn al weer een week oud. heb je mijn huis intussen gevonden? ik ben nogal druk en ik hoop dat je niet een paar keer tevergeefs op mijn stoep hebt gestaan.

bel anders eerst even

zet ik de koffie klaar
(of thee, naar gelang het tijdstip)









MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2007 22:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ah.. actie en nu eens niet gericht op XXL


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 08-05-2007 22:59 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Die boemba. Beetje overdreven reacties, zeg. Gaat het wel over dit topic, ik weet niet op welke fora je nog meer fans hebt?


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 08-05-2007 23:02 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2007 22:59 schreef Wansmaak het volgende:
Die boemba. Beetje overdreven reacties, zeg. Gaat het wel over dit topic, ik weet niet op welke fora je nog meer fans hebt?


hehe
het gaat over een heel klein deeltje in dit topic

er zullen er hier nog wel wat zijn die weten waar het om gaat

(wat eigenlijk wel triest is, vijf jaar geleden, get a life zou ik zeggen)



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 08-05-2007 23:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2007 21:11 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
een van de vele momenten dat ik blij ben dat ik niet in enschede woon

170k voor een paar punkertjes...


Kneus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-05-2007 23:08 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Als ik alle klappen die ik nog moet krijgen in delen, elke dag een, in ontvangst zou moeten nemen, ben ik tot 2058 zoet.


~~**Boemba**~~
Usericon van ~~**Boemba**~~
Posted 09-05-2007 12:05 by ~~**Boemba**~~ Wijzig reactieProfiel van ~~**Boemba**~~Quote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2007 23:08 schreef WhiteRider het volgende:
Als ik alle klappen die ik nog moet krijgen in delen, elke dag een, in ontvangst zou moeten nemen, ben ik tot 2058 zoet.


ja, maar jij zal het er wel naar gemaakt hebben
ik ben de vriendelijkheid zelve



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-05-2007 12:09 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

"anders gaan ze bushokjes slopen"


Suck my piss


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-05-2007 12:20 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 8 mei 2007 22:56 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
**gniffel**

neem ik zojuist de spamberichtjes door die yahoo voor mij filtert (ongeveer 2500 per dag, krijg je met een e-mailadres uit 1995) en wat ziet mijn oog daags na het stilvallen van dit draadje?

mailtje 1:
-----------
Als er één weerzinwekkende miezerige imbeciel is dan ben jij het wel , een grote bek veilig en anoniem achter zijn computertje , nou we zullen je krijgen , we hebben je huisadres .

We wachten je op juist als je het niet verwacht en slaan en schoppen je helemaal verrot !


BEFOR
-----------

mailtje 2:
-----------

Als er één weerzinwekkende miezerige imbeciel is dan ben jij het wel , een grote bek veilig en anoniem achter zijn computertje , nou we zullen je krijgen , we hebben je huisadres .

We wachten je op juist als je het niet verwacht en slaan en schoppen je helemaal verrot !


AFTER
------------

mailtje 3:
------------
Subject: Vuile kankerlijer als ik je te pakken krijg schop ik je dood.

KANKERLIJER
------------


:-)

ok, niet zo creatief
en een beetje hypocriet, want bedreigingen sturen via een zombienetwerk is natuurlijk ook niet lekker open en bloot communiceren.
de eerste twee hoorden foto's te bevatten, maar helaas, die kwamen niet door het filtertje heen. Ik herkende wel de filetitel van de eerste en dat was een foto van mij zelf op waldrock. wat die tweede was (image001.jpg), geen idee
ben ik nog best wel benieuwd naar.

anyway, sorry dat ik het pas zo laat zag. je hebt blijkbaar mijn huisadres, maar deze mailtjes zijn al weer een week oud. heb je mijn huis intussen gevonden? ik ben nogal druk en ik hoop dat je niet een paar keer tevergeefs op mijn stoep hebt gestaan.

bel anders eerst even

zet ik de koffie klaar
(of thee, naar gelang het tijdstip)










Haha, vet. Zelf nooit dreigmail gehad, behalve van een of andere NSBM stumper die mij wel even in elkaar kwam schoppen omdat ik zijn CD nooit opgestuurd heb. Meneer begon twee dagen nadat hij het geld had overgemaakt al te huilen waar zijn CD bleef en ging toen dreigen dat hij 'wel even met wat vrienden langs zou komen', dan heb je het bij mij gedaan en stuur ik niks meer op. Hij is inmiddels al 2.5 jaar onderweg, misschien moet 'ie eens een TomTom kopen.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-05-2007 12:42 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 9 mei 2007 12:20 schreef nuclearwarfare het volgende:
Haha, vet. Zelf nooit dreigmail gehad, behalve van een of andere NSBM stumper die mij wel even in elkaar kwam schoppen omdat ik zijn CD nooit opgestuurd heb. Meneer begon twee dagen nadat hij het geld had overgemaakt al te huilen waar zijn CD bleef en ging toen dreigen dat hij 'wel even met wat vrienden langs zou komen', dan heb je het bij mij gedaan en stuur ik niks meer op. Hij is inmiddels al 2.5 jaar onderweg, misschien moet 'ie eens een TomTom kopen.


Ik pak je nog wel eens, homo!



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 12:51 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2007 12:05 schreef ~~**Boemba**~~ het volgende:
ja, maar jij zal het er wel naar gemaakt hebben
ik ben de vriendelijkheid zelve




Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen