IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-04-2007 20:12 by XXL Profiel van XXL

Je kunt natuurlijk een onschuldige werknemer bij het AD niet de dupe laten worden van de bezuinigingen in het onderwijs.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 28-04-2007 20:35 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 28 april 2007 19:52 schreef Misanthrope het volgende:
Bronnen! En natuurlijk niet slim om over een geheim complot te lullen.


Je zegt weer eens helemaal niets dat je er zo interessant mogelijk uitperst terwijl je van toeten noch blazen weet.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 29-04-2007 1:44 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 28 april 2007 20:35 schreef Heiden het volgende:
Je zegt weer eens helemaal niets dat je er zo interessant mogelijk uitperst terwijl je van toeten noch blazen weet.
Maar gelukkig weet jij het wel, dus verlicht me met bronnen! Bewijs! En nog steeds is het niet slim om over een complot te praten als je het complot geheim wilt houden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 9:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ah, 2 weken geleden waren er nog Auswitz overlevenden bij ons op de universiteit. Best cool hoeveel ze overhebben voor dat complot, hij had zelfs een toetage met een nummer op z'n arm laten zetten!

OT:

'ETA-leden gereed voor plegen nieuwe aanslagen'
Uitgegeven: 29 april 2007 07:30
Laatst gewijzigd: 29 april 2007 07:31

MADRID - De Franse politie is ervan overtuigd dat de Baskische terreurorganisatie ETA over zo'n dertig activisten beschikt die zich meestal in Frankrijk ophouden, maar de grens willen oversteken voor het plegen van aanslagen. Dat heeft de Spaanse krant El País zondag gemeld op gezag van bronnen bij de Franse terreurbestrijding.

De ETA-leden zouden zich voorbereiden op het plegen van aanslagen na de gemeentelijke verkiezingen in Spanje van 27 mei. De ETA zou tot terreuracties kunnen besluiten als de gemeentelijke verkiezingen in Baskenland slecht uitpakken voor nationalistische Baskische partijen.


Gaan we weer...


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 10:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Joh? En ons maar bang maken voor moslims:



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 10:20 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 1:44 schreef Misanthrope het volgende:
Maar gelukkig weet jij het wel, dus verlicht me met bronnen! Bewijs! En nog steeds is het niet slim om over een complot te praten als je het complot geheim wilt houden.


Wat nou bronnen? Wie lult er hier dan nu over een complot? Geef gewoon antwoord, geef je mening! Maar die heb je niet, behalve dat wat je van anderen overneemt terwijl je er nog nooit zelf hebt over nagedacht.
Als ik zeg dat twee plus twee vier is, roep je dan ook om bronnen?
Dan verwijs ik je naar de lagere school. En in dit geval raad ik je ook aan om jezelf eerst eens wat in de materie te verdiepen alvorens je met je "bronnen!" stopwoordje komt.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 10:53 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Overlevenden van Auswitz tellen natuurlijk niet want die zitten in 't complot.

EDIT: Ik heb passages uit Mein Kampf gelezen voor college, en tsja, als Hitler zelf echt geloofde wat hij schreef, dan zou hij een nog slechtere man zijn dan dat hij al is, je kan zulke beesten als Joden, die een gevaar voor de rest van de mensheid zijn, toch niet laten leven? Dat is een zonde!

Dus, mijn mening, uitgaande van Hitler's standpunten is: het zou juist raar zijn als Hitler niet was begonnen met het vermoorden van Joden toen hij de macht daartoe kreeg aangezien Joden volgens hem voor bijna al 't kwaad in de wereld verantwoordelijk waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 29-04-2007 10:58]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 10:59 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 10:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Overlevenden van Auswitz tellen natuurlijk niet want die zitten in 't complot.


Natuurlijk. Er zijn genoeg gevallen bekend van zogenaamde Auschwitzoverlevenden die voor rechtbanken meineed pleegden omdat ze zaten te liegen alsof het gedrukt stond.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 11:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 april 2007 10:59 schreef Heiden het volgende:
Natuurlijk. Er zijn genoeg gevallen bekend van zogenaamde Auschwitzoverlevenden die voor rechtbanken meineed pleegden omdat ze zaten te liegen alsof het gedrukt stond.
Bron?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 11:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 april 2007 10:59 schreef Heiden het volgende:
Natuurlijk. Er zijn genoeg gevallen bekend van zogenaamde Auschwitzoverlevenden die voor rechtbanken meineed pleegden omdat ze zaten te liegen alsof het gedrukt stond.


Ja, bron. Hoorde die tatoeage bij dat complot? Over welke personen gaat dit? Leven ze nog? Welke rechtbank? Welk jaar? Hoe lang nadat ze uit de handen van de nazi's waren gered?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:03 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 10:53 schreef Gemene Lepel het volgende:
Overlevenden van Auswitz tellen natuurlijk niet want die zitten in 't complot.

EDIT: Ik heb passages uit Mein Kampf gelezen voor college, en tsja, als Hitler zelf echt geloofde wat hij schreef, dan zou hij een nog slechtere man zijn dan dat hij al is, je kan zulke beesten als Joden, die een gevaar voor de rest van de mensheid zijn, toch niet laten leven? Dat is een zonde!

Dus, mijn mening, uitgaande van Hitler's standpunten is: het zou juist raar zijn als Hitler niet was begonnen met het vermoorden van Joden toen hij de macht daartoe kreeg aangezien Joden volgens hem voor bijna al 't kwaad in de wereld verantwoordelijk waren.


Waarom lieten ze dan die zogenaamde vernietigingskampen bouwen bij hun grootste fabrieken? Het waren concentratiekampen ten behoeve van dwangarbeid. Kom op, het is een land in oorlog met de rest van wereld. Hun militair-industriële complex liep zo ongeveer op de dwangarbeid omdat de Duitse mannen aan het front waren. Hitler was wel gek, maar niet dom. Het zou onlogisch zijn om de motor van je economie uit te roeien.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 29-04-2007 11:07 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 28 april 2007 9:18 schreef MMayo het volgende:
Quote:
zaterdag 07 april 2007
Black Metal-fan schopte een Goth


HELLEVOETSLUIS - -De verdachte zou wat de aanklager betreft ook gedragstherapieën moeten volgen.

De Hellevoeter is volgens gedragsdeskundigen enigszins verminderd toerekeningsvatbaar, omdat hij door adhd en het vroege overlijden van z’n vader een persoonlijkheidsstoornis heeft opgelopen.

Uitspraak op 19 april.

Dit is gewoon een gast van metalfan, blut_aus_nord, bizar.


Meesterlijke shit.

edit;ja, echt!

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 29-04-2007 11:07]


Suck my piss


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:07 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 11:03 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ja, bron. Hoorde die tatoeage bij dat complot? Over welke personen gaat dit? Leven ze nog? Welke rechtbank? Welk jaar? Hoe lang nadat ze uit de handen van de nazi's waren gered?


Die tatoeage zal er zeker zijn geweest. Er waren zeker concentratiekampen, dat maakt nog geen vernietigingskampen. Iedere oorlog heeft concentratiekampen, zo werkte dat en zo werkt dat nog steeds. Modern voorbeeldje is Guantanamo-bay.
Welke rechtbank? Wel eens van Nuremberg gehoord?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 11:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Het feit dat mensen in Auswitz geen naam meer hadden, geen papieren maar slecht een nummer laat wel zien dat de Duitsers niet van plan waren die mensen er levend uit te laten en te herintegreren in de maatschappij he.

Nurenberg was niet de enige rechtbank die werd gebruikt bij het berechten van nazi's.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 29-04-2007 11:09]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-04-2007 11:09 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 29 april 2007 11:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het feit dat mensen in Auswitz geen naam meer hadden, geen papieren maar slecht een nummer laat wel zien dat de Duitsers niet van plan waren die mensen er levend uit te laten en te herintegreren in de maatschappij he.


Pfft dat is allemaal verzonnen..


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 11:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 april 2007 10:53 schreef Gemene Lepel het volgende:


EDIT: Ik heb passages uit Mein Kampf gelezen voor college, en tsja, als Hitler zelf echt geloofde wat hij schreef, dan zou hij een nog slechtere man zijn dan dat hij al is, je kan zulke beesten als Joden, die een gevaar voor de rest van de mensheid zijn, toch niet laten leven? Dat is een zonde!

Dus, mijn mening, uitgaande van Hitler's standpunten is: het zou juist raar zijn als Hitler niet was begonnen met het vermoorden van Joden toen hij de macht daartoe kreeg aangezien Joden volgens hem voor bijna al 't kwaad in de wereld verantwoordelijk waren.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 11:14 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 april 2007 11:03 schreef Heiden het volgende:
Waarom lieten ze dan die zogenaamde vernietigingskampen bouwen bij hun grootste fabrieken? Het waren concentratiekampen ten behoeve van dwangarbeid. Kom op, het is een land in oorlog met de rest van wereld. Hun militair-industriële complex liep zo ongeveer op de dwangarbeid omdat de Duitse mannen aan het front waren. Hitler was wel gek, maar niet dom. Het zou onlogisch zijn om de motor van je economie uit te roeien.


Heb je een bron dat de grootste fabrieken bij Auswitz en andere concentratiekampen lagen? Volgens mij lagen de grootste fabrieken in de gebieden die ook voor de oorlog al het meest waren geindustrialiseerd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:19 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 11:14 schreef Gemene Lepel het volgende:
Heb je een bron dat de grootste fabrieken bij Auswitz en andere concentratiekampen lagen? Volgens mij lagen de grootste fabrieken in de gebieden die ook voor de oorlog al het meest waren geindustrialiseerd.


Tuup, als je niks over het onderwerp weet, wat wil je dan van mij?
Iedereen weet dat vlak bij Auschwitz de grootste fabrieken van Bayer, AEG, Krupp, Siemens en IG Farben lagen.
Zoek anders voor de verandering eerst eens wat op alvorens mij de piemel uit te komen hangen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 11:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 april 2007 11:19 schreef Heiden het volgende:
Iedereen weet dat vlak bij Auschwitz de grootste fabrieken van Bayer, AEG, Krupp, Siemens en IG Farben lagen.
Ik niet! En blijkbaar had Gemene Lepel er ook een ander idee over. Oftewel: wij hebben bepaalde informatie gezien waardoor we A denken, en jij hebt iets gezien waardoor je B denkt.

Aangezien wij dus blijkbaar niet op dezelfde informatie gekomen zijn heeft het ook geen zin ons te vragen dat alsnog te doen. Anders hadden we het in de eerste plaats wel gevonden.

Maar, omdat wij open staan voor andere bronnen van informatie en andere inzichten, vragen we je vriendelijk om jouw bronnen/informatie met ons te delen.

Het feit dat jij dat niet wil doen, met het verwijt dat het in de eerste plaats toch aan ons ligt zelfs, maakt je zaak niet sterker.

Ofwel: als wij zelf gaan zoeken vinden we waarschijnlijk dezelfde dingen die we eerst vonden, help ons dus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-04-2007 11:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2147698/33

Als jullie daar nu eens verder het Jodenvraagstuk gaan oplossen en alleen nieuws in dit topic plaatsen, hoe klinkt dat?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:45 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 29 april 2007 11:36 schreef ZelThoR het volgende:
Ik niet! En blijkbaar had Gemene Lepel er ook een ander idee over. Oftewel: wij hebben bepaalde informatie gezien waardoor we A denken, en jij hebt iets gezien waardoor je B denkt.

Aangezien wij dus blijkbaar niet op dezelfde informatie gekomen zijn heeft het ook geen zin ons te vragen dat alsnog te doen. Anders hadden we het in de eerste plaats wel gevonden.

Maar, omdat wij open staan voor andere bronnen van informatie en andere inzichten, vragen we je vriendelijk om jouw bronnen/informatie met ons te delen.

Het feit dat jij dat niet wil doen, met het verwijt dat het in de eerste plaats toch aan ons ligt zelfs, maakt je zaak niet sterker.

Ofwel: als wij zelf gaan zoeken vinden we waarschijnlijk dezelfde dingen die we eerst vonden, help ons dus.


Heet ik soms google?
Maar omdat ik zo'n nette vent ben, deze alinea komt van Wikipedia;
quote:
De SS-arts Mengele nam vaak aan deze selecties deel. De gevangenen die de selectie overleefden, brachten enige tijd door in een quarantaineafdeling, en werkten daarna in de aan het kamp grenzende industrieterreinen. Hier werd hoofdzakelijk synthetische benzine en rubber voor IG Farben geproduceerd. Ook de Duitse firma Krupp had fabrieken in de buurt van Auschwitz.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 29-04-2007 11:48 by Heiden Profiel van Heiden

Nog een leuke quote van dezelfde pagina (Auschwitz) van Wikipedia om nog maar eens even te benadrukken hou waarheidsgetrouw het beeld is dat we in de laatste 60 jaar voor onze kiezen hebben gehad;
quote:

De meeste mensen kwamen in Auschwitz-Birkenau met de trein aan, vaak na een afschuwelijke dagenlange reis in veewagens zonder behoorlijke sanitaire voorzieningen, en veelal zonder voeding of water. Tijdens deze treinreis bezweken ook velen aan de barre omstandigheden. De trein werd dan gestopt en de lijken werden dan naast het spoor gelegd. De aangekomen gevangenen marcheerden vanaf station Auschwitz naar het kamp. Pas in 1944 werden de rails tot in het kamp gelegd, dit gebeurde om de grote aantallen Hongaarse joden op te vangen - Hongarije had tot die tijd geweigerd zijn joden uit te leveren. De daarbij aangelegde perrons dateren uit het voorjaar van 1944. Dé plek waar de meeste slachtoffers tot die tijd aankwamen ligt dicht tegen het verderop gelegen hoofdspoor. De plaats staat bekend als de 'Judenrampe'. Pas zeer recent is de plaats als herdenkingsplaats gemarkeerd, waarbij enkele verroeste rails zijn vervangen en enkele wagons zijn geplaatst. De rails naar en de perrons in Birkenau hebben aldus 'slechts' twee maanden gefunctioneerd. Het beeld dat de film Sophie's Choice bijvoorbeeld schetst is derhalve onjuist. In de film laat men Sophie in 1942 uitstappen op de perrons in Birkenau, die in werkelijkheid toen nog niet gebouwd waren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 11:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Mensen die niet kunnen werken worden vergast en degene die dat wel kunnen moeten werken tot ze dood zijn. Goedzo, dat was ongeveer de strekking van een concentratiekamp!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-04-2007 11:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 april 2007 11:42 schreef Greycloak het volgende:
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2147698/33

Als jullie daar nu eens verder het Jodenvraagstuk gaan oplossen en alleen nieuws in dit topic plaatsen, hoe klinkt dat?




Nee, dat topic zit ook in 't complot!

EDIT: ok, ik zal niet meer offtopic gaan hierzo, nu maar buiten gaan leren. Sorry Greycloak!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 29-04-2007 11:50]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 11:50 by mental Profiel van mental

quote:
Op 29 april 2007 11:49 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, dat topic zit ook in 't complot!
Internetheld.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen