IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 08-05-2007 23:47 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

quote:
Op 8 mei 2007 23:45 schreef MMayo het volgende:
Sja logisch, het geld gaat zitten in nieuwbouw die van de meeste gemakken is voorzien. En hoezo wegbezuinigd, hadden jullie die dingen gehuurd ofzo.. bij koop lijkt het me dat ze wel langer meegaan dan een jaar.


lijkt mij dus ook, maar..nergens meer te bekennen.

hmm, ik ga eens na 17.00 op de kantoren rondkijken denk ik...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2007 23:51 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2007 23:47 schreef Helnorsk het volgende:
lijkt mij dus ook, maar..nergens meer te bekennen.

hmm, ik ga eens na 17.00 op de kantoren rondkijken denk ik...


Dus als ik het goed begrijp wil jij nieuwe, terwijl er het jaar ervoor een heleboel zijn aangeschaft die nu allemaal pleite zijn? En ben je pissig op het management omdat zij hier niet direct in mee stemmen? En ben je hiermee naar de OR gestapt?

Zijn die dingen niet gewoon ergens opgeborgen?


[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-05-2007 23:56]


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 08-05-2007 23:57 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

quote:
Op 8 mei 2007 23:51 schreef MMayo het volgende:
Dus als ik het goed begrijp wil jij nieuwe, terwijl er het jaar ervoor een heleboel zijn aangeschaft die nu allemaal pleite zijn? En ben je pissig op het management omdat zij hier niet direct in mee stemmen?

Zijn die dingen niet gewoon ergens opgeborgen?



ik wil geen nieuwe, ik wil gewoon dezelfde terug, hetzelfde aantal, hier hebben wij het vorig jaar mee gered. Zoals ik al aangaf kan of wil het management ons niet uitleggen waar die dingen gebleven zijn, wellicht zijn ze ergens anders in de stichting in gebruik, we hebben meedere locaties. Er is een pilot gebouwd van de nieuwbouw, en een aantal zijn daar heen gegaan. Waar de rest is mag joost weten. Hoe dan ook, eind van de maand hebben we een overleg en dan zien we wel weer verder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-05-2007 23:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

zou het wel aankaarten, misschien zijn ze wel nu wat medewerkers thuis aan het verblijden -> diefstal


Je moeder.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-05-2007 23:59 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 8 mei 2007 23:57 schreef Helnorsk het volgende:
ik wil geen nieuwe, ik wil gewoon dezelfde terug, hetzelfde aantal, hier hebben wij het vorig jaar mee gered. Zoals ik al aangaf kan of wil het management ons niet uitleggen waar die dingen gebleven zijn, wellicht zijn ze ergens anders in de stichting in gebruik, we hebben meedere locaties. Er is een pilot gebouwd van de nieuwbouw, en een aantal zijn daar heen gegaan. Waar de rest is mag joost weten. Hoe dan ook, eind van de maand hebben we een overleg en dan zien we wel weer verder.


Met meerdere locaties is het nogal logisch dat je dingen moet verdelen. Iedere kamer een eigen airco, dat is nogal wat.. heb je al veel meer wat de meeste instellingen hebben.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2007 0:03 by MMayo Profiel van MMayo

Hoe kan het dat jullie als personeel zelf niet weten waar die dingen gebleven zijn of wat er mee gedaan is.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-05-2007 0:30]


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 09-05-2007 0:03 by Helnorsk Profiel van Helnorsk

quote:
Op 8 mei 2007 23:59 schreef MMayo het volgende:
Met meerdere locaties is het nogal logisch dat je dingen moet verdelen. Iedere kamer een eigen airco, dat is nogal wat.. heb je al veel meer wat de meeste instellingen hebben.


wij hebben niet op ieder kamer een airco, ook niet gehad, wel meer dan dat we nu hebben. nu hebben we 1 airco op 1 grote huiskamer en 5 slaapkamers.

hoe dan ook.
ik ga pitten.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2007 0:06 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 mei 2007 0:03 schreef Helnorsk het volgende:
wij hebben niet op ieder kamer een airco, ook niet gehad, wel meer dan dat we nu hebben. nu hebben we 1 airco op 1 grote huiskamer en 5 slaapkamers.




quote:
Op 8 mei 2007 13:10 schreef Helnorsk het volgende:
Nu hadden we vorig jaar in alle slaapkamers en in de huiskamer airco's.


Niet hebben, hadden.

Zowieso airco, wees er maar blij mee.. meeste instellingen hebben niks en ook bewoners/clienten die het wel hard nodig hebben.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 09-05-2007 0:10 by Iskariot Profiel van Iskariot

Jij bent ook lekker positief ingesteld he...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2007 0:17 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 mei 2007 0:10 schreef Iskariot het volgende:
Jij bent ook lekker positief ingesteld he...


Positief dat wel, maar dat heeft hier overigens niks mee te maken. Eerder realistisch, in de zorg draait ook alles om geld, geld, geld. Voor clienten is er niet veel, kan er niet veel.. Voor personeel op de werkvloer zelf is er ook niet veel en kan er niet veel, voor het management.. dat is een ander verhaal.

Hier gaan ze bijvoorbeeld onzinweekendjes in hotels doorbrengen, voor elke manager een aparte kamer.. terwijl de clienten bij ons niet eens een tuinset hebben om buiten te kunnen zitten met warm weer (te duur).

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-05-2007 0:21]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-05-2007 0:19 by MMayo Profiel van MMayo

Onverbeterlijke piraten mogen gegijzeld worden
Uitgegeven: 8 mei 2007 14:55

AMSTERDAM - Een handelaar die meerdere keren wordt gepakt bij de verkoop van illegaal gekopieerde dvd's, cd's of videospellen mag in gijzeling worden genomen als hij dit nog een keer doet. Dat blijkt uit een uitspraak van de rechtbank in Amsterdam.

De stichting Brein en 123 producenten van beeld- en geluidsdragers hadden gevraagd of dit was toegestaan.



De uitspraak betekent dat Brein, dat strijdt tegen piraterij, de wetsovertreder kan laten opsluiten. De kosten daarvan, ruim elf euro per dag, komen voor rekening van de stichting.

Verklaring

De zaak draait om iemand die twee keer was betrapt op handelen in illegale kopieën op diverse markten in Noord-Holland. Hij zou twee keer een verklaring hebben getekend waarin hij beloofde dit niet meer te doen. Bij de derde keer eiste Brein een schadevergoeding van achtduizend euro en een verkoopverbod. De eisers wilden een dwangsom van duizend euro per illegale kopie of één dag gijzeling voor elke illegale kopie.

Uiterste middel

De rechtbank oordeelde dat gijzeling alleen is toegestaan als uiterste middel om het naleven van een vonnis af te dwingen. In dit geval vond de rechter dat gijzeling is toegestaan omdat de handelaar al twee keer was gepakt en twee verklaringen had getekend. Toch sloeg hij weer aan het handelen.

De rechter bepaalde dat de handelaar één dag mag worden gegijzeld voor elke tien verkochte illegale kopieën, met een maximum van tien dagen per overtreding. Een handelaar mag niet meer dan vijftig dagen worden gegijzeld.



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-05-2007 11:08 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

iemand ontvoeren en tegen veel geld weer uitleveren omdat onze staat geen tijd heeft om er zelf achteraantegaan, is ook weer overdreven.


Suck my piss


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 11:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 11:08 schreef skullfuck het volgende:
iemand ontvoeren en tegen veel geld weer uitleveren omdat onze staat geen tijd heeft om er zelf achteraantegaan, is ook weer overdreven.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-05-2007 11:14 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Je snapt het niet.


Suck my piss


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-05-2007 11:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 mei 2007 11:10 schreef kwelgeest het volgende:

AIVD vuistdiep in Geert Wilders

Extra! Extra! Tom Clancy-achtig voorpaginanieuws in de Televaag. Geert Wilders als dubbelspion van de Mossad in een allesomvattend Joods complot. AIVD volgt de Nieuwnieuws- columnist al jaren op de voet. Lees er alles over! Comments verdwijnen ongezien in de atoomkelder onder Leidschendam. Kamerlid eist uitleg premier Balkenende. Microfoons aangetroffen in peroxidefles. Cameraschroefjes op het PVV-hoofdkantoor en radiokiezen bovendien. Verantwoordelijke ministers hebben groot politiek probleem. Lees er alles van! Inclusief extra goed geïnformeerde en ingewijde bronnen! Extra! Extra!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 11:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 11:14 schreef Misanthrope het volgende:
AIVD vuistdiep in Geert Wilders

Extra! Extra! Tom Clancy-achtig voorpaginanieuws in de Televaag. Geert Wilders als dubbelspion van de Mossad in een allesomvattend Joods complot. AIVD volgt de Nieuwnieuws- columnist al jaren op de voet. Lees er alles over! Comments verdwijnen ongezien in de atoomkelder onder Leidschendam. Kamerlid eist uitleg premier Balkenende. Microfoons aangetroffen in peroxidefles. Cameraschroefjes op het PVV-hoofdkantoor en radiokiezen bovendien. Verantwoordelijke ministers hebben groot politiek probleem. Lees er alles van! Inclusief extra goed geïnformeerde en ingewijde bronnen! Extra! Extra!

Al gelezen, natuurlijk.
Mja, ach, wat moet ik ervan zeggen. Als de AIVD het nodig acht kamerleden te schaduwen en daarmee hun werk niet beinvloed of belemmerd zie ik het probleem niet zo 123.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-05-2007 11:17 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Geenstijl verslaafde.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 11:17 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 11:14 schreef skullfuck het volgende:
Je snapt het niet.
Mja, ik heb idd het idee dat ik het niet snap. Wat houdt 'gijzeling' in deze context volgens jou in?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2007 11:18 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 mei 2007 11:14 schreef Misanthrope het volgende:
AIVD vuistdiep in Geert Wilders

Extra! Extra! Tom Clancy-achtig voorpaginanieuws in de Televaag. Geert Wilders als dubbelspion van de Mossad in een allesomvattend Joods complot. AIVD volgt de Nieuwnieuws- columnist al jaren op de voet. Lees er alles over! Comments verdwijnen ongezien in de atoomkelder onder Leidschendam. Kamerlid eist uitleg premier Balkenende. Microfoons aangetroffen in peroxidefles. Cameraschroefjes op het PVV-hoofdkantoor en radiokiezen bovendien. Verantwoordelijke ministers hebben groot politiek probleem. Lees er alles van! Inclusief extra goed geïnformeerde en ingewijde bronnen! Extra! Extra!

Humorist.


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 11:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 11:17 schreef Misanthrope het volgende:
Geenstijl verslaafde.
Ik reageur er niet. En ik moet wat te doen hebben onder het koffie drinken als ik de Azijnbode en de Elsevier uit heb.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2007 11:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

vigilantétoestanden?


signature


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-05-2007 11:21 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 9 mei 2007 11:19 schreef Hypnos het volgende:
vigilantétoestanden?


yay


Suck my piss


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2007 11:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-05-2007 12:13 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 9 mei 2007 11:18 schreef mental het volgende:
Humorist.
Que?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-05-2007 12:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 mei 2007 12:13 schreef Misanthrope het volgende:
Que?
Ik denk dat Mental niet bekend is is met het fenoneem Geenstijl.nl.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen