IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:46 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 12:44 schreef Heiden het volgende:
Zegt de meneer die niet wist wat SHARP is. En maar zeuren over krakers, slinksen en ander tuig. Grapjas.


Een marginale beweging van wat anti-racistische skins is iets anders dan een medium die, like it or not, ongeveer een miljoen lezers heeft.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-05-2007 12:48 by Heiden Profiel van Heiden

En wat wil dat zeggen volgens jou?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 12:48 schreef Heiden het volgende:
En wat wil dat zeggen volgens jou?


Dat het vreemd is dat iemand in Nederland geenstijl niet kent en dat ik het niet zo vreemd acht dat iemand Sharp niet kent.


Ik zou het vreemd vinden als iemand in Nederland niet weet wat de VVD is terwijl ik het helemaal niet vreemd vind dat niemand Bart Croughs en MeerVrijheid niet kent.

Het is geen waardeoordeel over de organisaties maar meer verbazing over hoe teruggetrokken iemand moet leven om de grote organisaties niet te kennen (kennen staat overigens niet gelijk aan: houden van).


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 09-05-2007 12:51 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 9 mei 2007 12:46 schreef Chelman het volgende:
Een marginale beweging van wat anti-racistische skins is iets anders dan een medium die, like it or not, ongeveer een miljoen lezers heeft.


SHARP is niet iets marginaals als je een shirt van Skrewdriver bezit/bezat, zoals de heer Kwelgeest. Het is best handig om ongeveer te weten uit welke hoek je de kaakslag kunt verwachten. In zo'n geval lijkt me geenstijl.nl een iets marginalere rol spelen.


[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 09-05-2007 12:56]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-05-2007 12:51 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 9 mei 2007 12:48 schreef Heiden het volgende:
En wat wil dat zeggen volgens jou?


SHARP is 'vakjargon', bij gebrek aan een beter woord, en het zou me verbazen als meer dan twee, drie procent van de bevolking de term kent, GeenStijl is een wijdverspreid fenomeen binnen de landsgrenzen. Het is dus 'vreemder' als je niet weet wat GeenStijl is dan als je niet weet waar 'SHARP' voor staat.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 12:53 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ik ken het niet, ben ik gay?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 12:53 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ken het niet, ben ik gay?


Ja. Gay en jong. Je mag naar Belgie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2007 12:54 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 mei 2007 12:53 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ken het niet, ben ik gay?
wat ken je niet ?


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 12:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 9 mei 2007 12:54 schreef mental het volgende:
wat ken je niet ?


Ik ken wat ook niet.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-05-2007 12:55 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 mei 2007 12:54 schreef Chelman het volgende:
Ik ken wat ook niet.
dat vind ik erg sneu voor je.


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-05-2007 12:59 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 mei 2007 12:53 schreef Chelman het volgende:
Ja. Gay en jong. Je mag naar Belgie.

O.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 09-05-2007 15:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

NDTV Correspondent
Wednesday, May 9, 2007 (New Jersey)
Six suspected Islamic radicals arrested on charges of plotting an attack on New Jersey's Fort Dix army base made their first court appearance on Tuesday.

The group planned to send a few men into Fort Dix and attacks were also planned on two American warships in Philadelphia.

They were reportedly trained in Pennsylvania's Pocono mountains where law enforcement officials conducted video surveillance. The arrests were made on Monday in Cherry Hill, New Jersey.

''Defendant Shnewer made his intentions known very clearly on tape. He said 'My intent is to hit a heavy concentration of American soldiers, light up four of fire Humvees full of soldiers,'' said Christopher Christie, US attorney, New Jersey.

Terror threat

Fort Dix is used to train military reservists, many of them for Iraq. There is a perceived terror threat on the area since the FBI came across an alleged terror training video and a computer file which appeared to be the testament of at least two of the 19 hijackers who carried out the September 11 attacks.

''Terrorist attacks are not always going to be on the grand scale of September 11. They're not always going to involve commercial aircraft and thousands of deaths at one time.

''But please keep in mind that terrorist attacks are about creating terror, and an attack on an American military institution in our country clearly would have created the type of terror that people like these, who believe in Jihad, want to try to perpetrate against innocent American citizens,'' added Christie.

The defendants will appear at a detention hearing in the Camden courthouse on Friday.

http://www.ndtv.com/convergence/ndtv/story.aspx?id=NEWEN20070011446


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 09-05-2007 17:49 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Inzet gehandicapten voor zelfmoordmissies
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: woensdag 9 mei 2007 @ 12:14
Icoon TerrorismeDe Taliban maken dankbaar gebruik van de diensten van veel gedesillusioneerde Afghaanse gehandicapten. Bijna alle zelfmoordaanslagen die in opdracht van de verdreven gewezen machthebbers in Afghanistan worden uitgevoerd, zijn het werk van mensen met een fysieke of mentale beperking.

Dat zegt de Afghaanse forensisch expert dr. Yusuf Yadgari. De patholoog anatoom ziet in zijn mortuarium in Kabul de lichamen langskomen van zelfmoordcommando's. "Bijna 90 procent ervan zijn mensen met een of andere handicap", aldus de arts tegen de Canadese krant The Globe and Mail. Hoewel er geen exacte statistieken worden bijgehouden zijn er ook ander aanwijzingen die de claim lijken te bevestigen.

Veiligheidsexperts zeggen dat de Taliban de zwakkeren, de armen en gemarginaliseerden uitkiezen voor het dodelijke werk. Binnen die groepen vallen zeker ook gehandicapten. Non-gouvernementele organisaties zeggen ook geregeld verhalen te horen over hoe mensen worden getraind voor zelfmoordmissies.


Suck my piss


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-05-2007 17:53 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Met mijn hoofd kan ik me ook wel aanmelden dan


Zenial


de laar
Usericon van de laar
Posted 09-05-2007 18:25 by de laar Profiel van de laar

Dat kun je gerust doen ja.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-05-2007 3:59 by Heiden Profiel van Heiden

'Israël en Frankrijk werkten samen aan kernbom'
Uitgegeven: 9 mei 2007 18:43
Laatst gewijzigd: 9 mei 2007 18:44

JERUZALEM - Israël en Frankrijk hebben ooit in het diepste geheim afgesproken samen een kernbom te maken. Dit schrijft de Israëlische historicus Michael Bar-Zohar in zijn biografie van de Israëlische politicus Shimon Peres (83).

Bar-Zohar heeft de informatie uit recent vrijgegeven archieven in Frankrijk en in de joodse staat. Peres was een van de architecten van de Israëlische militaire macht. Hij kocht heimelijk wapens in en schafte in de jaren vijftig voor de jonge staat Israël een nucleaire reactor aan in Frankrijk. Hij begon zo het Israëlische nucleaire programma ondanks de afkeer van kernwapens bij prominente politici in Israël zoals Golda Meir.

Peres sloot volgens Bar-Zohars 'The Biography' in 1957, enkele maanden na de aanschaf van de reactor, een geheime overeenkomst met de toenmalige Franse premier Bourges-Maunoury. Daarmee stelden beide partijen samen te werken bij het onderzoek naar en de productie van kernwapens.

Toen de Verenigde Staten er lucht van kregen, oefenden ze grote druk uit op Parijs om van deze nucleaire samenwerking af te zien. Frankrijk deed dat enkele jaren nadat het akkoord was gesloten. Frankrijk was tot in de jaren zestig een trouwe bondgenoot en wapenleverancier van Israël. De VS werden pas later bondgenoot, wapenleverancier en geldschieter van de joodse staat.
(c) ANP


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-05-2007 4:15 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 9 mei 2007 12:46 schreef Misanthrope het volgende:
De tering, Heiden, je bent weer lekker onzinnig conflict aan het zoeken met mensen op het forum. Vermakelijk, dat wel.


Welk conflict? Ik zeg gewoon wat ik denk, als jij dat een conflict vind is dat leuk voor je.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-05-2007 7:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 mei 2007 12:51 schreef Heiden het volgende:
Het is best handig om ongeveer te weten uit welke hoek je de kaakslag kunt verwachten.


Kaakslag hier, ijzeren staaf in je brein daar... al dat geweld ook steeds. Het lijkt wel een stel Moslims bij elkaar zeg.


Bruce Banner


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2007 8:57 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun


Zoon onthoofdt moeder met cirkelzaag

Een 32-jarige man heeft in Californië zijn zestigjarige moeder onthoofd met een cirkelzaag en daarna heeft de man ook nog geprobeerd zijn eigen hoofd af te zagen. Hij overleed aan zijn verwondingen in zijn nek. Dit had de politie gisteren gemeld. De buurvrouw zei dat ze de zaag gehoord had. Maar ze dacht dat er iemand in het huis aan het werk was. "Als het een schot was geweest, had ik de politie gebeld", aldus de buurvrouw.

Het is niet duidelijk waarom de zoon deze gruwelijke daad beging. Volgens buren hadden hij en zijn moeder ruzie. De zoon had een paar keer in de gevangenis gezeten, onder meer voor rijden onder invloed. Het drama vond dinsdag plaats in de slaapkamer van de moeder in haar woning in La Habra, ongeveer dertig kilometer ten zuidoosten van Los Angeles.

Mogelijk is er sprake van een rage. Gisteren bleek dat een Duitser zichzelf doodmaakte met een cirkelzaag.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 10-05-2007 9:13 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 10 mei 2007 8:57 schreef attila_de_hun het volgende:
Mogelijk is er sprake van een rage.

Tja, weer es wat anders dan Tamagotchi's of Atkinson dieten.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 10-05-2007 10:28 by Brujo Profiel van Brujo

10 May 07, 08:24
AMSTERDAM (DFT) - ABN Amro roept oud-werknemers op zich in deze roerige tijden als ambassadeur van de bank op te stellen. Zo’n negenduizend gepensioneerden kunnen binnenkort een brief verwachten van ABN Amro, die middelpunt is van een overnamestrijd.

De gepensioneerden moeten hun omgeving ervan overtuigen dat ABN Amro nog steeds een solide bank is.


Tering, wat zijn het toch een sloebers.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-05-2007 10:47 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Rel om seksspeeltjes in moederdagfolder Kijkshop
Uitgegeven: 10 mei 2007 07:20
Laatst gewijzigd: 10 mei 2007 07:25

AMSTERDAM – Consumenten hebben hun beklag gedaan over de seksspeeltjes die prijken in de moederdagfolder van Kijkshop. De winkelketen zou daarmee suggereren dat het doodnormaal is als kinderen hun moeder verrassen met een dildo, zo meldt het AD.

De Kijkshop heeft in de gewraakte folder een hele pagina gewijd aan zijn seksassortiment. Het assortiment bestaat uit onder meer geparfumeerde condooms, siliconen vaginale liefdeskogels en een fluisterstille, innovatieve stimulator.

Misrekening

Stichting De Kinderconsument laat in de krant weten de folder "een grove misrekening te vinden van Kijkshop". De stichting vindt dat de winkelketen te lichtzinnig omgaat met kinderen.

Kijkshop zegt dat het nooit de bedoeling is geweest om kinderen deze cadeausuggesties aan de hand te doen. De winkelketen wilde zich met de seksartikelen vooral richten op partners die hun vrouw willen verrassen.

Klachten

De winkelketen neemt echter alle klachten serieus. "We gaan bekijken of we dit volgend jaar weer doen", aldus een woordvoerder van Kijkshop.



Dear dirty delightful old drunken old days


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 10-05-2007 10:50 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 10 mei 2007 3:59 schreef Heiden het volgende:
'Israël en Frankrijk werkten samen aan kernbom'

Maar... maar.... dat betekent dat Israel eigenlijk een KERNMACHT is???













Dear dirty delightful old drunken old days


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-05-2007 19:19 by MMayo Profiel van MMayo

Was te verwachten..

Hartpatiënten boos over voortrekken Holleeder
Uitgegeven: 11 mei 2007 17:20
Laatst gewijzigd: 11 mei 2007 18:29

ROERMOND - De Stichting Hartpatiënten Nederland is boos op de dokters die 'topcrimineel' Willem Holleeder enkele weken geleden zomaar voorrang gaven bij een hartoperatie. Voorzitter Jan van de Overveld van de stichting schrijft dat in een nieuwsbrief die vrijdag is verschenen.

Holleeder was verwikkeld in een rechtszaak op verdenking van onder meer afpersing, toen hij vorige maand plotseling in het ziekenhuis werd opgenomen. Tijdens een operatie in het Leids Universitair Medisch Centrum kreeg hij onder meer nieuwe hartkleppen.

Alles bij elkaar heeft hij volgens de voorzitter minder dan een dag op de operatie moeten wachten, terwijl 'normale' burgers maandenlang geduld moeten hebben tot ze onder het mes kunnen. Hij noemt dat 'buitengewoon zuur'.

Holleeder is volgens hem niet de enige die voorrang krijgt in het ziekenhuis. Politici, topsporters en topmensen uit het bedrijfsleven zouden ook de mogelijkheid krijgen om voor te kruipen.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-05-2007 19:21 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 11 mei 2007 19:19 schreef MMayo het volgende:
Holleeder is volgens hem niet de enige die voorrang krijgt in het ziekenhuis. Politici, topsporters en topmensen uit het bedrijfsleven zouden ook de mogelijkheid krijgen om voor te kruipen.


Natuulijk, die zijn ook belangrijker


Zenial


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen