IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuwstopic. Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 15-05-2007 18:33 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 15 mei 2007 16:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Alleen mag je meestal je biertje niet mee naar buiten nemen.

Doe je het om en om, bieren en roken


Zenial


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 15-05-2007 18:34 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 15 mei 2007 15:51 schreef Judge M. het volgende:
Moet in Zweden ook al in alle kroegen/uitgaanstenten/etc. Viel eigenlijk op zich best wel mee.

In Finland is het nog niet verboden maar ik heb er ook geen last van. Vrijwel elke kroeg heeft namelijk een ventilatie en luchtzuiveringssysteem van heb ik jou daar.
Ik ben op zich erg anti-rook, maar vind een verbod daardoor niet eens zo nodig.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 18:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 18:30 schreef Gemene Lepel het volgende:
Volgens mij mag men volgens de VN ook geen clusterbommen gebruiken .
Volgens mij wel. Het Nederlandse leger gebruikt dsie nmlk ook. Dat was een voorstel, een verbod op klusterbommen; Is er nooit doorheen gekomen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 18:41 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 18:32 schreef Iskariot het volgende:
En Israël heeft een wat beter leger en betere vriendjes
Israel vormt ook geen bedreiging voor ons. Van Saddam werd verwacht dat hij een bedreiging kon vormen voor bevriende naties en/of onze olie-toevoer.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 15-05-2007 18:41 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 15 mei 2007 18:33 schreef Zenial het volgende:
Doe je het om en om, bieren en roken


Ja, maar het ging juist om de combinatie.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 15-05-2007 18:54 by XXL Profiel van XXL

Tjah, blijkbaar rest mij dus ECHT niets anders dan mij maar neer te leggen bij de eisen van de anti-rokers Gastapo.

Ik zal mijn gele ster met daarin het woord "Raucher" vast op mijn jas naaien.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-05-2007 18:55]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 18:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 mei 2007 18:54 schreef XXL het volgende:
Tjah, blijkbaar rest mij dus ECHT niets anders dan mij maar neer te leggen bij de eisen van de anti-rokers Gastapo.

Ik zal mijn gele ster met daarin het woord "Raucher" vast op mijn jas naaien.
In principe ruiken we aan je lichaamsgeuren al of je een roker bent, zo'n sticker is overbodig.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-05-2007 19:21 by M. Profiel van M.

quote:
Op 15 mei 2007 18:54 schreef XXL het volgende:
Tjah, blijkbaar rest mij dus ECHT niets anders dan mij maar neer te leggen bij de eisen van de anti-rokers Gastapo.

Ik zal mijn gele ster met daarin het woord "Raucher" vast op mijn jas naaien.

GRAAG! Wat een uitstekend idee


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 15-05-2007 19:21 by mental Profiel van mental

Doe maar een roze, eikel.


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-05-2007 19:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 mei 2007 18:40 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij wel. Het Nederlandse leger gebruikt dsie nmlk ook. Dat was een voorstel, een verbod op klusterbommen; Is er nooit doorheen gekomen.


In ieder geval, Israël lapt vaak genoeg VN wensen aan z'n laars en heeft er schijt aan, wat ook kan want de VN stelt weinig voor en Amerika is een grote vriend van Israël.

Maar, ik vind dat je wel wat meer respect voor Saddam mag hebben. Immers, de Amerikanen hielpen 'm aan de macht om zo het communisme dwars te zitten. Net als onze grote vriend Osama.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 15-05-2007 19:26]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 19:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 19:25 schreef Gemene Lepel het volgende:
In ieder geval, Israël lapt vaak genoeg VN wensen aan z'n laars en heeft er schijt aan, wat ook kan want de VN stelt weinig voor en Amerika is een grote vriend van Israël.

Maar, ik vind dat je wel wat meer respect voor Saddam mag hebben. Immers, de Amerikanen hielpen 'm aan de macht om zo het communisme dwars te zitten. Net als onze grote vriend Osama.
Saddam werd door Amerika gesteund in de Irak-Iran orrlog, had ik ook gedaan als ik de VS was. Hij is niet door de VS in het zadel geholpen, iig dat dacht ik.

Het klopt dat Israel VNresoluties overtreed maar het verschil met Saddam is dat Israel hiertoe geforceerd wordt door de Palestijnen die ook schijt hebben aan de VN of welk verdrag of bestan dan ook. Saddam had geen heet conflict lopen en werd door niemand bedreigd of aangevallen. Daar komt ook bij dat Israel nooit MVWs heeft gebruikt en geen agressor is, de zesdaagse oorlog was een defensieve aanval.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 20:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 mei 2007 19:43 schreef kwelgeest het volgende:
Saddam werd door Amerika gesteund in de Irak-Iran orrlog, had ik ook gedaan als ik de VS was. Hij is niet door de VS in het zadel geholpen, iig dat dacht ik.

Het klopt dat Israel VNresoluties overtreed maar het verschil met Saddam is dat Israel hiertoe geforceerd wordt door de Palestijnen die ook schijt hebben aan de VN of welk verdrag of bestan dan ook. Saddam had geen heet conflict lopen en werd door niemand bedreigd of aangevallen. Daar komt ook bij dat Israel nooit MVWs heeft gebruikt en geen agressor is, de zesdaagse oorlog was een defensieve aanval.
Saddam was iig pro-Westers, totdat de door de VS beloofde steun in de Irak-Iran oorlog uitbleef. Toen werd Saddam een beetje paranoide en anti-westers.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-05-2007 20:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 mei 2007 15:57 schreef XXL het volgende:
Jij ging toch helemaal stoppen met roken, Judge M?
Dat klopt. Ik heb alleen niet gezegd per wanneer

quote:
Of is dat voornemen al weer van de baan?
Zeer zeker niet. Eerst even wat andere zaakjes wat meer op een rijtje hebben dan komt dat wel



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-05-2007 20:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 mei 2007 19:43 schreef kwelgeest het volgende:
Saddam werd door Amerika gesteund in de Irak-Iran orrlog, had ik ook gedaan als ik de VS was. Hij is niet door de VS in het zadel geholpen, iig dat dacht ik.

Het klopt dat Israel VNresoluties overtreed maar het verschil met Saddam is dat Israel hiertoe geforceerd wordt door de Palestijnen die ook schijt hebben aan de VN of welk verdrag of bestan dan ook. Saddam had geen heet conflict lopen en werd door niemand bedreigd of aangevallen. Daar komt ook bij dat Israel nooit MVWs heeft gebruikt en geen agressor is, de zesdaagse oorlog was een defensieve aanval.


CIA had wel een vinger in de pap bij aantreden van Sadam voor zover ik weet.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 15-05-2007 21:40 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 15 mei 2007 15:25 schreef Jenje het volgende:
Niet overheid, justitie, en dat er dan meteen gecashed gaat worden is echt de omgekeerde wereld. Ik blijf het belachelijk vinden, misdaad loont nog steeds dankzij de zwakke softe meerderheid in dit land.


Enig idee hoe gruwelijk veel geld straffen kost?? Zwaarder straffen kost nog meer, en is alleen een reactie op iets dat al gebeurd is. Om dit te financieren moeten er wel meer flistpalen komen en boetes voor de de stoep fietsen uitgeschreven worden.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 22:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 20:30 schreef Misanthrope het volgende:
Saddam was iig pro-Westers, totdat de door de VS beloofde steun in de Irak-Iran oorlog uitbleef. Toen werd Saddam een beetje paranoide en anti-westers.
Die steun kreeg hij ook. De VS hebben geen manschappen gestuurd maar hem wel bevoorraad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 22:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 mei 2007 22:42 schreef kwelgeest het volgende:
Die steun kreeg hij ook. De VS hebben geen manschappen gestuurd maar hem wel bevoorraad.
Nope, ze hebben niet de beloofde voorraden en vooral de beloofde financiele steun gegeven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 22:45 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 20:33 schreef Gemene Lepel het volgende:
CIA had wel een vinger in de pap bij aantreden van Sadam voor zover ik weet.
Is dat algemmen bekdn of een hypothese? Wikipedia rept er nmlk niet over. En als de CIA dat gedaan heeft was dat dan uit anti-commie of uit anti-ayatollah?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 22:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 mei 2007 21:40 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Enig idee hoe gruwelijk veel geld straffen kost?? Zwaarder straffen kost nog meer, en is alleen een reactie op iets dat al gebeurd is. Om dit te financieren moeten er wel meer flistpalen komen en boetes voor de de stoep fietsen uitgeschreven worden.
De tering... We kunnen idd beter niemand straffen, want dan moeten we ze een eerste klas hotel geven en ze goed verzorgen en dát kost geld!

Gevangenen laten werken voor hun geld, geen uitkering, goedkopere gevangenissen (bezuinigen op luxe-items) en dat soort dingen. Misdadigers in de maatschappij laten rondlopen kost heel wat meer geld.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 22:48 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 22:45 schreef Misanthrope het volgende:
Nope, ze hebben niet de beloofde voorraden en vooral de beloofde financiele steun gegeven.
Dat de beloofde steun niet is gekomen betekent niet datde VS Saddam in die oorlog niet steunden. Dat deden zij wel, op welke manier dan ook, omdat zij pissig waren op de Ayatollah's voor de afzetten van de Sjah.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 22:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 22:47 schreef Misanthrope het volgende:
De tering... We kunnen idd beter niemand straffen, want dan moeten we ze een eerste klas hotel geven en ze goed verzorgen en dát kost geld!

Gevangenen laten werken voor hun geld, geen uitkering, goedkopere gevangenissen (bezuinigen op luxe-items) en dat soort dingen. Misdadigers in de maatschappij laten rondlopen kost heel wat meer geld.
Misdadigers hun eigen verblijf laten bekostigen, eventueel dmv, nuttige, dwangarbeid.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 22:55 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 mei 2007 22:48 schreef kwelgeest het volgende:
Dat de beloofde steun niet is gekomen betekent niet datde VS Saddam in die oorlog niet steunden. Dat deden zij wel, op welke manier dan ook, omdat zij pissig waren op de Ayatollah's voor de afzetten van de Sjah.
Ja. Maar als je een dictator een hoop belooft en je geeft hem vervolgens bijna niets, waardoor hij de oorlog, waartoe je hem hebt aangezet, niet kan winnen, dan is de kans groot dat de dictator paranoide wordt en aversie tegen je krijgt. Dat is ook wat er is gebeurd.

Het is de afweging van het westen, hoe lang we gebruik maken van zo'n dictator en als we 'm verraden of we 'm dan snel wegwerken of z'n aversie tegen ons laten groeien en anderen laten beinvloeden. Dat is politiek.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 23:01 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 22:55 schreef Misanthrope het volgende:
Ja. Maar als je een dictator een hoop belooft en je geeft hem vervolgens bijna niets, waardoor hij de oorlog, waartoe je hem hebt aangezet, niet kan winnen, dan is de kans groot dat de dictator paranoide wordt en aversie tegen je krijgt. Dat is ook wat er is gebeurd.

Het is de afweging van het westen, hoe lang we gebruik maken van zo'n dictator en als we 'm verraden of we 'm dan snel wegwerken of z'n aversie tegen ons laten groeien en anderen laten beinvloeden. Dat is politiek.
Ja maar dat maakt Saddam niet iemand die door de Amerikanen in het zadel is geholpen om commies te pesten waardor ik hem volgens Gemene Lepel gaaf moet vinden.

En als dat zo is dat zijn de Amerikan gaaf wat die instaleren iemand om commies te irriteren. Saddam is dan slechts het middel.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 15-05-2007 23:02]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-05-2007 23:02 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 15 mei 2007 23:01 schreef kwelgeest het volgende:
Ja maar dat maakt Saddam niet iemand die door de Amerikanen in het zadel is geholpen om commies te pesten waardor ik hem volgens Gemene Lepel gaaf moet vinden.

En als dat zo is dat zijn de Amerikan gaaf wat die instaleren iemand om commies te irriteren. Saddam is dan slechts het middel.
Ik reageerde dan ook alleen op de 'steun' die de VS aan Saddam gaven in de Irak-Iran oorlog.

Ik denk dat de VS meer uit Saddam hadden kunnen halen en dat ze in politiek opzicht gefaald hebben. Als ze Saddam wel de steun hadden gegeven die ze beloofd hadden, zou Iran nu niet zo'n gevaar zijn, zouden we kick-ass goedkope olie hebben en zou het gevaar voor Israel vanuit het Midden-Oosten een stuk kleiner zijn. But then again, Saddam maakte natuurlijk niet echt veel vriendjes onder de bondgenoten van de VS in het Midden-Oosten (Saudi Arabie, Pakistan enz).

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-05-2007 23:05]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-05-2007 23:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 15 mei 2007 23:02 schreef Misanthrope het volgende:
Ik reageerde dan ook alleen op de 'steun' die de VS aan Saddam gaven in de Irak-Iran oorlog.
Die ze wel gaven.
Ik heb het nergens over de concrete vorm van die steun gehad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen