IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechtse commies vs. linkse nazis [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 7:32 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 april 2009 23:09 schreef Judge M. het volgende:
Daar wonen inderdaad een boel lui die alleen maar aan zichzelf denken ja
Leuk huis, leuke auto, geen kansenjongeren in de straat...
Als dat is wat je krijgt van "aan jezelf denken" zouden meer mensen IMHO PVV moeten stemmen, wat jij?



[edit]Als aan jezelf denken een criterium is, vraag ik me af aan wie bepaalde werklozen (en dan bedoel ik degenen die wel kunnen maar niet willen omdat er onder de sociale periode zulke goeie uitkeringen zijn bedacht) denken? En roep nu niet direct "Wilders" maar loop even terug in de tijd en kijk aan welke partijen we deze wantoestanden te danken hebben.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2009 8:30]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2009 8:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 april 2009 0:40 schreef Hypnos het volgende:
ik snap er geen kloten van wat hier staat

WMP heeft een interview gezien met een PVV-kamerlid dat er bekend om staat harde one-liners uit het slechte kroegleven in de tweede kamer en de pers te bezigen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2009 9:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2009 7:32 schreef Greycloak het volgende:
Leuk huis, leuke auto, geen kansenjongeren in de straat...
Als dat is wat je krijgt van "aan jezelf denken" zouden meer mensen IMHO PVV moeten stemmen, wat jij?


*zucht*

Laten we het dan nuanceren tot "Niks voor een ander overhebben". Jij bent volgens mij gewoon strontjaloers dat jij met diezelfde egoistische levensinstelling het nog lang niet zo ver als die lui daar geschopt hebt. Je blijft je maar afvragen wat je toch fout doet en je hoopt nu dat Geert je dat mooie huis gaat bezorgen en die stoute hangjongeren laat uitzetten wat gezien de internationale verdragen niet eens kan. Aha! Dat verklaart waarschijnlijk waarom de PVV zo anti-Europees is.. Maar goed, we dwalen af.

quote:
[edit]Als aan jezelf denken een criterium is, vraag ik me af aan wie bepaalde werklozen (en dan bedoel ik degenen die wel kunnen maar niet willen omdat er onder de sociale periode zulke goeie uitkeringen zijn bedacht) denken? En roep nu niet direct "Wilders" maar loop even terug in de tijd en kijk aan welke partijen we deze wantoestanden te danken hebben.[/edit]
De tering, of je haalt er voor de zoveelste keer weer even een voorbeeld bij wat als een kut op Dirk slaat. Hou je nou weer fijn je mond dicht?

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-04-2009 9:33]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 11:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 9:33 schreef Judge M. het volgende:
*zucht*

Laten we het dan nuanceren tot "Niks voor een ander overhebben". Jij bent volgens mij gewoon strontjaloers dat jij met diezelfde egoistische levensinstelling het nog lang niet zo ver als die lui daar geschopt hebt.
Daar ga je al onderuit; ik mag dan wel geen altruïst zijn; een egoïst ben ik toch echt niet te noemen, maar ga verder.
quote:
Je blijft je maar afvragen wat je toch fout doet en je hoopt nu dat Geert je dat mooie huis gaat bezorgen en die stoute hangjongeren laat uitzetten wat gezien de internationale verdragen niet eens kan.
Daar ga je alweer de mist in. Die lui die daar zitten hebben (net als bijvoorbeeld Chel en M.) meer dan alleen Havo gedaan. Dat heet loon naar werken en aangezien ik er niet zoveel zin in had maar direct iets wou doen... Maar laat ik daar even bij zeggen dat ik er weinig spijt van heb en prima zit in dit huurhokje met de lesauto op afbetaling. Ik amuseer me uitstekend; sommige dingen zijn belangrijker dan geld.
quote:
Aha! Dat verklaart waarschijnlijk waarom de PVV zo anti-Europees is.. Maar goed, we dwalen af.
Klopt, het verzandt in onjuiste op de persoon gerichte veronderstellingen. -jij- d(w)aalt af.

quote:
De tering, of je haalt er voor de zoveelste keer weer even een voorbeeld bij wat als een kut op Dirk slaat. Hou je nou weer fijn je mond dicht?
Oh sorry, ik dacht dat jij begon over mensen die alleen aan zichzelf denken.
Oh wacht, dat klopt ook. Hihihihi, gekke Judgie.

Maar is dat niet van toepassing en jouw voorbeeld wel? Wie is er nu single-minded dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 15-04-2009 11:37]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-04-2009 11:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Geweldig Grey, je gebruikt steeds meer woorden voor "Nee JIJ!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 11:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 11:37 schreef Jenje het volgende:
Geweldig Grey, je gebruikt steeds meer woorden voor "Nee JIJ!"
Ik leer van de besten.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-04-2009 11:57 by Argus Profiel van Argus

Ik neem er een bakje koffie bij


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-04-2009 11:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 15 april 2009 11:38 schreef Greycloak het volgende:
Ik leer van de besten.



Graag gedaan, man!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WMP
Usericon van WMP
Posted 15-04-2009 12:19 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 15 april 2009 0:40 schreef Hypnos het volgende:
ik snap er geen kloten van wat hier staat


Jij bent dan ook geen lid van de Tweede Kamer.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-04-2009 12:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 15 april 2009 12:19 schreef WMP het volgende:
Jij bent dan ook geen lid van de Tweede Kamer.


O.


met je oneliners


signature


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 13:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 11:57 schreef ZelThoR het volgende:
Graag gedaan, man!
ROFL



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-04-2009 13:50 by Lionheart Profiel van Lionheart

Even normaal doen tegen Greycloak, in het echte leven is hij wel genuanceerd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-04-2009 13:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik heb gehoord dat 'ie in het echte leven ook een neger is..?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 15-04-2009 16:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 15 april 2009 7:32 schreef Greycloak het volgende:


[edit]Als aan jezelf denken een criterium is, vraag ik me af aan wie bepaalde werklozen (en dan bedoel ik degenen die wel kunnen maar niet willen omdat er onder de sociale periode zulke goeie uitkeringen zijn bedacht) denken? En roep nu niet direct "Wilders" maar loop even terug in de tijd en kijk aan welke partijen we deze wantoestanden te danken hebben.[/edit]

Zolang horecamensen, winkelpersoneel, zorgpersoneel, thuiszorgers en bepaalde fabriekswerknemers door hebberige werkgevers rond uitkeringsniveau uitbetaald worden blijft het ook wel aantrekkelijk om uitkering te blijven trekken. En het verlagen van de minimumuitkering zou vrij asociaal zijn, sommige mensen leven nu al onder de armoedegrens.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-04-2009 17:00 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 15 april 2009 16:26 schreef bastianus het volgende:
Zolang horecamensen, winkelpersoneel, zorgpersoneel, thuiszorgers en bepaalde fabriekswerknemers door hebberige werkgevers rond uitkeringsniveau uitbetaald worden blijft het ook wel aantrekkelijk om uitkering te blijven trekken. En het verlagen van de minimumuitkering zou vrij asociaal zijn, sommige mensen leven nu al onder de armoedegrens.


Precies. Ik dacht dat het nu ondertussen toch wel duidelijk was dat de sociale zekerheid in Nederland alleen maar goed is en niet afgebrokkeld zou moeten worden. De regels zijn prima, het toezicht is echter veel te slap geweest de afgelopen decennia. Daar moet terecht iets aan gedaan worden, van de regels moet men echter afblijven wil men niet verzanden in een verneukte Amerikaanse maatschappij.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-04-2009 18:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 april 2009 11:36 schreef Greycloak het volgende:
Maar laat ik daar even bij zeggen dat ik er weinig spijt van heb en prima zit in dit huurhokje met de lesauto op afbetaling. Ik amuseer me uitstekend; sommige dingen zijn belangrijker dan geld.
Klaag dan eens wat minder met dat eeuwige gezeikstraal van je. Ik kan nu niet zeggen dat jij een toonbeeld van positivisme bent.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-04-2009 18:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 april 2009 17:00 schreef Kramy het volgende:
Precies. Ik dacht dat het nu ondertussen toch wel duidelijk was dat de sociale zekerheid in Nederland alleen maar goed is en niet afgebrokkeld zou moeten worden. De regels zijn prima, het toezicht is echter veel te slap geweest de afgelopen decennia. Daar moet terecht iets aan gedaan worden, van de regels moet men echter afblijven wil men niet verzanden in een verneukte Amerikaanse maatschappij.


Jah fijn in economisch goede tijden maar ook in slechte tijden? dan is het moeilijk/niet houdbaar.
Even voor de duidelijkheid, we zitten nog niet in slechte tijden dat duurt nog wel even

En nu belicht je het wel eenzijdig, met sociale zekerheid opzich is niets mis natuurlijk, maar je moet daar wel vrijheid voor inleveren. Sociale zekerheid is ook te bereiken zonder overheid maar door gewoon bij een soort commune aan te sluiten. Dat noem ik een stuk socialer dan de opgelegde vrijgevigheid hier in Nederland.(Maar het zal niet zomaar aanslaan want vrijwel niemand kijkt ver vooruit)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 15-04-2009 18:51 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 15 april 2009 17:00 schreef Kramy het volgende:
Precies. Ik dacht dat het nu ondertussen toch wel duidelijk was dat de sociale zekerheid in Nederland alleen maar goed is en niet afgebrokkeld zou moeten worden. De regels zijn prima, het toezicht is echter veel te slap geweest de afgelopen decennia. Daar moet terecht iets aan gedaan worden, van de regels moet men echter afblijven wil men niet verzanden in een verneukte Amerikaanse maatschappij.


In de basis ben ik het eens met je, maar nu het economische tij in Nederland tegen zit, wordt de druk op de sociale voorzieningen steeds hoger, terwijl de overheidsinkomsten teruglopen (lagere belastingopbrengsten e.d). Om te voorkomen dat de boel straks helemaal onbetaalbaar wordt, moeten er soms harde maatregelingen genomen worden. Soms heeft Politiek Links een handje ervan om de financieringstekort teveel te laten oplopen voor electorale winst op de korte termijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 15-04-2009 18:55]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 19:23 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 18:03 schreef Judge M. het volgende:
Klaag dan eens wat minder met dat eeuwige gezeikstraal van je. Ik kan nu niet zeggen dat jij een toonbeeld van positivisme bent.
Hier niet nee.
Lain en vele anderen weten wel beter.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-04-2009 19:35 by Lionheart Profiel van Lionheart

Waarom op het forum anders gedragen dan in het echt?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 19:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Omdat het kan?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-04-2009 19:38 by Lionheart Profiel van Lionheart

Het nut daarvan is?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-04-2009 20:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

kanker de virtuele wereld uit helpen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-04-2009 20:31 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 april 2009 19:38 schreef Lionheart het volgende:
Het nut daarvan is?
Uitlaatklep. Soms wel leuk, minuutje of 10 per dag je helemaal laten gaan. Als mensen me beter willen kennen voegen ze me maar toe op MSN of bieden me een biertje aan op een concert ofzo, dikke prima.
Het leuke is; het is een prima filter. Mensen die denken me te kennen aan de hand van dit forum en dat als waarheid hanteren zijn net zo single-minded als ik hier versleten word.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-04-2009 20:50 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Zoiets zei Reddy ook, ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 15-04-2009 20:50]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen