IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechtse commies vs. linkse nazis [politiek topic] Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-09-2009 12:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

probeer het nu maar eens bij europa.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2009 17:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik zit zo naar dat Geert WIlders betoog te kijken,

zo grappig dat hij soms is

de wilde dieren ruiken het angstzweet al

en die vergelijking tussen de gevangenissen en de bejaardentehuizen LOL!!!

net een stand up comedian, ik had em stijver verwacht


signature


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 16-09-2009 18:13 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 16 september 2009 17:59 schreef Hypnos het volgende:
ik zit zo naar dat Geert WIlders betoog te kijken,

zo grappig dat hij soms is

de wilde dieren ruiken het angstzweet al

en die vergelijking tussen de gevangenissen en de bejaardentehuizen LOL!!!

net een stand up comedian, ik had em stijver verwacht


Hehe, het is een persiflage van zichzelf geworden:
quote:
Wilders wil belasting heffen op dragen van hoofddoek
woensdag 16 september 2009 17:43

PVV-leider Geert Wilders wil een belasting heffen op het dragen van een hoofddoek. Hij zei dat woensdag tijden de algemene beschouwingen in de Tweede Kamer. Via een vergunningstelsel moeten moslima’s jaarlijks duizend euro betalen voor het dragen van een hoofdoek.

Wilders wil een belasting op het dragen van een hoofddoek
'Dan gaan we eindelijk iets terugverdienen aan de islam,' zei Wilders .


Hij kreeg de gehele Tweede Kamer over zich heen met het voorstel voor zijn ‘kopvoddentaks’. Vooral de summiere uitwerking van zijn plan, kreeg veel kritiek van de politieke partijen in de Kamer.

Cabaret
D66-leider Alexander Pechtold vroeg zich af of hij het voorstel van de PVV serieus diende te nemen. ‘Is dit het Leids cabaretfestival?’, vroeg Pechtold.

‘Hoe moeten we dit gaan controleren? En worden keppeltjes ook verboden?’ vroeg SP-fractievoorzitter Agnes Kant. Wilders ontkende dat hij keppeltjes ook wilde verbieden.

Zedenpolitie
GroenLinks-leider Femke Halsema vergeleek het voorstel van Wilders met Iran. ‘Het lijkt op de zedenpolitie in Iran die toeziet op het dragen van hoofddoekjes,’ zei Halsema. ‘Nee, dat willen we juist voorkomen,’ zei Wilders.

Hoe de PVV-leider zijn plan voor de belasting op het dragen van hoofddoekjes verder wil uitvoeren en hoe hij het toezicht voor zich ziet, bleef woensdag onduidelijk.

Onderzoek immigratie
In zijn bijdrage zei Wilders ook dat zijn partij zelf onderzoek gaat doen naar de kosten van immigratie. De partij roept burgers op via de website watkostdemassaimmigratie.nl ideeën aan te reiken over welke kosten allemaal meegeteld moeten worden.

De partij vroeg eerder het kabinet om de cijfers, maar minister voor Integratie Eberhard van der Laan (PvdA) gaf aan dat er geen boekhouding is van verschillende groepen in de samenleving.

Naar aanleiding van deze kwestie maakte Elsevier zelf een berekening en kwam uit op 200 miljard euro.

Door Arne Hankel




Boeiender


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-09-2009 18:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

jajajaja,

ik geloofde eerst niet dat hij dat zei,


"ja, je mag het niet verbieden, dus belasten we het maar"


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2009 18:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 16-09-2009 18:22 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Wilders' 'debatteerstijl 'is geïntegreerd in de complete PVV. Recent nog Fleur Agema in actie gezien in de tweede kamer, die wat mensen beledigde, wat gal spuwde, geen gelijk kreeg waardoor ze ging mokken als een kleuter en toen niet meer wilde reageren. Entertainment met een grote E. Al is het anderzijds natuurlijk angstig dat zoveel mensen zwichten voor een partij onder leiding van een gebleekte brulaap.

Tenslotte nog even het pvv-spotje uit de zendtijd van politieke partijen:

http://www.youtube.com/watch?v=hnnzjXBweZs



Edit: verkeerde link, gefixt

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 16-09-2009 18:25]


Verrassend triviaal


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-09-2009 21:21 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ik zou haar best willen opfleuren.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-09-2009 21:23 by Schaep Profiel van Schaep

Wat een hottie.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-09-2009 21:24 by Lionheart Profiel van Lionheart

Een echte redheat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 16-09-2009 21:27 by Schaep Profiel van Schaep



En daarmee direct alweer aardig on topic.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-09-2009 21:27 by bastianus Profiel van bastianus

Hmm. Ik zou bang worden dat ze begint te praten. Zou ie bij mij meteen van verschrompelen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-09-2009 21:39 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 16 september 2009 21:27 schreef bastianus het volgende:
Hmm. Ik zou bang worden dat ze begint te praten. Zou ie bij mij meteen van verschrompelen.


Dan ben je gewoon te langzaam.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-09-2009 17:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

die Balkenende is nogal een slomo zeg,
wat een ronddepotdraaier, nog erger dan anders


signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-09-2009 23:26 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 september 2009 17:04 schreef Hypnos het volgende:
die Balkenende is nogal een slomo zeg,
wat een ronddepotdraaier, nog erger dan anders

Ja. Hij zit in zo'n vlees noch vis-partij, dat hij altijd wel met iemand kan meeregeren. En daar is hij onderhand zo aan gewend geraakt, dat het hem volgens mij steeds minder interesseert.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 31-10-2009 0:01 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mooi, dat geneuzel over balkende en toch wel toch niet en de naam is genoemd. Uiteraard heb ik daar weer een bijpassend filmpje van mijn helden bij gevonden.




Vanaf 3:06


[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 31-10-2009 0:02]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 31-10-2009 14:21 by Lampje Profiel van Lampje

http://gov.ca.gov/pdf/press/2009bills/AB1176_Ammiano_Veto_Message.pdf

Let op de de eerste letter van iedere zin. (acrostichon).

Da's toch wel weer humor van mr. governator.


lampje


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-11-2009 12:41 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 oktober 2009 0:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
Mooi, dat geneuzel over balkende en toch wel toch niet en de naam is genoemd. Uiteraard heb ik daar weer een bijpassend filmpje van mijn helden bij gevonden.




Vanaf 3:06



Mooi Ferry Mingelen persiflage ook



Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 31-12-2009 20:41 by Nimbus Profiel van Nimbus

@Gemene lepel
Is "Zoet is de oorlog voor wie hem niet kent" toevallig een reactie op Kwelgeest's signature?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-01-2010 18:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha, ik was het zelf alweer vergeten, maar klopt! Scherp .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-01-2010 18:13 by Nimbus Profiel van Nimbus

Het viel nogal op in de discussies als je ze vlak achter elkaar ziet.

Maar, "We sing the praise of war, not for the way it makes people die, but for the way it makes people come alive." is natuurlijk van: http://www.heathenharvest.com/article.php?story=20080731022729463
En Kwelgeest houdt van Neo-Folk/Martial en die genres zijn nou net doordrenkt met dit soort uitspraken/qoutes en andere rechts-christelijke verschijnselen.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-01-2010 18:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, ik had de zin natuurlijk gegoogled en even een interview met desbetreffende band gelezen. Kan me iets voor de geest halen van verheerlijking van oorlog (niet alleen qua lyriek, maar ook vanuit het standpunt van bandleden zelf), maar pin me er niet op vast.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 01-01-2010 18:21 by Nimbus Profiel van Nimbus

Jammer dat Kwelgeest hier niet meer komt, zal hem weer eens een mail sturen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 06-01-2010 8:48 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Nederlandse Moslim Partij is gewoon islamitische CDA

Analyse- Na een uitgebreide analyse van het gedachtegoed van de Nederlandse Moslim Partij is er maar een conclusie mogelijk: de partij lijkt nog het meeste op het welbekende CDA. Tenminste, als we naar de inhoudelijk standpunten kijken. Met betrekking tot de partij-organisatie, ledenaantallen, de electorale aantrekkingskracht en de kwaliteit van de politici die voor de partij werkzaam zijn, komt de NMP natuurlijk niet in de verste verte in de buurt van het CDA.

Gematigde koers
Net als de Nederlandse Christendemocraten zegt de Nederlandse Moslim Partij dat het geloof slechts een inspiratiebron is voor het politiek handelen. De blinde toepassing van Allahs woord in de vorm van sharia wordt afgewezen. Op dezelfde wijze onderscheidt het CDA zich van de SGP die wel theocratisch is en Gods geboden rechtstreeks in wetgeving wil omzetten. De NMP zegt afstand te nemen van fundamentalisme en extremisme en wil een gematigde koers varen. Zo gaat de NMP uit van de gelijkheid van mannen en vrouwen, die dezelfde rechten hebben. Daarmee is de partij duidelijk progressiever en verlichter dan de SGP die nog steeds vrouwen weigert toegang te geven tot publieke ambten.


Hoeksteen
De NMP gebruikt zelfs dezelfde taal als het CDA met precies dezelfde begrippen: zo speelt het begrip rentmeesterschap een belangrijke rol, barmhartigheid, respect voor het leven en het gezin als hoeksteen van de samenleving. Als je islam en Allah vervangt door christendom en God dan is het net of je een CDA document zit te lezen. Er wordt in het visiedocument zelfs een rechtstreekse link gelegd tussen het politieke programma van het CDA en de NMP. Men stelt ‘Het gezin is de hoeksteen van de maatschappij. Dat gegeven uit het partijprogramma van het CDA is van groot belang voor de Nederlandse Moslim Partij’. We hebben dus eigenlijk gewoon te maken met het islamitische broertje van het CDA!


Solidariteit
Net als het CDA profileert de NMP zich inhoudelijk als een partij in het politieke centrum. Zo wordt de nadruk gelegd op de solidariteit tussen arm en rijk. Er wordt niet gekozen voor de armen – als rechtvaardiging om de rijken zwaar te belasten – maar de NMP lijkt een moreel beroep te doen op de rijken om zorg te dragen voor de armen. Net als het CDA wijst de NMP op de eigen verantwoordelijkheid van diegenen die rijk zijn om via charitas de armen mee te laten delen in de welvaart. Omdat veel van het sociaaleconomisch gedachtegoed van de NMP onduidelijk blijft – zo is niet duidelijk hoe de partij over marktwerking denkt – is de economische visie niet makkelijk te doorgronden. Uit de verschillende documenten blijkt wel dat de NMP zeer veel oog heeft voor de kleine ondernemer en deze ook wil steunen. Hier lijkt de partij dus ook een echt christendemocratische koers te varen: marktwerking is goed, maar men is ook niet vies van enige regulering, wetgeving en zorgen voor randvoorwaarden waarbinnen de marktwerking kan plaatsvinden. Deze gemengde economische orde is ook kenmerkend voor de middenkoers van de christendemocratie.


Dubbele nationaliteit
Er zijn ook wel verschillen tussen het CDA en de NMP: zo is het CDA tegen het hebben van een dubbele nationaliteit en is de NMP daar voorstander van. Het CDA was voorstander van een totaal verbod op burka’s en is nu nog tegen het dragen van een burka door personen in een publieke functie. DE NMP is fel tegenstander van een burkaverbod. Ook erkent het CDA niet de verkiezingsoverwinning van Hamas op de Gazastrook, terwijl de NMP vindt dat Nederland deze verkiezingsuitslag gewoon moet accepteren, ook al past dat niet in ‘het Westerse plaatje’.


Homohuwelijk
Ook op het immateriële vlak lijkt de partij als twee druppels water op het CDA. Zo is de NMP uiterst terughoudend op het gebied van homohuwelijk, abortus en euthanasie. Men erkent deze praktijk in Nederland maar is tegenstander van het gelijkgeslachtelijke huwelijk en levensbeëindiging door abortus of euthanasie. De NSM kan daar wat stelliger in zijn dan het CDA. Het CDA heeft immers meegewerkt aan alle huidige wetgeving op deze terreinen en draagt daar de verantwoordelijkheid voor. Dat neemt niet weg dat minister-president Balkenende zich ook tot tegenstander van het homohuwelijk heeft verklaard (weliswaar heel laf in het buitenland maar toch).


Abortus
In het abortusstandpunt blijkt de niet-fundamentalistische houding het beste: de NSM is tegen abortus, maar erkent dat het in sommige gevallen mag als de voortzetting van de zwangerschap gevaar oplevert voor het leven van de moeder en bij verkrachting. Een fundamentalist zal niet willen ingrijpen, maar de gebeurtenissen zien als de wil van God (of Allah). Zo niet de NMP. Zij varen een gematigde koers op economisch en moreel gebied. De NMP is daarom ook eigenlijk overbodig


In Venlo hebben de kiezers dat ook gedacht. Veel moslims lijken op het CDA te hebben gestemd, niet op de NMP. In het te voeren beleid zal dat niets uitmaken!


André Krouwel http://www.binnenlandsbestuur.nl/nieuws/2010/01/nederlandse-moslim-partij-is-gewoon-islamitische.142575.lynkx



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2010 8:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 januari 2010 8:48 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Nederlandse Moslim Partij is gewoon islamitische CDA



alsof een CDA nog niet genoeg is


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-01-2010 8:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Dacht dat de PvdA bij uitstek hun partij was?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen