IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Rechtse commies vs. linkse nazis [politiek topic] Vorige pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2010 10:14 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 februari 2010 10:09 schreef kwelgeest het volgende:
... vinden we een hele rechtse partij die prima mat CDA en VVD kan regeren. Natuurlijk, dan verliest de PVV bij de daarop volgende verkiezingen wat zetels, maar het pluche is niet het doel an sich.


volgens mij geef jij juist aan waar ik bang voor ben. Er zal aan bepaalde groeperingen/belangengroepen geen belang meer wordengehecht.(ik denk ff aan milieu bijv.)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-02-2010 10:15 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 februari 2010 10:14 schreef attila_de_hun het volgende:
volgens mij geef jij juist aan waar ik bang voor ben. Er zal aan bepaalde groeperingen/belangengroepen geen belang meer wordengehecht.(ik denk ff aan milieu bijv.)
Wel kerncetrales.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2010 10:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 februari 2010 10:14 schreef kwelgeest het volgende:
Minderheids regering, waarschijnlijk CDA/VVD. Op de peiling van de Hond van gisteren kan die op sociaalculturele standpunten over rechts, +PVV/SGP/ToN en sommige sociaaleconomische punten over progressief +D'66/GL en/of PvdA. Alhoewel je ook hier rechts en CU niet moet afschrijven.
CDA/VVD/D66/GL heeft overigens een comfortabele meerderheid, maar of dat regeringswaardig is.
Weer nieuwe verkiezingen kan natuurlijk ook, maar dat is heel sleht voor het imago van Nederland, zowel diplomatiek als bij het internationale bedrijfsleven.


ok, thanx. Maar werkt dit ook met zetelaantallen?? en dan alleen op de aantallen van de partijen die gaan regeren? Of wordt er dna ook rekening gehouden met het gedogen van andere partijen(dat zou ik wel raar vinden).
Er zou ook een minderheidsregering van GL-D'66-PVDA gevormd kunnen worden wellicht (ik zeg maar ff wat).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2010 10:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 februari 2010 10:15 schreef kwelgeest het volgende:
Wel kerncetrales.


daarin wijk ik als vuige groene linkse af van de standaard . Ik heb, met bepaalde voorwaarden natuurlijk, geen bezwaar tegen (extra) kerncentrales (maar dat is een andere discussie)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-02-2010 10:22 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 februari 2010 10:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ok, thanx. Maar werkt dit ook met zetelaantallen?? en dan alleen op de aantallen van de partijen die gaan regeren? Of wordt er dna ook rekening gehouden met het gedogen van andere partijen(dat zou ik wel raar vinden).
Er zou ook een minderheidsregering van GL-D'66-PVDA gevormd kunnen worden wellicht (ik zeg maar ff wat).
Dit werkt allemaal met de zetelaantallen van de afgelopen weken. Mochten de verkiezingen slechts aflopen voor rechts dan gaat CDA/VVD/PVV + eventueel klein rechts niet lukken. Die basis is fragiel.
Een minderheidskabinet zonder de grootste partij (CDA) lijkt mij onwaarschijnlijk en onrealistisch, dan nog maar eens stemmen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 10:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 februari 2010 9:57 schreef attila_de_hun het volgende:
PSI . Ik zelf zie nu het meest in een soort paars met daarin ook D'66 en GL

PSII. wat verwacht jij dan van een CDA/PVV/VVD regering?

@PSI: ja, zoiets zou ik ook wel zien zitten denk ik. Maar dan wel zonder PvdA eigenlijk. Ik ben bang dat die het dan weer te zacht maken en er moeten bepaalde dingen wel degelijk hard aangepakt worden. Daarnaast ben ik ook een beetje klaar met die partij überhaupt.

@PSII: zie bovenstaande Verder; ik weet het echt niet. Ik hoop vooral dat de VVD dan hun liberalisme weer eens goed uit de kast haalt. Anders verwordt zo'n coalitie tot een behoorlijk eng clubje.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2010 10:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

het zal in ieder geval ingewikkeld gaan worden. het zal mij benieuwen....


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-02-2010 10:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

PvdA/CDA/VVD heeft overigens geen meerderheid. Dat zegt veel over de versplintering.
Een wat hogere drempel, vijf zetels ofzo, zou niet verkeerd zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2010 10:34 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 februari 2010 10:29 schreef kwelgeest het volgende:
PvdA/CDA/VVD heeft overigens geen meerderheid. Dat zegt veel over de versplintering.
Een wat hogere drempel, vijf zetels ofzo, zou niet verkeerd zijn.

Ik heb daar gemengde gevoelens over. Inderdaad zitten er nu "rare"partijen in zoals de PVDD (en TON) in. Aan de andere kant, als er landelijk gezien genoeg mensen zijn voor 1 of twee zetels van zulke partijen mag je die mensen niet zomaar opzij schuiven, ook al maakt het dit het leven niet gemakkelijker.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-02-2010 10:38 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 februari 2010 10:34 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik heb daar gemengde gevoelens over. Inderdaad zitten er nu "rare"partijen in zoals de PVDD (en TON) in. Aan de andere kant, als er landelijk gezien genoeg mensen zijn voor 1 of twee zetels van zulke partijen mag je die mensen niet zomaar opzij schuiven, ook al maakt het dit het leven niet gemakkelijker.
Je kan natuurlijk ook het aantal zetels verminderen. Zo wordt een zetel behalen moeilijker.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 10:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Maar om dat dan equivalent te krijgen aan een drempel van 5 zetels moet je wel een veel kleinere Tweede Kamer hebben. Ik denk onwenselijk klein.

Een voordeel van de vervroegde Tweede Kamer-verkiezingen is dat deze er mogelijk sneller doorkomt: http://www.parlement.com/9353000/1f/j9vvhy5i95k8zxl/vhnnmt7l3ozx

Vind ik een voordeel, tenminste


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-02-2010 10:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

De dames en heren politici zullen er mee moeten leren leven dat het beeld duidelijk meer versplinterd is. Wellicht dat fusies van partijen dit ten dele kunnen opheffen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 10:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 februari 2010 10:49 schreef attila_de_hun het volgende:
De dames en heren politici zullen er mee moeten leren leven dat het beeld duidelijk meer versplinterd is. Wellicht dat fusies van partijen dit ten dele kunnen opheffen.

Ik denk niet dat dat snel gaat gebeuren. We zitten nu nog met toenemende polarisatie en ik denk dat dat nog wel even blijft.

Overigens hebben we dit voor een groot deel aan onszelf te danken. Omdat wij graag elke partij volledig verantwoordelijk stellen voor wat een enkele politicus doet werken we polarisatie goed in de hand.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-02-2010 10:54]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-02-2010 10:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 22 februari 2010 10:44 schreef ZelThoR het volgende:
Maar om dat dan equivalent te krijgen aan een drempel van 5 zetels moet je wel een veel kleinere Tweede Kamer hebben. Ik denk onwenselijk klein.
Mwa, als je kijkt hoe versplinterd sommige portefeuilles zijn bij de grotere partijen, dat kan wel wat minder.
Bij de kleinere partijen levert het indd wel problemen op. Hun betogen zullen nog oppervlakkiger worden. Dit is te compenseren door meer fractiemedewerkers toe te staan. Een fractiemedewerker verdient allen echt niet goed. Mensen met perspectief zul je dus niet aantrekken. Daarvoor moet hun bovengrens omhoog. En of de gehele ingreep dan financieel nog wenselijk/mogelijk is, daar moet een commissie voor aangesteld worden.

quote:
Een voordeel van de vervroegde Tweede Kamer-verkiezingen is dat deze er mogelijk sneller doorkomt: http://www.parlement.com/9353000/1f/j9vvhy5i95k8zxl/vhnnmt7l3ozx

Vind ik een voordeel, tenminste
Constitutionele toetsing, ik weet er te weinig van af van het precieze waarom. Wel een dun werkje over liggen. Eens doornemen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 10:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 februari 2010 10:54 schreef kwelgeest het volgende:
Mwa, als je kijkt hoe versplinterd sommige portefeuilles zijn bij de grotere partijen, dat kan wel wat minder.

Oh, het kan ook zeker minder, dat bedoelde ik ook niet. Maar als je nu naar 75 zetels gaat heeft een partij nog steeds minder stemmen nodig om in de kamer te komen dan hij in het oude systeem nodig had om 5 zetels te halen. Laten we zeggen dat het gelijk staat aan een kiesdrempel van 2 zetels (we hebben nu een kiesdrempel van 1 zetel, met een mij onbekend percentage benodigde stemmen*).

*De precieze berekening laat ik even zitten, die is niet zo recht toe recht aan als het lijkt.
quote:
Bij de kleinere partijen levert het indd wel problemen op. Hun betogen zullen nog oppervlakkiger worden. Dit is te compenseren door meer fractiemedewerkers toe te staan. Een fractiemedewerker verdient allen echt niet goed. Mensen met perspectief zul je dus niet aantrekken. Daarvoor moet hun bovengrens omhoog. En of de gehele ingreep dan financieel nog wenselijk/mogelijk is, daar moet een commissie voor aangesteld worden.

hehehe
quote:
Constitutionele toetsing, ik weet er te weinig van af van het precieze waarom. Wel een dun werkje over liggen. Eens doornemen.


Ik vind het een goed onderbouwd wetsvoorstel. Veel details weet ik niet, maar zoals het in dat stuk staat kan ik het prima volgen (en ermee instemmen ).

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-02-2010 10:59]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 13:11 by bastianus Profiel van bastianus

Ik hoop op een linkse regering, maar dan wel één die echt iets aan de wantoestanden in de zorg gaat doen. De PvdA daarentegen heeft er de afgelopen periode meer kapot gemaakt dan goed gedaan met die staatssecretaris Bussemaker. Al ben ik bang dat de politiek weinig meer te vertellen heeft over veranderingen en manier van werken, ik krijg het idee dat dat allang bepaald wordt door marktgerichte counseling-bureaus. Maar SP en GL zijn wel de enige partijen die een enigzins constructieve visie op mijn werk (de zorg) hebben. En D66 heeft een goede visie op onderwijs. En die sectoren moeten eerst goed zijn voordat het wat kan worden met dit land.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 13:22 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

D66 wil Amsterdams bestuur zonder PvdA
AMSTERDAM - D66 pleit in Amsterdam voor een andere bestuurscultuur, omdat er nu te weinig zelfkritiek heerst. “Dat wijten wij aan het feit dat de PvdA al zo lang aan de macht is", aldus Ageeth Telleman, lijsttrekker van de partij in de stad tegenover NU.nl.

“We moet veel transparanter en eerlijker omgaan met kritische onderzoeken en rapporten”, aldus Telleman.

“Je ziet dat de macht van de PvdA te vanzelfsprekend is geworden. Ik herinner nog maar even aan een uitspraak van Ahmed Marcouch, die ooit zei dat er maar één partij is die deze stad kan besturen: de PvdA.”

Machtsvraag

“Dit leidt er ook toe dat andere partijen niet kritisch zijn. Je ziet dat bijvoorbeeld bij de VVD, die afgelopen jaren net als D66 oppositie heeft gevoerd."

"Zij zeggen nu: we hebben weinig accentverschillen met dit college. Dat komt natuurlijk omdat de verkiezingen eraan komen en de machtsvraag gaat spelen.”

De partij, die in de peilingen de PvdA qua grootte op de hielen zit, geeft er dan ook de voorkeur aan om een volgend college te vormen zonder de PvdA. Toch sluit Telleman de partij niet uit.

GroenLinks

“Het is niet alleen aan ons. Het wordt een beetje lastig als GroenLinks bij voorbaat al zegt dat het door wil met de PvdA. We vinden dat andere partijen ook het lef moeten hebben om een andere coalitie te voeren.”

Telleman geeft aan dat de Noord-Zuidlijn een voorbeeld is waarbij de gemeenteraad onvoldoende inzicht kreeg in kritische rapporten. “Het huidige college heeft kansen gemist om het vertrouwen van Amsterdammers in de lijn terug te winnen. Dat moet echt beter.”

“We vinden dat de compensatie naar mensen die last hebben van de lijn ruimhartiger moet zijn. De regelingen voor compensatie zijn op dit moment al bijgesteld, maar dat had eerder duidelijk moeten zijn voor de bewoners en ondernemers rondom de bouwwerkzaamheden.”

Lees het volledige interview: http://www.nu.nl/raadsverkiezingen/2190132/d66-wil-zelfkritischer-bestuur-in-amsterdam.html

------------------------

Is de PvdA dan al zo lang dan de macht in Amsterdam?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-02-2010 13:23]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 22-02-2010 13:25 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Ik hoop als GL stemmer niet op een zo links mogelijk kabinet om dezelfde reden als Attila.
Dat ik links stem wil niet zeggen dat ik niks zie in de (met name economische) standpunten van bijv. de VVD.

Het liefst ga ik voor een Paars 3 met Groen-Links er bij. Er zijn idd grote verschillen tussen GL en VVD maar er zijn ook overeenkomsten zoals de afschaffing van aanrechtsubsidie, investeren in duurzaamheid, koopzondagen en flexibelisering van de arbeidsmarkt.
Op het gebied van inkomensverdeling liggen de partijen natuurlijk ver uit elkaar, maar niets is onmogelijk.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 13:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 februari 2010 13:22 schreef ZelThoR het volgende:
D66 wil Amsterdams bestuur zonder PvdA
AMSTERDAM - D66 pleit in Amsterdam voor een andere bestuurscultuur, omdat er nu te weinig zelfkritiek heerst. “Dat wijten wij aan het feit dat de PvdA al zo lang aan de macht is", aldus Ageeth Telleman, lijsttrekker van de partij in de stad tegenover NU.nl.

“We moet veel transparanter en eerlijker omgaan met kritische onderzoeken en rapporten”, aldus Telleman.

“Je ziet dat de macht van de PvdA te vanzelfsprekend is geworden. Ik herinner nog maar even aan een uitspraak van Ahmed Marcouch, die ooit zei dat er maar één partij is die deze stad kan besturen: de PvdA.”

Machtsvraag

“Dit leidt er ook toe dat andere partijen niet kritisch zijn. Je ziet dat bijvoorbeeld bij de VVD, die afgelopen jaren net als D66 oppositie heeft gevoerd."

"Zij zeggen nu: we hebben weinig accentverschillen met dit college. Dat komt natuurlijk omdat de verkiezingen eraan komen en de machtsvraag gaat spelen.”

De partij, die in de peilingen de PvdA qua grootte op de hielen zit, geeft er dan ook de voorkeur aan om een volgend college te vormen zonder de PvdA. Toch sluit Telleman de partij niet uit.

GroenLinks

“Het is niet alleen aan ons. Het wordt een beetje lastig als GroenLinks bij voorbaat al zegt dat het door wil met de PvdA. We vinden dat andere partijen ook het lef moeten hebben om een andere coalitie te voeren.”

Telleman geeft aan dat de Noord-Zuidlijn een voorbeeld is waarbij de gemeenteraad onvoldoende inzicht kreeg in kritische rapporten. “Het huidige college heeft kansen gemist om het vertrouwen van Amsterdammers in de lijn terug te winnen. Dat moet echt beter.”

“We vinden dat de compensatie naar mensen die last hebben van de lijn ruimhartiger moet zijn. De regelingen voor compensatie zijn op dit moment al bijgesteld, maar dat had eerder duidelijk moeten zijn voor de bewoners en ondernemers rondom de bouwwerkzaamheden.”

Lees het volledige interview: http://www.nu.nl/raadsverkiezingen/2190132/d66-wil-zelfkritischer-bestuur-in-amsterdam.html

------------------------

Is de PvdA dan al zo lang dan de macht in Amsterdam?
Zolang ik me kan herinneren. Schelto Patijn, van Thijn, Cohen, allemaal PvdA. Volgens mij daarvoor ook al. 't Is natuurlijk niet voor niks zo'n bananenrepubliek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 13:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 februari 2010 13:29 schreef bastianus het volgende:
Zolang ik me kan herinneren. Schelto Patijn, van Thijn, Cohen, allemaal PvdA. Volgens mij daarvoor ook al. 't Is natuurlijk niet voor niks zo'n bananenrepubliek.

Burgemeester, ja. Maar daar ging het in dat bericht niet over

edit: overigens zou dat wel een stuk schelen, natuurlijk, een andere kleur burgemeester; goed punt

1946 - 1957 Arnold Jan d'Ailly (1902-1967) PvdA
1957 - 1967 Gijs van Hall (1904-1977) PvdA
1967 - 1977 Ivo Samkalden (1912-1995) PvdA
1977 - 1983 Wim Polak (1924-1999) PvdA
1983 - 1994 Ed van Thijn (1934) PvdA
1994 - 2001 Schelto Patijn (1936-2007) PvdA
2001 - heden Job Cohen (1947) PvdA

@ bovenstaande

Waanzin...

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 22-02-2010 13:33]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-02-2010 13:34 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 februari 2010 13:22 schreef ZelThoR het volgende:
Is de PvdA dan al zo lang dan de macht in Amsterdam?


http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_%28gemeente%29

"De PvdA is altijd de grootste partij geweest in Amsterdamse gemeenteraad. Om die reden is de partij altijd met meerdere wethouders vertegenwoordigd geweest in het College van B&W. Sinds 1946 is de burgemeester van PvdA-huize."


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-02-2010 13:34 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Haha, damnnn, al ruim 60 jaar PvdA in Amsterdam. :') !!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-02-2010 13:35 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 februari 2010 13:25 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik hoop als GL stemmer niet op een zo links mogelijk kabinet om dezelfde reden als Attila.
Dat ik links stem wil niet zeggen dat ik niks zie in de (met name economische) standpunten van bijv. de VVD.

Het liefst ga ik voor een Paars 3 met Groen-Links er bij. Er zijn idd grote verschillen tussen GL en VVD maar er zijn ook overeenkomsten zoals de afschaffing van aanrechtsubsidie, investeren in duurzaamheid, koopzondagen en flexibelisering van de arbeidsmarkt.
Op het gebied van inkomensverdeling liggen de partijen natuurlijk ver uit elkaar, maar niets is onmogelijk.
Typisch. Alleen al het denigrerende woord aanrechtsubsidie. Mij lijkt het juist ultiem belangrijk dat mensen thuis blijven voor hun kinderen, of dat nu de man of de vrouw is, of dat ze de opvoeding samen doen. Weleens in Scandinavië geweest, waar de kinderen van 's morgens vroeg tot 's avonds laat in de opvang zitten omdat carrière zo belangrijk wordt gevonden door beide ouders? En waar de kinderen in het weekend uit schuldgevoel door de ouders kapotverwend worden? Lijkt me niet een kant die we op moeten. Bovendien zijn de kinderen van nu wel het kapitaal van de toekomst, ook al heb jij daar persoonlijk misschien geen boodschap aan.
En dan die flexibilisering van de arbeidsmarkt, ook zo'n D.I.N.K.-standpunt. Alsof werken en die arbeidsmarkt altijd zo belangrijk zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-02-2010 13:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 22 februari 2010 13:34 schreef Mark het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amsterdam_%28gemeente%29

"De PvdA is altijd de grootste partij geweest in Amsterdamse gemeenteraad. Om die reden is de partij altijd met meerdere wethouders vertegenwoordigd geweest in het College van B&W. Sinds 1946 is de burgemeester van PvdA-huize."

Tsja, dat je de grootste partij bent betekent voor mij nog steeds niet per se dat je in de raad hoort.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 22-02-2010 13:38 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen