IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Cultes des Goules Vorige pagina | Volgende pagina
invictis
Usericon van invictis
Posted 19-01-2009 10:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2009 19:47 schreef De Tegenpartij het volgende:
Gelukkig!



kreeg je streps?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-01-2009 10:09 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2009 19:20 schreef Illusione het volgende:
Dan neemt CdG er wel de tijd voor..


ja idd, deze maand toch maar gaan knallen.

kan iemand me klonen?


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-01-2009 10:11 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2007 18:32 schreef spectre het volgende:
De zang van die oude cd deed mij verdomd veel denken aan Pestilence


ik klink helemaal niet als Patrick!!
aan de andere kant wel tof compliment


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-01-2009 10:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 10:11 schreef invictis het volgende:
ik klink helemaal niet als Patrick!!
aan de andere kant wel tof compliment


Nee, als Martin


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-01-2009 10:16 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 10:14 schreef spectre het volgende:
Nee, als Martin


oh,maar dat zie ik ook als compliment
eens kijken wat ik van de week uit mijn vingers kan toveren zonder dat mijn pc crashed


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 19-01-2009 10:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 10:05 schreef invictis het volgende:
hallo mop, mag ik jou adres nog een keer


Hop!

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 19-01-2009 10:30]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


invictis
Usericon van invictis
Posted 19-01-2009 10:27 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

geweldig, dank !
je mag hem weer verwijderen voordat je vage spam krijgt


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 22-01-2009 14:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ook maar even hier, dan is alles wat helderder ;


Gevraagd/gezocht;
ivm een lopend muziekproject (kan geen schroef in de muur draaien met een worst )ben ik ernstig en met spoed op zooek naar het volgende;

een elektrische gitaar voor bruikleen

een akoestische gitaar voor bruikleen

door omstandigheden ben ik helaas niet in staat om een instrument aan te schaffen.
Bij nader contact wordt de situatie uitgelegd, er zal uiterst zorgzaam met de instrumenten worden omgegaan en ook zal er een eervolle vermelding worden geplaatst bij het project waar de instrumenten voor gebruikt zullen worden.

bij voorbaat dank


Wat voor gitaar zoek je? Wat zou het ideaal zijn om te lenen?




eigenlijk "niks speciaals" om eerlijk te zijn.
het belangrijkste is dat het als middel dient om het nieuwe materiaal te kunnen schrijven en uitwerken.
Ik ben ook al druk aan het rondvragen in de vriendengroep so to speak.
Versterker heb ik nog gelukkig.


contactgegevens gewijzigd; lexiconmori@hotmail.com


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2009 18:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 10:07 schreef invictis het volgende:
rofl! uhm ja had de bastards ook al gespot
ennuh geef die review eens, ben wel erg benieuwd!
http://www.zwaremetalen.com/recensie/12089/Cultes-des-Goules-The-House-At-The-Water.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-01-2009 18:27]


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-06-2009 2:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 26-06-2009 3:07 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

hmm fuck dat idd.

gitaren zijn inmiddels geregeld.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-11-2009 18:22 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hoe staat t met de vorderingen? Ben erg benieuwd


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2009 18:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Denk dat je lang kan wachten voor hij alles bij elkaar geleend heeft, de blaaskaak.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-11-2009 9:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hij is nu bezig talent te lenen denk ik ..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-11-2009 9:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hij heeft wel drie dagen van ZM gekregen om zich op dit kunstwerk te storten... Dus het zal wel hard gaan.

Volgens mij gaat de plaat "Living On Borrowed Time" heten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 19-11-2009 11:20 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 20 april 2007 10:45 schreef Kramy het volgende:
Nuttig, een band promoten die nog geen muziek heeft..


quote:
Op 20 april 2007 12:14 schreef spectre het volgende:
Er is een cd af pipo


Ok.



spectre
Usericon van spectre
Posted 19-11-2009 13:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja, er is oud materiaal. een album vol


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 19-11-2009 14:56 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Weet je ook of dit album ook is uitgekomen/waar er wat te beluisteren is? Ik ben wel benieuwd.


spectre
Usericon van spectre
Posted 19-11-2009 15:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is materiaal uit de 90ties als ik het goed heb, ik heb het allemaal voor hem gemasterd omdat dat nooit gebeurd was destijds. Het is daarna bij mijn weten nooit op cd verschenen. Ongemasterd ook nooit.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-11-2009 17:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gooi eens een track op die myspace, Invictis. Soort teaser ofzo...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-06-2010 3:30 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Update;

werd er gek van, voorlopig alle tracks online gegooid van de oude geremasterde opnamens.
ook inclusief de bijbehorende art.
neem het maar voor wat het is.
Opnamens stammen uit 1995, ja *kuch* 15 jaar oud.
maar ik ga door.
veel plezier ermee.
heel het album staat online.

http://www.myspace.com/cultesdesgoulesnlnu


Sunday, June 06, 2010

MDCCCLXXXVIII; Necrologies of the Damned now online !!!!

Dear readers;


after some frustrating hours here (and the years before that) the CDG album "MDCCCLXXXVIII; Necrologies of the Damned " is finaly online. also included is the art.
Enjoy and spread music not rumours !
cheers;

MDCCCLXXXVIII; Necrologies of the Damned ;


MANKIND....EVEN THE MEMORY OF YOUR EXCISTANCE, WILL BE ERASED FROM THIS EARTH...
WHEN THE GATES OPEN...AND THE OLD ONES....RETURN....

1- The Stars are right...
2- The Old Ones Call
3 - The Horror's Heart
4 - Ward 13
5 - Exodus of the Damned
6 - The Watchers in the Dark
7 - Cultes des Goules
8 - From those Depths
9 - MDCCCLXXXVIII


[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 06-06-2010 3:31]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 06-06-2010 5:16 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

IS leuk.


Ik had het even mijn oor geleend.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 06-06-2010 5:42]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 06-06-2010 16:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Doet me denken aan oude rotting christ. Gaaf dus!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


invictis
Usericon van invictis
Posted 06-06-2010 17:47 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

dank je wel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 29-09-2013 11:41 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Henbane is leuk, goeie tip van Kaat.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen