IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Hoe kijken mensen tegen je aan? Hoe ben je? Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-09-2004 17:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 17:03 schreef Spirit In Black het volgende:
ach gossie toch....wat was je voor hiervoor?
Trancehomo en fervent liefhebben van de Mac.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-09-2004 17:04 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 1 februari 2002 10:07 schreef suzanne het volgende:
On topic, anders gaat hij dicht!


I'm not being rude. You're just insignificant.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-09-2004 17:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht



Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-09-2004 17:05 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 17:02 schreef Misanthrope het volgende:
*hihi*


Aaaaaww, jij bent echt schattig!


..."Hate can only create more hate"...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-09-2004 17:10 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Tsja onbekende mensen vinden mij meestal een moeilijk ongeduldig/licht ontvlambaar persoon, moeilijk inschatbaar en neigend naar tactloze bitch. Mensen die mij kennen en waarmee ik bevriend ben vinden mij lief, zorgzaam, direkt en eerlijk.

Klopt ook wel, ik ben totaal niet sociaal.



wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 14-09-2004 17:14 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Hm lastig...hoe kijken mensen tegen me aan. Denk dat de meeste mensen wel een duidelijk beeld hebben van mij. Ik verberg nooit wie ik ben. Haat dan ook mensen met twee gezichten. Op het eerste zicht denk ik dat mensen me misschien verwaand of onvriendelijk vinden. Maar als ze me eens leren kennen weten ze wel beter. Ik zal zelden als eerste iets zeggen tegen iemand. Dat doe ik niet meer. Ik ken genoeg mensen en moet kijk eerst even de kat uit de boom. Kom daarom in het begin heel gereserveerd over maar een keer als ik ze ken ben ik de meest sociale persoon ever. Mensen die mij kennen weten ook altijd dat ik heel lief, vriendelijk, behulpzaam en weet ik veel wat ben maar dat ze me absoluut niet moeten kwaad maken .. Eigenlijk heb ik zelden problemen met mensen. Mensen die ik niet mag hou ik me niet mee bezig en de rest kan altijd op me rekenen..voila.

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 14-09-2004 17:14]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Karin
Usericon van Karin
Posted 14-09-2004 17:14 by Karin Profiel van KarinQuote dit bericht

[klagen kan in 't klachtentopic]

[Dit bericht is gemodereerd door helmet op 14-09-2004 17:15]


Will there ever be a better icon than myself?


Karin
Usericon van Karin
Posted 14-09-2004 17:15 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

dat was geen klacht


Will there ever be a better icon than myself?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-09-2004 22:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 16:51 schreef Str8 edge CR het volgende:
jo mensen
ik ben blij om te zien dat we een beetje serieus bezig zijn... ....ik ben 16 en ik houd van HARD CORE en ik ben sinds een tijdje str8 edge....dat bevalt heel goed...de mensen zeggen wel eens negatieve dingen over mij (zoals bij iedereen)....maar sinds ik me serieus verdiep in hardcore maakt het mij geen fuck meer uit het veranderd mijn leven....ik ben vrolijker minder negatief....ik leef mee....help mensen met problem...terwijl ik eerst zelf het probleem was...zoals vele lui op deze site.... ....ik speel gitaar en ik heb best veel vrienden....kortom ik ben best gelukkig en volgens mij kan dat prima als je van metal en hardcore houdt en niet meedoet aan drank,drugs en one-night-stands mazzel
XXX CaspaR XXX


Ik zit nu serieus te overwegen om je te vertellen hoe ik je zie. Ik wacht er wel mee totdat je tienerhormonen uitgewerkt zijn en je meeëters uitgeknepen zijn.

Hoe men mij ziet? Als iemand die met bijna iedereen op kan schieten maar die niet schuwt om pijnlijke punten aan te kaarten indien noodzakelijk.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-09-2004 22:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahaha, vet tof.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 14-09-2004 22:32 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Het wordt hier met de dag gekker.

Maar voor diegenen die het nog niet wisten:
Ik ben een botte Zeeuw.




Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-09-2004 22:35 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Mensen zien mij als een klootzak en ze hebben nog gelijk ook.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 14-09-2004 22:35]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-09-2004 22:35 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Mensen vinden mij lief, en ik geef ze groot gelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-09-2004 22:36]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-09-2004 22:38 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 september 2004 22:35 schreef Schaep het volgende:
Mensen vinden mij lief, en ik geef ze groot gelijk.

Yeah, well, that's just, like, your opinion, man...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Bloem
Usericon van Bloem
Posted 14-09-2004 22:38 by Bloem Wijzig reactieProfiel van BloemQuote dit bericht

Ik heb werkelijk geen idee wat mensen van me dneken. Zal eens een keer enquetes rondsturen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-09-2004 22:41 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 22:38 schreef ElitE het volgende:
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man...




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-09-2004 22:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 september 2004 22:41 schreef Schaep het volgende:


moet jij geen bloemetjes eten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Bloem
Usericon van Bloem
Posted 14-09-2004 22:44 by Bloem Wijzig reactieProfiel van BloemQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 22:42 schreef ElitE het volgende:

moet jij geen bloemetjes eten


hahaha


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-09-2004 22:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 22:42 schreef ElitE het volgende:

moet jij geen bloemetjes eten


Ik weet niet of ze dat goed vindt.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 14-09-2004 23:02 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

De meeste mensen in mijn omgeving - ik zit jammer genoeg nog steeds op de middelbare school (VWO 6) - snappen werkelijk geen donder van mij. Ik ben geloof ik erg 'vreemd', in ieder geval wat mijn uiterlijk betreft ("welke mafkees draagt er nou een colbertje boven een wijde zwarte broek en een T-shirt van, euh, Tiamat ofzo?"), en mede daardoor zijn de enige mensen die mij, laten we zeggen, niet wantrouwend aankijken de mensen die weleens langer dan tien seconden met mij gesproken hebben. Ik merk meestal wel dat, als zo'n gesprek eenmaal gepasseerd is, hun mening bijna 180 graden veranderd is, want (en dat weet ik ook wel) mijn persoonlijkheid contrasteert behoorlijk met het idee dat mijn, naar burgerlijke maatstaven, behoorlijk extravagante uiterlijk doorgaans oproept. Wat betreft de huidige VWO 6-groep bijvoorbeeld kan ik met recht zeggen dat ik een van de beter algemeen ontwikkelde leerlingen ben, zeker op het gebied van actualiteit en politiek.
Verreweg het grootste deel van mijn famílie echter heeft het hierboven genoemde contrast nog steeds niet door en denkt nog immer dat ik een weinig ontwikkelde, alleen maar naar 'harde muziek' luisterende dertien-in-een-dozijn 'alto' ben - en ik heb door de weinige bezoekjes die ik aan hen breng maar zelden de kans om te proberen dat idee de wereld uit te helpen. Daar komt nog bij dat een groot deel van die groep mensen ook nog eens in een vrij klein wereldje leeft, om het zo maar uit te drukken, en daardoor overduidelijk geen bal snapte van een behoorlijk diepgaande monoloog over (buitenlandse) politiek die ik tijdens een van mijn 'overtuigings-pogingen' hield. Maar ach, het zijn dan ook van die mensen die je als je niet net zo bent als zij (kort, netjes gekapt haar en standaard kleding) gewoon niet serieus willen/kunnen nemen...


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 14-09-2004 23:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Voer voor de psych...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-09-2004 23:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Typisch, het probleem bij een ander leggen...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Bloem
Usericon van Bloem
Posted 14-09-2004 23:05 by Bloem Wijzig reactieProfiel van BloemQuote dit bericht

ik dacht dat alle 'dertien-in-een-dozijn alto's' zeggen dat ze anders zijn dan alle andere alto's?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 14-09-2004 23:19 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Daar ben je dan ook alto voor.


Oud Vuil.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-09-2004 23:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik heb nooit last dat ik uitgemaakt wordt voor gothic oid terwijl ik vrijwel altijd in het zwart loop. Het ligt gewoon aan je houding naar andere mensen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen