IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Hoe kijken mensen tegen je aan? Hoe ben je? Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 12:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:44 schreef ZelThoR het volgende:
uhhh

GOFFIC HOMO!


Ja, nu heb je het voor elkaar, nu ben ik depressief.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 12:47 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:45 schreef Schaep het volgende:
Ja, nu heb je het voor elkaar, nu ben ik depressief.

sorry


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 12:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

in het kader van ontopicheid:

Ik heb geen idee hoe mensen tegen me aankijken en ik heb geen idee hoe ik ben.

Denk dat het varieert van saaie lul, extreme sarcast, flauwe aap, langharig werkschuw tuig, arrogante betweter en waozige hippie.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-09-2004 12:51 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 september 2004 12:49 schreef ZelThoR het volgende:
in het kader van ontopicheid:

Ik heb geen idee hoe mensen tegen me aankijken en ik heb geen idee hoe ik ben.

Denk dat het varieert van saaie lul, extreme sarcast, flauwe aap, langharig werkschuw tuig, arrogante betweter en waozige hippie.



in mijn geval: all of the above



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 12:52 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:51 schreef chriz het volgende:
in mijn geval: all of the above

+ extreem lekker ding, tocj?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 15-09-2004 12:56 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 15 september 2004 12:52 schreef ZelThoR het volgende:
+ extreem lekker ding, tocj?


ja hoor schatje

[ot] dat jij bier ging halen vanavond was trouwens geen grapje [/ot]



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-09-2004 12:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 12:56 schreef chriz het volgende:
ja hoor schatje

[ot] dat jij bier ging halen vanavond was trouwens geen grapje [/ot]

daar ging ik ook niet van uit, t is alleen veel leuker als ik gepikeerd reageer natuurlijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 15-09-2004 13:07 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Mensen zien mij denk ik als gezellig, maar ook raar.
Misschien omdat ik niet altijd een houding weet te geven aan mijn soms paniekerige gevoel en angst om af te gaan.
Waarschijnlijk maak ik een wisselvallige indruk.
Als ik me goed voel, kom ik sociaal over, voel ik me minder dan kan ik arrogant overkomen omdat ik dan vaak contact met anderen vermijd.


Sassette
Usericon van Sassette
Posted 15-09-2004 13:31 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

quote:
Verder heb ik nog een motto: "If you're so damn smart, then why ain't you rich?".



Niet iedereen heeft dat als ideaal hoor


How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-09-2004 13:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

[reeel]: Mensen zien me als een fukking outkast of iets dergelijks. Dat was ik niet, maar door jarenlange non verbale indoctrinatie ben ik dat wel geworden.

Dank u medemens!


Sater
Usericon van Sater
Posted 15-09-2004 13:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Mensen op straat kijken neutraal tegen me aan denk ik. Of ze zijn heeel sneaky achter mijn rug aan het lachen, huilen, worshippen () of weet ik veel wat.
Ik denk dat ik soms beleefd, innemend, aardig en spontaan wordt gevonden en soms chagrijnig, arrogant, vervelend.
Hangt van de mensen af, hoe ik me daar tegenover opstel.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Phygor
Huiver ende beef
Usericon van Phygor
Posted 15-09-2004 14:22 by Phygor Wijzig reactieProfiel van PhygorQuote dit bericht

Mensen vinden mij over het het algemeen;

- optimistisch
- gezellig
- vertrouwd
- gevat
- lui
- een clown of een papa beer

Laatste 2 termen vooral binnen de school-omgeving, waarschijnlijk omdat er binnen mijn uitgaans-omgeving ook een hoop clowns rondlopen.
Papa beer waarschijnlijk omdat bijna iedereen (vooral vrouwen) zich meteen op hun gemak voelen en hun hart uitstorten. Hierdoor zit je meestal wel meteen in de 'friend-zone', wat een beetje jammer is, want soms wil je iets anders natuurlijk

En het heeft natuurlijk ook de maken met de hoge aaibaarheidsfactor.

[Dit bericht is gewijzigd door Phygor op 15-09-2004 14:23]


Penumbra hoards ye, God of revulsion


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 15-09-2004 14:57 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

- associaal
- onverzorgd
- misserabel
- boertig

Men vertelt mij ook vaak dat ik grijs uitsla in mijn gezicht.


mvg wk10


MisS PeeleR
Wiederstand ist zwecklos!!!
Usericon van MisS PeeleR
Posted 15-09-2004 15:14 by MisS PeeleR Wijzig reactieProfiel van MisS PeeleRQuote dit berichthttp://www.grindminded.com

quote:
Op 15 september 2004 13:07 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Mensen zien mij denk ik als gezellig, maar ook raar.
Misschien omdat ik niet altijd een houding weet te geven aan mijn soms paniekerige gevoel en angst om af te gaan.
Waarschijnlijk maak ik een wisselvallige indruk.
Als ik me goed voel, kom ik sociaal over, voel ik me minder dan kan ik arrogant overkomen omdat ik dan vaak contact met anderen vermijd.



Heel herkenbaar, zal wel een vrouwelijk trekje zijn dus join the club!


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 15-09-2004 15:37 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:14 schreef MisS PeeleR het volgende:
Heel herkenbaar, zal wel een vrouwelijk trekje zijn dus join the club!

Of een sociaal fobisch trekje


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 15:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 september 2004 22:35 schreef Schaep het volgende:
Mensen vinden mij lief, en ik geef ze groot gelijk.


Het enige wat ik van jou nog weet is dat je krullen hebt en andermans bier op zuipt..


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 15:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Het enige wat ik van jou nog weet is dat je krullen hebt en andermans bier op zuipt..


Wel gekregen bier hoop ik toch?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 15:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:54 schreef Schaep het volgende:
Wel gekregen bier hoop ik toch?


Ehm nee..
Gepakt bier zeg maar, voor zover ik me nog kan herinneren


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 15:56 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:55 schreef MindlessMayo het volgende:
Ehm nee..
Gepakt bier zeg maar, voor zover ik me nog kan herinneren


Dat is niet zo mooi.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-09-2004 15:57 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 15:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:56 schreef Schaep het volgende:
Dat is niet zo mooi.


Geen goede indruk achter gelaten jochie!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-09-2004 15:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:52 schreef MindlessMayo het volgende:
Het enige wat ik van jou nog weet is dat je krullen hebt en andermans bier op zuipt..


Dat dát het *enige* is dat je nog weet, zet natuurlijk wel enkele vraagtekens bij het waarheidsgehalte...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-09-2004 16:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:58 schreef MindlessMayo het volgende:
Geen goede indruk achter gelaten jochie!




Of jij hebt niet goed opgelet, ik kan me daar namelijk niets van herinneren.

Maar, wat je niet meer weet is ook niet echt gebeurd.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 16:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 15:59 schreef altx het volgende:
Dat dát het *enige* is dat je nog weet, zet natuurlijk wel enkele vraagtekens bij het waarheidsgehalte...


Je kan die vraagtekens beter bij het nuchterheidsgehalte toendertijd plaatsen..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 15-09-2004 16:02 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2004 16:00 schreef Schaep het volgende:
Of jij hebt niet goed opgelet, ik kan me daar namelijk niets van herinneren.

Maar, wat je niet meer weet is ook niet echt gebeurd.


Hahahahaha..

Ik weet wel dat mijn HJtje, koud en pas geopent plotseling in jou handen was verdwenen.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen