IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Internet: het spanningsveld tussen echt en nep Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:24 schreef Judge M. het volgende:
Toen had jij nog geen 100 steken onder water richting zowel mijn persoon als LoM gedaan schattebout. En dat laatste is meerdere malen gebeurd. O wat was je blij dat je Pim "had weggekaapt" bij je concurrent. De DOA pre-party van 2005 kreeg nul komma nul aandacht op ZM omdat jullie concurrent zich ermee bemoeide, etc, etc.

En ja, dan lach ik nu inderdaad heel erg hard in mijn vuistje dat ik zelf de keuze gemaakt heb me volledig op LoM te storten en dat jij nu donaties bij elkaar zit te bedelen ja.
Je kunt het niet meer bij het verkeerde eind hebben.

1. Pim melde zich geheel uit vrije wil bij ons aan, aangezien wij op zoek waren naar een HC redacteur.
2. Dat van DOA pre-party is echt de allergrootste onzin die er maar bestaat, zou eigenlijk niet eens weten wat daar van ons uit mee gebeurd is (believe it or not, ik run zm niet in mijn eentje)
3. Bedelen, tja mooi voor je dat jij dat zo ziet, jouw probleem. Jammer dat je dan een goed initiatief voor de metal in Nederland over het hoofd ziet. We redden het ook wel zonder jouw centjes!

Daarnaast mag je ook wel wat meer naar jezelf kijken, jij hebt meerdere malen hier flink (ook in de besloten fora) lopen schreeuwen en brullen dat je zo belangrijk zou zijn voor ZM, en Paul heeft jou toen je status ontnomen, niet ik, ik heb daar met Paul niet eens over gesproken (for your memory, dat was na je ontzettende kinderachtige gejank toen Pim S een mail adres van zijn band gebruikte waar toevallig LoM instaat, jij ging er wel voor zorgen dat ze dat domein af zouden moeten staan en ZM was volgens jou de vernieling in gegaan nadat ik het overgenomen had, terwijl ik het niet eens overgenomen heb). You're barking up te wrong tree.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 21:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:32 schreef ZelThoR het volgende:
Moet dat dan? Je kunt toch ook tegen iemand aanschreeuwen en dan niet gaan vechten?
dat moet niet, natuurlijk. maar ik kan me zo voorstellen dat iemand zo over de rooie is van iets wat op een forum voorgevallen is dat ie door het lint gaat als ie degene ziet waar het om draaide.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:33 schreef Wansmaak het volgende:
Ja, je verschuilen in anonimiteit is wel het meest sneue aan internet. Jammer is dat.

inderdaad, neem nu bijv de imdb site. een prachtige site waar een forum bij hoort. helaas worden discussies regelmatig verpest door die klote trolls. wat moet je dan gefrusteerd zijn zeg als dat je grootste hobbie is


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:28 schreef mental het volgende:
ook, haha. Maar meer wat jenje zei, mensen die op het forum een grote bek hebben, maar geen fuck doen als je ze tegen komt bij een concert ofzo...
Ik ben IRL geen grote prater, tot ik iemand IRL met bepaalde mate ken (ik zal niet zo maar op mensen afstappen). Maar ik zal dan in grote lijnen hetzelfde zeggen


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:34 schreef mental het volgende:
dat moet niet, natuurlijk. maar ik kan me zo voorstellen dat iemand zo over de rooie is van iets wat op een forum voorgevallen is dat ie door het lint gaat als ie degene ziet waar het om draaide.

Tsja, blijkbaar waren ze dan niet zo over de rooie Maar goed ook, want je zit alleen naar slechtgetype tekst en debiele smileys te kijken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 21:38 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Slechtgetypte zooi, ja daar kan ik me ook zo verschrikkelijk aan ergeren.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:34 schreef mental het volgende:
dat moet niet, natuurlijk. maar ik kan me zo voorstellen dat iemand zo over de rooie is van iets wat op een forum voorgevallen is dat ie door het lint gaat als ie degene ziet waar het om draaide.
Mwa, vind ik tamelijk sneu, aangezien het idd maar tekst is. Moet zeggen dat vooral als ik al wat geïrriteerd ben ik mezelf ook soms even in moet houden en idd die ruimte moet nemen.

Maar goed, beetje jennen en treiteren doe ik IRL ook, alleen dan zie je de ommeunige grijns op mijn smoel ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:39 schreef Jenje het volgende:
Mwa, vind ik tamelijk sneu, aangezien het idd maar tekst is. Moet zeggen dat vooral als ik al wat geïrriteerd ben ik mezelf ook soms even in moet houden en idd die ruimte moet nemen.

Maar goed, beetje jennen en treiteren doe ik IRL ook, alleen dan zie je de ommeunige grijns op mijn smoel ...


inderdaad, juist het ontbreken van het laatste is helaas een groot gemis (allemaal een webcam erbij??)


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 21:42 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Woorden kunnen anders hard aankomen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 21:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:42 schreef Nix het volgende:
Woorden kunnen anders hard aankomen.
Zeker als je net zoals ik een nogal gevoelig typje bent.


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:42 schreef Nix het volgende:
Woorden kunnen anders hard aankomen.


ik heb toch liever dat ze lul tegen me zeggen dan dat ze er tegen aantrappen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-04-2007 21:43 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 april 2007 21:34 schreef Jenje het volgende:
Jammer dat je dan een goed initiatief voor de metal in Nederland over het hoofd ziet.
De metal in Nederland is er inderdaad enorm bij gebaat dat er 4 bandjes voor 3 man en een paardekop in een kutdorp als Assen gaan spelen ja. Met je pretenties

Maar goed, mijn sympathie voor ZM beperkt zich enkel tot Paul en AoD als het om de crew gaat en daar ben jij de grootste oorzaak van. Ga rustig verder op dezelfde voet als dat je bezig was. Mij heb je er niet mee.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:41 schreef attila_de_hun het volgende:
inderdaad, juist het ontbreken van het laatste is helaas een groot gemis (allemaal een webcam erbij??)
Nha, moet ik weer de make up af doen en shit ...

Maar goed, het is onwijs anti sonja bakker, maar men moet her en der veel zout toepassen en ook in serieuze discussies de kalmte bewaren. Ook als het 1 tegen 10 is.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 29-04-2007 21:43 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb toch liever dat ze lul tegen me zeggen dan dat ze er tegen aantrappen.
Ik zal eraan denken.Mocht ik je ooit irl zien.


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:42 schreef Nix het volgende:
Woorden kunnen anders hard aankomen.

Anders lees je het topic eerst!

quote:
Op 29 april 2007 21:02 schreef ZelThoR het volgende:
Ik begrijp ook wel dat je er opgefokt van kunt worden, ik begrijp alleen niet dat mensen dat toelaten. Je weet toch (zeker als doorgewinterde ZM'er), dat op internet praten zoveel lastiger is? Waarom zou je je er dan zo druk over maken?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 21:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ik heb toch liever dat ze lul tegen me zeggen dan dat ze er tegen aantrappen.



Lichamelijk pijn gaat in de meeste gevallen over. Woorden kunnen je veel langer bij blijven, die verdwijnen niet vanzelf of doormiddel van een pilletje.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:43 schreef Judge M. het volgende:
De metal in Nederland is er inderdaad enorm bij gebaat dat er 4 bandjes voor 3 man en een paardekop in een kutdorp als Assen gaan spelen ja. Met je pretenties

Maar goed, mijn sympathie voor ZM beperkt zich enkel tot Paul en AoD als het om de crew gaat en daar ben jij de grootste oorzaak van. Ga rustig verder op dezelfde voet als dat je bezig was. Mij heb je er niet mee.
Als die 3 man en een paardekop mij allemaal persoonlijk bedanken voor een vette avond ben ik er iig reteblij mee!

En typerend dat je de rest nu weer even negeert.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 21:46 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:44 schreef ZelThoR het volgende:
Anders lees je het topic eerst!






Ik reageerde niet op jou. Maar op Jenje die aangaf dat het 'maar tekst is'.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-04-2007 21:47 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 april 2007 21:45 schreef Jenje het volgende:
Als die 3 man en een paardekop mij allemaal persoonlijk bedanken voor een vette avond ben ik er iig reteblij mee!

En typerend dat je de rest nu weer even negeert.


Goed topic om over deze zaak te ruziën.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-04-2007 21:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:43 schreef mental het volgende:
Zeker als je net zoals ik een nogal gevoelig typje bent.





Gevoelig of niet. Blijkbaar hebben veel mensen niet door hoe machtig de taal, en dus woorden, is.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:47 schreef Wansmaak het volgende:
Goed topic om over deze zaak te ruziën.

Er worden wel meteen weer allemaal typerende voorbeelden door gegenereerd

Hoe zou dit gesprek in het echt verlopen zijn, vraag ik me dan af


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:44 schreef ZelThoR het volgende:
Anders lees je het topic eerst!


Nha ze heeft wel een punt, maar woorden die "zeer" doen zijn imho eigenlijk de gesproken woorden van bepaalde personen in bepaalde situaties. De persoon moet je kunnen raken en dan moet de persoon in die situatie met die boodschap komen die je dan raakt. Ik kan me persoonlijk eingelijk maar zeer zelden echt druk maken om getypte woorden. Ook iets met het hebben van een dikke huid denk ik, en het is ook afhankelijk van je state of mind op het moment dat iemand je probeert te raken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 21:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:48 schreef Nix het volgende:
Gevoelig of niet. Blijkbaar hebben veel mensen niet door hoe machtig de taal, en dus woorden, is.


absoluut, maar het effect is wel "relatief", oftewel de impact hangt ook van de ontvanger af.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 29-04-2007 21:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:50 schreef Jenje het volgende:
Nha ze heeft wel een punt, maar woorden die "zeer" doen zijn imho eigenlijk de gesproken woorden van bepaalde personen in bepaalde situaties. De persoon moet je kunnen raken en dan moet de persoon in die situatie met die boodschap komen die je dan raakt. Ik kan me persoonlijk eingelijk maar zeer zelden echt druk maken om getypte woorden. Ook iets met het hebben van een dikke huid denk ik, en het is ook afhankelijk van je state of mind op het moment dat iemand je probeert te raken.

Ze heeft ook gelijk. In het echte leven komen dat soort boodschappen ook erg hard aan, alleen het is zonde als je dat op internet ook toelaat. Zeker van mensen die je eigenlijk niet kent. Ik geloof er echt in dat het voor veel mensen gewoon goed is om zich zeker op internet en ook in het echt even stil te zetten en na te denken over waar het nou allemaal om gaat. Een beetje emotie is natuurlijk ok, maar om nou echt woedend te worden?

En op internet is het toch echt zwaar debiel allemaal


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2007 21:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 21:52 schreef attila_de_hun het volgende:
absoluut, maar het effect is wel "relatief", oftewel de impact hangt ook van de ontvanger af.

Ja dat type ik maar goed, ik denk dat iedereen in zijn leven al genoeg ervaring opgedaan heeft om het belang van woorden af te wegen.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen