IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Internet: het spanningsveld tussen echt en nep Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-04-2007 23:12 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 20:31 schreef mental het volgende:
lijkt me niet.of wordt het je te moeilijk ineens ?


Nee, het wordt mij niet te moeilijk, jongen.
Mijn mening dat je onderscheid dient te kunnen maken tussen hetgeen op fora en daarbuiten in de boze "echte" wereld gezegd wordt moge alleen wel duidelijk zijn en ik zie het nut er dan ook niet van in dat hier nog eens te gaan herhalen.
Internet is en blijft een leuke virtuele hangplek voor mensen met teveel vrije tijd (Daar val ik ook onder, ja).
Beetje stangen zo hier en daar is prima dus enig relativerings vermogen is gewenst als je je op het web begeeft.
Zolang je de dag erna maar gewoon samen een pilske kunt pakken.

Verder heb ik er nu even geen zin om wederom een berg gejank over me heen te krijgen van lieden die als het op meningen aankomt, net hoe hun pet op dat moment staat, toch maar met alle winden mee waaien.


En ik heb nu nuttiger dingen te doen.

Cheers


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-04-2007 23:13 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 23:11 schreef zakkenvuller het volgende:
In de echte wereld wordt ik daadwerkelijk geslagen, en geen moderator die daar tegen optreed.
Ik denk dat ik ZM hier verantwoordelijk voor ga stellen.


er lopen weldegelijk moderators ronmd maar die heten daar dan politie-agenten. die zijn er alleen nooit als ze echt "gemod" moet worden


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-04-2007 7:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2007 22:33 schreef M. het volgende:
Goede vraag, daar kan je volgens mij wel een lijvig proefschrift op schrijven.

Gelukkig valt dat niet onder mijn vakgebied
quote:

Ik snap dan ook helemaal niets van de effecten van "internet" op de wereld, het heelal en de rest, ik merk alleen wel dat er veel meer gekird, gekakeld en gekwetterd wordt dan voorheen. Daarom houd ik het denk ik maar bij het motto van somethingawful.com: The Internet Makes You Stupid.

Ik denk dat internet, en zeker dingen als GeenStijl, voor behoorlijke veranderingen zorgen. Je hoeft je maar een beetje te kijk te zetten en je hebt meteen bakken gezeik over je heen. Dat was vroeger wel anders, in ieder geval niet zo snel, en ook zeker niet met meteen een lading 'reaguurders' die er het hunne van zeggen. Aan de ene kant vind ik dat wel mooi, veel mensen verdienen weleens een verbale tik op de vingers. Aan de andere kant gaat GS wel erg hard en ver, zoals nu met de verdachte van de doodslag van die Gerd-Nan. Op zulke dingen inspringen hoeft voor mij niet zo, al vind ik ook weer niet dat het verboeden moet worden. Het enige wat ze siert is dat ze in principe alleen vrij beschikbare informatie verzamelen, al weten ze zelf ook dondersgoed dat ze zo katalyserend werken.

Dat gebeurt op fora natuurlijk ook wel, maar GS faciliteert dat toch een stuk beter.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 12:45 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
En dat is het hele verhaal van Pinkpop vorig jaar. Maar de "tegenpartij" kwam niet opdagen. Ik kan 24 uur per dag bij Pinkpop rondhangen aangezien het praktisch in mijn achtertuin is.
Misschien een ideetje voor dit jaar, Björn? Ik krijg je toch nog wel voor je uncyclopedia paginaatje. En dat weet jij ook. En hoe meer je me ziekt hoe harder ik je ga stampen.


Jongen, ik snap ten eerste niet dat je er nog wakker van ligt, volgens mij hierzo ook nadien wel aangeven dat ik ook met de band wel in Landgraaf aanwezig was of zou zijn...Beide keren een No show..

Het Lijkt mij verstandig om dan:

A: op te houden met janken.
B: je woorden nakomen/waarmaken.
C: Hulp zoeken, als ik bovenstaande tekst lees dat je bij het minste of geringste aan het janken bent is er iets niet goed.

En als je anderen uitdaagt om "woorden wijs te gebruiken" zou ik ook eens bij mijzelf te rade gaan.











Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-04-2007 12:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2007 12:45 schreef BVT het volgende:
Jongen, ik snap ten eerste niet dat je er nog wakker van ligt, volgens mij hierzo ook nadien wel aangeven dat ik ook met de band wel in Landgraaf aanwezig was of zou zijn...Beide keren een No show..

Het Lijkt mij verstandig om dan:

A: op te houden met janken.
B: je woorden nakomen/waarmaken.
C: Hulp zoeken, als ik bovenstaande tekst lees dat je bij het minste of geringste aan het janken bent is er iets niet goed.

En als je anderen uitdaagt om "woorden wijs te gebruiken" zou ik ook eens bij mijzelf te rade gaan.











Een "no show"? Waarom denk je dat ik daar om 12 uur opdook? Om jou eens even te verrassen. Misschien een ietsje te laat, ik zag jullie nog net voorbij rijden in jullie busje. En jullie zaten me alle vijf aan te kijken alsof jullie water zagen branden. Ik zette zelfs nog een stap de weg op. Jullie hadden in de ankers kunnen gaan en uit dat busje kunnen komen. Maar nee, jullie karden snel verder.

Jij bent hier de "no show", meneertje. Zelfs met vijf tegen één durfden jullie het niet aan. En kom niet aan met de smoes dat jullie me niet herkenden want ik zag jullie allemaal overeind komen in dat busje toen jullie nog zeker honderd meter te gaan hadden alvorens mij te bereiken.
En als je die pagina niet weghaalt ben je alsnog voor mij één dezer dagen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 12:59 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Whahaha, ja ik heb ook wel een grote poster van je boven mijn bed hangen.. Zo vergeet ik nooit hoe je er uit ziet.. Je vind jezelf nog wel een hele pief..

Net als op Pinkpop ben jij diegene die TE LAAT was/is.

Tjezus, je beeld je af en toe dingen in is het niet?

Bwt, welke pagina heb je het over?

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-04-2007 13:00]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-04-2007 13:01 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Lul niet uit je nek vriendje, je maakt het alleen maar pijnlijker voor jezelf.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 13:03 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Ja, dat denk ik ook wel. Je blijft er maar lekker wakker van liggen.. Doe ik in ieder geval dat wel goed..
Ik weet trouwens echt niet over welke pagina je het hebt..

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-04-2007 13:03]



skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-04-2007 13:04 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Prrrrrrrrrr ratatatat prrrrrrrt prrrrrrrrt ratatata


Suck my piss


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-04-2007 13:13 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En ik was heus niet echt te laat, dat noemt men timing en connecties, ik wist precies dat jullie op het punt stonden om naar huis te gaan. Huppakee, midden op straat, geen hond die het ziet, geen hond die er tussen kan komen en vooral geen politie binnen twee minuten. Jullie waren gewoon te laf om dat busje te stoppen. Zelfs daar waren jullie te laf voor, jullie hadden toch weer snel door kunnen karren als ik op het punt had gestaan om die deur open te trekken, want reken maar dat ik op zo'n moment vlekken voor de ogen heb.

Smerige achterbakse lowlife.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 13:23 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 30 april 2007 13:13 schreef Heiden het volgende:
En ik was heus niet echt te laat, dat noemt men timing en connecties, ik wist precies dat jullie op het punt stonden om naar huis te gaan. Huppakee, midden op straat, geen hond die het ziet, geen hond die er tussen kan komen en vooral geen politie binnen twee minuten. Jullie waren gewoon te laf om dat busje te stoppen. Zelfs daar waren jullie te laf voor, jullie hadden toch weer snel door kunnen karren als ik op het punt had gestaan om die deur open te trekken, want reken maar dat ik op zo'n moment vlekken voor de ogen heb.

Smerige achterbakse lowlife.


Joa, vlekken op je ogen. Leg eens uit hoe wist je dat precies?
Kerel, ten eerste zat er niet eens 5 man in de auto.
( dus lul niet zo dom). Ten tweede als ik het heb over wanen/hulp zoeken dan meen ik dat ook, ik heb je niet - nergens gezien. Daarnaast heb ik geen band - ijzeren staaf - oid nodig om zoeen gevulde koek als jou terecht te wijzen.. JIj was diegene die met een handvol volk mij een lesje wilde leren... Weinig van gemerkt, als je zo gebrand was dan zorg je wel dat je op tijd bent. maar net als sommige van je ideeen loop je hopeloos achter..

Ffe serieus, waar ging dit ook alweer over? En over welke pagina heb je het?

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-04-2007 13:27]



windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 30-04-2007 13:27 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

Niet nodig je hiervoor te schamen BVT. Als ik Heiden zijn commentaar hier lees zou ik ook rap doorgereden zijn in dat busje. Lijkt me heel gezond.


mvg wk10


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-04-2007 13:31 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

En je moet stoppen met je van de domme te houden, Björn. Uncyclopedia? Zegt je dat iets? En alles dat je over mij postte in de tijd dat ik op de Muur hing wegens mijn verbanning van ZM dook letterlijk op op die pagina.
Hond. Laffe hond.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 13:34 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

quote:
Op 30 april 2007 13:31 schreef Heiden het volgende:
En je moet stoppen met je van de domme te houden, Björn. Uncyclopedia? Zegt je dat iets? En alles dat je over mij postte in de tijd dat ik op de Muur hing wegens mijn verbanning van ZM dook letterlijk op op die pagina.
Hond. Laffe hond.


Kerel jij spoort niet..Uncyclopedia zegt me niets en ik moest er net op Googlen om te kijken wat het was/is.
Ik kan je 1 ding vertellen, ik heb dat er niet opgezet. Daarnaast lijkt het mij ook niet zoeen probleem om er achter te komen wie dat er wel opgezet heeft..

Maar volgens mij vroeg ik je net wat...

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-04-2007 13:35]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-04-2007 13:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Dat heb jij er wel opgezet. En dit gesprek is nu wat mij betreft ten einde.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 13:41 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

Ow, pagina gevonden.. Ik moet je gelijk geven daar zou ik ook niet vrolijk van worden..
Volgens mij waren er indertijd meer mensen die het op je "gemunt" hadden. ( kijk ik schrijf gemunt tussen haakjes, je weet wat dat inhoud?)

http://uncyclopedia.org/wiki/Heiden



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 30-04-2007 13:41 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

[beleefdmodus]
Heren, mag ik jullie erop wijzen dat deze discussie behoorlijk de grenzen af begint te tasten en dat bedreigingen (ook indirect) niet getolereerd worden.. ?
[/beleefdmodus]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 13:43 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

@ Heiden. Als jij dat graag wilt blijven volhouden dat ik dat er opgeplempt heb. moet je dat maar doen..
Wil persoonlijk graag verder,al is het maar om deze zielige ( want dat is het.) vertoning te stoppen.


@ Mod, ik houd mij graag in..

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 30-04-2007 13:44]



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-04-2007 13:43 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2007 13:41 schreef BVT het volgende:
Ow, pagina gevonden.. Ik moet je gelijk geven daar zou ik ook niet vrolijk van worden..
Volgens mij waren er indertijd meer mensen die het op je "gemunt" hadden. ( kijk ik schrijf gemunt tussen haakjes, je weet wat dat inhoud?)

http://uncyclopedia.org/wiki/Heiden


Als een smerige worm probeer je weg te glibberen, maar deze jongen is geen domoor.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


BVT
Usericon van BVT
Posted 30-04-2007 13:47 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

@ Heiden, en dit zeg ik met het grootste respect jou kant op, je doet je dan wel wat dommig voor want IK HEB DAT ER NIET OPGEZET!

In een " welles nietus" spelletje heb ik inderdaad ook geen zin. Ik wil graag ruzie/disscusie met je maken, maar dan wel over iets waar ik in ieder geval een deel in heb.



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-04-2007 13:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

prachtig dit!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 30-04-2007 13:57 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2007 13:55 schreef jbassist het volgende:
prachtig dit!
typisch weer een jb opmerking.


Fuck the world and fuck you


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 30-04-2007 13:57 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 30 april 2007 13:04 schreef skullfuck het volgende:
Prrrrrrrrrr ratatatat prrrrrrrt prrrrrrrrt ratatata


Nee het is Prrr tatatatatatat Prrr tatatatatatat Prrr tatatatatatat boem bak blerk ting



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 30-04-2007 13:59 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Enough.

On-topic. Zo niet, dan edits. Daarna nog steeds off-topics, dan bans.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 30-04-2007 14:04 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

[off-topic]

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 30-04-2007 14:05]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen