IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2007 22:57 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 31 oktober 2007 22:53 schreef Snaack het volgende:
Lijkt me gezien de vele discussie onmogelijk dat dat mensen ontgaan is..
Damn, schandpaaltopic opent niet bij jou ofzo..?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-10-2007 23:02 by Mark Profiel van Mark



De tweede ronde! De tweede rooonde!!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-10-2007 23:06 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Maar hij bedoelde kanker niet als kanker, maar als in kankerhoer. Dat is toch duidelijk iets anders.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-10-2007 23:08 by Pandora Profiel van Pandora

Ja, nog twintig keer erger dan het gebruik van het woord opzich. (tenminste in mijn ogen)

Dus wat wou je daarmee zeggen?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 31-10-2007 23:09 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Drink gewoon bier.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 31-10-2007 23:09 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 31 oktober 2007 23:08 schreef Pandora het volgende:
Ja, nog twintig keer erger dan het gebruik van het woord opzich. (tenminste in mijn ogen)

Dus wat wou je daarmee zeggen?


Hij wil daarmee zeggen dat hij een ban van 3 dagen wil denk ik



Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 31-10-2007 23:10 by Pandora Profiel van Pandora

quote:
Op 31 oktober 2007 23:09 schreef nuclearwarfare het volgende:
Drink gewoon bier.

Nah, hier zit twee keer zoveel alcohol in. Das gaaf.

Maar on-topic. Ik blijft bij mijn klacht dat eerst een waarschuwing en dan bij herhaald gebruik een ban op z'n plaats is.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2007 23:16 by Snaack Profiel van Snaack

"Zachte heelmeesters maken stinkende wonden."

Nee dus. De regel en daaraan verbonden consequenties blijven onverminderd van kracht.


R.
Usericon van R.
Posted 31-10-2007 23:22 by R. Profiel van R.

quote:
Greycloak
Nazimod (Wat Snaack zegt +1)

Posted 31-10-2007 23:01 by Greycloak (Moderator) Profiel van GreycloakQuote dit berichthttp://www.myspace.com/greycloak
Verdere reacties door users in dit topic worden beloond met niet 1 dag, maar maar liefst een hele week thuis op de bank zitten. We hopen dat dit beter werkt dit topic schoon te houden.


Wat is dit nou weer voor een zielig gedrag? Ik vroeg een doodnormale vraag en men dreigt met een week ban? Doe toch normaal man.

Even terug naar mijn vraag:

Sommige mensen weten misschien niet dat ze je-weet-wel-wat niet mogen zeggen, waarom gelijk keihard bannen bij de snor van thor?

Sowieso diep treurig dat er een officiele 'schandpaal' is op dit forum.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 31-10-2007 23:23]


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 31-10-2007 23:23 by Doomy Profiel van Doomy

wat een gezeur allemaal...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2007 23:24 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 31 oktober 2007 23:22 schreef R. het volgende:
Wat is dit nou weer voor een zielig gedrag? Ik vroeg een doodnormale vraag en men dreigt met een week ban? Doe toch normaal man.


Lees de openingspost in dat topic eens. Alleen posts van mods zijn daarin toegestaan, aangezien het alleen een aankondigingstopic is.

Voor klachten/ vragen hebben we dit topic immers

quote:

Even terug naar mijn vraag:

Sommige mensen weten misschien niet dat ze je-weet-wel-wat niet mogen zeggen, waarom gelijk keihard bannen bij de snor van thor?


De reden staat
a) vermeld in het schandpaal-topic
b) in een mailtje dat wij bij elke ban naar de betreffende user sturen


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 31-10-2007 23:24 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 31 oktober 2007 23:22 schreef R. het volgende:
... bij de snor van thor?


Blijft misschien toch de beste vervanging voor al uw grove woorden.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-10-2007 23:26 by Mark Profiel van Mark

Thor heeft geen snor...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 31-10-2007 23:27 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Snor van Cor?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-10-2007 23:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Klachten?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 31-10-2007 23:47 by Chelman Profiel van Chelman

Ja:

Het modbeleid was hier nooit echt fantastisch maar de laatste weken slaat het werkelijk alle records van treurnis.

Waarom?

Niemand zal het weten. Het niveau van wanorde is de laatste weken echt niet noemenswaardig toegenomen, sterker nog die is hier nooit heel hoog geweest, ook in de periodes dat er één mod per dag even op het forum keek. Tegelijkertijd, en dit is al enkele maanden bezig, worden de regeltjes steeds strenger en door de mods als een stelletje Anton Musserts nageleefd. Dit beleid lost een probleem op, die uberhaupt nooit heeft bestaan en daarom is het zo lachwekkend.

Ik pleit voor veel minder moderatie en meer vertrouwen in sociale controle. Sociale controle is hier toch al vrij sterk. Analfabete mongolen die hier af en toe verschijnen worden vrij snel de deur gewezen en onnodige/zinloze/dubbele topics worden door de gebruikers zelf meestal als zodanig aangeduid nog voordat er een mod aan te pas komt. De mods zouden meer administratief kunnen optreden en ingrijpen in de zeldzame gevallen wanneer het echt uit de klauwen loopt.

Ijdele hoop, want regelneuken geniet veel aanzien onder de mods, maar ja....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 31-10-2007 23:56 by M. Profiel van M.

quote:
Op 31 oktober 2007 23:47 schreef Chelman het volgende:
Ja:

Het modbeleid was hier nooit echt fantastisch maar de laatste weken slaat het werkelijk alle records van treurnis.

Waarom?

Niemand zal het weten. Het niveau van wanorde is de laatste weken echt niet noemenswaardig toegenomen, sterker nog die is hier nooit heel hoog geweest, ook in de periodes dat er één mod per dag even op het forum keek. Tegelijkertijd, en dit is al enkele maanden bezig, worden de regeltjes steeds strenger en door de mods als een stelletje Anton Musserts nageleefd. Dit beleid lost een probleem op, die uberhaupt nooit heeft bestaan en daarom is het zo lachwekkend.

Ik pleit voor veel minder moderatie en meer vertrouwen in sociale controle. Sociale controle is hier toch al vrij sterk. Analfabete mongolen die hier af en toe verschijnen worden vrij snel de deur gewezen en onnodige/zinloze/dubbele topics worden door de gebruikers zelf meestal als zodanig aangeduid nog voordat er een mod aan te pas komt. De mods zouden meer administratief kunnen optreden en ingrijpen in de zeldzame gevallen wanneer het echt uit de klauwen loopt.

Ijdele hoop, want regelneuken geniet veel aanzien onder de mods, maar ja....

Ik ben het hiermee eens. Ik zal absoluut niet weggaan van ZM of zo, daarvoor vind ik het veel te leuk. En ik heb ook totaal geen probleem me te conformeren aan enkele eenvoudige gedragsregels. Dat neemt niet weg dat ik dat hele moderator-gebeuren de laatste tijd behoorlijk doorgeschoten etc. vind. Dat zou evt. wel iets af kunnen doen aan mijn persoonlijke forum-plezier.

Laat ik het zo zeggen: leuker wordt het in ieder geval NIET.

Daar wil ik het bij laten, ik snap ook best dat een discussie over regels verder niet ter zake doet. Zie het als een duit in het "hoe werkt dat nou, mensen en internet"-zakje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 31-10-2007 23:59 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 31 oktober 2007 23:47 schreef Chelman het volgende:
Ja:

Het modbeleid was hier nooit echt fantastisch maar de laatste weken slaat het werkelijk alle records van treurnis.

Waarom?

Niemand zal het weten. Het niveau van wanorde is de laatste weken echt niet noemenswaardig toegenomen, sterker nog die is hier nooit heel hoog geweest, ook in de periodes dat er één mod per dag even op het forum keek. Tegelijkertijd, en dit is al enkele maanden bezig, worden de regeltjes steeds strenger en door de mods als een stelletje Anton Musserts nageleefd. Dit beleid lost een probleem op, die uberhaupt nooit heeft bestaan en daarom is het zo lachwekkend.

Ik pleit voor veel minder moderatie en meer vertrouwen in sociale controle. Sociale controle is hier toch al vrij sterk. Analfabete mongolen die hier af en toe verschijnen worden vrij snel de deur gewezen en onnodige/zinloze/dubbele topics worden door de gebruikers zelf meestal als zodanig aangeduid nog voordat er een mod aan te pas komt. De mods zouden meer administratief kunnen optreden en ingrijpen in de zeldzame gevallen wanneer het echt uit de klauwen loopt.

Ijdele hoop, want regelneuken geniet veel aanzien onder de mods, maar ja....


Top dit, helemaal mee eens.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-11-2007 0:00 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

+1.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2007 0:02 by Snaack Profiel van Snaack

Naar mijn idee modereren we niet veel en gaat het er op ZM nog steeds relaxt aan toe.

Alleen de invoering van nieuwe regels doen wij met harde hand. Dat is de weg van de minste weerstand.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2007 0:08 by Doomy Profiel van Doomy

Helpt toch geen ene fuck.


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-11-2007 0:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik ben er persoonlijk wel een voorstander van dat er wat meer fatsoen op ZM komt. Enkel het woord wat we nu niet meer mogen gebruiken verbieden lijkt me een druppel op een gloeiende plaat.



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2007 0:12 by Doomy Profiel van Doomy

Modereren helpt daar echt niet bij...


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 01-11-2007 0:13 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 1 november 2007 0:12 schreef Doomy het volgende:
Modereren helpt daar echt niet bij...
Principes zijn ook niet gebaseerd op slagingskans...



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2007 0:19 by Mark Profiel van Mark

Ik snap het probleem niet zo. Ik merk persoonlijk erg weinig van verminderde conversaties of hardhandig gestelde limieten. Als iedereen zich gewoon normaal gedraagt zoals ze zich altijd gedragen hebben en tussendoor een nieuweling hier en daar hardhandig terecht wijst dan is er volgens mij niks aan de hand. Vermeend verhard modereer-beleid zou niet eens zijn opgevallen als niet iedereen telkens zijn/haar kont tegen de krib gooit en expres grenzen gaat lopen opzoeken bij de minste of geringste verandering. Voor zover ik kan zien is de enige reden dat men zo hard neerslaat op het gebruik van een woordje is omdat iedereen begon te zuigen en uitlokken zodra het ingesteld werd. Wat verwacht je dan? Gedoe allemaal


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen