IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-11-2007 1:11 by Aaaarco Profiel van Aaaarco


quote:
Op 31 oktober 2007 23:24 schreef Snaack het volgende:

b) in een mailtje dat wij bij elke ban naar de betreffende user sturen


niet waar!

'k blijf er trouwens bij dat m'n laatste ban ongegrond was maar als er dan inderdaad geen verder contact mogelijk is kan 'k er ook niet veel meer aan doen dan t toch even melden hier.


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-11-2007 1:13 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik heb je geloof ik gebanned, en kijk het even voor je na. Heb je een moment?

[Edit: dat van je mail kan kloppen. Na een apar keer dezelfde ban is het toch wel duidelijk? Of wil je dan alsnog een ban waarin we vertellen wat je al weet? ]

[nog een Edit: sorry, ik was het niet. Ome Grey heeft je gebanned ivm off-topic reacties, voor zover ik het in de schandpaal kan vinden]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-11-2007 1:15]


Bruce Banner


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-11-2007 1:16 by Aaaarco Profiel van Aaaarco

ik zal je helpen, ik reageerde op een plaatje dat ik zelf gepost had, en wat nogal wat stof deed opwaaien met als gevolg dat rotzak werd gebanned...
ik heb me verontschuldigd voor t plaatje en dat rotzak daar de dupe van werd, desalwelteplus was t een directe reactie op mn eigen plaatje en dus zeker niet offtopic. als u/jullie het x aantal posts daarna bekijken zaten dar echter best een aantal offtopic posts bij waartegen dan weer niets gedaan is... beetje inconsequent komt t dan wel over...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-11-2007 1:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ik laat een reactie hierop over aan Greycloak, als je het niet erg vindt. Ik was op dat moment niet aanwezig, en kan er weinig zinnigs over zeggen.


Bruce Banner


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 01-11-2007 4:16 by Doomy Profiel van Doomy

Ik had ook geen mailtje toen... niet dat ik het erg vind... maar het blijft wel incorrect dan


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2007 7:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Aaaarco, ik kan helaas niet 24/7 online zijn, dus als er na jouw grensopzoekende geneuzel in dat betreffende topic nog meer mensen aan het tasten zijn geweest zonder resultaten van onze kant, tsja... Zodra ZM me een grotere financiële vergoeding kan bieden dan mijn leerlingen zal dat ongetwijfeld consequenter worden.
Verder zat je met die opmerking van je voor de zoveelste keer een post te maken over een foto die sowieso al niet in dat topic thuishoorde, dus don't even go there door te zeggen dat het on topic was. Dat reuzeltaartje kan met de beste wil van de wereld niet geclassificeerd worden als lekker wijf; dus hoe moet ik het zien als het niet een provocatie was?

De mailtjes kan ik kort over zijn, en ik sluit me dus volledig bij Lain aan. Als iemand in het schandpaaltopic post, weet ie dat ie een ban krijgt. Sommige users vinden een dagje van ZM geknikkerd worden voor een stoere post in een verboden topic waarschijnlijk nog niet eens zo heel erg dus proberen ze het. Prima, eens kijken of het met een sanctie van een week nog steeds leuk is.
En als je het k-woord gebruikt weet je ook echt wel waarvoor je ban is en sturen we ook vaak geen mail, net als in eerder genoemd voorbeeld.
In jouw geval geen mail was überduidelijk; ik heb een paar waarschuwingen geplaatst en Rotzak en jij bleven doorgaan. Daar verspil ik geen mailtje aan, da's net zoiets als tegen een buschauffeur zeggen dat hij niet een zittend maar een staand beroep heeft. Dat is gewoon evident.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 7:50 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Q: Kunnen jullie zien op welke trefwoorden user zoeken?


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-11-2007 10:21 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Geen idee. Robbemans/Fire?

Heb je iets te verbergen?


Bruce Banner


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 10:31 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Just pondering.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-11-2007 12:07 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 1 november 2007 7:50 schreef Slechtheid het volgende:
Q: Kunnen jullie zien op welke trefwoorden user zoeken?

Die kans lijkt me bijzonder klein.


moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 01-11-2007 12:11 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Alles is in principe terug te vinden op het internet.
Zolang je de weg maar weet...
Godzijdank ben ik de weg kwijt


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2007 12:14 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

in de stats kunnen we wel zien welke termen gebruikt worden om zm te vinden bij search engines, maar ik dank dat je dat niet bedoelt.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 01-11-2007 13:21 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 1 november 2007 12:14 schreef Jenje het volgende:
in de stats kunnen we wel zien welke termen gebruikt worden om zm te vinden bij search engines, maar ik dank dat je dat niet bedoelt.


Denk dat hij de search op het forum zelf bedoelt.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 13:36 by Slechtheid Profiel van Slechtheid



Slechtheid:

13:34 - Search: meur: Wie stinkt er het hardst? [meurtopik]
13:27 - Search: potloodtest: Welke dames falen bij de potloodtest? [ ]
....

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 01-11-2007 13:36]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-11-2007 17:20 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 1 november 2007 1:11 schreef Aaaarco het volgende:
niet waar!

'k blijf er trouwens bij dat m'n laatste ban ongegrond was maar als er dan inderdaad geen verder contact mogelijk is kan 'k er ook niet veel meer aan doen dan t toch even melden hier.


Je kon het niet laten hè?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:21 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Uiterst scherp!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-11-2007 17:23 by Mark Profiel van Mark

Zucht...


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 01-11-2007 17:23 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

On topic aub.


Bruce Banner


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-11-2007 9:27 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Is kenker nog ook al VERBOTEN?
Kan ik ergens een lijstje zien van wat wel mag en wat niet?


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2007 9:28 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-11-2007 9:31 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 november 2007 9:27 schreef Psychonaut het volgende:
Is kenker nog ook al VERBOTEN?

leuk, we weten al dat je vindt dat we nazi's zijn.
quote:

Kan ik ergens een lijstje zien van wat wel mag en wat niet?


Het woord "kanker" en alle afgeleiden hiervan. Kenker, kenx0r, kankah, "krijg een positieve uitslag van de oncoloog", etc... zijn verboden. Duidelijk? Ja? Mooi!


Bruce Banner


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-11-2007 10:18 by Mark Profiel van Mark

Voor de duidelijkheid: ik neem aan dat hier 'tenzij in context' impliciet in meegenomen wordt, want ik denk dat het een beetje cru overkomt als je iemand bant omdat hij/zij mededeelt dat een familielid is overleden aan deze nare ziekte.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 12-11-2007 10:19]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-11-2007 10:29 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 12 november 2007 10:18 schreef Mark het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik neem aan dat hier 'tenzij in context' impliciet in meegenomen wordt, want ik denk dat het een beetje cru overkomt als je iemand bant omdat hij/zij mededeelt dat een familielid is overleden aan deze nare ziekte.


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 12-11-2007 10:30 by Skyggesang Profiel van Skyggesanghttp://www.baldrsdraumar.com

Begint het nu weer?



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-11-2007 12:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 november 2007 10:18 schreef Mark het volgende:
Voor de duidelijkheid: ik neem aan dat hier 'tenzij in context' impliciet in meegenomen wordt, want ik denk dat het een beetje cru overkomt als je iemand bant omdat hij/zij mededeelt dat een familielid is overleden aan deze nare ziekte.


Vanzelfsprekend.


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen