IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Klachten Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-12-2007 20:35 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 december 2007 20:31 schreef M. het volgende:
Pagina één was nog niet eens vol, maar goed. Ik ben toch zeker niet verantwoordelijk voor de reacties van anderen?


Klopt, maar de anderen zijn dan wél weer verantwoordelijk voor het al dan niet laten ontsporen van een topic.

quote:

Je zou ook gewoon de andere gebruikers die er een lultopic van maken kunnen modereren, in plaats van meteen het topic dicht te gooien. Dit is nogal onaardig van je.


Dat was inderdaad optie twee, en daar heb je een goed punt mee. Gelukkig heb ik er geen problemen mee om mijn fouten toe te geven. Bij deze mijn excuses voor het wat te vroeg oordelen & handelen. Ik ben ook maar een (veel te gehaast) mens.


Heropenen lukt me niet, maar ik wil wel een nieuw topic met jouw openingspost aanmaken.


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-12-2007 20:37 by M. Profiel van M.

quote:
Op 17 december 2007 20:35 schreef Lainedil het volgende:
Heropenen lukt me niet, maar ik wil wel een nieuw topic met jouw openingspost aanmaken.

Nou van dat aanbod maak ik graag gebruik!

*strooit roze oorwarmers, gebreide sjaals en bontmutsen met bloemetjesmotief*


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-12-2007 20:38 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 17 december 2007 20:37 schreef M. het volgende:
Nou van dat aanbod maak ik graag gebruik!

*strooit roze oorwarmers, gebreide sjaals en bontmutsen met bloemetjesmotief*


Bij deze dan http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2771342/1#r0 .



Bruce Banner


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-12-2007 22:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 17 december 2007 20:29 schreef Vikingblood het volgende:
Waar staat die bevestiging dan??
Mail of iets dergelijks?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-12-2007 22:45 by Snaack Profiel van Snaack

Boeit ook niet. Als jij zegt dat het vanuit PF nu ook bevestigd is geloof ik dat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2007 19:49 by spectre Profiel van spectre

Bedankt Nico
Ik probeer eigenlijk er gewoon reclame voor te maken voor Popfront, dus ze moeten niet zo janken.

Maar het is echt bevestigd


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2007 12:31 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 december 2007 20:35 schreef Lainedil het volgende:
Bij deze mijn excuses voor het wat te vroeg oordelen & handelen.

Ohja, hahahaha; boehoe! Met je 'excuses'. Het lijkt wel beleid om topics waarvan je het bestaansrecht lijkt te ontzeggen maar te sluiten als mensen offtopic gaan!

Klacht: Lain en de andere mods blijven dit soort zelf-toegegeven fouten maken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-12-2007 12:37 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

O.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2007 12:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Dat is een afkorting voor "Ontopic."?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-12-2007 12:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nee, je klacht staat genoteerd. Zodra we Übermod 2.16 hebben geïnstalleerd wordt dit verholpen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2007 12:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 december 2007 12:42 schreef Greycloak het volgende:
Nee, je klacht staat genoteerd. Zodra we Übermod 2.16 hebben geïnstalleerd wordt dit verholpen.

Dat is vast een evile robot, he?

Nou ja, dat moet dan maar.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-12-2007 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 19 december 2007 12:42 schreef Greycloak het volgende:
Nee, je klacht staat genoteerd. Zodra we Übermod 2.16 hebben geïnstalleerd wordt dit verholpen.
Kun je hem niet bannen ipv Mental? Mental is tenminste nog grappig ivm leedvermaak ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2007 12:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 december 2007 12:44 schreef Jenje het volgende:
Kun je hem niet bannen ipv Mental? Mental is tenminste nog grappig ivm leedvermaak ...

Hmm, lijkt op:
quote:
Op 8 december 2007 14:57 schreef ZelThoR het volgende:
Daarnaast is het uitmate hypocriet omdat mental zelf overal de wannabemod loopt uit te hangen en volgens mij het k-beleid met verve verdedigd heeft. Verder draagt mental telkens minder nuttige dingen bij. Het meest nuttige wat hij doet is mensen afzeiken, en dat doet hij doen weer veel minder leuk dan bijvoorbeeld zakenvuller. Kan er geen programma opgestart worden die gebande forumiconen les laat geven aan wannabees?


Doe dan zakkenvuller voor mij omruilen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-12-2007 0:16 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 19 december 2007 12:31 schreef ZelThoR het volgende:
Ohja, hahahaha; boehoe! Met je 'excuses'.
Wat wil je nou eigenlijk? Je ultieme gelijk aantonen? Ik ga tenminste normaal met dergelijke zaken om, zonder de wijsneus uit te hangen. Ik wil voortaan ook wel reageren met "hou je bek, dakhaas, we hebben toch gelijk!" als dat je beter bevalt. Je zegt maar welke variant je leiver ziet.
quote:

Het lijkt wel beleid om topics waarvan je het bestaansrecht lijkt te ontzeggen maar te sluiten als mensen offtopic gaan!
Dan was het klachtentopic, door dergelijke posts, al eeuwen dicht geweest.
quote:

Klacht: Lain en de andere mods blijven dit soort zelf-toegegeven fouten maken.


Zie reactie Grey.


[Edit: typo's]

[Nog een Edit: en even for the record; dit is een reactie, en geen hap-poging. Mocht je het toch op "happen" gooien, dan kan je een poosje uitrusten ivm stoken in een serieus topic. Dat dan weer wel. ]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 20-12-2007 0:20]


Bruce Banner


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 13:48 by mental Profiel van mental

quote:
Op 19 december 2007 12:47 schreef ZelThoR het volgende:
Hmm, lijkt op:


Doe dan zakkenvuller voor mij omruilen.
Zeurthor.wordt je niet moe van jezelf,vriend ?


Fuck the world and fuck you


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-12-2007 14:28 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Ik zat over mezelf te zeuren, mag dat ook al niet meer, mental

quote:
Op 20 december 2007 0:16 schreef Lainedil het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk? Je ultieme gelijk aantonen? Ik ga tenminste normaal met dergelijke zaken om, zonder de wijsneus uit te hangen. Ik wil voortaan ook wel reageren met "hou je bek, dakhaas, we hebben toch gelijk!" als dat je beter bevalt. Je zegt maar welke variant je leiver ziet.
Dan was het klachtentopic, door dergelijke posts, al eeuwen dicht geweest.


Ik heb inderdaad liever dat je reageert zoals je nu deed, maar ik vind het frappant dat je excuses gaf voor iets wat meer regel dan uitzondering blijkt. Misschien heb(ben) j(ulli)e het niet door, maar het valt mij wel op dat dit soort dingen vaker gebeuren.

En ik bedoelde met "topics waarvan jullie het bestaansrecht lijken te ontzeggen" dus juist niet topics als het klachtentopic want ik neem aan dat jullie die wel als nuttig en derhalve bestaansrecht hebbend zien
quote:

Zie reactie Grey.

[Nog een Edit: en even for the record; dit is een reactie, en geen hap-poging. Mocht je het toch op "happen" gooien, dan kan je een poosje uitrusten ivm stoken in een serieus topic. Dat dan weer wel. ]

Waarvoor dank (die en deze reactie)

Mits jullie er echt wat mee doen natuurlijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 20-12-2007 15:12 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 20 december 2007 14:28 schreef ZelThoR het volgende:
Misschien heb(ben) j(ulli)e het niet door, maar het valt mij wel op dat dit soort dingen vaker gebeuren.



Ook wij wachten op Übermod 2.16, oftewel: we maken ook fouten. Soms wat meer dan gewenst, maar onthoud dan ook dat het voor ons "hobby" (get a life, denk je dan, vandaar de aanhalingstekens. ) is om ons steentje bij te dragen om de boel hier soepeler te laten verlopen waar dat kan, en het geen 24/7 bezigheid voor ons. Dan wil er wel eens iets bij inschieten, of fouten gemaakt worden. Die fouten proberen we dan wel zo goed mogelijk te herstellen. We zijn gelukkig ook maar mensen.

Ik hoop dat e.e.a. nu iets duidelijker en vriendelijker vermeld is.


Bruce Banner


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-12-2007 20:03 by Lionheart Profiel van Lionheart

[geen klacht]

[Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 20-12-2007 20:58]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-12-2007 13:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 20 december 2007 15:12 schreef Lainedil het volgende:
Ook wij wachten op Übermod 2.16, oftewel: we maken ook fouten. Soms wat meer dan gewenst, maar onthoud dan ook dat het voor ons "hobby" (get a life, denk je dan, vandaar de aanhalingstekens. ) is om ons steentje bij te dragen om de boel hier soepeler te laten verlopen waar dat kan, en het geen 24/7 bezigheid voor ons. Dan wil er wel eens iets bij inschieten, of fouten gemaakt worden. Die fouten proberen we dan wel zo goed mogelijk te herstellen. We zijn gelukkig ook maar mensen.

Ik hoop dat e.e.a. nu iets duidelijker en vriendelijker vermeld is.



Kan deze dan door de huidige Üntermod 0.666 naar "Nieuws, Actualiteit en Media" verplaatst worden?

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2730236



[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 21-12-2007 13:17]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-12-2007 13:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Ja, maar waarom is een kwestie van mening en dat kan ook in een ander topic. Gebruik de zoekfunctie eens.



Klachten graag weer!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-12-2007 0:07 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

Kunnen jullie alsjeblieft niet meer termen als "het k-woord" of "het verboden woord" gebruiken in het schandpaal-topic? Zo geef je het woord nog veel meer lading, plus dat het mijns inziens iets té ver gaat.. Ik snap de regel, ik kan prima leven met de regel, ik hou me aan de regel, maar ga er alsjeblieft niet zo'n enorme lading op leggen.. Noem het dan "geband wegens taalgebruik ofzo", of verzin iets anders, maar hier krijg ik jeuk van!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 24-12-2007 0:09 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Hij heeft een punt.


->.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


R.
Usericon van R.
Posted 24-12-2007 0:12 by R. Profiel van R.

Inderdaad een schaamteloze vertoning. Degene die deze regel tot leven heeft gewekt, of heeft bedacht, moet volgensmij mentaal redelijk labiel zijn. Een paar van mijn voorouders en naaste zijn ook overleden door dit gebeuren, maar om het nou direct 'het verboden woord' te noemen of te censureren?

Beetje jammer :')

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-12-2007 0:12]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-12-2007 9:14 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

"Geband wegens taalgebruik" is prima hoor. U vraagt...

Over de regel zelf: ik ken bijvoorbeeld genoeg mensen die door een rood licht gereden zijn, en waarbij vervolgens niets gebeurd is. Maar om nou te gaan klagen over het feit dat die regel nu eenmaal bestaat...

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 24-12-2007 9:23]


Bruce Banner


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 24-12-2007 11:39 by Ethereal Profiel van Etherealhttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 december 2007 9:14 schreef Lainedil het volgende:
"Geband wegens taalgebruik" is prima hoor. U vraagt...

Over de regel zelf: ik ken bijvoorbeeld genoeg mensen die door een rood licht gereden zijn, en waarbij vervolgens niets gebeurd is. Maar om nou te gaan klagen over het feit dat die regel nu eenmaal bestaat...


Ik heb niks tegen die regel (ben ook geen direct voorstander, maargoed), maar "het K-woord" geeft het geheel nog een veel grotere lading. Plus dat ik er zo'n Harry Potter "He whose name we do not speak" gevoel bij krijg


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Administration Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen