IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-05-2007 12:35 by Chelman Profiel van Chelman

Dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2007 12:35 by spectre Profiel van spectre

te laat n00b!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-05-2007 12:36 by Chelman Profiel van Chelman

Maar deze is leuker. en hier staat als eerste een nieuwtje:

quote:

Naaktfitness in Heteren alweer voorbij
Uitgegeven: 22 mei 2007 12:30

HETEREN - Het avontuur met de fitnessuurtjes voor nudisten in het Gelderse Heteren is alweer voorbij. Sportschoolhouder Patrick de Man heeft zijn bedrijf verkocht en de nieuwe eigenaar vindt naaktfitness niet in zijn beleidsplan passen, aldus De Man dinsdag.
Inertia Stock

De sportschoolhouder haalde in maart wereldwijd de publiciteit door als eerste ter wereld fitnessuren voor nudisten te organiseren. Bezoekers van zijn fitnesscentrum, die tevens van naaktrecreëren hielden, brachten hem op het idee.

Volgens De Man is de belangstelling voor de naaktfitness niet tegengevallen. Hij heeft plannen om in een nieuwe baan iets dergelijks te gaan organiseren, zegt hij.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2007 12:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

je hebt je eigen ruiten in gegooid spekkie. door hier te posten wordt een kettingreactie opgang gebracht waardoor deze topic actief is


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-05-2007 12:40 by Chelman Profiel van Chelman

Maar goed. Welke wordt het NAH?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-05-2007 12:41 by XXL Profiel van XXL

Bovendien zitten er in de titel van deze geen domme tikfoutjes zoals "[ openen" en "} sluiten"


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2007 12:41 by spectre Profiel van spectre

Degene die het eerste was uiteraard!
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2556816


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2007 12:42 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 22 mei 2007 12:41 schreef XXL het volgende:
Bovendien zitten er in de titel van deze geen domme tikfoutjes zoals "[ openen" en "} sluiten"
Dat is artistieke vrijheid, tsss


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-05-2007 12:43 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 22 mei 2007 12:42 schreef spectre het volgende:
Dat is artistieke vrijheid, tsss


Ow, sorry. Dat had ik van een muzikant kunnen verwachten, ja.

Mijn fout.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-05-2007 12:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 22 mei 2007 12:42 schreef spectre het volgende:
Dat is artistieke vrijheid, tsss


Leesteken-syncopatie


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-05-2007 12:46 by XXL Profiel van XXL

Dissonantie zou een betere woordkeuze zijn geweest.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2007 12:46 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

serieus nieuws dan maar

Weer gevechten met Fatah al-Islam

De gevechten tussen Libanese regeringstroepen en aanhangers van de radicale Palestijnse groepering Fatah al-Islam zijn vandaag hun derde dag ingegaan. Ooggetuigen spraken van zware beschietingen die plaatshadden bij het ochtendgloren. Medici in het Palestijnse vluchtelingenkamp Nahr al-Bared waar de afgelopen dagen tientallen doden vielen, roepen de strijdende partijen op de beschietingen te staken. Er zouden doden en gewonden op de straten liggen. Tientallen mensen hebben door het geweld sinds zondag het leven verloren.

De radicaal-islamitische organisatie heeft vandaag de recente bomaanslagen in Libanon opgeëist. In een verklaring dreigde Fatah al-Islam Beiroet opnieuw ''in brand'' te zetten. De Libanese hoofdstad werd de afgelopen twee dagen opgeschrikt door explosies in een christelijke en een soennitische wijk. Daardoor viel één dode en raakten meerdere mensen gewond.

Al-Qaeda
Volgens de Syrische ambassadeur bij de VN is Fatah al-Islam gelieerd aan het terreurnetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden. Strijders van de beweging die nu slag leveren in het Noord-Libanese Tripoli hebben jaren geleden vastgezeten in Damascus.

De diplomaat sprak beschuldigingen tegen dat de radicale groepering banden onderhoudt met de Syrische autoriteiten. ''Als ze naar Syrië komen zullen ze in de gevangenis worden gegooid'', zei de diplomaat. ''Ze vechten niet voor de Palestijnse zaak. Ze vechten voor al-Qaeda.''


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-05-2007 12:48 by XXL Profiel van XXL

Ik stel toch voor dat we daar verder geen geld meer in pompen maar er een leuk stukje heras hekwerk omheen zetten en het langzaam dood laten bloeden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2007 12:51 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik zou ze ook vooral voorschrijven spaarlampen te gebruiken.

maar serieus, het is daar echt een gebed zonder end.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-05-2007 12:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 mei 2007 12:51 schreef attila_de_hun het volgende:
ik zou ze ook vooral voorschrijven spaarlampen te gebruiken.

maar serieus, het is daar echt een gebed zonder end.
Het is zeker de schuld van Israel. Gretta, kom er maar in!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 22-05-2007 12:53 by Jällö Profiel van Jällö

@Chel. Om te beginnen vrij van de drogredeneringen die ik daar noemde. Niet meer dan logisch dus (maar vooral niet minder).


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2007 12:54 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 mei 2007 12:53 schreef Misanthrope het volgende:
Het is zeker de schuld van Israel. Gretta, kom er maar in!


er zal vast wel een keten van oorzaak-en-gevolg te maken zijn die tot Israel kan leiden (maar ook vast een die tot mongolië leidt)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-05-2007 12:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 mei 2007 12:54 schreef attila_de_hun het volgende:
er zal vast wel een keten van oorzaak-en-gevolg te maken zijn die tot Israel kan leiden (maar ook vast een die tot mongolië leidt)
Fatah al Islam heeft als doel Israel te vernietigen en Jeruzalem terug te nemen (eigenlijk een beetje zoals Hezbollah, alleen dan met steun van Al-Qaeda ipv Iran). En tsja, Libanon, medegeregeerd door Christenhonden, staat in de weg! Dus het is de schuld van Israel.

Ik word af en toe nog een beetje gek van de media die Israel voor elke oorlog daar in de buurt de schuld geven. Toegegeven, als Israel er niet was, waren er daar minder oorlogen, maar dan zouden de moslims hun frustraties wel weer ergens anders op richten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-05-2007 13:00 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Vrouwen hebben geen humor...


Duitse grap favoriet bij vrouwen

Een Duitse grap valt goed bij Nederlandse vrouwen. Meer dan een op de vier dames noemt een grap van de oosterburen leuker dan een grap van Britten of Belgen. Mannen daarentegen zien meer in de Britse humor. Belgenhumor eindigde als laatste.

Dit blijkt uit een landelijk, representatief onderzoek onder vijfhonderd Nederlanders van Psychologie Magazine, waarover het tijdschrift in het juninummer, dat woensdag verschijnt, bericht. Mannen blijker grappiger dan vrouwen. Driekwart van de Nederlanders vindt een man de grappigste persoon in zijn omgeving. Vrouwen zijn wel goedlachs: 57 procent ziet een vrouw het meest lachen.

Mannen maken in een relatie ook liever hun partner aan het lachen dan andersom. Mensen die veel lachen, worden door 70 procent van de ondervraagden omschreven als eerder meegaand dan dominant van karakter. Als de baas een flauwe grap maakt, lachen Nederlanders dus harder dan wanneer een ondergeschikte dezelfde mop vertelt.

De 'hahaha'-lach vinden Nederlanders het prettigst om te horen wegens het ritme en met geluid. Het vervelendst vinden ze een lach zonder geluid, bijvoorbeeld gehijg of gesnuif. Ook irritant is de niet-ritmische lach met geluid, zoals een gil. De achterliggende emotie is bij een snuif-lach niet goed merkbaar.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2007 13:02 by spectre Profiel van spectre

Duitse humor? wasda?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2007 13:03 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 mei 2007 12:58 schreef Misanthrope het volgende:
Fatah al Islam heeft als doel Israel te vernietigen en Jeruzalem terug te nemen (eigenlijk een beetje zoals Hezbollah, alleen dan met steun van Al-Qaeda ipv Iran). En tsja, Libanon, medegeregeerd door Christenhonden, staat in de weg! Dus het is de schuld van Israel.

Ik word af en toe nog een beetje gek van de media die Israel voor elke oorlog daar in de buurt de schuld geven. Toegegeven, als Israel er niet was, waren er daar minder oorlogen, maar dan zouden de moslims hun frustraties wel weer ergens anders op richten.


Israel heeft er natuurlijk wel baat bij als er onderling word gevochten bij de "vijand". ik geloof dan ook best dat ze er op een of andere slinkse manier bij betrokken zijn


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-05-2007 13:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Daarom, dat onderzoek moet wel een hoax zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-05-2007 13:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 mei 2007 13:03 schreef attila_de_hun het volgende:
Israel heeft er natuurlijk wel baat bij als er onderling word gevochten bij de "vijand". ik geloof dan ook best dat ze er op een of andere slinkse manier bij betrokken zijn
Hmmm... ik weet niet in hoeverre Israel er baat bij heeft. Uiteindelijk moeten ze dan vaak zelf ingrijpen en komt dat hele gebied alweer negatief in het wereldnieuws en dat doet de wereldopinie betreffende Israel geen goed. En dat is weer slecht voor Israel, omdat ze voor hun inkomsten en verdediging van hun land grotendeels afhankelijk zijn van de wereldopinie en in het speciaal de opinie in de VS.

Maar goed, het is daar, vooral in zuid-Libanon, echt een puinzooi met tig facties die het allemaal niet met elkaar eens zijn en allemaal gewapend zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-05-2007 13:08 by spectre Profiel van spectre

Tuurlijk heeft Israel er baat bij! Wereldoverheersing!!!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-05-2007 13:10 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 22 mei 2007 13:08 schreef spectre het volgende:
Tuurlijk heeft Israel er baat bij! Wereldoverheersing!!!
Divide and conquer! Ze zitten zeker ook achter de rellen tussen de EU en Rusland de laatste tijd? Nu nog de VS en China tegen elkaar uitspelen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-05-2007 13:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 22 mei 2007 13:08 schreef spectre het volgende:
Tuurlijk heeft Israel er baat bij! Wereldoverheersing!!!


nee, dat heeft er niks mee te maken natuurlijk. Als er een groep mensen (of enkele groepen) zijn die jou in elkaar willen slaan (onmogelijk natuurlijk maar gewoon als voorbeeld ) heb jij ertoch baat bij als ze eerst elkaar eens uitdunnen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen