IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 04-06-2007 16:39 by Arasazi Profiel van Arasazi

Drie koppen koffie per dag goed voor mentale gezondheid

ANP

AMSTERDAM - Mannen die dagelijks drie koppen koffie per dag drinken, blijven mentaal in een betere conditie dan leeftijdgenoten die helemaal geen koffie drinken. Mannen die meer dan drie kopjes per dag consumeren, hebben ook minder last van aftakelend geheugen, maar meer dan degenen die zich aan drie de dagelijkse drie koppen houden.


Dat blijkt uit een onderzoek van neuropsycholoog en epidemioloog Boukje van Gelder van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Zij promoveert volgende week aan de Wageningen Universiteit op een onderzoek naar strategieën om dementie tegen te houden.

Dát zijn nou onderzoeken.


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2007 18:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

tssk, wat een rotagenten

Marokkaanse jongeren klagen over politie

Marokkaanse jongeren in Bos en Lommer, een wijk in Amsterdam, worden volgens eigen zeggen stelselmatig door de politie beledigd, mishandeld en gediscrimineerd. Dit stellen ze in een brief aan burgemeester Job Cohen. De jongens voelen zich "onveilig en bedreigd" door het korps.

Volgens de jongeren zou de politie onnodig boetes uitschrijven en excessief geweld gebruiken en het hier speciaal gemunt hebben op jongeren van Marokkaanse afkomst. Een van de jongeren geeft een voorbeeld: "Een jongeman wordt opgepakt nadat hij zijn middelvinger heeft opgestoken naar de politie. Maar dat was wel nadat ze drie of vier keer waren langsgereden - een vorm van intimidatie dus." Volgens de jongere zou de jongen hierna hardhandig zijn meegenomen en in zijn gezicht zijn geslagen, waarna een agent zou hebben geroepen "Ik lust jullie allemaal rauw."

Dit is volgens de jongeren al maanden aan de gang. Bijna zeventig van hen ondertekende de klachtenbrief, waar burgemeester en politie tot nu toe nog niet op hebben gereageerd.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-06-2007 18:43 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

4 x langs gereden! En dat "Ik lust jullie allemaal rauw" was toch echt wel de druppel! Marteling!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-06-2007 19:02 by Iskariot Profiel van Iskariot

Nazi Duitsland was er niks bij!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 04-06-2007 19:04 by mental Profiel van mental

quote:
Op 4 juni 2007 18:41 schreef attila_de_hun het volgende:
tssk, wat een rotagenten

Marokkaanse jongeren klagen over politie

Marokkaanse jongeren in Bos en Lommer, een wijk in Amsterdam, worden volgens eigen zeggen stelselmatig door de politie beledigd, mishandeld en gediscrimineerd. Dit stellen ze in een brief aan burgemeester Job Cohen. De jongens voelen zich "onveilig en bedreigd" door het korps.

Volgens de jongeren zou de politie onnodig boetes uitschrijven en excessief geweld gebruiken en het hier speciaal gemunt hebben op jongeren van Marokkaanse afkomst. Een van de jongeren geeft een voorbeeld: "Een jongeman wordt opgepakt nadat hij zijn middelvinger heeft opgestoken naar de politie. Maar dat was wel nadat ze drie of vier keer waren langsgereden - een vorm van intimidatie dus." Volgens de jongere zou de jongen hierna hardhandig zijn meegenomen en in zijn gezicht zijn geslagen, waarna een agent zou hebben geroepen "Ik lust jullie allemaal rauw."

Dit is volgens de jongeren al maanden aan de gang. Bijna zeventig van hen ondertekende de klachtenbrief, waar burgemeester en politie tot nu toe nog niet op hebben gereageerd.

Hebben we toch nog goede agenten hier. prima!!!


Fuck the world and fuck you


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2007 19:20 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nu is een geweldadige aanpak van om niets door een agent niet goed te praten, ook niet bij marocs, maar ik gun de agenten in dit geval toch maar het voordeel van de twijfel.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-06-2007 19:22 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 juni 2007 18:41 schreef attila_de_hun het volgende:
tssk, wat een rotagenten

Marokkaanse jongeren klagen over politie

Marokkaanse jongeren in Bos en Lommer, een wijk in Amsterdam, worden volgens eigen zeggen stelselmatig door de politie beledigd, mishandeld en gediscrimineerd. Dit stellen ze in een brief aan burgemeester Job Cohen. De jongens voelen zich "onveilig en bedreigd" door het korps.

Volgens de jongeren zou de politie onnodig boetes uitschrijven en excessief geweld gebruiken en het hier speciaal gemunt hebben op jongeren van Marokkaanse afkomst. Een van de jongeren geeft een voorbeeld: "Een jongeman wordt opgepakt nadat hij zijn middelvinger heeft opgestoken naar de politie. Maar dat was wel nadat ze drie of vier keer waren langsgereden - een vorm van intimidatie dus." Volgens de jongere zou de jongen hierna hardhandig zijn meegenomen en in zijn gezicht zijn geslagen, waarna een agent zou hebben geroepen "Ik lust jullie allemaal rauw."

Dit is volgens de jongeren al maanden aan de gang. Bijna zeventig van hen ondertekende de klachtenbrief, waar burgemeester en politie tot nu toe nog niet op hebben gereageerd.



Wat een eikels die agenten, beetje die lui in de gaten houden.. dat doe je toch niet!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-06-2007 20:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/06/loch_ness_gespot_en_gefilmd.html

Tja, ik zie toch echt 'iets'. Jammer allen dat je aan dehand van deze beelden zo no way kan zeggen dat dat vijftien meter lang is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 04-06-2007 21:19 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Een man is vanmiddag omgekomen bij een verkeersongeval in het Friese Grou. Het slachtoffer kwam met zijn auto in botsing met een auto waarin een man en een vrouw zaten. Beide auto's belandden daardoor in een droge sloot naast de weg. De man raakte zwaargewond en overleed in het ziekenhuis.

De man en vrouw uit de tweede auto klaagden beiden over nekklachten. De oorzaak van het ongeval is nog niet bekend, aldus een zegsman van de politie. Over de identiteit van de betrokkenen is nog niets bekend.


Earth to Varanus. Earth to Varanus. Come in. Grou, we've got a problem.

You still alive?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-06-2007 9:17 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Koffie goed voor mentale gezondheid

WAGENINGEN - Mannen die dagelijks drie koppen koffie per dag drinken, blijven mentaal in een betere conditie dan leeftijdgenoten die helemaal geen koffie drinken.

Mannen die meer dan drie kopjes per dag consumeren, hebben ook minder last van aftakelend geheugen, maar meer dan degenen die zich aan drie de dagelijkse drie koppen houden.


Dat blijkt uit een onderzoek van neuropsycholoog en epidemioloog Boukje van Gelder van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Zij promoveert volgende week aan de Wageningen Universiteit op een onderzoek naar strategieën om dementie tegen te houden.

Van Gelder analyseerde de gegevens van meer dan duizend mannen die geboren zijn tussen 1900 en 1920. De mannen vulden enkele keren vragenlijsten in, waaruit de onderzoekster hun mentale conditie kon afleiden. Ook kreeg Van Gelder zo inzicht in voeding en leefstijl.

Visolie

Uit het onderzoek kwamen ook al bekende gegevens opnieuw naar voren, zoals het feit dat visolie een gunstige invloed heeft op de toestand van het geheugen. Mannen die elke week een portie magere en een portie vette vis aten, waren in een betere conditie. Ook het hebben van een relatie en voldoende lichaamsbeweging houden het verstand scherper, aldus Van Gelder.

Nader onderzoek

De promovenda wil dat er nader onderzoek wordt gedaan naar de combinatie van diverse leefstijlfactoren op mentale achteruitgang. "Je zou bijna zeggen dat sportieve mannen, die vis eten en matig koffie drinken langer gezond blijven. Maar dat moet nog wetenschappelijk worden vastgesteld", aldus Van Gelder.

Straks nog maar een kopje koffie drinken


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 9:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

En vandaag is het veertig jaar geleden dat Israel de Arabische wereld op haar flikker gaf door met een preventieve verassingsaanval de luchtmacht van Egypte, Syrie en Jordanie uit te schakelen. Hierna was de Israelische overwinning zo goed als een feit.

Sjalohm!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2007 10:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 juni 2007 9:56 schreef kwelgeest het volgende:
verassingsaanval


interessante typefout


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 10:14 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 juni 2007 10:12 schreef attila_de_hun het volgende:
interessante typefout
Boeiend, ik had m'n koffie nog niet op.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2007 10:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 5 juni 2007 10:14 schreef kwelgeest het volgende:
Boeiend, ik had m'n koffie nog niet op.
(ik wel, en ben nu bezig met mijn 2e bakkie)

maar dat was natuurlijk wel een "fraai" stukje militair werk, dat kan zelf osama niet ontkennen


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 10:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 juni 2007 10:16 schreef attila_de_hun het volgende:
(ik wel, en ben nu bezig met mijn 2e bakkie)

maar dat was natuurlijk wel een "fraai" stukje militair werk, dat kan zelf osama niet ontkennen
Ik inmiddels ook hoor. 'kBen nu mezelf er toe aan het zetten eens een studieboek op te zoeken.
En ja, dat hadden de Israelies mooi voor elkaar. Ze moesten echter ook wel. Ze dachten dat Nassar's leger een stuk sterker en professioneler was. En zo goed als klaar stond om een poging te ondernemen hetzelfde bij hun te doen. Ik erger me er ook redelijk aan dat de Nederlandse media en het establishment nog a; eens probeert Isreal neer te zetten als de agressor terwijl destijds niemand twijfelde aan de noodzaak van deze PREVENTIEVE aanval.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-06-2007 10:33 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 juni 2007 16:39 schreef Arasazi het volgende:
Drie koppen koffie per dag goed voor mentale gezondheid

Mannen die meer dan drie kopjes per dag consumeren, hebben ook minder last van aftakelend geheugen, maar meer dan degenen die zich aan drie de dagelijkse drie koppen houden.


Dát zijn nou onderzoeken.


Die journalist zou ook eens wat meer koffie moeten drinken, misschien schrijft ie dan wel normale zinnen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-06-2007 11:06 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 5 juni 2007 10:33 schreef spectre het volgende:
Die journalist zou ook eens wat meer koffie moeten drinken, misschien schrijft ie dan wel normale zinnen.

Die begreep ik ook niet inderdaad.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-06-2007 12:03 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 4 juni 2007 16:39 schreef Arasazi het volgende:
Drie koppen koffie per dag goed voor mentale gezondheid

ANP

AMSTERDAM - Mannen die dagelijks drie koppen koffie per dag drinken, blijven mentaal in een betere conditie dan leeftijdgenoten die helemaal geen koffie drinken. Mannen die meer dan drie kopjes per dag consumeren, hebben ook minder last van aftakelend geheugen, maar meer dan degenen die zich aan drie de dagelijkse drie koppen houden.


Dat blijkt uit een onderzoek van neuropsycholoog en epidemioloog Boukje van Gelder van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Zij promoveert volgende week aan de Wageningen Universiteit op een onderzoek naar strategieën om dementie tegen te houden.

Dát zijn nou onderzoeken.


Wááát?! Alleen mannen? En waarom is het effect minder als je meer dan drie koppen per dag drinkt? Tsssk! Wat een bout-onderzoek!


Verrassend triviaal


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-06-2007 12:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

<------------ 5de bakkie

Huh, wat zei je ook alweer Ohneschwanz?



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-06-2007 12:13 by 0Tolerence Profiel van 0Tolerence

Daar drink ik nog een op!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 05-06-2007 12:13 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Niets hoor, Judge M! (bakje 7,5 )


Verrassend triviaal


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-06-2007 13:50 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Paris leeft nog.
Paris Hilton heeft haar eerste nacht in een cel in Los Angeles goed doorstaan. Dat heeft haar advocaat laten weten, dit meldt de website van de BBC.

"Haar leven overpeinzen en nagaan wat ze kan doen om de wereld beter te maken.'' Dat heeft ze volgens de raadsman die eerste nacht gedaan. De 26-jarige Hilton zit vast wegens verkeersovertredingen. In totaal moet ze 23 dagen boeten voor roekeloos rijgedrag en rijden onder invloed.

Hilton wordt apart gehouden van de overige gevangenisbevolking. Een uur per dag mag ze haar cel uit om te douchen, bellen en om tv te kijken.


Dat jullie het weten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 05-06-2007 13:52 by Digerdoden Profiel van Digerdoden


Ze kunnen dat mens beter levenslang in een isoleercel opsluiten, daar wordt de wereld beter van!


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 05-06-2007 13:56 by stigma Profiel van stigma

Ik weet zeker dat ze straks uit het gevang komt als een totaal verlicht mens. Ghandi zal erbij verbleken.


Subtiel kamerolifantje


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 05-06-2007 14:01 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Mwah, denk niet dat ze een zonnebank in de cel heeft


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen