IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
slome
Usericon van slome
Posted 16-06-2007 18:38 by slome Profiel van slome

quote:
Op 16 juni 2007 15:17 schreef M. het volgende:
OK, maar je zou dus een specifieke test moeten hebben die het roken aantoont. Long-foto's kan niet zeg jij (je zult er wel meer van weten dan ik, ik weet er nl. niets van ), wat blijft er over... nicotinegehalte in het haar? In de urine?? Stukje van de muur schrapen en checken op teer? Wekelijkse uitgaven verantwoorden bij de verzekeraar? Hehe wordt idd misschien nog lastig .


Longbioten nemen en op teer e.d. onderzoeken


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 16-06-2007 20:04 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 16 juni 2007 15:41 schreef M. het volgende:
Verzekeraars, ook zorgverzekeraars, zijn private ondernemingen en dit soort subsidies is totaal niet in de geest van het nieuwe stelsel.
Maar het is dan ook niet de bedoeling van Klink om de kas van verzekeringsmaatschappijen te spekken. Klink is minister van Volksgezondheid en uit hoofde daarvan wil hij het niet-roken stimuleren, dat is namelijk aantoonbaar gezonder dan wel roken (duh).


Ja, maar al die belasting op sigaretten die de staatskas dan mis loopt?
Die willen ze net zo min kwijt als de inkomsten van drank (ook ongezond) en auto rijden ( slecht voor het milieu).



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2007 17:04 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 16 juni 2007 18:38 schreef slome het volgende:
Longbioten nemen en op teer e.d. onderzoeken

is dat te controleren, als je een beetje meerookt kan je ook al teer in je longen krijgen, en kan je geen geasfalteerde longen krijgen van uitlaatgassen enzo.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-06-2007 17:39 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Motorrijder laat afgevallen vriendin liggen
Gepost door Ronald (Djeez) - Bron: Algemeen Dagblad
Gepubliceerd: zondag 17 juni 2007 @ 17:20

In het Noord-Brabantse Esch werd een man door de politie uit zijn huis gehaald, omdat hij na een valpartij zijn passagiere had laten liggen. De politie deelde vandaag mee dat de 22-jarige man te diep in het glaasje had gekeken.

De man en zijn twintigjarige vriendin gingen met de motor onderuit, omdat er plotseling een hond de weg overstak. De twee waren zo onverstandig geweest geen beschermende kleding en helm te dragen.

Toen de man opkeek, zag hij de vrouw op de weg liggen. Toen ze niet bleek te bewegen, zette de man het op een lopen. Toen de politie de man van huis ophaalde, bleek de man niet in het bezit te zijn van een geldig rijbewijs. Ook was de motor niet verzekerd.


Hij moest zeker van dat wijf af


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-06-2007 17:43 by Chelman Profiel van Chelman



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 17-06-2007 17:44 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-06-2007 20:53 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Hackers hacken Tsjechisch tv-station

Hackers hebben de argeloze kijkers van een ochtendprogramma op de Tsjechische televisie de stuipen op het lijf gejaagd. Ze lieten op televisiezender CT beelden zien van een vermeende atoombomexplosie in het Boheemse gebergte.

De omroep CT2 zendt elke ochtend beelden uit van vakantieoorden in Tsjechie, niet voorzien van commentaar. De beelden komen van vaste camera's die in de vakantieplekken staan en laten telkens ongeveer een minuut lang de situatie op die plek zien. Vandaag werd dat systeem echter gekraakt en wisten hackers de gesimuleerde explosie te vertonen. CT zal waarschijnlijk een klacht indienen, aldus een woordvoerder van de omroep.


LOL!


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 17-06-2007 20:54 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 15 juni 2007 0:39 schreef H-K het volgende:
Militair zijn is een beroep natuurlijk. Iets waar je voor kiest. Als je alles waar je positief tegenoverstaat zelf zou moeten gaan doen is het hek natuurlijk ook van de dam.
Dat de effecten van een oorlog op je eigen geest niet van tevoren vast te stellen zijn, neemt niet weg dat het een (vrij reeel) risico is dat je neemt als je het leger ingaat.



Dat wel, maar dat vertellen ze niet bij de keuring, hehe.

Ik ben 3 keer uitgezonden geweest en toen was ik het aardig zat.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2007 20:59 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 juni 2007 20:53 schreef Snaack het volgende:
LOL!




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-06-2007 21:18 by XXL Profiel van XXL

quote:

Glazen cel voor claustrofobische gedetineerde
Uitgegeven: 16 juni 2007 17:14

GRONINGEN - De Regiopolitie Groningen bouwt in de noordelijke hoofdstad een nieuw, ultramodern cellencomplex. In het gebouw, dat vijftig cellen gaat tellen, worden straks alle arrestanten uit de provincie opgesloten. Nu gebeurt dat nog verspreid over kleinere complexen in Groningen, Delfzijl en Veendam.

In de cellen wordt onder meer een lichtkrant aangelegd, waarop de gevangenen mededelingen doorkrijgen over de actuele gang van zaken in de penitentiaire inrichting. Ook bevat het nieuwe complex een cel met een plexiglazen deur, voor claustrofobische gevangenen.

De gevangenis bevindt zich naast het industrieterrein Driebond aan de rand van de stad. De kosten van het nieuwe complex bedragen 10 miljoen euro. De opening vindt plaats in oktober.



WTF?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2007 21:20 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zet ze dan op een eilandje met krokodillengracht.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 17-06-2007 21:27 by slome Profiel van slome

quote:
Op 17 juni 2007 17:04 schreef ElitE het volgende:
is dat te controleren, als je een beetje meerookt kan je ook al teer in je longen krijgen, en kan je geen geasfalteerde longen krijgen van uitlaatgassen enzo.


Klopt, het was ook als grapje bedoeld Al denk ik wel dat je met het maken van biopten het duidelijkst kan aantonen dat het om tabak gaat (de andere componenten in tabak kun je dan ook aantonen). Maar dan heb je idd nog het meerook verhaal...

Ik heb trouwens (bij Bodies, the exibition)wel eens de longen van iemand gezien die in een dichtbebouwde streek had geleefd in Azie... Daar zijn de longen steevast zwart door roet en andere schadelijke uitstoot. Dat zal hier ook wel (in mindere mate vermoed ik) het geval zijn.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2007 21:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ah bij bodies heb ik ook die longen gezien, maar volgens mij heb ik alleen die van een roker en die van een niet roker gezien die zwartje plekjes had van industriele vervuiling. ik weet niet of die long uit een vervuild aziatisch land kwam.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 17-06-2007 21:52 by slome Profiel van slome

quote:
Op 17 juni 2007 21:32 schreef ElitE het volgende:
ah bij bodies heb ik ook die longen gezien, maar volgens mij heb ik alleen die van een roker en die van een niet roker gezien die zwartje plekjes had van industriele vervuiling. ik weet niet of die long uit een vervuild aziatisch land kwam.


Alle mensen die daar stonden kwamen uit Azië werd mij verteld. De preparatoren hebben bewust daarvoor gekozen omdat anders de kans bestaat dat een bezoeker een oude bekende binnenstebuiten tegen kan komen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-06-2007 21:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ohja natuurlijk, allemaal chinezen.

maar het lijkt me meer omdat er in china wat makkelijker aan lijken te komen is.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


slome
Usericon van slome
Posted 17-06-2007 22:01 by slome Profiel van slome

quote:
Op 17 juni 2007 21:53 schreef ElitE het volgende:
ohja natuurlijk, allemaal chinezen.

maar het lijkt me meer omdat er in china wat makkelijker aan lijken te komen is.


Dat ook ja, straatvolk als ik me niet vergis.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-06-2007 11:06 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 juni 2007 21:27 schreef slome het volgende:
Klopt, het was ook als grapje bedoeld Al denk ik wel dat je met het maken van biopten het duidelijkst kan aantonen dat het om tabak gaat (de andere componenten in tabak kun je dan ook aantonen). Maar dan heb je idd nog het meerook verhaal...

Ik heb trouwens (bij Bodies, the exibition)wel eens de longen van iemand gezien die in een dichtbebouwde streek had geleefd in Azie... Daar zijn de longen steevast zwart door roet en andere schadelijke uitstoot. Dat zal hier ook wel (in mindere mate vermoed ik) het geval zijn.

Er zijn bepaalde plekken in Nederland waar je door er te wonen al het equivalent van bijna een pakje sigaretten binnenkrijgt. Rond de A50 bij Rotterdam bvb (geloof ik).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 18-06-2007 11:16 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 18 juni 2007 11:06 schreef ZelThoR het volgende:
Er zijn bepaalde plekken in Nederland waar je door er te wonen al het equivalent van bijna een pakje sigaretten binnenkrijgt. Rond de A50 bij Rotterdam bvb (geloof ik).

Dat geloof ik best ja. Het lollige is dat sommige rokers dat als een excuus gebruiken.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-06-2007 11:50 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 18 juni 2007 11:16 schreef Jällö het volgende:
Dat geloof ik best ja. Het lollige is dat sommige rokers dat als een excuus gebruiken.

Hahaha, 'slim'.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-06-2007 13:15 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 juni 2007 11:06 schreef ZelThoR het volgende:
Er zijn bepaalde plekken in Nederland waar je door er te wonen al het equivalent van bijna een pakje sigaretten binnenkrijgt. Rond de A50 bij Rotterdam bvb (geloof ik).


De A50 bij Rotterdam?

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/ce/Rijksweg50.svg

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 18-06-2007 13:15]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2007 13:17 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

*.svg


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-06-2007 13:17 by Chelman Profiel van Chelman

Scalable Vector Graphics


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-06-2007 13:19 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 18 juni 2007 13:17 schreef Jenje het volgende:
*.svg

http://en.wikipedia.org/wiki/Scalable_Vector_Graphics

met een fatsoenlijke browser kan je die gewoon bekijken


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-06-2007 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tiener met liefdesverdriet veroorzaakt brand

AMSTERDAM - Het huis in de Delftse Ternatestraat dat in één week toneel was van een mishandeling en een brand, is per ongeluk aangestoken door een dochter van de bewoners. Dat meldt de politie maandag.

De woning kwam donderdag in het nieuws nadat de 38-jarige bewoner de 17-jarige vriend van zijn dochter had mishandeld. De vader van het meisje kwam onverwacht thuis en trof de jongen naakt aan in een kast in de slaapkamer. Denkend dat hij een inbreker had betrapt, mishandelde hij de jongen voordat de hij de politie belde.

Zaterdag brandde de woning deels uit. De brand blijkt te zijn veroorzaakt door de dochter van de familie. Het meisje was op zolder foto's van haar vriend aan het verbranden toen de gordijnen vlam vatten. Zij was versuft door pillen die zij bij wijze van zelfmoordpoging had ingenomen.

Twee kamers aan de achterkant van het huis brandden volledig uit.



H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 18-06-2007 13:47 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 17 juni 2007 20:54 schreef Wansmaak het volgende:
Dat wel, maar dat vertellen ze niet bij de keuring, hehe.

Ik ben 3 keer uitgezonden geweest en toen was ik het aardig zat.


Haha, ik zou het zelf ook beslist niet kunnen denk ik. Daarom ga ik het leger ook niet in


Life doesn't get much better than this!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen