IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina
Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 23-06-2007 15:20 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

hehe ja wel typisch idd, misschien kunnen ze het in de toekomst weer oppompen, ik bedoel, het is niet echt wég!


~ By the fallen one I shall arise ~


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-06-2007 15:29 by Staalman Profiel van Staalman

Hans Klok en David Copperfield die elkaar af proberen te troeven anders?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 23-06-2007 15:41 by XXL Profiel van XXL

Op zich stond dit vreemde verschijnsel al vermeld op pagina 19 van dit topic, maar dat terzijde.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 23-06-2007 15:50 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Gelukkig voor mij heb ik het te druk om het hele topic door te lezen.


~ By the fallen one I shall arise ~


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-06-2007 17:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 juni 2007 15:04 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Op 22 juni 2007 0:02 schreef ElitE het volgende:
nouja de atoombommen waren wel te begrijpen, en japan gaf na de eerste nog genees op.

vietnam heeft hij wel een beetje gelijk in, maar het zijn geen maatregelen geweest tegen zn eigen volk en zelfs zn naasten.
quote]

Uchg! Nooit cowboytje en indiaantje gespeeld?
Indd ja, die mooie tijd dat er nog geen VS was.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 24-06-2007 0:11 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Owja dat klopt ja, in dat geval ben ik nogal conservatief en verlang ik terug naar die tijd.

Maar volgens mij was er rond 1890 nog een slachting bij Wounded Knee en zijn de VS al zelfstandig sinds 1776.




ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2007 5:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm jah je daar heb je wel behoorlijk gelijk mee, genocide was de amerikanen niet vreemd.

maar nog steeds was daar een behoorlijke kloof tussen hun volk en ander volk, iets begrijpelijker dan echt eigen volk afmaken. bovendien begint poetin daar niet over.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-06-2007 5:04]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 24-06-2007 14:02 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Uiteindelijk zou ik zo niet eens weten of er uberhaupt een land is zonder bloed aan de handen.
Helaas hebben wij de slavernij uitgevonden.

Als we nou anders gewoon doen dat de Joden verantwoordelijk zijn voor alle slcehte dingen in de wereld...



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-06-2007 14:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

romeinen

en de slaven in afrika waren al slaaf voordat ze verkocht werden aan ons. Als stammen krijgsgevangenen hadden gemaakt werden ze daar ook gebruikt als slaaf, alleen werden ze nu verkocht aan een paar witjes.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-06-2007 23:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Duitse scholier vast in Turkije na vakantieliefde
Uitgegeven: 24 juni 2007 23:27
Laatst gewijzigd: 24 juni 2007 23:28

AMSTERDAM - De Duitse regering heeft Turkije dringend verzocht een 17-jarige Duitse jongen vrij te laten die in een Turkse gevangenis vastzit op verdenking van seksueel misbruik van een 13-jarig Brits meisje. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van buitenlandse zaken dit weekeinde gezegd.
Inertia

Ook de ouders van de jongen, Marco W., hebben de Turkse justitie verzocht hun zoon te laten gaan, die al tien weken in de cel zit in Antalya afwachting van zijn proces, dat op 6 juli begint.

Hem hangt acht jaar gevangenisstraf boven het hoofd. Volgens de advocaat van W. gaat het fysiek en mentaal slecht met de jongen. Hij weet niet beter dan dat hij geheel onschuldig is, en begrijpt niet wat hem overkomt, aldus de advocaat.

Paasvakantie

De scholier was met zijn ouders op paasvakantie in Antalya, waar hij de Britse Charlotte M. ontmoette, die volgens de advocaat van W. tegen zijn cliënt zei dat ze 15 was.

De twee werden verliefd en bedreven de liefde, overigens zonder geslachtsverkeer te hebben, en met hun beider instemming, zo verklaarden zij allebei.

Moeder

De moeder van het meisje gaf de jongen aan bij de politie. Hoewel van geweld geen sprake was, werd W. gearresteerd op verdenking van misbruik van een minderjarige. Uit gynaecologisch onderzoek is gebleken dat het meisje nog maagd is.
(c) Novum


EDIT: hmm is dit in NL ook zo? Geen toestemming v/d ouders = vervolging?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-06-2007 23:41]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-06-2007 23:48 by XXL Profiel van XXL

Volgens mij wel, ja.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-06-2007 23:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wel aardig van die Britse moeder. Hoopt dat die jongen zijn jeugd moet slijten in een Turkse cel. Zal dat dochtertje ook leuke herrineringen aan houden .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 24-06-2007 23:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 24 juni 2007 23:39 schreef Gemene Lepel het volgende:
Duitse scholier vast in Turkije na vakantieliefde
Uitgegeven: 24 juni 2007 23:27
Laatst gewijzigd: 24 juni 2007 23:28

AMSTERDAM - De Duitse regering heeft Turkije dringend verzocht een 17-jarige Duitse jongen vrij te laten die in een Turkse gevangenis vastzit op verdenking van seksueel misbruik van een 13-jarig Brits meisje. Dat heeft een woordvoerder van het ministerie van buitenlandse zaken dit weekeinde gezegd.
Inertia

Ook de ouders van de jongen, Marco W., hebben de Turkse justitie verzocht hun zoon te laten gaan, die al tien weken in de cel zit in Antalya afwachting van zijn proces, dat op 6 juli begint.

Hem hangt acht jaar gevangenisstraf boven het hoofd. Volgens de advocaat van W. gaat het fysiek en mentaal slecht met de jongen. Hij weet niet beter dan dat hij geheel onschuldig is, en begrijpt niet wat hem overkomt, aldus de advocaat.

Paasvakantie

De scholier was met zijn ouders op paasvakantie in Antalya, waar hij de Britse Charlotte M. ontmoette, die volgens de advocaat van W. tegen zijn cliënt zei dat ze 15 was.

De twee werden verliefd en bedreven de liefde, overigens zonder geslachtsverkeer te hebben, en met hun beider instemming, zo verklaarden zij allebei.

Moeder

De moeder van het meisje gaf de jongen aan bij de politie. Hoewel van geweld geen sprake was, werd W. gearresteerd op verdenking van misbruik van een minderjarige. Uit gynaecologisch onderzoek is gebleken dat het meisje nog maagd is.
(c) Novum


EDIT: hmm is dit in NL ook zo? Geen toestemming v/d ouders = vervolging?
Yup, onder de 16 volgens mij.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2007 10:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 juni 2007 12:37 schreef kwelgeest het volgende:
Dat is dus het hele eieren eten. De Balk heeft voor elkaar gekregen dat het verdrag geen grondwet meer heet en dat was natuurlijk het aller belangrijkste. Er ligt nu een geheel ander verdrag, het heet immers anders; Begrijp dat dan. Domme lastige mondige burger.
Er is meer veranderd dan alleen de naam en het schrappen van de symbolen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-06-2007 11:03 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 25 juni 2007 10:05 schreef ZelThoR het volgende:
Er is meer veranderd dan alleen de naam en het schrappen van de symbolen.
Maar niet echt iets wezenlijks.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2007 11:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 juni 2007 11:03 schreef kwelgeest het volgende:
Maar niet echt iets wezenlijks.

quote:
Handvest Grondrechten
Duitsland wil volgens diplomaten dat zondagavond al overeenstemming wordt bereikt over het Handvest voor de Grondrechten. Dat staat nu integraal in de tekst van de grondwet, maar landen als Nederland en Groot-Brittannië willen het er uit halen en vervangen door een verwijzing naar het Handvest. Juridisch betekent dat hetzelfde.

Dit is gebeurd, alleen meldde een krantenbericht in zo'n gratis OV-geval dat het vervangen is door een stuk wat juridisch beter zou moeten functioneren. (Dus iets anders wat hier staat).

Daarnaast staat tegenover het vervallen van het vetorecht van landelijke parlementen een alternatief wat er eerder niet was. Balkie wilde dat als 33% van de lidstaten tegen 'iets' van de EU was dat het als veto gold, dat is uiteindelijk 51% geworden. Beter dan niets iig

Verder waren er nog wat dingen, maar het was ochtend.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-06-2007 12:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 juni 2007 11:19 schreef ZelThoR het volgende:
Dit is gebeurd, alleen meldde een krantenbericht in zo'n gratis OV-geval dat het vervangen is door een stuk wat juridisch beter zou moeten functioneren. (Dus iets anders wat hier staat).

Daarnaast staat tegenover het vervallen van het vetorecht van landelijke parlementen een alternatief wat er eerder niet was. Balkie wilde dat als 33% van de lidstaten tegen 'iets' van de EU was dat het als veto gold, dat is uiteindelijk 51% geworden. Beter dan niets iig

Verder waren er nog wat dingen, maar het was ochtend.
Blijft het nog steeds een onmeuig kutverdrag.

Zo'n grote hoeveelheid staten moet met elkaar verbonden worden met een simpel verdrag, te begrijpen voor iedere inwoner. Nu is het een of ander complex multi interpretabel juridisch kunststuk geworden en dat blijft het na de veranderingen nog steeds.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2007 12:27 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 juni 2007 12:15 schreef Misanthrope het volgende:
Blijft het nog steeds een onmeuig kutverdrag.

Zo'n grote hoeveelheid staten moet met elkaar verbonden worden met een simpel verdrag, te begrijpen voor iedere inwoner. Nu is het een of ander complex multi interpretabel juridisch kunststuk geworden en dat blijft het na de veranderingen nog steeds.

Ik heb dan ook niets over de daadwerkelijke waarde van het verdrag willen zeggen

Wat mij betreft kan het ook heel simpel:

"EUROPEAN UNION TREATY

1. We're one country.
2. Deal with it."


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 25-06-2007 12:33 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 25 juni 2007 12:27 schreef ZelThoR het volgende:
Ik heb dan ook niets over de daadwerkelijke waarde van het verdrag willen zeggen

Wat mij betreft kan het ook heel simpel:

"EUROPEAN UNION TREATY

1. We're one country.
2. Deal with it."
Van mij mag het meer een federatie zijn, met vrije handel, een gezamenlijk buitenlandbeleid, maar interne zaken die door de staten zelf geregeld worden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2007 12:42 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 juni 2007 12:33 schreef Misanthrope het volgende:
Van mij mag het meer een federatie zijn, met vrije handel, een gezamenlijk buitenlandbeleid, maar interne zaken die door de staten zelf geregeld worden.

Tsja, er moeten altijd dingen decentraal geregeld worden, dat gebeurt hier ook op provincie/gemeente niveau. Zelf vind ik het moeilijk om te bepalen waar de grens ligt van dingen die wel/niet in een 'groot Europa' centraal geregeld zouden moeten worden. Buitelands beleid in ieder geval wel ja, en ook een stuk economisch beleid. Verder één leger en defensie-top (vind ik zelf bij het gezamenlijk buitenlands beleid horen), met ruimte voor eigen 'marechausse+++' van individuele lidstaten.

Maar zaken als pensionen (en andere sociale zekerheid), strafrecht (en ander recht), minderhedenbeleid et cetera heb ik wat minder duidelijke ideeën over voor wat betreft één Europa. Behalve dat hoe dan ook alle lidstaten het moeten regelen zoals ik het wil


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2007 12:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ach, Nederlanders zullen toch wel weer meer moeten gaan betalen om het arme klootjesvolk van fondsen te voorzien.

Ik zie echt weinig nut in zo'n verkapte vorm van grondwet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 25-06-2007 12:48 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 25 juni 2007 12:44 schreef Jenje het volgende:
Ach, Nederlanders zullen toch wel weer meer moeten gaan betalen om het arme klootjesvolk van fondsen te voorzien.

Ik zie echt weinig nut in zo'n verkapte vorm van grondwet.

Ik vind zelf het idee van het 'elkaar helpen in Europa' wel mooi, omdat ik echt denk dat Europa veel meer als 1 geheel moet werken om overeind te blijven (of te komen, POV) als economische en militaire macht. En daarvoor is een bepaalde gelijkwaardigheid van welvaart en ideeën nodig. Als je ziet hoe hard bvb. Ierland gegroeid is dankzij de EU kan dat prima resultaat hebben.

Of het realistisch is, is een andere discussie


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-06-2007 13:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Elkaar is mooi, maar de balans daarin is nagenoeg altijd zoek .,..


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-06-2007 13:05 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hoera! Slotje! :D


Zenial


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 25-06-2007 13:05 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen