IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 23-05-2007 18:26 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 23 mei 2007 17:32 schreef Jällö het volgende:
Waren we nou net niet tot de conclusie gekomen dat deze groepen wèl degelijk nodig is om deze groepen een specifieke behandeling te geven?

Dat is althans de algemene teneur die hier hangt als het gaat om vrijheidsbeperkende maatregelen die de andere kant op werken (negatieve vs. positieve discriminatie).

Of is het dan opeens niet racistisch meer?
Niet dat ík het een goed idee vind, maar volgens mij ben je inconsequent.

Ik ben niet inconsequent.

Ik bedoel alleen dat verondersteld dat er 1000 stageplaatsen zijn, en 1000 mensen die stage willen lopen, waarvan er 500 allochtoon en 500 autochtoon zijn, het niet meer dan normaal is dat de verdeling van de stageplekken dus ook 50/50 is. Bij welke andere verhouding dan ook, zeg 700 aut./300 all. is het natuurlijk een volslagen krankzinnig plan.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-05-2007 18:32 by Smoochy Profiel van Smoochy

Burgemeester Vreeman krijgt bloemen van Marokkanen

anp | Gepubliceerd op 23 mei 2007, 17:36
Laatst bijgewerkt op 23 mei 2007, 17:42
TILBURG - Burgemeester Ruud Vreeman van Tilburg heeft woensdagmiddag witte bloemen in oranje papier aangeboden gekregen van Marokkanen die aanwezig waren bij de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Marokko dinsdagavond. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente gezegd.

Ook bij het stadion van de Tilburgse voetbalclub Willem II werden bloemen aangeboden. De wedstrijd ontaardde in een slagveld toen Marokkaanse fans het veld oprenden en het stadion vernielden.

Leden van de Marokkaanse Stichting Tilburg (MAST) zeggen zich te generen voor hetgeen er is gebeurd. ,,We schamen ons diep '', liet een woordvoerder van de stichting weten. ,,Op sportief gebied heeft Marokko gewonnen, maar bij wat er voor de rest gebeurde heeft Marokko dik verloren.''

De woordvoerder van MAST was zelf aanwezig bij de wedstrijd en zegt geen bekenden uit de Marokkaanse gemeenschap op het veld te hebben gezien. Volgens hem waren het veel mensen van buiten de stad. De stichting had honderd kaarten voor de achterban gekocht. ,,We zijn met honderd man naar de wedstrijd gaan kijken en we zijn na afloop weer netjes naar huis gegaan.''


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-05-2007 18:47 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 23 mei 2007 18:26 schreef WhiteRider het volgende:
Ik ben niet inconsequent.

Je beweert dat allochtonen en autochtonen positief, noch negatief gediscrimineerd mogen worden en ik vraag me af of je hier consequent in bent. Voor de meeste mensen werkt dit in de praktijk nml. maar één kant op.

Bovendien is het onderscheiden van autochtonen en allochtonen natuurlijk wat anders dan racisme. Incorrect ben je dus sowieso.


[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 23-05-2007 18:51]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2007 19:04 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 mei 2007 18:32 schreef Smoochy het volgende:
Burgemeester Vreeman krijgt bloemen van Marokkanen

anp | Gepubliceerd op 23 mei 2007, 17:36
Laatst bijgewerkt op 23 mei 2007, 17:42
TILBURG - Burgemeester Ruud Vreeman van Tilburg heeft woensdagmiddag witte bloemen in oranje papier aangeboden gekregen van Marokkanen die aanwezig waren bij de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Marokko dinsdagavond. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente gezegd.

Ook bij het stadion van de Tilburgse voetbalclub Willem II werden bloemen aangeboden. De wedstrijd ontaardde in een slagveld toen Marokkaanse fans het veld oprenden en het stadion vernielden.

Leden van de Marokkaanse Stichting Tilburg (MAST) zeggen zich te generen voor hetgeen er is gebeurd. ,,We schamen ons diep '', liet een woordvoerder van de stichting weten. ,,Op sportief gebied heeft Marokko gewonnen, maar bij wat er voor de rest gebeurde heeft Marokko dik verloren.''

De woordvoerder van MAST was zelf aanwezig bij de wedstrijd en zegt geen bekenden uit de Marokkaanse gemeenschap op het veld te hebben gezien. Volgens hem waren het veel mensen van buiten de stad. De stichting had honderd kaarten voor de achterban gekocht. ,,We zijn met honderd man naar de wedstrijd gaan kijken en we zijn na afloop weer netjes naar huis gegaan.''


Kankertuig, ineens lopen ze allemaal schijnhelig te doen. Is Utreg en Kerkrade was het ook al raak, zelf ook nog bijna op de vuist gegaan met zo'n nageboorte bij Utrecht - Makaak. Ga elkaar lekker neerhoeken in plaats van een stadion te slopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 23-05-2007 19:04]


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-05-2007 19:57 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://



Suck my piss


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-05-2007 20:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Haha typisch hoor! Er zijn al jaren en jaren mensen die relletjes uitlokken en vernielignen plegen bij voetbalwedstrijden, en nu het Marokkanen zijn is het gelijk 'de schuld van Marokkanen'. Dan had het daarvoor de schuld van 'de blanken' moeten zijn.
Gewoon voetbal afschaffen, zijn we van al het gezeik af.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2007 20:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 mei 2007 20:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha typisch hoor! Er zijn al jaren en jaren mensen die relletjes uitlokken en vernielignen plegen bij voetbalwedstrijden, en nu het Marokkanen zijn is het gelijk 'de schuld van Marokkanen'. Dan had het daarvoor de schuld van 'de blanken' moeten zijn.
Gewoon voetbal afschaffen, zijn we van al het gezeik af.
Als je de beelden bekijkt zie je dat dit gedrag ook voor voetbal suporters wat apart is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2007 20:29 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 mei 2007 20:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha typisch hoor! Er zijn al jaren en jaren mensen die relletjes uitlokken en vernielignen plegen bij voetbalwedstrijden, en nu het Marokkanen zijn is het gelijk 'de schuld van Marokkanen'. Dan had het daarvoor de schuld van 'de blanken' moeten zijn.
Gewoon voetbal afschaffen, zijn we van al het gezeik af.


Wat ben je nu slap aan het lullen? Het waren Marokkanen dus in dit geval is het inderdaad hun schuld
En voetbal afschaffen, je lekker realistisch hoor.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-05-2007 20:34 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 23 mei 2007 20:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
Haha typisch hoor! Er zijn al jaren en jaren mensen die relletjes uitlokken en vernielignen plegen bij voetbalwedstrijden, en nu het Marokkanen zijn is het gelijk 'de schuld van Marokkanen'. Dan had het daarvoor de schuld van 'de blanken' moeten zijn.
Gewoon voetbal afschaffen, zijn we van al het gezeik af.


Ach ja, natuurlijk. De eerste 'goedprater'. Wie heeft hier lopen roepen dat 'de blanken' die rellen goed bezig zijn oid?

Laten we maar voetbal afschaffen en ons niet opwinden over 500 geitenneukers die door 't Wilhelmus heenfluiten, een stadion vernielen en stewards in elkaar slaan tijdens een oefenpotje van Jong Oranje.

Get a life.

[Dit bericht is gewijzigd door Psychonaut op 23-05-2007 20:35]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-05-2007 20:38 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Goed dan, omdat 't jochie 't wil een gelijke behandeling.

FC Utrecht vraagt hulp bij zoektocht relschoppers

UTRECHT - FC Utrecht heeft de hulp van de eigen aanhang ingeroepen om de relschoppers te vinden die zich donderdag in het duel met FC Groningen misdroegen. De voetbalclub heeft foto's op de website van zes verdachten geplaatst.
ANP

Degene die de gezochte personen herkent, wordt verzocht per mail of telefonisch contact op te nemen met FC Utrecht of zich te melden bij Meld Misdaad Anoniem.

De relschoppers zochten tijdens de wedstrijd ruzie met een aantal suppoosten van de club. De stewards werden daarbij geslagen en mishandeld. Direct na het duel kondigde FC Utrecht al harde maatregelen aan. Voorzitter Jan-Willem van Dop deed aangifte bij de politie.

Hiertussen stonden minstens 3 'blanken':

http://www.fc-utrecht.nl/actueel/nieuws/2007/05/fCUtrechtRoeptMedewerkingSuppor.html


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2007 20:42 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik vind ik dan ook weer misselijk gedrag om iemand aan te geven


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-05-2007 20:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 23 mei 2007 20:42 schreef Burzum het volgende:
Ik vind ik dan ook weer misselijk gedrag om iemand aan te geven
Geheel onterecht ja, iemand die een misdrijf pleegt aangeven. Vooral niet doen. Laten lopen zulk tuig zonder normen en waarden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-05-2007 20:44 by mental Profiel van mental

Inderdaad nogal een trieste reactie, gemene lepel.Wel mooi dat de KNVB de eerstkomende 5 jaar geen oefenwedstrijden meer wil tegen die *&^%$$##@@.En dan houd ik het hier nog netjes.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 23-05-2007 20:45]


Fuck the world and fuck you


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-05-2007 20:45 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Lolol, haphaphap. Zal wel aan het verhitte item liggen, voetbal .

@ kwelgeest: bussen en treinen slopen en mensen neersteken is natuurlijk veel minder erg.

@ Psychonaut: ik praat niks goed. Daders zijn gewoon tuig. Alleen hier zitten mensen als Burzum gelijk te zeiken dat 'hun' gelijk schijnheilig doen. Het zijn echt niet de daders die hun excuses komen aanbieden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2007 20:45 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik ga gewoon geen mede supporters aangeven.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-05-2007 20:46 by mental Profiel van mental

quote:
Op 23 mei 2007 20:45 schreef Burzum het volgende:
Ik ga gewoon geen mede supporters aangeven.
Inderdaad, anders loop je nog de kans dat ze jou een pak rammel geven.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2007 20:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 mei 2007 20:46 schreef mental het volgende:
Inderdaad, anders loop je nog de kans dat ze jou een pak rammel geven.


Daar heb ik het niet over


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-05-2007 20:47 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Net één grote familie. Maar dan wel woonwagenkamp-style hehe .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 23-05-2007 20:47 by mental Profiel van mental

quote:
Op 23 mei 2007 20:47 schreef Burzum het volgende:
Daar heb ik het niet over
DUH.


Fuck the world and fuck you


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2007 20:48 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 mei 2007 20:47 schreef Gemene Lepel het volgende:
Net één grote familie. Maar dan wel woonwagenkamp-style hehe .


Sterf


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-05-2007 20:48 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 23 mei 2007 20:45 schreef Burzum het volgende:
Ik ga gewoon geen mede supporters aangeven.


Ook niet als er een kans is dat er gewoon 5 a 6 wedstrijden niet meer bezocht mogen worden??

Iets met goede onder de kwade enzo..


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 23-05-2007 20:52 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 mei 2007 20:48 schreef Vikingblood het volgende:
Ook niet als er een kans is dat er gewoon 5 a 6 wedstrijden niet meer bezocht mogen worden??

Iets met goede onder de kwade enzo..


Heb je wel gelijk in maar dan nog zou ik het niet doen.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 23-05-2007 20:59 by Snaack Profiel van Snaack

Ik begrijp echt helemaal niets van voetbal


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-05-2007 21:03 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 23 mei 2007 20:59 schreef Snaack het volgende:
Ik begrijp echt helemaal niets van voetbal


Ik begrijp voetbal wel, maar die idioten die het spelletje vergallen niet.


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-05-2007 21:05 by Jällö Profiel van Jällö

Wat is dat toch met voetbal en dierentuinen?
Ik snap er ook niks van.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen