IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Pungent Stench Vorige pagina
Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-08-2007 14:08 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Dat is dan weer wel gaaf.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 22-08-2007 15:49 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 22 May 2007 12:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij mij wel eerlijk gezegd want na de eerste twee super cd's is het peil toch drastisch gezakt( met als absolute dieptepunt hun tweede reunie-cd).

+1

Tot twee maal toe zonken van geniaal album naar een dieptepunt. Zo vond ik 'Been Caught...' een hoogtepunt maar van 'Club Mono Bizarre' vind ik nog steeds alleen Klyster Boogie geweldig en de rest van't album saaie bagger

'Masters Of Moral, Servants Of Sin' was een dreun van een combeack. Simpelweg grandioos album. En 'Ampeauty'...wat een KUTplaat gewoon.

Toch wel jammer dat ze er mee zijn gekapt. En aangezien ze tot op heden nog niet eerder twee slechte albums achter elkaar hebben gemaakt, zou deze nieuwe weer geweldig moeten zijn... hahaha, wat een logica

De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 22-08-2007 16:03 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 15:49 schreef neefherbert het volgende:

'Masters Of Moral, Servants Of Sin' was een dreun van een combeack. Simpelweg grandioos album. En 'Ampeauty'...wat een KUTplaat gewoon.

Hm, ik vind juist Masters Of Moral... vrij gewoontjes en on-Stench, terwijl ik Ampeauty erg goed vind.

Bareuh...

slome
Usericon van slome
Posted 22-08-2007 17:19 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Master Of Moral vind ik ook het miste PS album, maar ook die heeft wel zijn momenten.

Balen dat de band gaat splitten. Er is nog steeds geen titel van de nieuwe bekend he?

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2007 22:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

PUNGENT STENCH Drummer Says Frontman's 'Jealousy' Caused Band's Split - Aug. 22, 2007

Drummer Alex Wank (a.k.a. Rector Stench, Mr. Stench, Sex Slave) of the long-running Austrian extreme metallers PUNGENT STENCH has released the following statement:

"It has come to an very sudden and sad end between me and Cochino [guitarist/vocalist Martin Schirenc] and due to an email conversation we had over a month long I see no future at all in a continuing work together. Now to make things clear a short and precise point of my personal view.

"From the beginning on in 1988 I worked hard in every possible way to make things happen. I created over the years an image and concept for the band, came up with all ideas for photosessions, cover artworks, shirt designs, video clip stories, wrote 50% of the lyrics and so on — gave the band a 'face' and actually also the name itself! I also cared about the legal side of the band. I dealt with the labels, publishers, merchandise companies, promoters, agents, booked 100s of shows, sometimes complete tours and so on. All in all, countless activities to make things going and to get the band a position it deserved. It's literally endless and the list would go on and on.

"I point all these things out because I did that for the band, always unpaied, often uncredited and in the back. Cochino sat at home and waited for information where we are heading next, show, tour or release wise and let people believe it is his or 'our' work. And believe it or not he wasn't even thankful for that.

"Now a lot of hateful and disgusting things happened from his side against me over the years. There was and is a lot of grief, hatred and malevolence for me inside of him for whatever reason.

"I tried to keep the personal side far away from the band but in the last months it was impossible for me to keep this separate, too much was said of him against me.

"I informed Cochino by mail that enough is said and he should stop this immediately. I also informed him that I don't see any future for the band if his attitude doesn't change against me. And I told him that my contribution and work for the band isn't for free anymore. I am not willing to think about future concepts, book shows and tours, negotiate with labels, in fact doing all the work for a person who is not pulling on one string with me and in fact is jealous about my work for the STENCH. He told me I should stop my complaints and pressure — if not he stops working on the new release. After he didn't succeed with this tactic he told me to cancel all shows as he is not willing to change anything and he is not willing to play anymore shows.

"And now Mr. Cochino is turning round again and is trying to blame me for being against the release? For splitting up the band? For blackmailing him?

"This guy is twisting and turning because I am not doing what he wants me to do and now his attitude is getting ugly!

"The future will show if the record will be released. But I think the band has come to an end and there won't be any future live activities which is sad. This was always the most important thing with PUNGENT STENCH, at least for me, and I think our supporters honoured that in coming to our shows and let us feel good.

"I am very sorry that this unique project has come to an end and want to thank everybody for help, work, support & friendship over the years. Without you I wouldn't have been able to create the STENCH and do this for so long."

PUNGENT STENCH's latest album, "Ampeauty", was issued in September 2004 through Nuclear Blast Records.

Watch video footage of PUNGENT STENCH performing in Australia on their third tour Down Under in support of "Ampeauty":

http://www.youtube.com/watch?v=VgpW87VYlLM

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 23-08-2007 22:19 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Tseez, wat een geroddel!

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2007 23:01 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Nah, ik weet niet, vind "Ampeauty" toch niet zo heel vet als ik eerst dacht.

Iemand die 'm wilt ruilen of kopen?

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2007 23:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 augustus 2007 23:01 schreef nuclearwarfare het volgende:
Nah, ik weet niet, vind "Ampeauty" toch niet zo heel vet als ik eerst dacht.

Iemand die 'm wilt ruilen of kopen?

Ik wil em voor de juiste prijs wel kopen

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 23-08-2007 23:09 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik zal je even een mailtje sturen.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2007 23:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 augustus 2007 23:09 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik zal je even een mailtje sturen.

Prima!

Nog ffkes iets meer ontopic: Ik weet dat Pungent Stench altijd al disco fanaten waren, maar is Daddy Cruel een versie van Boney M's Daddy Cool?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-08-2007 23:11]

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 26-08-2007 13:27 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Nee, D-Cruel heeft niks met Boney-M te maken, al zijn de kemphanen er wel beiden fan van.

Stench ligt dus ff op zijn gat en Martin gaat zich samen met Stench bassist Mr.Gore richten op Hollenthon. Voor het eerst sinds 3 jaar weer live te zien op de Arnhem Metal Meeting.

Die nieuwe Stench plaat zal er hoe dan ook komen, kan alleen nog ff duren vordat de heren het eens worden.

[Dit bericht is gewijzigd door MR Klister op 26-08-2007 13:28]

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-01-2012 22:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Mr Klister, Klyster Boogie is mijn favo PG nummer

signature

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 29-01-2012 21:05 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2012 22:48 schreef Hypnos het volgende:
Mr Klister, Klyster Boogie is mijn favo PG nummer

Mee eens, en zo zijn er nog wel een paar super tracks.

En met een beetje mazzel zien we de band wel weer een keer live, al betwijfel ik gezien alle roddel en achterklap (zie eerdere posts) of Dhr. Wank daar nog deel van zal uitmaken.

Diegene die alle nummers geschreven heeft plus 50% van de teksten schreef, zingt, gitaar speelt, alle artwork verzorgd heeft, alle opnamen verzorgd heeft heet namelijk Martin Schirenc, en die was en is absoluut niet van plan om voor goed met Pungent Stench te kappen.

Enkel druk met Zombie Inc. en Hollenthon momenteel, er zijn dus helaas ook nog geen concrete live plannen.

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 30-01-2012 15:00 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

Is dat de mix van de re-release, of doen de boxen van mijn MBP raar? Ik ken alleen de eerste mix, en daar lagen de vocalen niet zo vol op, volgens mij.

Hoe dan een de gaafste band ooit, die mij een heel leuke episode in mijn leven hebben bezorgd.

Ja hoor...

kabukiman
Usericon van kabukiman
Posted 30-01-2012 16:15 by kabukiman Wijzig reactieProfiel van kabukimanQuote dit berichthttp://www.myspace.com/entrapmentdeathmetal

Volgens mij is dit ook niet de album versie.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 17-04-2018 20:34 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Blijkbaar is de rechtzaak beslecht.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 17-04-2018 20:35]

Dweller
Deus Nova
Usericon van Dweller
Posted 17-04-2018 21:06 by Dweller Wijzig reactieProfiel van DwellerQuote dit berichthttp://www.kong.nl

quote:
Op 17 april 2018 20:34 schreef Mutilator het volgende:

Ik weet het zo net nog niet:
quote:
Recording information:

Recorded in late 2006 and early 2007 and roughly mixed during summer 2007, but until now remained unreleased.
[bron: Metal Archives]

[Dit bericht is gewijzigd door Dweller op 17-04-2018 21:07]

Vox Clamatis in Deserto

Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 22-04-2018 12:53 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2018 20:34 schreef Mutilator het volgende:

Een matige cd helaas. Ik blijf het bij de eerste twee houden. (maar voor het delen)

“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 22-04-2018 13:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 april 2018 12:53 schreef Attila_the_hun het volgende:
Een matige cd helaas. Ik blijf het bij de eerste twee houden. (maar voor het delen)

Mee eens, bij verdere beluistering kan ik ook niet anders blijven concluderen dat het helaas een tegenvaller is. Zeer zwak geluid ook.

Jammer, want live vond ik deze band zeer vermakelijk.

Er is overigens ook een 'First recordings' CD uit. Dat vind ik dan weer wel een leuke release.

https://www.metal-archives.com/albums/Pungent_Stench/First_Recordings/695756

En er is een 2CD release van For god your soul´ uit met een heropname:

https://www.metal-archives.com/albums/Pungent_Stench/For_God_Your_Soul..._for_Me_Your_Flesh/706587#album_tabs_notes

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 22-04-2018 14:00]

Attila_the_hun
Covfefing in Nambia!
Usericon van Attila_the_hun
Posted 31-12-2018 11:07 by Attila_the_hun Wijzig reactieProfiel van Attila_the_hunQuote dit bericht

Pungent stench heerste weer totaal gisteren in de Baroeg. gelukkig bestond de setlist vooral uit oud materiaal. Waren er nog meer ZM-ers aanwezig?

“If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com