IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films XVII Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-07-2007 20:19 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 3 juli 2007 19:43 schreef LLphotograph het volgende:
Big Fish... weirde film


Weird ?! Tsk. Meesterwerk.



[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 03-07-2007 20:20 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 3 juli 2007 0:02 schreef spectre het volgende:
Hehe, ongelovelijk.




Hoezo? Ik heb hem helemaal niet gezien en was het in de toekoms ook niet van plan.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 03-07-2007 20:21 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

'RecalciWim'.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 03-07-2007 22:07 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

quote:
Op 3 juli 2007 20:19 schreef Illusione het volgende:
Weird ?! Tsk. Meesterwerk.




Tis een vette film maar wel weird


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2007 22:08 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

The emperors new groove
Alien vs predator
Terminator 3


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-07-2007 0:28 by Argh Profiel van Argh

Mystic River

toffe film, laatste 20 min gooiden echt alles overhoop, deze moet ik zeker nog eens bekijken want ik heb 't gevoel dat een hoop dingen me zijn ontgaan


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 0:32 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 3 juli 2007 20:20 schreef Wansmaak het volgende:
Hoezo? Ik heb hem helemaal niet gezien en was het in de toekoms ook niet van plan.
Zonde!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-07-2007 0:45 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 juli 2007 0:28 schreef Argh het volgende:
Mystic River

toffe film, laatste 20 min gooiden echt alles overhoop, deze moet ik zeker nog eens bekijken want ik heb 't gevoel dat een hoop dingen me zijn ontgaan
Zeker een toffe film. Een van de weinige films waarvan ik achteraf een moment had van "Godverdomme, wat zijn mensen fucked up!". Op het eind, vlak voor die parade, dat was echt bikkelhard. Gebeurde niks, maar om te zien hoe de mindset van die vrouw veranderde, brrr...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 0:48 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Mystic River heerscht idd. Meestal als er in de film iemand doodgaat doet het je geen fuck. Echter als Penn in deze film erachter komt dat z'n dochter dood is...goddamn kippenvel!

En Tim Robbins heerscht ook enorm trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 04-07-2007 0:49]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-07-2007 0:49 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Misschien is dit het moment om de spoiler uit je post te verwijderen

Je hebt wel gelijk, overigens!

edit: en de spoiler is NIET dat Tim Robbins heerst

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-07-2007 0:50]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 0:51 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

hmm valt wel mee hoor. Volgens mij staat dat zelfs vermeld op de achterkant vd DVD..

*rent naar dvd kast*


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 0:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

ennn ik heb gelijk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-07-2007 0:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 juli 2007 0:52 schreef NecRobert het volgende:
ennn ik heb gelijk

Goddammmit, ik zie het

Maar er staat niet bij dat dat karakter door Penn gespeeld wordt! Ha! Dus nog steeds een spoiler, nananananana!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 0:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Lekker belangrijk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-07-2007 0:54 by Argh Profiel van Argh

Ik vond alleen het subplotje van het karakter van Bacon en zn vrouw een beetje overbodig/vaag... verder gingen een aantal momenten me ietwat te snel (omdat de eerste helft vrij traag is en ik daar inmiddels gewend aan was) dus zal em zeker nog eens gaan kijken en iets beter opletten hehe... maar voor nu geef ik em een 8/10 , was m'n eerste Clint Eastwood film (die hij geregisseerd heeft dan)


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-07-2007 0:56 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 4 juli 2007 0:51 schreef NecRobert het volgende:
hmm valt wel mee hoor. Volgens mij staat dat zelfs vermeld op de achterkant vd DVD..

*rent naar dvd kast*


Achterkantjes lees ik NOOIT, ook probeer ik zoveel mogelijk reviews van films te mijdden... al zovaak voorgekomen dat er een 1 of andere kut reviewer de film half zit te spoilen, sommige synopsis' op de achterkant doen hetzelfde... die vertellen gewoon even het eerste hele uur vaak... meer iets voor vrouwen die altijd die shit willen lezen om te weten waar de film over gaat... fuck dat, gewoon kijken!

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-07-2007 0:56]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-07-2007 0:58 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ach fuck it. Als ik in een videotheek rondneus wil ik eerst wel weten waar een film over gaat voordat ik 'm ga huren. Of ik moet vantevoren al zeker weten dat het een toffe film is.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 1:04 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 juli 2007 0:56 schreef Argh het volgende:
meer iets voor vrouwen die altijd die shit willen lezen om te weten waar de film over gaat... fuck dat, gewoon kijken!
Dat probleem heeft mijn vrouw nou ook.. meestal na een kwartier film ofzo.. dik irritant is dat. Gewoon kijken trut!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-07-2007 1:16 by Immortella Profiel van Immortella

Ghehe, is dat zo specifiek een vrouwen-ding dan? Ik doe 't ook altijd, móet altijd ff de achterkant van de dvd (en als we die niet hebben, imdb) gelezen hebben.
M'n kerel heeft er ook een hekel aan.


..."Hate can only create more hate"...


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 1:17 by spectre Profiel van spectre

Tja, ik vind dat zo nutteloos. Dat je het nu in de videotheek doet om te bekijken wat van film het is.. is tot daar aan toe.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 04-07-2007 1:33 by Immortella Profiel van Immortella

Tja, denk dat 't een tic is ofzo. Op de één of andere manier word ik wat 'kriegel' als ik 't verhaal niet ingelezen heb. Wat dat is......


..."Hate can only create more hate"...


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 04-07-2007 1:52 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Nog maar eens naar Joy Ride gekeken

Best vermakelijke thriller


Faustian Spirit of the Earth


Argh
Usericon van Argh
Posted 04-07-2007 4:01 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 4 juli 2007 1:33 schreef Immortella het volgende:
Tja, denk dat 't een tic is ofzo. Op de één of andere manier word ik wat 'kriegel' als ik 't verhaal niet ingelezen heb. Wat dat is......


Het is toch juist mooi om zonder dat je ook maar iets van het verhaal afweet het verhaal zeg maar realtime/live te volgen? Zo kom je in dezelfde situatie terecht als de (hoordrol)speler(s), als je al vantevoren weet dat dit of dat gaat gebeuren dan is voor mij de lol er al gauw af. En dat is nu net wat die synopsis op de achterkant van een DVD hoes of een review vaak al verkloot, heel droog de eerste helft uitleggen van de film... MAAAAAAAAAR... in de 2e helft word het ineens spanning en sensatie!...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 04-07-2007 5:04]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 04-07-2007 10:06 by Hagal Profiel van Hagal

De Tweeling, nouja ben over de helft, vanavond rest afkijken maar tot nu toe valt ie niet tegen


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 10:37 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 juli 2007 4:01 schreef Argh het volgende:
Het is toch juist mooi om zonder dat je ook maar iets van het verhaal afweet het verhaal zeg maar realtime/live te volgen? Zo kom je in dezelfde situatie terecht als de (hoordrol)speler(s), als je al vantevoren weet dat dit of dat gaat gebeuren dan is voor mij de lol er al gauw af. En dat is nu net wat die synopsis op de achterkant van een DVD hoes of een review vaak al verkloot, heel droog de eerste helft uitleggen van de film... MAAAAAAAAAR... in de 2e helft word het ineens spanning en sensatie!...


Precies. Achterkanten lees je niet, dat is gewoon een 'no-no'


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen