IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Gekeken films XVII Vorige pagina | Volgende pagina
BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 15-08-2007 19:42 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 15 augustus 2007 12:09 schreef spectre het volgende:
Ja, dan heeft jou oordeel dus ook geen enkele waarde. Ik wil Zodiac graag zien, ben er erg benieuwd naar, temeer omdat Jack Gyllenhaal de hoofdrol heeft


alleen daarom wil ik hem alleen al zien


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 15-08-2007 20:09 by Schaep Profiel van Schaep

Zwartboek
The Boondock Saints
X-Men: The Last Stand
Resident Evil: Apocalypse


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 15-08-2007 20:28 by JuronymouS Profiel van JuronymouS

Eerder deze week:
Wild Hogs
The Sentinel
Hannibal Rising


Op je knie en pijp voor genade!


slome
Usericon van slome
Posted 15-08-2007 22:31 by slome Profiel van slome

Moliére


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 15-08-2007 22:53 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Morte a Venezia
Nostalghia
Gwoemul
Zodiac
Offret
Apocalypse Now
Collateral


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 15-08-2007 23:19 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

quote:
Op 15 augustus 2007 17:55 schreef FRNK het volgende:
jeugdcement. Dat met dat 'beffen' lol. Was toen (jaartje of 10+ geleden) iig erg lol.


idd een vrij vage scene... maar dat stukje erna wanneer Giorgio het probeert is minstens zo lol



MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 18-08-2007 10:37 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Trick or Treat op de terugreis vanuit Wacken.


Spearhead
the Nekromaniak
Usericon van Spearhead
Posted 18-08-2007 10:45 by Spearhead Profiel van Spearheadhttp://www.xs4all.nl/~kmachine/

Xmen 3 - mwoa leuk vermaak ... verder ook niet



moon1976
Stultorum infinitus numerus est
Usericon van moon1976
Posted 18-08-2007 10:54 by moon1976 Profiel van moon1976http://www.myspace.com/anemoontje

Gisteravond Alexander ,
mooie geschiedenisfilm,
maar wat een homo's zeg!!


Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief!


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-08-2007 14:49 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 12 August 2007 2:31 schreef Mutilator het volgende: Rodriquez staat wat mij betreft nog niet in de schaduw van Tarantino; ik ben benieuwd of deze lijn doorzet en ben bang van wel.


Je bent niet bekend met bv een 'Sin City'?
Trouwens, er komt een sequel van Sin City, ook door Rodriguez gedaan, ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-08-2007 14:51 by Verval Profiel van Verval

Laatst Clerks zitten kijken en zometeen het vervolg. Ik hoop dat dit tweede deel minstens zo geniaal is als deel 1.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-08-2007 15:06 by spectre Profiel van spectre

Verwacht een iets andere film.
Het is in kleur, de humor is meer op de Jay & Silent Bob manier (die spelen ook een grotere rol) en het is dus concluderend niet zo zeer Artyfarty zoals hhet eerste deel.

Maar ik vond deel 2 wel veel beter


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argh
Usericon van Argh
Posted 18-08-2007 15:07 by Argh Profiel van Argh

Clerks , snap werkelijkwaar niet wat iedereen zo geweldig aan die film vind.

quote:
Op 18 August 2007 14:49 schreef spectre het volgende:
Je bent niet bekend met bv een 'Sin City'?
Trouwens, er komt een sequel van Sin City, ook door Rodriguez gedaan, ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren


er komt zelfs een deel 3


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2007 15:12 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 August 2007 14:49 schreef spectre het volgende:
Je bent niet bekend met bv een 'Sin City'?
Trouwens, er komt een sequel van Sin City, ook door Rodriguez gedaan, ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren


Sin city heb ik in de bios gezien en hoewel zeer vermakelijk, vind ik het niet bepaald tekenend voor kwaliteit (zelfde als bij Fantastic Four ); bij Sin city is het storyboard zelfs letterlijk overgenomen van het stripverhaal dus dat pleit meer voor Frank Miller.

Tarantino heeft wat mij betreft maar 1 misser op z'n naam staan (Jackie Brown) tegenover allemaal toppers vanuit verschillende genres met een herkenbare eigen stijl, terwijl Rodriquez meuk als Spy kids, The Faculty en Once upon a time in mexico op zijn naam heeft staan die niet bepaald topfilms zijn; zijn beste werk heeft hij imo riant hulp bij gehad dus kan maar gedeeltelijk op zijn conto staan: From dusk till dawn. Uitzondering vind ik het aardige El mariachi.

Samengevat is hij niet slecht ofzo; maar eerder een productieve regisseur dan een talentvolle, in vergelijking met Tarantino that is.

Disclaimer: Four rooms (schrijver) heb ik overigens nog niet gezien maar ben ik wel benieuwd naar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-08-2007 15:15 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 18 August 2007 15:06 schreef spectre het volgende:



Maar ik vond deel 2 wel veel beter


Ik ook.

Afgelopen nacht the torturer van lamberto bava gezien. Een aanrader voor mensen die in de sm zitten, ik dus niet. Al met al wel vermakelijk, maar een beetje teveel naakt en tieten. ( ja, dat kan! ).


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-08-2007 15:17 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 August 2007 15:12 schreef Mutilator het volgende:

Tarantino heeft wat mij betreft maar 1 misser op z'n naam staan (Jackie Brown) .


Dat vind ik misschien wel zijn beste film


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-08-2007 15:24 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

Iets met smaak en wansmaak, hehehe. Iets met ieder zijn ding. Wel apart, hehehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-08-2007 15:27 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 18 August 2007 15:15 schreef Wansmaak het volgende:
Ik ook.

Afgelopen nacht the torturer van lamberto bava gezien. Een aanrader voor mensen die in de sm zitten, ik dus niet. Al met al wel vermakelijk, maar een beetje teveel naakt en tieten. ( ja, dat kan! ).


Ik vond The Torturer een dikke tegenvaller. De eerste 5 minuten beloven een heftige film maar het is maar saaie meuk wat volgt.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 18-08-2007 15:27 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 18 August 2007 15:07 schreef Argh het volgende:
Clerks , snap werkelijkwaar niet wat iedereen zo geweldig aan die film vind.


Dat komt omdat je een homo bent, homo. *
































*

Briljante film, ik zet 'm direct weer op.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 18-08-2007 15:30 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 18 August 2007 15:27 schreef Verval het volgende:
Ik vond The Torturer een dikke tegenvaller. De eerste 5 minuten beloven een heftige film maar het is maar saaie meuk wat volgt.


Ja, het bruutst zijn de scenes tijdens de eerste 5 minuten, ja. Volgens mij is die bava een ouwe viezerik die zoveel mogelijk halfnaakte vrouwen in zijn film wil, ongeacht het script, hehe.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-08-2007 15:56 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 18 August 2007 15:30 schreef Wansmaak het volgende:
Ja, het bruutst zijn de scenes tijdens de eerste 5 minuten, ja. Volgens mij is die bava een ouwe viezerik die zoveel mogelijk halfnaakte vrouwen in zijn film wil, ongeacht het script, hehe.


Deed hij er ook maar wat leuke gore in ala Demons dan was het nog een aardig filmpje. Ik geloof dat zijn vader wat meer talent had.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 18-08-2007 15:59 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 18 August 2007 14:51 schreef Verval het volgende:
Laatst Clerks zitten kijken en zometeen het vervolg. Ik hoop dat dit tweede deel minstens zo geniaal is als deel 1.


stond al 3 jaar tussen mn dvdtjes en van de week onder invloed van het een en ander gekeken. geweldige film, geweldige dialogen ben benieuwd naar deel 2


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 18-08-2007 16:06 by Verval Profiel van Verval

quote:
Op 18 August 2007 15:59 schreef BitchSlap het volgende:
stond al 3 jaar tussen mn dvdtjes en van de week onder invloed van het een en ander gekeken. geweldige film, geweldige dialogen ben benieuwd naar deel 2


Het eerste kwartiertje is al geweldig. En er komt zelfs nog wat King Diamond muziek voorbij.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-08-2007 20:52 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 August 2007 15:17 schreef spectre het volgende:
Dat vind ik misschien wel zijn beste film


Ik vind em vooral enorm saai, en de rest best wel briljant, iig zeer memorabel.

Vanwaar die keuze en wat vind je dan van de andere films?

quote:
Op 18 August 2007 15:56 schreef Verval het volgende:
Deed hij er ook maar wat leuke gore in ala Demons dan was het nog een aardig filmpje. Ik geloof dat zijn vader wat meer talent had.


Ik heb toevallig net Demons 2 vluchtig gekeken op zoek naar een genoemde Morbid Angel scene (niet gevonden); daarvoor Night of the demons 2 vluchtig doorgekeken, maar daar ging het idd weer vooral om de tieten hehe

Er schijnt trouwens weer een nieuwe Dario Argento uit te zijn of binnenkort te komen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 19-08-2007 1:19 by M. Profiel van M.

quote:
Op 18 August 2007 15:07 schreef Argh het volgende:
Clerks , snap werkelijkwaar niet wat iedereen zo geweldig aan die film vind.

Ahahaha +1, nou ja op het kotsen na dan, ik hoef het ding immers godzijdank niet meer te kijken. Wat een lauwe humor.

Laatste tijd erg veel plezier gehad aan die Alien DVD-set, ik heb nu alle vier de films gezien. De eerste twee zijn toch wel het best. Prachtige extra's bij deel 1, trouwens.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen