IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank VI Vorige pagina | Volgende pagina
Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 09-12-2007 21:38 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Ja heerlijk is dat. Denk je ook eindelijk wat mensen te hebben gevonden. Helaas. De enige die ik hieruit over heb gehouden is de drummer. Die gaat zeker niet weg, daarmee zit ik helemaam op 1 rails. Dus dat is alvast 1 zo goed als vast lid.... nog 3

(Hou in gedachte dat die ene lid zeker 1 jaar heeft geduurd..........)


You're running in circles


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 09-12-2007 21:43 by Reddy Profiel van Reddy

Ik weet het. Wij zijn inmiddels een half jaar op zoek naar een drummer en een oefenruimte. En een helf jaar schijnt niks te zijn.


dus


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 09-12-2007 21:46 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

Nee niet echt begin ik ook te merken. Heb al vaker bandjes gehad. Maar je moet met de andere leden echt een klik hebben. Anders lijdt het nergens naar.


You're running in circles


DC
Usericon van DC
Posted 10-12-2007 12:57 by DC Profiel van DC

quote:
Op 9 december 2007 21:34 schreef Reddy het volgende:
Ik ben met een goeie vriend een band gestart. We zijn inmiddels met 2 gitaristen en een bassist. We hebben al één hele keer met z'n drieën geoefend (dat is inmiddels een maand geleden) en toen konden we al bijna het intro van death or glory spelen.
Maar verder is het heel gezellig.

Oh ja, we hebben ook al een naam en een logo. En een paar riffjes die eigenlijk helemaal niet klinken zoals de muziek die we willen gaan spelen.


Dus als iemand nog een bassist/gitarist en eventueel (background) zanger zoekt, dan houd ik me aanbevolen.



Ja ik zoek nog mensen, maar wil eerst even vragen waar je vandaan komt...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2007 13:25 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 10 december 2007 12:57 schreef DC het volgende:
Ja ik zoek nog mensen, maar wil eerst even vragen waar je vandaan komt...


quote:
Op 9 december 2007 21:26 schreef Reddy het volgende:
Uit de buurt van Arnhem.


Bruce Banner


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 10-12-2007 13:41 by Fusion Profiel van Fusionhttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 december 2007 19:27 schreef FRNK het volgende:
nou alleen dat ie dat wel wilde want hij vond het erg vette muziek. Anders mail jij hem gewoon. Hij´s altijd wel druk, kan em ontschoten zijn.
We have contact Ik heb n Symmetry cd ontvangen om zijn stem te beluisteren. Ik denk dat dit wel wat gaat worden!

Thx man!


When your people matter, menstrual health matters


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 10-12-2007 13:47 by Reddy Profiel van Reddy

quote:
Op 10 december 2007 12:57 schreef DC het volgende:
Ja ik zoek nog mensen, maar wil eerst even vragen waar je vandaan komt...


Wat Lialinndil zegt.
Ik woon in het pitoreske plaatsje (lees: dorp) Zevenaar.


dus


Junkyard God
theory in practice
Usericon van Junkyard God
Posted 10-12-2007 14:19 by Junkyard God Profiel van Junkyard God

Hallo,
Ik ben Sebastian, een gitarist uit Beverwijk, samen met een goede vriend en gitarist Tim ben ik opzoek naar een drummer, bassist, en mogelijk ook nog een vocalist voor een technische death metal band.

We willen muziek ala Necrophagist, Theory in Practice en Spawn of Possession gaan maken (maar dan eigen ideen / inspiraties etc. uiteraard, geen clone band.)

Dus ben je fan van brutal death metal met jazz en klassieke muziek invloeden, heb je de skills en inspiratie om het te schrijven en spelen en woon je in de omgeving velsen / haarlem / amsterdam of kan je eigen vervoer naar die regio regelen en heb je zin om een keer auditie te doen / wil je meer te weten.
Neem dan via e-mail of dit forum contact op met mij.

Ik en de andere gitarist zijn al een tijdje bezig met ideen uitwerken voor deze band, maar we willen dat alle band leden net zo veel aan het schrijf process mee werken om te zorgen dat iedereen zijn eigen ideen voor de band kwijt kan en speelt wat hij/zij wil spelen, en niet wat wij voorleggen.

Het liefst hebben we mensen van 18 jaar of ouder, maar als je jonger bent en denkt dat je wel een goede toevoeging aan onze line up bent, kan je uiteraard ook contact op nemen.

Voor meer informatie over de opzet van de band, onze doelen en wat we precies willen gaan doen kan je me dus mailen.

E-mail: Sebastian.Huskins@gmail.com
MSN: Born2Shred@gmail.com

P.S.
We zijn geen professionele muziekanten, ik ben 19 jaar oud, de andere gitarist 20, we hebben wel beide wat band ervaring en ruim 6 jaar ervaring met het spelen en schrijven van allerlei soorten muziek (over het algemeen wel metal).


"You can't bend strings on a piano"


ChildOfBodom
Malicious
Usericon van ChildOfBodom
Posted 10-12-2007 21:42 by ChildOfBodom Profiel van ChildOfBodom

quote:
Op 5 december 2007 16:58 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe band te vormen en daar heb ik natuurlijk meerdere mensen voor nodig.

Wat?
Death metal met een vleugje trash en wat Zweedse invloeden a la Soilwork en In Flames. Ikzelf zal de cleane zang op mij nemen.

Wie?
Graag reactie van écht gemotiveerde mensen.
Ik zoek 2 gitaristen, 1 bassist en 1 drummer. Het zou overigens mooi zijn als 1 hiervan kan grunten, maar dat is geen vereiste.

Waar?
Ik zoek mensen uit Zwolle en omstreken. Ben je bereid om ver te reizen mag je natuurlijk ook reageren.

Dus reageren maar!
Reageren kan via: imke@whyshekills.com
Hoop snel van jullie te horen!

Groetjes,

Imke




Gitarist/Grunter meld zich aan. Ik heb een email gestuurd.

groeten


robinprins
Usericon van robinprins
Posted 11-12-2007 13:18 by robinprins Profiel van robinprins

nog eens proberen..
Opstartende band zoekt nog een bassist.
We spelen melodische thrash met prog metal invloeden a la Scar Symmetry, Soilwork, Mercenary, In Flames.
De bezetting bestaat nu uit een zanger, drummer en 2 gitaristen. We laten samples meelopen.
We repeteren momenteel in Hoogeveen maar gaan misschien naar Groningen.
voor interesse kan gemailt worden naar robinprins26@hotmail.com


Grindrapekill
!!!
Usericon van Grindrapekill
Posted 11-12-2007 20:48 by Grindrapekill Profiel van Grindrapekill

quote:
Op 5 december 2007 16:58 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe band te vormen en daar heb ik natuurlijk meerdere mensen voor nodig.

Wat?
Death metal met een vleugje trash en wat Zweedse invloeden a la Soilwork en In Flames. Ikzelf zal de cleane zang op mij nemen.

Wie?
Graag reactie van écht gemotiveerde mensen.
Ik zoek 2 gitaristen, 1 bassist en 1 drummer. Het zou overigens mooi zijn als 1 hiervan kan grunten, maar dat is geen vereiste.

Waar?
Ik zoek mensen uit Zwolle en omstreken. Ben je bereid om ver te reizen mag je natuurlijk ook reageren.

Dus reageren maar!
Reageren kan via: imke@whyshekills.com
Hoop snel van jullie te horen!

Groetjes,

Imke


You've got MAIL,



[Dit bericht is gewijzigd door Grindrapekill op 11-12-2007 20:51]



7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 12-12-2007 12:24 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 5 december 2007 16:58 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Hoi allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe band te vormen en daar heb ik natuurlijk meerdere mensen voor nodig.

Wat?
Death metal met een vleugje trash en wat Zweedse invloeden a la Soilwork en In Flames. Ikzelf zal de cleane zang op mij nemen.

Wie?
Graag reactie van écht gemotiveerde mensen.
Ik zoek 2 gitaristen, 1 bassist en 1 drummer. Het zou overigens mooi zijn als 1 hiervan kan grunten, maar dat is geen vereiste.

Waar?
Ik zoek mensen uit Zwolle en omstreken. Ben je bereid om ver te reizen mag je natuurlijk ook reageren.

Dus reageren maar!
Reageren kan via: imke@whyshekills.com
Hoop snel van jullie te horen!

Groetjes,

Imke


Bandleden inmiddels gevonden. Bedankt voor de reacties iedereen!



Plokmaestro
jewetug a mattie
Usericon van Plokmaestro
Posted 12-12-2007 16:08 by Plokmaestro Profiel van Plokmaestro

Laat ik ook maar weer eens wat neerkwakken dan

Ik speel gitaar en zoek nog een drummer, bassist en zanger (eventueel nog een tweede gitarist)

Gothenburg/black/folk/death metal, jazz, blues. Leeftijd is niet zo belangrijk, als het maar klikt, zelf ben ik 15.

Death, Cynic, Morbid Angel, In Flames, Dark Tranquillity, At The Gates, Eucharist, CoB, Satyricon, Kvist, Dimmu Borgir, Immortal, Old Man´s Child, Windir, Arcturus, Ulver.

Omgeving Delft/Den Haag, maar voor goede muziek ben ik wel bereid een beetje te reizen (maar ´t mot niet te gek worden)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 12-12-2007 16:14 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 12 december 2007 16:08 schreef Plokmaestro het volgende:


Ik speel gitaar en zoek nog een drummer, bassist en zanger (eventueel nog een tweede gitarist)

Gothenburg/black/folk/death metal, jazz, blues.

Death, Cynic, Morbid Angel, In Flames, Dark Tranquillity, At The Gates, Eucharist, CoB, Satyricon, Kvist, Dimmu Borgir, Immortal, Old Man´s Child, Windir, Arcturus, Ulver.



Je wil dus alles spelen, en je zoekt alle andere bandleden nog...

Succes iig.


Bruce Banner


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-12-2007 16:18 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 december 2007 12:24 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Bandleden inmiddels gevonden. Bedankt voor de reacties iedereen!
Wat wordt de naam? Why She Continues?



Plokmaestro
jewetug a mattie
Usericon van Plokmaestro
Posted 12-12-2007 16:18 by Plokmaestro Profiel van Plokmaestro

Ja, dank je


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 12-12-2007 16:19 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

ik zoek iemand die over slechts twee dingen hoeft te beschikken:
-een microfoon met opname mogelijkheden.
-een zieke strot

het gaat om een project en het is niet de bedoeling om samen te spelen.
het gaat als volgt: ik zorg voor de muziek, jij zingt het in. en stuurt het terug.
intussen heb ik 5 eigen nummer geschreven en opgenomen. plus een cover.
2 nummers zijn al van zang voorzien, maar de zanger voert geen zak meer uit tegenwoordig.
het plan is om dit uit te brengen als demo. ik ken iemand die het wereldje kent, dus label zal geen probleem zijn (er is al aanbod van Wolfsvuur )


stijl: hoofdzakelijk black metal, met rock en pop invloeden en ambient werk erin.
iets a la Amesoeurs en Lifelover dus.

leeftijd en woonplaats maakt geen zak uit.




[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 02-01-2008 9:57]


Why doesn't my music get me all the chicks?


Major
Usericon van Major
Posted 12-12-2007 18:56 by Major Profiel van Majorhttp://www.kraakworst.nl/weakling

Okeee dan, oproep nummer 4 of 5.

NIEUWE GITARIST GEZOCHT, onze ouwe gitarist heeft er geen zin meer in en dat blijkt uit bepaalde symptomen welk ieder muziekant wel kent.

Aangezien ik en mn mede bandmaat dit gedrag beu zijn zoeken we dus een serieus iemand, die gitaar kan spelen (zonder teveel geklooi), een eigen versterker heeft, in de buurt van Goes woonachtig is, en ook daadwerkelijk ZIN HEEFT in een band.

We spelen voornamelijk typisch Engelse crust/grindcore ala : Extreme noise terror en Napalm death. Maar aangezien we altijd open staan voor andere genre's verwerken we er ook wel eens een typische immortal/mayhem riff of drum in !

Dus als je intresse hebt, of iemand kent, mail alsjeblieft snel naar: autobahn@zeelandnet.nl


We hebben 2 optredens in het verschiet staan voor volgend jaar.

Website


[Dit bericht is gewijzigd door Major op 12-12-2007 18:56]


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 12-12-2007 18:57 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 12 december 2007 16:18 schreef Judge M. het volgende:
Wat wordt de naam? Why She Continues?


Gheghe, das flauw zeg.
Nee, eerst maar eens ff wat nummers in elkaar draaien en oefenen enzo en dan verzinnen we wel een keer een naam!



Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 12-12-2007 19:00 by Reddy Profiel van Reddy

quote:
Op 12 december 2007 18:56 schreef Major het volgende:
NIEUWE GITARIST GEZOCHT, onze ouwe gitarist heeft er geen zin meer in en dat blijkt uit bepaalde symptomen welk ieder muziekant wel kent.



Moet je ook niet zulke muziek gaan maken, daar heeft niemand zin in.

Maar ff serieus, als iemand nog een bassist of gitarist zoekt en iets in de richting van thrash of melodeath wil maken en heel toevallig ook nog eens in het oosten van het land woont, dan ben ik wel geïnteresseerd.

[Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 12-12-2007 19:02]


dus


Rule-Ant
Usericon van Rule-Ant
Posted 13-12-2007 17:51 by Rule-Ant Profiel van Rule-Anthttp://www.prey-band.com

Herhaalde oproep:

In februari vertrekt bassist Bouke van Haasteren uit de melancholische rock / metal band Prey, wegens reis- en studieambities. Prey zoekt daarom een gemotiveerde bassist(e) in omgeving Groningen, die in het bezit is van eigen apparatuur en vervoer. Prey repeteert wekelijks op zondagavond. Prey heeft eerder dit jaar de MCD "Astray" uitgebracht, die door de media goed wordt ontvangen. Voor meer info: www.prey-band.com / www.myspace.com/preynl of stuur een mail naar info@prey-band.com


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 14-12-2007 16:42 by BongoBongo Profiel van BongoBongo

Ik ben op zoek naar Heavy-,Thrash-,Death-metal muzikanten omgeving Winschoten.


Vic Diamond
Usericon van Vic Diamond
Posted 15-12-2007 9:17 by Vic Diamond Profiel van Vic Diamond

quote:
Op 14 december 2007 16:42 schreef BongoBongo het volgende:
Ik ben op zoek naar Heavy-,Thrash-,Death-metal muzikanten omgeving Winschoten.


Deze gitarist heeft daar wel oren naar. Ik hou wel van een goed potje thrash. Ik zou zeggen stuur ff een mailtje.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 15-12-2007 12:05 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 14 december 2007 16:42 schreef BongoBongo het volgende:
Ik ben op zoek naar Heavy-,Thrash-,Death-metal muzikanten omgeving Winschoten.

Heb ook wel interesse.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 15-12-2007 13:20 by BongoBongo Profiel van BongoBongo

you both got mail.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen