IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank VI Vorige pagina | Volgende pagina
Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 11-05-2008 17:21 by Lothar Profiel van Lothar

Nog maar een keertje dan.



AdrianaBlack
Usericon van AdrianaBlack
Posted 12-05-2008 0:14 by AdrianaBlack Profiel van AdrianaBlack

Hai
Ik ben toetseniste en ik bied mij aan voor een metal band omg A'dam/Amstelveen.
Nog wat over mij:
-17 jaar
-beschik eigen keyboard/piano
-kan evt nog zingen
Stuur me een mailtje of reply als je interesse hebt!
Adriana

[Dit bericht is gewijzigd door AdrianaBlack op 25-05-2008 1:33]


Big Fat Bastard
NEW OLD-SCHOOL THRASH
Usericon van Big Fat Bastard
Posted 19-05-2008 20:08 by Big Fat Bastard Profiel van Big Fat Bastardhttp://www.myownmess.com

Aloha!

Ex- My Own Mess gitarist/songwriter zoekt een club mensen om een nieuwe band te beginnen in de Thrash/Death Metal stijl.

Voor het vorige van mijn werk luister op www.myspace.com/myownmessmetal.

Momenteel is al een drummer aanwezig. Zanger is nog een vraagteken.

Voor meer vragen mail me gewoon... Ik ga namelijk verdomme niet te veel ouwehoeren. (pieters_sander@hotmail.com).

Grtz. Sander Pieters.


Ereshkigal
Usericon van Ereshkigal
Posted 19-05-2008 21:11 by Ereshkigal Profiel van Ereshkigal

Gitarist gezocht voor death-metal band

GEVONDEN

[Dit bericht is gewijzigd door Ereshkigal op 22-06-2008 11:28]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 23-05-2008 22:42 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 23 mei 2008 22:15 schreef BeëlzeM het volgende:
Gitarist Martijn (17), en drummer Philip (16) zoeken een leadgitarist en een bassist voor een thrashmetalband. Onze invloeden zijn voornamelijk Slayer, Sepultura, Megadeth, Testament, Death, Anthrax, Kreator, Evile, Metallica.
Wij houden van snelheid en aggressie. Wij willen snelle goede oude thrash spelen, eigen nummers schrijven en gaan optreden op een serieus niveau. Wij houden niet van posers, echte metalheads zien we graag. We zoeken in principe nog naar een repetitieruimte maar we hebben hier en daar wel mogelijkheden, we komen er wel uit. Wij wonen zelf zo'n 20 minuten onder Nijmegen omgeving Boxmeer. Wie zich geroepen voelt, aarzel niet om contact op te nemen.


Groeten,


Martijn en Philip


Bruce Banner


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 24-05-2008 23:49 by Reddy Profiel van Reddy

Gitarist (ook 7 snaar)/bassist biedt zich aan.
18 jaar, omgeving Arnhem of Utrecht (logish hè), band ervaring, lekker raggen. Klaar.


dus


Botzwaard
Usericon van Botzwaard
Posted 27-05-2008 9:45 by Botzwaard Profiel van Botzwaard

moshcore/hardcore band zoekt basist en zanger.
We oefenen in Woerden (Utrecht) hebben een redelijk metal verleden en schrijven intilligente ritmische shit.
denk aan: bury your dead
the acacia strain
born from pain
emmure
hatebreed
samaritan

we zijn 3 gasten rond de 20 jaar die er helemaal voor willen gaan! Dus heb je potentie en ben je gemotiveerd?
Niet twijfelen en
mail me! botzwaard@hotmail.com dan stuur ik je wat tracks op die we inmiddels al af hebben.

gerelateerde bands:
www.myspace.com/repulseholland
www.myspace.com/strikeouthardcore
ICHAOS (under contruction)


Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 27-05-2008 19:32 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
Op 27 mei 2008 9:45 schreef Botzwaard het volgende:
en schrijven intilligente ritmische shit.



Wat moet ik me daar bij voorstellen


Why doesn't my music get me all the chicks?


Sdonasa
Usericon van Sdonasa
Posted 27-05-2008 20:11 by Sdonasa Profiel van Sdonasa

quote:
Op 19 mei 2008 21:11 schreef Ereshkigal het volgende:
Gitarist(e) gezocht voor death-metal band

Nieuw op te zetten death-metal band zoekt gitarist om eigen nummers te gaan schrijven en spelen, met als doel om eigen werk uit te brengen op ep of cd en repeteren in het weekend en zo mogelijk ook door de week! wij repeteren in de regio den bosch! (in eigen ruimte in rosmalen)

hopelijk kunnen we na genoeg repeteren naam op gaan bouwen door voorprogramma's en eventuele headliners te gaan spelen met hopelijk de hulp van bandleden uit o.a after forever en Xystus

wij zijn nu met 3 pers. een drummer,bassiste en zanger/grunter en zijn zeer gemotiveerd!!

De exacte stijl is nog te bepalen maar de richtlijnen liggen bij o.a. Opeth, Death en Obituary!

lekkere snelle drumpartijen, strak gitaarspel en vette grunts!

wij zoeken leden tussen ongeveer de 25 en de 40 in bezit van een rijbewijs en de tijd en motivatie om lekkere metal neer te gaan zetten

heb je interesse bel me op 06-513 97 646 of mail me op stervanloenen@hotmail.com



You've got mail


You're running in circles


Doomhead
Usericon van Doomhead
Posted 01-06-2008 12:30 by Doomhead Profiel van Doomhead

Nieuw op te zetten Brutal/Slam Death Metal band zoekt 1 gitarist en een drummer. We zijn nu met zanger/gitarist/bassist en zijn van plan om te spelen in de trend van bands als Devourment, Cephalotripsy, Abominable Putridity. We komen uit de regio Rotterdam. En we willen zo snel mogelijk beginnen. Indien je intresse hebt stuur dan een mailtje naar metalfreak.87@gmail.com


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-06-2008 14:19 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

slam death metal? de bands omschrijven het gelukkig goed maar toch, weer wat nieuws?


Je moeder.


Reddy
Viespeuk
Usericon van Reddy
Posted 01-06-2008 15:43 by Reddy Profiel van Reddy

Vegetarian progressive grindcore?


dus


Terrornoia
Usericon van Terrornoia
Posted 01-06-2008 20:22 by Terrornoia Profiel van Terrornoiahttp://www.myspace.com/terrornoia

Terrornoia, een trash / power metalband, uit de omgeving van Bergen op Zoom zoekt een zanger / schreeuwer waarvoor deze nodig is. De invloeden van de eigen nummers komen uit Slayer, Maiden, Priest, Pantera, In Flames, Metallica, Kreator etc.

Leeftijd tussen de 23 en 33 jaar.

We repeteren op zaterdag in Bergen op Zoom vanaf ongeveer 10:00 tot 14:00. De repetitieruimte is goed uitgerust en alle spullen, ook voor zang, zijn aanwezig.

Veel repteren en dan optreden!

Interesse? Mailen!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 05-06-2008 18:15 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

Gitarist in Arnhem bied zich aan voor band, stijl liefst Funeral Doom/Drone/Sludge, ouderwetse Grindcore of Black Metal gerelateerde muziek.

evt ook bas of zang, qua zang ben ik helaas beperkt tot schreeuwen en krijsen. (geen grunts dus)

leeftijd: 15



[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 05-06-2008 18:18]


Why doesn't my music get me all the chicks?


michel10
Usericon van michel10
Posted 06-06-2008 12:20 by michel10 Profiel van michel10

crossover band zoekt een ervaren gitarist.
style; grind/blackmetal
invloeden; mayhem/december wolves/berzerker etc.
wij bestaan op dit moment uit 2 leden (drums/bass/gitar/vocal)
met beiden veel band/productie ervaring en zoeken een enthousiaste lead gitarist die echt iets wilt neerzetten.
interesse? aub mailen; sacredup1@hotmail.com
gr michel


[Dit bericht is gewijzigd door michel10 op 06-06-2008 19:20]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 06-06-2008 16:03 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 6 juni 2008 12:52 schreef DoubleDare het volgende:
Hallo, ik ben Anthony Heijser, 17 jaar en sinds 5 jaar gitarist. Het laatste jaar ben ik intensief bezig geweest met het schrijven van eigen nummers. Daarom wil ik een band vormen.
De stijl waar ik naar streef zou je een brug kunnen noemen tussen de klassieke Heavy Metal van Mercyful Fate, Deep Purple, Iron Maiden, Judas Priest en de extremere Thrash in het straatje van Celtic Frost, Slayer en Destruction.
Ik zoek dus muziekanten (gitarist, bassist, drummer) van een goed spelniveau en met enthousiasme en creativiteit.
Laat het me weten als je geinteresseerd bent.
Contact: telefoon 0623859078 of
e-mail iron__666__maiden@hotmail.com
Laters


Bruce Banner


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 06-06-2008 16:05 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Stik, was ik ook net de groeten aan het doen.

@ BRG: Ik speelde altijd zang, maar het begint na jaren niets te hebben gedaan wel weer wat te kriebelen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-06-2008 16:10 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 19 mei 2008 20:08 schreef Big Fat Bastard het volgende:
Aloha!

Ex- My Own Mess gitarist/songwriter zoekt een club mensen om een nieuwe band te beginnen in de Thrash/Death Metal stijl.

Voor het vorige van mijn werk luister op www.myspace.com/myownmessmetal.

Momenteel is al een drummer aanwezig. Zanger is nog een vraagteken.

Voor meer vragen mail me gewoon... Ik ga namelijk verdomme niet te veel ouwehoeren. (pieters_sander@hotmail.com).

Grtz. Sander Pieters.


Hahahaha, droogkloot!


Omega Supreme
Usericon van Omega Supreme
Posted 16-06-2008 14:58 by Omega Supreme Profiel van Omega Supreme

quote:
Op 23 april 2008 11:41 schreef Omega Supreme het volgende:
Ervaren drummer zoekt band of bandleden in het noorden des lands om samen opgefokte muziek te maken (death/thrash/grind) en veel live te spelen.

Contact: djlt78 at gmail punt com



moshcore
You had me at hello..
Usericon van moshcore
Posted 17-06-2008 9:53 by moshcore Profiel van moshcorehttp://www.pixelarchitect.nl

Waar zijn de drummers?!

We Shall Rise zoekt gemotiveerde drummer nadat de vorige helaas (vanwege tijd gebrek) moest kappen.

- We oefenen elke maandag van 6 tot 9 in Utrecht (DB's) maar staan open voor andere alternatieven..
- dubbeleb is toch echt wel nodig
- een eigen stijl vinden we belangrijk want je moet gewoon lekker als jezelf kunnen drummen
- leeftijds categorie is ergens tussen de 20 en 30 jaartjes
- Stijl? Denk: Recon, Bury Your Dead, For The Fallen Dreams, Emmure (brute harcore/metalcore)
Voorbeeld: www.myspace.com/weshallrisemusic (alleen gitaren zijn ingespeeld, drums is hoe het ongeveer is geschreven maar digitaal gemaakt)
- flinke drume ervaring is toch echt wel een dikke pre!

lijkt je het wat? mail: info@erwinvekeren.nl

veel (grote) live shows en tours gegarandeerd (moet je dus ook tijd voor hebben en tof vinden! ;])

[Dit bericht is gewijzigd door moshcore op 17-06-2008 9:56]


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 17-06-2008 10:12 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

Na er vanaf het eerste uur bij te zijn geweest, hebben ritmegitarist Myron Janssen en bassist Jordy Oostrom gisteren (16 juni 2008) besloten dat ze geen deel meer uitmaken van de lineup van Vanir.

De resterende lineup wil echter wél doorgaan met het maken van muziek, in hetzelfde straatje. Daarom zoeken wij dus een nieuwe ritmegitarist en een nieuwe bassist. Hieronder de advertentie:



Wij zoeken:

- Iemand die folk/viking/pagan muziek strak vind.
- Iemand die zijn bek open durft te trekken.
- Iemand die zich 120% inzet.
- Iemand die met originele en vernieuwende aspecten kan komen in de band.
- Iemand die relaxt maar ook zeer serieus kan zijn.
- Iemand die bij het karakter van de band past.

Wat mooi zou zijn:

- Band- en podiumervaring.
- In het bezit van een grote kelder/grote ruimte/iets wat er op lijkt waar wij als band kunnen oefenen.

Heb je interesse of vragen? Mailen kan naar vanirband@gmail.com. Beluister ook onze demo op http://www.myspace.com/denwanen.


R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2008 10:19 by R. Profiel van R.

Ik ben een mondharpist en ik zoek op dit moment een band waar ik de mondharp hevig in kan misbruiken! Mijn voorkeuren zijn begin jaren 90 black metal en folkmuziek, geen folkmetal!!!

Sample:

http://media.putfile.com/BEHERIT-MONDHARP

Beherit met de hondharp

Ik ben per direct beschikbaar


R.
Usericon van R.
Posted 17-06-2008 10:22 by R. Profiel van R.

quote:
Op 17 juni 2008 10:12 schreef Svartekunst het volgende:
Na er vanaf het eerste uur bij te zijn geweest, hebben ritmegitarist Myron Janssen en bassist Jordy Oostrom gisteren (16 juni 2008) besloten dat ze geen deel meer uitmaken van de lineup van Vanir.

De resterende lineup wil echter wél doorgaan met het maken van muziek, in hetzelfde straatje. Daarom zoeken wij dus een nieuwe ritmegitarist en een nieuwe bassist. Hieronder de advertentie:



Wij zoeken:

- Iemand die folk/viking/pagan muziek strak vind.
- Iemand die zijn bek open durft te trekken.
- Iemand die zich 120% inzet.
- Iemand die met originele en vernieuwende aspecten kan komen in de band.
- Iemand die relaxt maar ook zeer serieus kan zijn.
- Iemand die bij het karakter van de band past.

Wat mooi zou zijn:

- Band- en podiumervaring.
- In het bezit van een grote kelder/grote ruimte/iets wat er op lijkt waar wij als band kunnen oefenen.

Heb je interesse of vragen? Mailen kan naar vanirband@gmail.com. Beluister ook onze demo op http://www.myspace.com/denwanen.


"Wij zijn geen politiek gerichte band"

Lekkere mentaliteit weer! Stelletje plastic vikingen!



Hoezo moeten de Wanen trouwens heerschen, doen de Asen het niet goed genoeg?

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-06-2008 10:43]


Svartekunst
Usericon van Svartekunst
Posted 17-06-2008 10:45 by Svartekunst Profiel van Svartekunst

quote:
Op 17 juni 2008 10:22 schreef R. het volgende:
"Wij zijn geen politiek gerichte band"

Lekkere mentaliteit weer! Stelletje plastic vikingen!



Hoezo moeten de Wanen trouwens heerschen, doen de Asen het niet goed genoeg?


Als je zelf een beetje into het genre bent, dan wist je wel dat pagan metal vaak genoeg met extreem rechtse ideologieën word geassocieërd.

Onze naam betekend "De Wanen", dus vandaar dat je we die titel gekozen hebben voor dat nummer.

Laat iedereen in hun waarde joh.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-06-2008 11:18 by spectre Profiel van spectre

Ach, R. kan zelf net een instrument vasthouden dus ik zou zijn reactie niet al te serieus nemen.

Dat soort jochies blijven zich bezig houden met randzaken


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen