IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Muzikanten/ bands bank VI Vorige pagina | Volgende pagina
Dr. Fill
Usericon van Dr. Fill
Posted 07-10-2008 14:48 by Dr. Fill Profiel van Dr. Fill

Metaldrummer zoekt serieuze brute death metalband
liefst omgeving groningen.
heb 13 jaar ervaring, eigen gear en vervoer.

mail me maar als je geïnteresseerd bent
jekolinga@hotmail.com


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 07-10-2008 15:19 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

quote:
Op 7 oktober 2008 14:48 schreef Dr. Fill het volgende:
Metaldrummer zoekt serieuze brute death metalband
liefst omgeving groningen.
heb 13 jaar ervaring, eigen gear en vervoer.

mail me maar als je geïnteresseerd bent
jekolinga@hotmail.com





U heeft mail!




Stringz
Usericon van Stringz
Posted 09-10-2008 12:17 by Stringz Profiel van Stringzhttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

SoulreaveR is op zoekt naar een 2de gitarist.

Speel je al wat jaartjes gitaar en heb je tijd en zin om een goeie pot deathmetal te produceren in de stijl van Nocturnus, Death, Pestilence etc...?!!
Heb je band, podium en studio ervaring en ben je in bezit van eigen apperatuur en vervoer?, neem dan via onze my-space contact met ons op www.myspace.com/gastornis
Of mail naar snowflame_soulreaver@hotmail.com

We reperteren op de zaterdag middag in Wageningen


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-10-2008 16:59 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Sja, zaterdagmiddag... jammer.


Boeiender


Stringz
Usericon van Stringz
Posted 09-10-2008 17:29 by Stringz Profiel van Stringzhttp://www.myspace.com/petra_guijtarist

Kunnen jullie je dag niet verschuiven anders??
Bij ons is dat namelijk onmogelijk... we kunnen alleen wat schuiven qua tijd in die middag


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 10-10-2008 18:24 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 11-10-2008 9:43]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


stephanie
Who dares, wins! S.A.S
Usericon van stephanie
Posted 15-10-2008 0:20 by stephanie Profiel van stephanie

wij zoeken een zanger!! We zijn een hardrockcoverband. Repeteren doen we voorlopig op de dinsdagavond. Optredens staan op de planning.

We maken o.a. covers van AC/DC, Metallica, Megadeth, Gun's and Roses, Lenny Kravitz, Rose Tattoo etc.

Mailen mag altijd!!

[Dit bericht is gewijzigd door stephanie op 17-10-2008 9:16]


When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge!


Sargatanas
Usericon van Sargatanas
Posted 15-10-2008 0:58 by Sargatanas Profiel van Sargatanas

Ik ben nog op zoek naar een Funk/jazz band en dit leek mij daar het perfecte forum voor. Dus maken jullie muziek in de trant van Roy Hargrove, parliament Funkadelic, James Brown, Chick Corea's Electric band en ga zo maar door. Dus hebben jullie nog een bassist stuur mij dan een mailtje.


:')




FadetoBlack
Usericon van FadetoBlack
Posted 17-10-2008 20:32 by FadetoBlack Profiel van FadetoBlack

Ik ben bassist met podium ervaring en zoek een nieuwe
metalband. Ik speel al enige tijd bass. Mij voorkeuren gaan uit naar Death/Melodic/Thrash metal.Beschik over een prof uitrusting.

Als je intresse hebt of meer te weten wil komen over mij
ruben_knipping@hotmail.com


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 21-10-2008 9:19 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

Drummer (oude lul met meer dan 20 jaar ervaring) zoekt serieuze muzikanten in de regio Alblasserwaard om een nieuwe old-school death-metal band op te richten in de stijl van Entombed.
Denk aan groovende ritmes afgewisseld met melodische stukken (zoals materiaal van Left Hand Path en Serpent Saints).

Mogelijk oefenruimte beschikbaar in Alblasserdam.


Traumatizer
Usericon van Traumatizer
Posted 21-10-2008 11:03 by Traumatizer Profiel van Traumatizer

.

[Dit bericht is gewijzigd door Traumatizer op 23-10-2008 20:29]



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 22-10-2008 14:33 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Engine of Pain zoekt zanger.

Engine of Pain is een Heavy Metal band uit Limburg en heeft een wereldwijde platendeal bij het Finse label Lion Music. Tevens wordt de band gesteund door enkele bekende merken zoals o.a. Jackson Guitars, Dean Guitars, ENGL en Spector.

We zijn op zoek naar een zanger om de release van ons 2e album te realiseren en om na de release het album te promoten (in de vorm van interviews, gigs etc.).
Uiteraard staat ook, voor de toekomst, een 3e album in de planning.

De nummers voor het 2e album zijn voor 90% gereed, echter zonder zanglijnen en teksten: denk aan een mix van Forbidden, Fates Waring, Annihilator, Iron Maiden, Nevermore met stevige tussenstukken, veel ruimte voor zang en vooral melodieuze solo's.

De stijl van het 2e album ligt ongeveer in lijn met twee eerder opgenomen promonummers zoals te horen op onze myspace site (om een idee te geven) www.myspace.com/engineofpain
Hier vind je ook alle info over de band.

Je hoeft niet eenzelfde stemgeluid te hebben als de vorige zanger maar we zoeken in ieder geval géén grunter / shouter / screamer / gothic etcetc ; we zoeken een Heavy Metal zanger die vooral melodieus kan zingen en genoeg bereik en kracht heeft. Voorkeur is natuurlijk dat je zelf de teksten doet schrijven. We zoeken dus, in principe, geen projectzanger voor alleen het album maar een vast (enthousiast) bandlid.

Repetities in Leveroy (nabij Kelpen-Oler), in principe elke dinsdagavond (in overleg)

Als je interesse hebt en / of je wilt meer info, mail je gewoon naar: info@engineofpain.com
Als je hebt, stuur dan ook tevens wat (MP3) opnames van eerder gedane opnames (of linken naar je myspace site etc) zodat we alvast weten hoe je zang ongeveer is.



stephanie
Who dares, wins! S.A.S
Usericon van stephanie
Posted 29-10-2008 0:18 by stephanie Profiel van stephanie

quote:
Op 15 oktober 2008 0:20 schreef stephanie het volgende:
wij zoeken een zanger!! We zijn een hardrockcoverband en we heten Dukebocks. Repeteren doen we voorlopig op de dinsdagavond, hangt van jou af wanneer het kan worden. Optredens staan op de planning.

We maken o.a. covers van AC/DC, Metallica, Megadeth, Gun's and Roses, Lenny Kravitz, Rose Tattoo etc.

More info@ dukebocks.nl en myspace.com/dukebocks
Mailen mag altijd!!


Even weer de aandacht op vestigen!


When I'm through with you, you wish you hadn't done that, cause I'm still alive and ready for revenge!


Rotten Sparky
Usericon van Rotten Sparky
Posted 31-10-2008 21:39 by Rotten Sparky Profiel van Rotten Sparkyhttp://nl-nl.facebook.com/pages/WikseR/143755079030494

Grunter zoekt deatmetal/grindcore-band!

Greetz Robèr

exhume.to.consume@home.nl


Rotten Sparky
Usericon van Rotten Sparky
Posted 01-11-2008 13:29 by Rotten Sparky Profiel van Rotten Sparkyhttp://nl-nl.facebook.com/pages/WikseR/143755079030494

oja regio limburg!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-11-2008 9:47 by Staalman Profiel van Staalman

Zo, hier maar eens proberen.

Zijn er nog muzikanten hier die een band willen vormen met bands als Savatage / Maiden / Lethal etc. als uitgangspunt.

Ik ben er zelf nog niet uit of ik nou wil gaan drummen of dat ik verder wil gaan met zingen.

ik ben 33, woonachtig in het midden van het land. Drum al ruim 20 jaar. Ik zoek dus mensen die gewoon ouderwets goede melodieuze metal willen maken.

Eventueel oren hierna? Mail mij op pascal punt spierings at gmail punt com.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-11-2008 9:49 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 2 november 2008 9:47 schreef Staalman het volgende:
Zo, hier maar eens proberen.

Zijn er nog muzikanten hier die een band willen vormen met bands als Savatage / Maiden / Lethal etc. als uitgangspunt.

Ik ben er zelf nog niet uit of ik nou wil gaan drummen of dat ik verder wil gaan met zingen.

ik ben 33, woonachtig in het midden van het land. Drum al ruim 20 jaar. Ik zoek dus mensen die gewoon ouderwets goede melodieuze metal willen maken.

Eventueel oren hierna? Mail mij op pascal punt spierings at gmail punt com.


Je verhuizing naar Friesland gaat niet door?


spelfout weggehaald...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-11-2008 9:53 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 2 november 2008 9:49 schreef varanus het volgende:
Je verhuizing naar Friesland gaat niet door?


Nope, heb de hele zaak afgeblazen. wellicht ooit, nu niet het juiste moment en niet het juiste gevoel.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-11-2008 9:58 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Hm, dan kan je het idd beter niet doen nee


spelfout weggehaald...


Opius
Usericon van Opius
Posted 03-11-2008 2:07 by Opius Profiel van Opius

Mensen Gezocht voor mathmetal band Noord Nederland, met invloeden van o.a: Sybreed/Tesseract/Hacride etc.

Ikzelf speel 7 jaar gitaar, dus ik zoek nog een bassist, drummer en zanger, en hoogstwaarschijnlijk nog een gitarist!

Ik beschik over een aantal jaar Podium/Studio ervaring.
Eigen Gear, OV(geen auto), en VEEL motivatie!
Ben bereid om te reizen, maar het moet niet te gek worden

Mail:

aversiondesignsAAPgmailPUNTcom


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-11-2008 19:03 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Gezocht: bandleden! [drummer, bassist, gitarist]

Stijl: Comeback Kid/Rise Against/Silverstein/Hatebreed

Ikzelf ben zangeres (geen grunts) en het lijkt mij leuk om een keer wat anders dan alleen metal te gaan doen. Bovenstaande bands hebben in het genre voornamelijk alleen maar mannen op zang en dus met een zangeres wordt het anders!
Gemengde stijl dus, maar het belangrijkste is vooral gewoon lekker rocken!

Een gitarist/bassist/drummer die tevens een vette scream heeft is zeer welkom!

Omgeving: Zwolle/Utrecht/Groningen

Ik ben bereid te reizen.

Dus lijkt het je wat, mail naar: imkekuipers@hotmail.com

Komt u maar!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-11-2008 19:08 by mental Profiel van mental

gaaf, 7th in de hardcore ?


Fuck the world and fuck you


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-11-2008 19:15 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 14 november 2008 19:08 schreef mental het volgende:
gaaf, 7th in de hardcore ?


Joah, hardcore/punkrock/rock 'n roll

Nieuwe Rise Against is VET!!!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-11-2008 10:32 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 14 november 2008 19:03 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Gezocht: bandleden! [drummer, bassist, gitarist]

Stijl: Comeback Kid/Rise Against/Silverstein/Hatebreed

Ikzelf ben zangeres (geen grunts) en het lijkt mij leuk om een keer wat anders dan alleen metal te gaan doen. Bovenstaande bands hebben in het genre voornamelijk alleen maar mannen op zang en dus met een zangeres wordt het anders!
Gemengde stijl dus, maar het belangrijkste is vooral gewoon lekker rocken!

Een gitarist/bassist/drummer die tevens een vette scream heeft is zeer welkom!

Omgeving: Zwolle/Utrecht/Groningen

Ik ben bereid te reizen.

Dus lijkt het je wat, mail naar: imkekuipers@hotmail.com

Komt u maar!


Ehms... ik ben drummer, heb geen band, woon vlakbij Utrecht en heb vroegah wel in hardcore bands gespeeld... Ondanks dat ik ook wel weer melodieuze rock wil maken lijkt dit ook niet vervelend. Ga je als ik thuis ben wel even mailen.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 15-11-2008 12:31 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

quote:
Op 15 november 2008 10:32 schreef Staalman het volgende:
Ehms... ik ben drummer, heb geen band, woon vlakbij Utrecht en heb vroegah wel in hardcore bands gespeeld... Ondanks dat ik ook wel weer melodieuze rock wil maken lijkt dit ook niet vervelend. Ga je als ik thuis ben wel even mailen.




Naja, ga maar eens naar de nieuwe Rise Against luisteren, dat is meer melodieuze rock gemixt met wat hardcore/metal dan dat het echt hardcore is momenteel!



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen