IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : nickelback en staind???? Volgende pagina
lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 02-02-2002 20:21 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

wat vinden jullie van deze twee bands?
Ik vind staind een serieus tikkeltje beter dan nickelback, maar om ze nu tot mijn favo groepen te zetten hebben ze nog een lange weg voor de boeg, en ook omdat ik die zegehete nu-metal niet echt kan waarderen, sorry hiervoor


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 02-02-2002 20:29 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

nickleback valt toch meer onder rockmuziek???
(op hun nieuwe cd "silver side up" staan trouwens wel behoorlijk wat leuke liedjes )

staind schijnt(volgens een vriend van me) vroeger voor dat ze lomp biskits fred durst tegenkwamen een stuk harder te zijn maar aangezien ik alleen de clips van ze ken kan ik daar niet echt over beoordelen...maar als achtergrond muziek op me werk vallen ze wel mee


My madness, my sadness


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 02-02-2002 21:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

ik heb thuis de eerste cd van Staind liggen, die is best wel goed, zeker een stuk harder dan wat ze nu maken, maar niet echt geweldig.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Marty
Usericon van Marty
Posted 02-02-2002 22:27 by Marty Wijzig reactieProfiel van MartyQuote dit bericht

Van wat ik van ze gehoord heb (en dat is niet veel) is het meer rock dan metal.. maar op zich vind ik het niet onaardig hoor! Klinkt wel aardig als je het mij vraagt



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 03-02-2002 14:18 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Bah bah bah bah bah.
Hoe durven jullie mij deze 2 vlekken op mijn netvlies te projecteren op zo'n brakke zondagmiddag?!
LEFGOZERS


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 04-02-2002 8:49 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

De death metallers onder ons zullen waarschijnlijk a) of b)

Ik moet zeggen dat de CD van Nickelback heel erg mee valt als je nagaat met wat voor nummer zo'n band zonodig moet doorbreken. Weer zo'n geval van tienermeisjes die zich de tering gaan schrikken op het eerste concert van deze band. Want ze zijn toch wat origineler en ruiger dan dat bekende hitje van ze.

Staind is meer in de catagorie melancholieke rock. De gitaren zijn hier ook een nootje lager gestemd volgens mij. Lekker zwaar en sloom. Je moet er van houden of eigenlijk in de stemming voor zijn.

Och al met al geen slechte bands. Maar echt spectaculair? Neuh...



Mad Maikie


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 04-02-2002 9:15 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

'k Heb de cd van Nickelback hier liggen en ik vind ze wel goed... 'k Ga ze volgende maand eens live uitchecken... Zien wat dat zegt...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 04-02-2002 9:24 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

Ik vind beide beter dan SOAD en daar is dan ook alles mee gezegd want het is gewoon commerciele shit


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 04-02-2002 19:39 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

erm....soad is ook wel betrekkelijk commercieel als ik me niet vergis.Maar al bij al idd wel goed.


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 04-02-2002 19:55 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

damn, ik zal wel dom zijn, maar ik ken deze 2 echt niet ...


zo, dat was mijn beurt dan weer


abysoss
Usericon van abysoss
Posted 04-02-2002 20:25 by abysoss Wijzig reactieProfiel van abysossQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2002 19:55 schreef sickheaddread het volgende:
damn, ik zal wel dom zijn, maar ik ken deze 2 echt niet ...


ik weet ook echt niet wie dat voor luitjes zijn.

zal wel een of al shit zijn


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-02-2002 20:43 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

doe maar staind... allebei lekkere rustige muziek

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-02-2002 20:43]


Je moeder.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 05-02-2002 9:49 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Het is allebei echt heel erg kut (vinnik), voor mij gaat het op de hoop: Linkin Park, Limp Buzzkit, Korn, etc...

Doe mij maar echt metaal.


Dit slaat nergens op.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 05-02-2002 14:17 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Lol, die mening is ongetwijfeld op veel kennis en ervaring gebaseerd.

Nickelback ken ik niet.

Staind wel, het kan me niet echt boeien maar een tijd geleden was er een nummer van ze *thinks* euhm... oh ja "Mudshovel" ofzow, dat me wel kon bekoren.


Dead things grow from deep inside...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2002 15:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik vind Staind een beetje suf .. Nickelback vind ik best lekkere postgrunge. Lekkere beladen stem heeft die gozer.


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 05-02-2002 16:48 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

Dit hele topic hoort hier eigenlijk niet.
Dit is toch een metal-forum?

Nu-metal en aanverwante muziekstijlen hebben hier helemaal niks mee te maken.


...only dead people are cool...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2002 17:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja, dan kun 90% van de topics hier wel weggooien.

Maar Staind en Nickelback zijn echt niet aanverwant aan nu-metal.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 05-02-2002 17:49 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Staind ken ik alleen van naam, verder nooit iets van gezien. Van Nickellback ken ik alleen dat ene nummer wat nu steeds uitgezonden wordt. Ik moet zeggen dat ik het best wel een ardig nummer vind, het is absoluut niet iets wat ik zou gaan kopen, maar het is ook niet vervelend om ernaar te luisteren.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 05-02-2002 18:55 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 16:48 schreef grevdrake het volgende:
Dit hele topic hoort hier eigenlijk niet.
Dit is toch een metal-forum?

Nu-metal en aanverwante muziekstijlen hebben hier helemaal niks mee te maken.


daarom dat ik het bij algemeen heb gezet


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


rene
Usericon van rene
Posted 06-02-2002 23:11 by rene Wijzig reactieProfiel van reneQuote dit bericht

waarvoor zit iedereen tezeiken over dat
nu-metal,waarvoor maakt iedereen daar zich zo druk over?ze zijn er toch al je doet er niks aan?het is gewoon in ,iedereen lijkt nu op fred durst of op iemand anders maar je dat iedereen daar druk over moeten makken dan vind ik je wel een beetje triest,je leeft maar 1 x dus waarvoor zal je daar over gaan zeiken zeik niet zoveel en GENIET. LATERZZZ


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 06-02-2002 23:15 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 5 februari 2002 14:17 schreef SheRa het volgende:
Lol, die mening is ongetwijfeld op veel kennis en ervaring gebaseerd.



Ik zeg niks over dingen waar ik nix van weet, in tegenstelling tot anderen hier op dit forum.


Dit slaat nergens op.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-08-2006 16:00 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

De nieuwe Nickelback is tegeeeeeekkkkkk


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2006 16:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Snikkelbek.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 19-08-2006 16:08 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Luister maar eens! kun je nog wat van leren qua productie ook! klinkt heeeiillliig vet!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-08-2006 16:10 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Geef mijn portie maar aan Fikkie, beste man.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 19-08-2006 16:13 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2002 18:55 schreef lord abortion het volgende:
daarom dat ik het bij algemeen heb gezet


Als je het dan ook nog bij muziek algemeen had gezet zou nog logischer zijn


She Said Destroy in Black New York


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen