IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Venetian Snares Vorige pagina | Volgende pagina
nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-06-2007 23:57 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 14:50 schreef trol het volgende:

Denk dat ik 7/7/7 ook wel even ga kijken in Utrecht.


Ik ga daar denk ik ook heen, als er wat kameraden meegaan. Zal ik je daar die Hellfish plaat geven, in ruil voor een orale traktatie op de WC? :')


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-06-2007 23:58 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 juni 2007 23:57 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik ga daar denk ik ook heen, als er wat kameraden meegaan. Zal ik je daar die Hellfish plaat geven, in ruil voor een orale traktatie op de WC? :')


Waar is dit dan?

Misschien ook wel aanwezig.


slome
Usericon van slome
Posted 10-06-2007 2:57 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 14:50 schreef trol het volgende:
Zit nu winnipeg te luisteren..
Blijft een heersende plaat.
Denk dat ik 7/7/7 ook wel even ga kijken in Utrecht.

Een metal en een breakcore bruiloft op 1 dag hehe



Gvd, waarom moet alle gave zooi in juli op dezelfde dag plaats vinden?


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 10-06-2007 16:06 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2007 23:58 schreef Burzum het volgende:
Waar is dit dan?

Misschien ook wel aanwezig.


Tivoli (Oudegracht)

7-7-7 MR & MRS BONG-RA'S WEDDING BASH

Line-up:

- Venetian Snares
- Jason Forrest
- Sickboy
- dj Scotch Egg
- Black Sun Empire
- Rotator
- Enduser
- Parasite
- Sage & Westrum
MC Mike Redman

Kosten: € 10
Aanvang: 22:00


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 10-06-2007 21:30 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Dit wordt weer zo'n tof avondje



Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-06-2007 22:08 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Godverdomme wat een lineup.. En nét die dag heb ik een bruiloft


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ewigkeit
De Blonde Ja-Knikker Met Dikke Tieten.
Usericon van Ewigkeit
Posted 11-06-2007 22:11 by Ewigkeit Wijzig reactieProfiel van EwigkeitQuote dit bericht

Als hier Venetian Snares voorbijkomt, dan móet Matthijs hier ook op het forum zitten.

Geweldige muziek overigens, ik weet alleen nog steeds niet onder welke categorie het valt.


Ich bin alleine doch nicht allein, ich kann mit mir zusammen sein.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-06-2007 22:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 juni 2007 22:11 schreef Ewigkeit het volgende:
Als hier Venetian Snares voorbijkomt, dan móet Matthijs hier ook op het forum zitten.

Geweldige muziek overigens, ik weet alleen nog steeds niet onder welke categorie het valt.


Als je het hier over trol hebt, jawel die zit hier

De muziek valt trouwens onder Breakcore.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 11-06-2007 22:22]


Argh
Usericon van Argh
Posted 12-06-2007 0:45 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

IDM / Breakcore , lang niet al z'n werk is pure breakcore, maar ja who cares...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 13-06-2007 0:55]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


The Chosen
Usericon van The Chosen
Posted 12-06-2007 22:44 by The Chosen Wijzig reactieProfiel van The ChosenQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 16:06 schreef nuclearwarfare het volgende:
Tivoli (Oudegracht)

7-7-7 MR & MRS BONG-RA'S WEDDING BASH

Line-up:

- Venetian Snares
- Jason Forrest
- Sickboy
- dj Scotch Egg
- Black Sun Empire
- Rotator
- Enduser
- Parasite
- Sage & Westrum
MC Mike Redman

Kosten: € 10
Aanvang: 22:00


Helaas is dat tegelijk met Waldrock, maar ik zie VS wel op Dour.


She Said Destroy in Black New York


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 03-07-2007 22:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Toch maar geen Waldrock en hierheen. Gisteren kaartjes gehaald.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-07-2007 16:50 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2007 16:06 schreef nuclearwarfare het volgende:
Tivoli (Oudegracht)

7-7-7 MR & MRS BONG-RA'S WEDDING BASH

Line-up:

- Venetian Snares
- Jason Forrest
- Sickboy
- dj Scotch Egg
- Black Sun Empire
- Rotator
- Enduser
- Parasite
- Sage & Westrum
MC Mike Redman

Kosten: € 10
Aanvang: 22:00


Jezus, wat was het vet gisteren. VSnares met de beste set die ik tot nu toe van hem gezien heb. Pure kunst
Rotator als goeie 2e van de avond.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2007 18:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die laatste Pink heef
t toch echt wel zaaalig artwork


signature


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 08-09-2007 18:59 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Qua sound is het ook allemaal wel oke. Wel weer een beetje van hetzelfde. Hetzelfde geratel, rare samples en een goeie productie. Ik zit meer te wachten op zijn nieuwe full length, My Downfall, lijkt wat meer richting Rossz Csillag te gaan.



rutgrrr
Usericon van rutgrrr
Posted 10-09-2007 8:59 by rutgrrr Wijzig reactieProfiel van rutgrrrQuote dit bericht

Ik vind em -persoonlijk- niet meer echt interessant, hij doet elke keer de zelfde glitch trucjes, amen cuts en jungle bassen. Heb em een stuk of 4 keer gezien, opzich doet ie het goed, maar ik kan geen enkele ontwikkeling ontdekken. Ik ben gewoon wat uitgekeken op breakcore denk ik.

Rossz Csillag vond ik ook niet geweldig, ik ken veel betere modern klassieke composities. Plus het album mist progressieve beats, hij gebruikt alweer die amen loop.

Chocolate Wheelchair is denk ik mn favoriet.

[Dit bericht is gewijzigd door rutgrrr op 10-09-2007 9:01]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-09-2007 11:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik ben nog opzoek naar 'Winter in the Belly of a Snkae' en 'Winnipeg in a Frozen Shithole'. Iemand die deze 'over' heeft of een mailorder weet?
Ook een klein beetje Pink&Green overigens.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 10-09-2007 22:28 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 11:15 schreef kwelgeest het volgende:
Ik ben nog opzoek naar 'Winter in the Belly of a Snkae' en 'Winnipeg in a Frozen Shithole'. Iemand die deze 'over' heeft of een mailorder weet?
Ook een klein beetje Pink&Green overigens.


Die Winnipeg heb ik dit jaar nog weten te bemachtigen bij de Boudisque in Utrecht en volgens mij heb ik hem ook nog zien liggen bij de Plato. Ook de Revenge in Utrecht heeft zat electronische shit liggen.



barthard47
Usericon van barthard47
Posted 11-09-2007 6:44 by barthard47 Wijzig reactieProfiel van barthard47Quote dit bericht

dezen heb ik:
quote:
Op 7 juni 2007 19:14 schreef The Chosen het volgende:
Greg Hates Car Culture
Making Orange Things (collaboration with Speedranch)
Songs About My Cats
The Connected Series #2 (collaboration with Cex)
Doll Doll Doll
Higgins Ultra Low Track Glue Funk Hits 1972–2006
A Giant Alien Force More Violent & Sick Than Anything
Find Candace
Badminton
The Chocolate Wheelchair Album
Horse and Goat
Rossz csillag alatt született


zijn allemaal kk vet, en nu zwaar uitkijkend naar de nieuwe release die je op z'n myspace paar tracks al van kan checken.. is weer zo'n klassieke, maar gaat nog stapje verder dan Rossz csillag alatt született


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 29-06-2008 23:48 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Nieuwe VSnares klinkt weer heerlijk. Lekker enthousiast geratel!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-06-2008 23:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 30-06-2008 1:30 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

hoe heet ie?


Inter faeces et urinam nascimur


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 30-06-2008 1:34 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Detrimentalist



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 30-06-2008 11:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Zondag 6 juli

VENETIAN SNARES
Osaka Invasion feat Scotch Egg
Ove Naxx + Bogulta + Maruosa

Doornroosje Nijmegen


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 30-06-2008 12:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Maruosa heerscht


Suck my piss


Argh
Usericon van Argh
Posted 13-07-2008 4:04 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2008 1:34 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Detrimentalist


vd week blind gekocht, maar kon me nog niet geheel overtuigen... "waar hebben we dit eerder gehoord" was het eerste wat in me opkwam. Het is leuk dat ie met oldschool samples aan de haal gaat maar het mist een stukje 'diepgang' en innovatie, daar tegenover staan wel weer 2 hele goede nummers (de laatste en nr 8) supertof en passend artwork, maar hij heeft me nog niet geheel weten te boeien...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen