IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Deep Purple Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 01-08-2007 19:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

House of Blue Light vind ik lekker. The Unwritten Law


spelfout weggehaald...


Windir
Usericon van Windir
Posted 14-08-2007 22:23 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

de solo van child in time blijft mij kippenvel bezorgen, nog na al die tijd!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-10-2008 12:14 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Die zanger is toch ook die gigant van Black Sabbath geweest?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 18-10-2008 12:18 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Hou op nou!

Sabbath en Purple is qua zangers en muzikanten natuurlijk één grote incestkliek.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 18-10-2008 12:18]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Cees
Usericon van Cees
Posted 30-12-2008 23:39 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht




The trend is dead.


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 31-12-2008 3:37 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Behoorlijke slijt op de stem, al heb ik respect voor wat hij er nog uitperst..

@Staalman: tja... Coverdale periode was misschien beter, dat weet ik niet. Maar Coverdale was met Whitesnake op Graspop echt drama... slijt op de stem is 1 ding, maar dat



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 31-12-2008 7:00 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Mark III en Mark IV zijn geniaal. Die platen draai ik wekelijks!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 31-12-2008 16:57 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Come Taste The Band blijft een heerlijke plaat Wat kon die Coverdale toen nog zingen zeg...

Schijnt dat Stormbringer ook eindelijk geremastered gaat worden, wat interessante bonustracks


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 31-12-2008 17:03 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

"This Time Around: Live in Tokyo 1975" is ook een enorme aanrader. Erg geile uitvoeringen van Lady Luck, I Need Love, Soldier Of Fortune en You Keep On Moving.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 31-12-2008 17:08 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Die aankondigingen van Coverdale zijn ook legendarisch. "Here's a song for ya about a lady who sells herself for money.. hold on gentlemen.. we love em.."


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-12-2008 17:37 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Leuke monoloog.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 31-12-2008 17:44 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

bek houwe


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-01-2009 19:23 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

METALLICA's ULRICH Says He Is Up For Playing With Reunited DEEP PURPLE - Jan. 5, 2009

METALLICA drummer Lars Ulrich has offered his services to members of the DEEP PURPLE Mk III lineup should they decide to go ahead with a proposed reunion tour.

In separate interviews for February edition of Classic Rock magazine (issue No.128), David Coverdale (vocals), Glenn Hughes (bass, vocals) and Jon Lord (keyboards) have all intimated they would be up for playing together again, and all parties have recently been in contact with Ritchie Blackmore (guitar).

In fact, the only block to the band reforming could be Ian Paice, who, as a member of the current PURPLE, would probably find it difficult and uncomfortable to get involved.

Enter Lars Ulrich, a hardcore PURPLE fan who was fortunate enough to see PURPLE Mk III at the band's first show, at the KB Hallen in Copenhagen in 1973.

"I know there's talk about the fact that if they got Coverdale, Hughes, Lord and Blackmore together, they would have four members who aren't in the current DEEP PURPLE — then they just need a drummer. I'll volunteer myself for that," Lars laughed. "If they need a drummer, David Coverdale has my number."

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hahaha, wat is de Ulrich toch ook een enorm domme klootviool!!! Alsof hij ook maar in de buurt van de veters van Ian Paice mag komen. De tering, hij denkt dus echt dat hij net zo goed kan drummen als Paice.
Somebody shoot him!!!

Neemt niet weg dat als de MKIII gaat touren dat ik daar absoluut bij wil zijn, da's i.m.o toch de gaafste line-up van Deep Purple.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 05-01-2009 19:42 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Ook als Ulrich gaat drummen?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-01-2009 19:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 19:23 schreef Staalman het volgende:


Neemt niet weg dat als de MKIII gaat touren dat ik daar absoluut bij wil zijn, da's i.m.o toch de gaafste line-up van Deep Purple.






When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 05-01-2009 19:46 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 19:42 schreef Lionheart het volgende:
Ook als Ulrich gaat drummen?


Kan ie ook drummen. Ik dacht dat ie gewoon in Metallica zat als mascotte.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Vardek
Duf...
Usericon van Vardek
Posted 05-01-2009 20:30 by Vardek Wijzig reactieProfiel van VardekQuote dit bericht

Ik heb ze op Suikerrock gezien.
Mooie herinnering...


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 05-01-2009 20:53 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 5 januari 2009 19:23 schreef Staalman het volgende:Neemt niet weg dat als de MKIII gaat touren dat ik daar absoluut bij wil zijn, da's i.m.o toch de gaafste line-up van Deep Purple.




Fantastisch nieuws dit!!


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-01-2009 20:56 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 17:44 schreef flebbie het volgende:
bek houwe
Anders doe je even normaal, fluffy. beetje de tough guy uithangen doe ik hier wel he. Beetje lionheart fucken, mafkees.

Deep purple, met dat afgrijselijke nummer child in time, ik krijg er wat van die zang is echt verschrikkelijk en helpt het hele nummer om zeep. muzikaal is het allemaal wel te trekken maar als die gozert zijn scheur opentrek dan haak ik af.


Fuck the world and fuck you


broer konijn
hoe zol toch met um goan?
Usericon van broer konijn
Posted 05-01-2009 21:45 by broer konijn Wijzig reactieProfiel van broer konijnQuote dit bericht

dan is deze reunie dus voor jou... Zonder die gillert.

ik geloof er geen zak van, Blackmore zal zijn middeleeuws heksje er niet voor in de steek laten gleuf ik


Herman van de bakker


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2009 21:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

straks nemen ze The Ripper


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-01-2009 22:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 19:42 schreef Lionheart het volgende:
Ook als Ulrich gaat drummen?


Da's niet de MKIII line-up...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-01-2009 22:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 20:30 schreef Vardek het volgende:
Ik heb ze op Suikerrock gezien.
Mooie herinnering...


Jij komt uit 1990 en hebt Deep Purple in de MKIII bezetting zien spelen? Dat mag je uitleggen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2009 22:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 20:56 schreef mental het volgende:
Anders doe je even normaal, fluffy. beetje de tough guy uithangen doe ik hier wel he. Beetje lionheart fucken, mafkees.

Deep purple, met dat afgrijselijke nummer child in time, ik krijg er wat van die zang is echt verschrikkelijk en helpt het hele nummer om zeep. muzikaal is het allemaal wel te trekken maar als die gozert zijn scheur opentrek dan haak ik af.


wtf


ze hebben wel magistrale nummers hoor

Space Truckin
women from Tokyo
Black Night

Speed King


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-01-2009 22:34 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2009 22:32 schreef Hypnos het volgende:
wtf


ze hebben wel magistrale nummers hoor

Space Truckin
women from Tokyo
Black Night

Speed King


Ga jij nou Mental proberen te overtuigen van de kwaliteiten van Deep Purple? Hij is alleen wild van de initialen...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen