IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : VM-Underground (voorheen Vampire Magazine) Vorige pagina
bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2013 16:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2013 14:47 schreef VM-Underground het volgende:
Oude hobby weer van stal gehaald, alleen in een iets andere vorm. De naam "Vampire Magazine" blijft in ruste. VM-Underground is een D.I.Y. fanzine in de jaren '90 stijl qua layout en benadering. Volgens sommige oubollig, anderen vinden het weer geinig en waarderen het...het is (uiteraard) gratis te downloaden in PDF-vorm via onze homepage.

http://www.vm-underground.com/

Eerste uitgave is gisteren online gegaan. Liefhebbers kunnen bladeren door 68 pagina's, veelal gericht op bands die de massa nog niet echt kent.
De focus ligt vooral op death metal?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2013 16:55 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2013 16:29 schreef VM-Underground het volgende:
Dat viel mij in het algemeen ook al op. Merkte ook al dat labels/bands (sommige al jaren actief) geen geld/moeite meer steken in een eigen site. Of niet up to date houden.
Dat vind ik ook jammer. Facebook is nogal onoverzichtelijk, teveel niet interessante onzin in de tijdlijn en concertdata zijn lastig te vinden.


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 29-10-2013 17:54 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

quote:
Op 29 oktober 2013 16:52 schreef bokkie666 het volgende:
De focus ligt vooral op death metal?

Nee, kwam toevallig zo uit. Over het algemeen ligt de persoonlijke smaak wel in de Black, Death en Thrash hoek. Aan de andere kant, we noemen onszelf niet voor niets fanzine...we doen waar we zin in hebben zonder het idee te hebben dat we "journalistiek" bedrijven, want objectief zijn we niet.


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 29-10-2013 18:10 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2013 17:54 schreef VM-Underground het volgende:
Nee, kwam toevallig zo uit.
Ik dacht al zoiets, maar ik vraag het toch maar even. Het ziet er leuk uit. Veel succes en plezier vooral.


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 30-10-2013 21:23 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

quote:
Op 29 oktober 2013 18:10 schreef bokkie666 het volgende:
Ik dacht al zoiets, maar ik vraag het toch maar even. Het ziet er leuk uit. Veel succes en plezier vooral.

Bedankt! Plezier is zeker het belangrijkste, al flink bezig met de tweede uitgave wat in februari 2014 uit zal komen.


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 30-10-2013 22:14 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2013 16:47 schreef VM-Underground het volgende:
Dat kan en dat mag, neem niet weg dat niet alleen "bands-met-één-demotape-achter-hun-naam" voor deze weg kiezen. Ik geloof het ook meteen mocht er een sarcastische ondertoon zijn en dat het eventueel niet interessant is, ik neem aan dat er genoeg sites zijn die wel aan zijn muzikale behoefte kunnen voldoen.

Snap ik, snap ik. Staat verder ook denk ik helemaal los van muzikale behoeften, althans wat mij betreft. Het klonk alleen wat wrang omdat FB niet zo bijster underground te noemen is. Maar goed, ik heb sowieso een grafhekel aan FB, dus ik ben bevooroordeeld.


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 31-10-2013 16:21 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

quote:
Op 30 oktober 2013 22:14 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Het klonk alleen wat wrang omdat FB niet zo bijster underground te noemen is.

De passie er voor hebben om moeite te doen om in bepaalde hoeken die de liefhebbers kennen, een band of album/demo te vinden wat kwaliteit behelst, iets wat ik persoonlijk associeer met "underground", is inderdaad lastig te rijmen met een openbaar en simpel op te zetten platform als FB.


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-10-2013 16:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2013 16:21 schreef VM-Underground het volgende:
De passie er voor hebben om moeite te doen om in bepaalde hoeken die de liefhebbers kennen, een band of album/demo te vinden wat kwaliteit behelst, iets wat ik persoonlijk associeer met "underground", is inderdaad lastig te rijmen met een openbaar en simpel op te zetten platform als FB.

Dus een underground luisteraar mag wel moeite doen om een geschikte band te ontdekken, maar een underground band mag geen moeite doen (door iets openbaars en simpels te gebruiken) de luisteraar te bereiken. Juist, ja.


I wish I was a butterfly


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 31-10-2013 17:03 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

quote:
Op 31 oktober 2013 16:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dus een underground luisteraar mag wel moeite doen om een geschikte band te ontdekken, maar een underground band mag geen moeite doen (door iets openbaars en simpels te gebruiken) de luisteraar te bereiken. Juist, ja.

Je bent vrij om welke conclusie dan ook er uit te trekken, edoch is dat niet de strekking van het verhaal en sowieso heb ik niet gezegd dat iets niet "mag".


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-10-2013 17:08 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2013 17:03 schreef VM-Underground het volgende:
Je bent vrij om welke conclusie dan ook er uit te trekken, edoch is dat niet de strekking van het verhaal en sowieso heb ik niet gezegd dat iets niet "mag".

Nou ja, ik zette het wat scherp aan met dat "mag", maar zover zat ik er niet naast, dacht ik Je zegt dat iets op Facebook zetten lastig te rijmen is met underground zijn. Toch? Waarom vind je dat? Het kan dan toch nog steeds opereren buiten de mainstream muziekindustrie? Tuurlijk, Facebook zelf is niet underground, verre van. Maar de muziek wordt daar toch niet meer of minder underground van?


I wish I was a butterfly


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 31-10-2013 17:55 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2013 16:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dus een underground luisteraar mag wel moeite doen om een geschikte band te ontdekken, maar een underground band mag geen moeite doen (door iets openbaars en simpels te gebruiken) de luisteraar te bereiken. Juist, ja.

Uiteraard mag een underground band moeite doen (ik zou bijna zeggen 'moet'). Maar doe dan ook moeite. De misvatting hier bestaat erin dat FB namelijk getuigt van nul moeite doen. Het is een al bestaande site met een vrijwel vast format, waarbij de halve wereld het je al makkelijk heeft gemaakt door er lid van te worden. En zoals je inderdaad al zegt: zo simpel. Alleen dat komt eigenlijk al lui over, en nogal ongemotiveerd. Het gaat nota bene om je eigen band, die zou ik toch wel op z'n minst een eigen pagina gunnen in plaats van een eenheidsworstprofiel op een sociaal netwerk. Zoals VM eerder al postte: "Merkte ook al dat labels/bands (sommige al jaren actief) geen geld/moeite meer steken in een eigen site. Of niet up to date houden." Gewoon luiheid.

quote:
Op 31 oktober 2013 17:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou ja, ik zette het wat scherp aan met dat "mag", maar zover zat ik er niet naast, dacht ik Je zegt dat iets op Facebook zetten lastig te rijmen is met underground zijn. Toch? Waarom vind je dat? Het kan dan toch nog steeds opereren buiten de mainstream muziekindustrie? Tuurlijk, Facebook zelf is niet underground, verre van. Maar de muziek wordt daar toch niet meer of minder underground van?

Voor de goede orde: ik zou zelf niet per se zeggen dat het daadwerkelijk lastig te rijmen is. Maar dat werd denk ik door mijn vorige post al duidelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 31-10-2013 17:55]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-10-2013 18:17 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2013 17:55 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Uiteraard mag een underground band moeite doen (ik zou bijna zeggen 'moet'). Maar doe dan ook moeite. De misvatting hier bestaat erin dat FB namelijk getuigt van nul moeite doen. Het is een al bestaande site met een vrijwel vast format, waarbij de halve wereld het je al makkelijk heeft gemaakt door er lid van te worden. En zoals je inderdaad al zegt: zo simpel. Alleen dat komt eigenlijk al lui over, en nogal ongemotiveerd. Het gaat nota bene om je eigen band, die zou ik toch wel op z'n minst een eigen pagina gunnen in plaats van een eenheidsworstprofiel op een sociaal netwerk. Zoals VM eerder al postte: "Merkte ook al dat labels/bands (sommige al jaren actief) geen geld/moeite meer steken in een eigen site. Of niet up to date houden." Gewoon luiheid.

Dat het lui is om alleen dat te doen, klopt. Maar een eigen site is ook niet per se nodig. Ik zou zeggen dat je met Facebook + een bandcamp al heel ver bent. Lijstje aankomende show op je bandcamp en klaar. Ofzo
quote:
Voor de goede orde: ik zou zelf niet per se zeggen dat het daadwerkelijk lastig te rijmen is. Maar dat werd denk ik door mijn vorige post al duidelijk.

Check


I wish I was a butterfly


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 31-10-2013 18:29 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2013 18:17 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat het lui is om alleen dat te doen, klopt. Maar een eigen site is ook niet per se nodig. Ik zou zeggen dat je met Facebook + een bandcamp al heel ver bent. Lijstje aankomende show op je bandcamp en klaar. Ofzo

Praktisch gezien kan je met FB en BC een eind komen, dat is waar. Maar goeie reclame voor je band vind ik het niet--wat juist dat soort bands typisch genoeg vaak wel weer willen. Als zij zich lui tegenover zichzelf en de luisteraar opstellen, en zichzelf geen eigen website waard vinden, ben ik geneigd te concluderen dat ik te lui moet zijn om naar hun muziek te luisteren en dat die muziek mijn tijd ook niet waard is.

[Dit bericht is gewijzigd door Haeresiarch Sr. op 31-10-2013 18:29]


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 31-10-2013 18:30 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

quote:
Op 31 oktober 2013 17:08 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou ja, ik zette het wat scherp aan met dat "mag", maar zover zat ik er niet naast, dacht ik Je zegt dat iets op Facebook zetten lastig te rijmen is met underground zijn. Toch? Waarom vind je dat? Het kan dan toch nog steeds opereren buiten de mainstream muziekindustrie? Tuurlijk, Facebook zelf is niet underground, verre van. Maar de muziek wordt daar toch niet meer of minder underground van?

Als ik zo vrij mag zijn, trek je een conclusie op basis van een aanname. Als ik er daadwerkelijk zo zwart/wit over dacht zoals jij mijn woorden uitlegt, dan had ik mijn fanzine wel laten drukken en niet als PDF formaat aangeboden.

Voor de achterliggende gedachte van mijn verhaal oftewel mijn beleving, zal je de tijdgeest van de jaren '90 erbij moeten halen. De tijden van tapetraden, distro's, newsletters, fanzines en dat de Aardschok een rol speelde als bron van informatie. Wilde je een nieuwe demo horen/bestellen moest je wat meer tijd nemen en ook wachten totdat je het daadwerkelijk in handen had. En dan grijs draaien...en dan de volgende tape bestellen. Precies hetzelfde dat je 3 weken moest wachten op een tapetrade met iemand uit Brazilië. Je zat er dan ook echt op te wachten. Wilde je aan bepaalde dingen komen, moest je dus moeite doen en weten waar je het vandaan kon halen. Dat is een associatie die ik heb met de term "underground". Je moest moeite doen...

Als je een platform als FB (of bandcamp...of iets dergelijks) er naast legt, dan kan ik dat niet rijmen...zonder "elitair" te schreeuwen om FB of BC te boycotten of iets dergelijks. Het is "easy access". Maar ook door het openbare karakter van FB is ook "overkill" een optie. Want binnen een uur kan je 14 bands hebben gehoord, zonder dat het is blijven hangen.

Maar het is ook eerst de overgang accepteren en dan het verleden romantiseren. We gingen van demo tapes naar CDR, want dat was toch wel sneller en goedkoper te produceren. En je kan makkelijker nummers skippen etc. Dan weer van CDR naar MP3, En iedereen ging over...en dan ga je het verleden weer leuker vinden want dan is een tape met zo'n in elkaar gezet boekje weer toffer om in de handen te hebben. Maar het gros die dat vinden, zijn figuren die dat tape gedoe hebben meegemaakt en vast ook hebben gescholden op het statische karakter van zo'n tape...en hebben gezegd dat CDR wel makkelijk is.

Ik zeg niet of het goed of slecht is, zeker niet want ik gebruik FB ook om contact op te nemen met bands en als promotiemiddel, maar het is niks meer en niks minder dan de invulling van een individu van een oud woord i.c.m. met nieuwe media. En voor zichzelf de conclusie trekt dat er veel veranderd is...


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 31-10-2013 18:37 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

VM associeer ik direct met violent moshground... maar moet dus vampire magazine zijn...


I am mine own redeemer...!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 31-10-2013 20:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2013 18:29 schreef Haeresiarch Sr. het volgende:
Praktisch gezien kan je met FB en BC een eind komen, dat is waar. Maar goeie reclame voor je band vind ik het niet--wat juist dat soort bands typisch genoeg vaak wel weer willen. Als zij zich lui tegenover zichzelf en de luisteraar opstellen, en zichzelf geen eigen website waard vinden, ben ik geneigd te concluderen dat ik te lui moet zijn om naar hun muziek te luisteren en dat die muziek mijn tijd ook niet waard is.

Tsja, misschien ben ik wat biased omdat ik nooit meer op bandsites kijk. Alles wat ik op een bandsite wil vinden qua muziek en bestelinfo, kan ik ook op een beetje gevulde bandcamp vinden en dat is wel genoeg. Alleen wat betreft gigs gaat het nog weleens mis.
quote:
Op 31 oktober 2013 18:30 schreef VM-Underground het volgende:
Als ik zo vrij mag zijn, trek je een conclusie op basis van een aanname. Als ik er daadwerkelijk zo zwart/wit over dacht zoals jij mijn woorden uitlegt, dan had ik mijn fanzine wel laten drukken en niet als PDF formaat aangeboden.

Klopt, ik moest een en ander aannemen en dat heb ik schijnbaar verkeerd gedaan, want...
quote:
Voor de achterliggende gedachte van mijn verhaal oftewel mijn beleving, zal je de tijdgeest van de jaren '90 erbij moeten halen. De tijden van tapetraden, distro's, newsletters, fanzines en dat de Aardschok een rol speelde als bron van informatie. Wilde je een nieuwe demo horen/bestellen moest je wat meer tijd nemen en ook wachten totdat je het daadwerkelijk in handen had. En dan grijs draaien...en dan de volgende tape bestellen. Precies hetzelfde dat je 3 weken moest wachten op een tapetrade met iemand uit Brazilië. Je zat er dan ook echt op te wachten. Wilde je aan bepaalde dingen komen, moest je dus moeite doen en weten waar je het vandaan kon halen. Dat is een associatie die ik heb met de term "underground". Je moest moeite doen...

Als je een platform als FB (of bandcamp...of iets dergelijks) er naast legt, dan kan ik dat niet rijmen...zonder "elitair" te schreeuwen om FB of BC te boycotten of iets dergelijks. Het is "easy access". Maar ook door het openbare karakter van FB is ook "overkill" een optie. Want binnen een uur kan je 14 bands hebben gehoord, zonder dat het is blijven hangen.

Maar het is ook eerst de overgang accepteren en dan het verleden romantiseren. We gingen van demo tapes naar CDR, want dat was toch wel sneller en goedkoper te produceren. En je kan makkelijker nummers skippen etc. Dan weer van CDR naar MP3, En iedereen ging over...en dan ga je het verleden weer leuker vinden want dan is een tape met zo'n in elkaar gezet boekje weer toffer om in de handen te hebben. Maar het gros die dat vinden, zijn figuren die dat tape gedoe hebben meegemaakt en vast ook hebben gescholden op het statische karakter van zo'n tape...en hebben gezegd dat CDR wel makkelijk is.

Ik zeg niet of het goed of slecht is, zeker niet want ik gebruik FB ook om contact op te nemen met bands en als promotiemiddel, maar het is niks meer en niks minder dan de invulling van een individu van een oud woord i.c.m. met nieuwe media. En voor zichzelf de conclusie trekt dat er veel veranderd is...

...dit verhaal snap ik helemaal en had ik er inderdaad niet uitgehaald! Bedankt, het is duidelijk zo, en hoewel ik zelf niet echt uit die tijd kom denk ik inderdaad dat het zo gegaan is als jij zegt

Uit verdere nieuwsgierigheid: jullie zullen vast geen strikte criteria gebruiken, maar bij ongeveer welk kaliber bands houdt het voor jullie op wat betreft het nieuwe zine?


I wish I was a butterfly


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 01-11-2013 14:10 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

quote:
Op 31 oktober 2013 20:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Uit verdere nieuwsgierigheid: jullie zullen vast geen strikte criteria gebruiken, maar bij ongeveer welk kaliber bands houdt het voor jullie op wat betreft het nieuwe zine?

Kaliber van bands is in principe niet echt van belang, wel hebben we een andere insteek. Als bijv. Hypocrisy een nieuw album uit heeft, dan heb de betere c.q. grotere webzines en glossy bladen als Terrorizer, Aardschok, Rock Hard etc. een veel hogere nieuwswaarde dan wij, als wij na 4 maanden eens met een interview aan komen kakken met antwoorden die iedereen al heeft kunnen lezen. Ik zou graag Hypocrisy interviewen, maar dan Tägtren het hemd van het lijf vragen over "Osculum Obscenum" en de periode daar omheen. Een soort tribute van maken. Als daar dan ineens een geinige anekdote uit voortkomt, dan heeft het voor ons, en hopelijk voor onze lezers, nieuwswaarde.

Het is zeker niet zo dat we de grotere bands weren omdat we vinden dat ze niet "underground" zijn, maar die kunnen met gemak zonder onze aandacht...of beter gezegd, die zitten niet te wachten op onze aandacht. Dan vind ik het persoonlijk leuker om 2 pagina's aan een Drudkh-achtige black metal project uit China te besteden waarvan ik vind dat hij een verrassend debuut heeft gemaakt. En te horen krijgen dat je de eerste bent die er aandacht aan besteed en daarvoor dankbaar is, want laten we wel wezen...ego zal toch gestreeld moeten worden


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


Herrie Records Inc.
Anno 2008
Usericon van Herrie Records Inc.
Posted 01-11-2013 14:42 by Herrie Records Inc. Wijzig reactieProfiel van Herrie Records Inc.Quote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

mmm, dat vind ik wel een goede uitleg eigenlijk!


I am mine own redeemer...!


Haeresiarch Sr.
Usericon van Haeresiarch Sr.
Posted 01-11-2013 17:03 by Haeresiarch Sr. Wijzig reactieProfiel van Haeresiarch Sr.Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2013 14:42 schreef Herrie Records Inc. het volgende:
mmm, dat vind ik wel een goede uitleg eigenlijk!

Idem.


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 11-12-2014 9:23 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

Eigen opgelegde deadlines zijn er om te negeren...afijn, met een enorme vertraging ziet issue # 2 dan toch het licht.

Voor diegene met die ergens op de dag een verloren 5 minuten heeft: 90 pagina's. Interviews met Austerymn, Disinterred, Faal, Guilty as Charged, Himonas, Icons of Brutality, Incarceration, Infinity, Sentience, Undead Creep, Vampire en Villainy. Artikelen over At The Gates, Cancer, Fleshcrawl's "Descend into the Absurd" en Darkified. En uiteraard wat gedachtegangen over albums en demo's.

PDF te downloaden via http://www.vm-underground.com

[Dit bericht is gewijzigd door VM-Underground op 11-12-2014 9:25]


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-12-2014 16:01 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 11-11-2015 20:35 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

Déjà vu!
Eigen opgelegde deadlines zijn er om te negeren...afijn, met een enorme vertraging ziet issue # 3 dan toch het licht.

Nog wat schijfruimte over? 101 pagina's. Interviews met Soulburn, Ancient Rites, Eternal Solstice, Putrid Offal, The Eliminati, Nailgun Massacre, Bones, Kaeck, Carach Angren, Obscure Burial, Worship Death, Carnal Tomb en Repulsive. Historie artikelen over Goddefied en Wombbath. En uiteraard wat subjectieve meningen over albums, demo's en zines.

PDF te downloaden via http://www.vm-underground.com


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 11-11-2015 21:32 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 11 november 2015 20:35 schreef VM-Underground het volgende:
subjectieve meningen


Mooi pleonasme.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


VM-Underground
Usericon van VM-Underground
Posted 11-11-2015 21:43 by VM-Underground Wijzig reactieProfiel van VM-UndergroundQuote dit berichthttp://www.vm-underground.com

quote:
Op 11 november 2015 21:32 schreef iPim het volgende:
Mooi pleonasme.


Correct. Het gebruik van deze foutieve combinatie was me tijdens het typen ontschoten.


Vampire Magazine (1997-2008), VM-Underground (2012-present)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-11-2015 12:05 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 11 november 2015 21:32 schreef iPim het volgende:
Mooi pleonasme.
dat vind jij...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen