IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : 30 Nov - Machine head, Trivium, Arch Enemy, Dragonforce - HMH Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-11-2007 13:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 november 2007 13:07 schreef Eus het volgende:
Kaartje is inmiddels geregeld.

Cool! Zie je vanavond



creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 30-11-2007 13:42 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

heb er zin in!!


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 30-11-2007 18:09 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Ik ook


edit; de eerste 2 bands zal ik trouwens wel missen, jammer maar ja!

[Dit bericht is gewijzigd door Sneeuwwitje op 30-11-2007 18:11]


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-12-2007 0:49 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Nou poeh poeh... eerst de HMH niet kunnen vinden alsof we er nog nooit geweest zijn.. Daardoor alleen maar Trivium en MachineHead kunnen zien. Maar Vooral MH was erg strak!! Jammer dat hun optreden maar zo kort was.


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 01-12-2007 1:21 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

HMH vind ik te gek, ben ooit naar Avril Lavigne geweest als begleider van mijn zusje, mooie zaal en een goed geluid hoewel het gegil van alle jonge dames de band meerdere malen overstemde was het goed te doen!
Verder ben ik absoluut niet aanwezig, hoef geen van de bands te zien.
Dat het zo duur is vind ik niet gek om eerlijk te zijn, je hebt het hier over vrij grote bands die bakken met geld vragen.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2007 3:37 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo dat was gaaf op Trivium en Dragonforce na...deze bands kunnen me beiden niet bekoren. Verslagje komt nog.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2007 3:38 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo dat was gaaf op Trivium en Dragonforce na...deze bands kunnen me beiden niet bekoren. Verslagje komt nog.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2007 11:49 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Zo dat was weer effe een gave avond

Shadows Fall: Leuke opener...geluid was op 't begin matig maar werd goed bijgesteld
Arch Enemy: Erg strak zoals ik al verwachte, maar VEEL te kort
Dragonforce: Wat een zaadbende vind ik dit. Net een kermisatractie op een podium zo klinkt het.
Trivium: Nee dat zal mijn band nooit worden, desondanks speelde ze toch erg goed
Machine Head: Zoals ik al had verwacht, super gaaf strak gespeeld, maar meneer Flynn lul eens niet zoveel en speel nog een extra nummer.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-12-2007 12:00 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Alle bands speelden gewoon veel te kort. Punt uit. Arch Enemy maar 4 nummers, hoe bedenk je het

Machine Head was fenomenaal trouwens



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2007 12:07 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2007 12:00 schreef Judge M. het volgende:
Alle bands speelden gewoon veel te kort. Punt uit. Arch Enemy maar 4 nummers, hoe bedenk je het

Machine Head was fenomenaal trouwens


Inderdaad dat was een erg slechte zaak, maarja Mojo concerts he....


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-12-2007 12:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 december 2007 12:07 schreef 6sic6 het volgende:
Inderdaad dat was een erg slechte zaak, maarja Mojo concerts he....
Ik gok eerder een politiek spelletje in de algehele tourorganisatie. Waarom speelt AE als 2de en staan de 3 laatste bands allemaal bij Roadrunner onder contract? Overal is het zo'n droeve ellende met die korte speeltijden. Lijkt me stug dat Mojo dat in het buitenland ook voor elkaar krijgt.



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 01-12-2007 12:25 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 1 december 2007 12:19 schreef Judge M. het volgende:
Ik gok eerder een politiek spelletje in de algehele tourorganisatie. Waarom speelt AE als 2de en staan de 3 laatste bands allemaal bij Roadrunner onder contract? Overal is het zo'n droeve ellende met die korte speeltijden. Lijkt me stug dat Mojo dat in het buitenland ook voor elkaar krijgt.


Je hebt gelijk inderdaad. Ik ben de speeltijden in andere landen aan het bekijken en daar spelen ze ook maar een krappe 5 a 6 nummers. Erg droevige bedoening zo.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-12-2007 12:39 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Kut gemist... alhoewel met zulke korte playlists.


Bazzio Attacks!!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-12-2007 12:55 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik heb Shadows Fall helaas moeten missen i.v.m irritant lange wachtrijen bij de garderobe (30 min.).

Arch Enemy klonk lekker, vooral Nemesis en We Will Rise, maar het geluid was niet om over naar huis te schrijven. Alleen de drums kwamen goed door, de rest stond wel erg ver naar achteren.

DragonForce was gruwelijk irritant, terwijl ik het op cd nog best aardig te pruimen vind.

Wat Trivium betreft sluit ik me volledig aan bij 6sic6; Ze speelden goed, maar het is geen muziek waarop ik volledig uit m'n dak zou kunnen gaan. Rain en Pull Harder On The Strings Of Your Martyr waren wel errug lekker.

Machine Head kwam, zag en overwon. Het geluid was perfect, de band was heerlijk op dreef, alleen de setlist was veel te kort.

Setlist (volgens mij

Clenching The Fists of Dissent
Imperium
Aesthetics of Hate
Old
Halo
Take My Scars
Descend The Shades of Night
Davidian

En dan nog de toegift, die ik heb gemist om m'n trein nog te kunnen halen.



Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 01-12-2007 13:01 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Dan heb je geluk! De band hield het voor gezien na Davidian

Shadowsfall niet helemaal kunnen zien... geen oordeel
Arch Enemy te kort, ondanks dat toch gewoon een goeie show. Het eindigde alsof ze 2,5 uur hadden gespeeld.
Dragonforce... tja.. wat deden die daar? Ik had liever Exodus ofzo gezien op hun plaats. Er waren echter wel veel liefhebbers aanwezig.
Trivium begon wel lekker maar ik had het na enkele nummers wel gezien... leuke show..
Machine Head was te kort maar wel erg goed! Toch hoop ik ze de volgende keer weer in een Melkweg of misschien 013 te zien... Da's toch beter. Aan de reacties van mensen om mij heen ben ik niet de enige met deze mening.


Ohja nog 1 ding... waarom moet men uitgerekend in die HMH altijd met bier gooien??.. Zuip het verdomme op, lijers! Het kost al 2 euro... erg triest.

PROOST!

[Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 01-12-2007 13:03]



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-12-2007 13:11 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2007 13:01 schreef Kash1 het volgende:
Dan heb je geluk! De band hield het voor gezien na Davidian



Ik hoorde vanuit de garderobe anders nog aardig wat herrie na Davidian. En een paar mensen in de trein hadden het er nog over dat de toegift zo kort was.



Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 01-12-2007 13:13 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

Nee, ik heb nog even staan uitdampen voor het podium, na Davadian. Ik denk dat het metalgeweld doorging daar op dat balkon (RaboStage ofzo?). Er was namelijk ook nog een afterparty.




creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-12-2007 13:21 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Was top! Machine Head het absolute hoogtepunt!
Dragonforce laat die gasten de volgende keer maar thuis. Past totaal niet bij de rest, fucking gay metal


creature of the nigh
Usericon van creature of the nigh
Posted 01-12-2007 13:22 by creature of the nigh Wijzig reactieProfiel van creature of the nighQuote dit bericht

Ow ja en Arch Enemy maar 4 nummers!


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 01-12-2007 14:10 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 1 december 2007 13:22 schreef creature of the nigh het volgende:
Ow ja en Arch Enemy maar 4 nummers!



Rolf
Rock 'n Rolf
Usericon van Rolf
Posted 01-12-2007 14:52 by Rolf Wijzig reactieProfiel van RolfQuote dit bericht

Ik was er ook bij..Ook Shadows Fall gemist..Wat een irritant lange rij bij de garderobe!

Arch Enemy was heel vet, maar superkort (wel een goeie gitarist, die nieuwe van ze! Soms toch iets meer real dan Amott, aangezien hij al zijn solo's onder delft met zijn wah wah)

Dragonforce was echt zo ontzettend slecht! Die drummer was zo onstrak! Vooral met zijn double bass patterns, bah. Die gitarist met zn jaren 80 europe achtige broekje aan, een toetsenist die de evolutie van de mens niet heeft mee gekregen (wat een aap haha) En dat intro van ze!! Om te huilen, heel erg veel fragmentjes uit van die slechte internetfilmpjes gehaald en dat uiteindelijke apenliedje was gewoon van Donkey Kong! Heel slecht hoor..

Trivium: Toch wel klein beetje beter dan ik uiteindelijk had verwacht, want hun 2e plaat en hun wannabe metallica rotzooi trok ik slecht. Het optreden klonk redelijk, behalve gitaarsolo's die echt onhoorbaar waren (vanuit de hoek waar ik stond)

Machine Head: Was helemaal de shit! Echt een hele toffe gig met goeie beuknummers die je allemaal lekker mee kon krijsen! Uiteraard wel veel te kort gespeeld! En Flynn lult gewoon veel te veel..Dat is niet erg, maar dan moet je wel meer spelen (proost motherfuckers, prrrroost!) Het hielt niet op hehe.
Niet eens een toegift wat ik ook wel jammer vond.

De harde muziek die je later hoorde was idd boven bij de RaboStage. Veel slechte muziek werd er gedraaid trouwens daar. Alleen Pantera was wel even lekker om weer te horen

Wel een leuke avond gehad uiteindelijk!


Wat je zegt ben je zelf!


JaToch
Usericon van JaToch
Posted 01-12-2007 15:03 by JaToch Wijzig reactieProfiel van JaTochQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thaburningred

Kwam tijdens Arch Enemy binnen en was ook verbaast dat ze als tweede speelden. Later zag ik op de bill dat zij en Shadows Fall 'special guests' waren dus dat zal wel verklaren dat deze twee bands openden. Hoorde later dat Arch Enemy een bandlid kwijt was en daardoor later begon en dus maar 4 nummers speelde.

Shadows Fall gemist dus vanwege dikke files, maar die heb ik al vaak zat gezien. Dragonforce vond ik ook geen hol aan, Trivium was wel vet, ben zelf toch nog steeds het meest fan van de nummers op "Ascendancy", waarvan ze alleen "Rain" en "PHOTSOYM" speelden. Machine Head was weer master!


Dreams Are 2 Chase...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 01-12-2007 15:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2007 15:03 schreef JaToch het volgende:
Trivium was wel vet, ben zelf toch nog steeds het meest fan van de nummers op "Ascendancy", waarvan ze alleen "Rain" en "PHOTSOYM" speelden. Machine Head was weer master!


Uhmm, ze speelden ook A Gunshot To The Head Of Trepidation en The Deceived.



Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 01-12-2007 15:23 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2007 14:52 schreef Rolf het volgende:
Alleen Pantera was wel even lekker om weer te horen


Dat vond ik nou ook WALK!


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 01-12-2007 21:00 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 1 december 2007 12:00 schreef Judge M. het volgende:
Arch Enemy maar 4 nummers, hoe bedenk je het





werkelijk te schandalig voor woorden!


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen