IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw hier? Welkom! Introductie Topic Vorige pagina | Volgende pagina
Herr von Wolfenstein
Mweh!..
Usericon van Herr von Wolfenstein
Posted 29-06-2007 12:17 by Herr von Wolfenstein Profiel van Herr von Wolfensteinhttp://www.cultesdesgoules.nl.nu/

ik heb weer eens wat gemist rofl!



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-06-2007 19:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Is 'ie nou weg? Pff, zeggen dat je een hekel hebt aan tolerantie, vervolgens wordt hij hier niet getolereerd en dan wordt hij boos. Wil hij nou wel of geen tolerantie?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 29-06-2007 19:43 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 29 juni 2007 10:10 schreef ZelThoR het volgende:
Zeg, hoe zit dat met zijn haat jegens religie dan? Dus t.o.v. van jou en t.o.v. het feit dat hij in een band zit die Serafijn heet, hihi.


Serafijn???? WTF... Nog gayer dan Seraphique!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-06-2007 19:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 29 juni 2007 19:43 schreef blonde rockgod het volgende:
Serafijn???? WTF... Nog gayer dan Seraphique!
of Seraphim ... oftewel: ook daarin aapt hij anderen na. Zij is blond, so she ain;t too blame ...


Erbrechen
Usericon van Erbrechen
Posted 29-06-2007 19:48 by Erbrechen Profiel van Erbrechenhttp://www.facebook.com/profile.php?id=1364434909

quote:
Op 29 juni 2007 10:10 schreef ZelThoR het volgende:
Zeg, hoe zit dat met zijn haat jegens religie dan? Dus t.o.v. van jou en t.o.v. het feit dat hij in een band zit die Serafijn heet, hihi.

Zoveel mesnen zeggen dat ze anti religie zijn.. maar toch kan ik best met die mensen opschieten..
T project heet zo omdat t zowel lichtgevende als brandende betekent.. Dat paste wel aangezien ik ene gristen ben en hij religie zelf wat minder vind enzo..



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-06-2007 19:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 juni 2007 19:42 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is 'ie nou weg? Pff, zeggen dat je een hekel hebt aan tolerantie, vervolgens wordt hij hier niet getolereerd en dan wordt hij boos. Wil hij nou wel of geen tolerantie?
*proest*



Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 29-06-2007 20:09 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 29 juni 2007 19:48 schreef Erbrechen het volgende:
Dat paste wel aangezien ik ene gristen ben en hij religie zelf wat minder vind enzo..


Dat zal gezellig in de oefenruimte worden.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2007 21:46 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Welkom N00bs!

Niet teveel op het gezeik letten, als dat te erg wordt dan modden we dat weg en zo niet dan bannen we wat lui zodat jullie weer gewoon hartelijk welkom worden geheten!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2007 16:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 29 juni 2007 19:48 schreef Erbrechen het volgende:
Zoveel mesnen zeggen dat ze anti religie zijn.. maar toch kan ik best met die mensen opschieten..
T project heet zo omdat t zowel lichtgevende als brandende betekent.. Dat paste wel aangezien ik ene gristen ben en hij religie zelf wat minder vind enzo..

Een serafijn is toch een engel of hij nou brandt of niet

edit: en daarbij vind ik dat als je religie 'haat', er niet echt meer sprake kan zijn van normaal met elkaar omgaan. tocj?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 30-06-2007 16:54]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 30-06-2007 16:36 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 29 juni 2007 20:09 schreef Wansmaak het volgende:
Dat zal gezellig in de oefenruimte worden.


Als ze nou een communistische drummer nemen en een islamitische bassist is het feest compleet!

OT: Welkom!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 30-06-2007 18:40 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 30 juni 2007 16:03 schreef ZelThoR het volgende:

en daarbij vind ik dat als je religie 'haat', er niet echt meer sprake kan zijn van normaal met elkaar omgaan. tocj?


:') Ach, alsof jij ook maar voor één seconde gelooft dat dat knaapje christenen écht haat.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-06-2007 18:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 30 juni 2007 18:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
:') Ach, alsof jij ook maar voor één seconde gelooft dat dat knaapje christenen écht haat.
Ik denk écht serieus dat die kerel er goed over heeft nagedacht dat hij een reden heeft, en wat de reden is dat hij Christenen moet haten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-06-2007 18:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 juni 2007 18:40 schreef nuclearwarfare het volgende:
:') Ach, alsof jij ook maar voor één seconde gelooft dat dat knaapje christenen écht haat.

Sssst!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-07-2007 20:11 by Pandora Profiel van Pandora

Hoi allemaal,
niet nieuw hier, wel lang weggeweest.
Ben volgens mij een keer of zeven/acht verhuisd sinds ik hier voor het laatste was, maar okee.

In elk geval als jullie vragen hebben stel ze vooral. En zo niet, das dan lekker makkelijk voor mij.

Groetjes,
pandora


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2007 20:15 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 juli 2007 20:11 schreef Pandora het volgende:
Hoi allemaal,
niet nieuw hier, wel lang weggeweest.
Ben volgens mij een keer of zeven/acht verhuisd sinds ik hier voor het laatste was, maar okee.

In elk geval als jullie vragen hebben stel ze vooral. En zo niet, das dan lekker makkelijk voor mij.

Groetjes,
pandora


Da's inderdaad lang weggeweest.

Maarre welkom terug!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-07-2007 20:15 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik hoorde allemaal hele negatieve dingen over ene oud ZM-user pandora. En iets over Elvensteen ofzo.

Welkom, laat het drama beginnen!

EDIT: Van Jenje natuurlijk, maar die is zo negatief, ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen natuurlijk .

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-07-2007 20:16]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-07-2007 20:17 by Pandora Profiel van Pandora

ohh, help, bestaat die ook nog.

Maarre, ik ben niet zo gemeen hoor. hij heeft alleen een boek van mij nooit teruggeven, dus daar krijgt die nog een blauw kruis voor. Maar verder ben ik altijd heel erg lief.

*probeert lief schattig en onschuldig te kijken


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2007 20:17 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 juli 2007 20:15 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik hoorde allemaal hele negatieve dingen over ene oud ZM-user pandora. En iets over Elvensteen ofzo.

Welkom, laat het drama beginnen!

EDIT: Van Jenje natuurlijk, maar die is zo negatief, ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen natuurlijk .


Is ze godverdomme net over dat trauma heen. Durft ze eindelijk weer hier terug te komen.

Begin jij er weer over.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-07-2007 20:19 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik zit hier pas een klein jaartje, hoe moet ik nou weten hoe erg 't verleden hier op ZM was!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-07-2007 20:19 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 2 juli 2007 20:17 schreef Pandora het volgende:
hij heeft alleen een boek van mij nooit teruggeven


En daar is Jenje negatief over? Vaag.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-07-2007 20:19 by Wansmaak Profiel van Wansmaakhttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 2 juli 2007 20:19 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik zit hier pas een klein jaartje, hoe moet ik nou weten hoe erg 't verleden hier op ZM was!


Gewoon aan mij vragen.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-07-2007 20:20 by Pandora Profiel van Pandora

der is niks mis met het verleden van zm, maarre ik was het bestaan ervan gewoon een tijdje vergeten ofzo.
Enne zijn er dan mensen die geen trauma overhouden aan het ontmoeten van elfensteen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 02-07-2007 20:21 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 2 juli 2007 20:19 schreef Wansmaak het volgende:
Gewoon aan mij vragen.


Vertel opa Wim, vertel! Ik heb Elvensteen hier een maandje geleden nog zien posten, iedereen was heel boos, en toen ging 'ie opeens weg!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-07-2007 20:35 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 juli 2007 20:20 schreef Pandora het volgende:
der is niks mis met het verleden van zm, maarre ik was het bestaan ervan gewoon een tijdje vergeten ofzo.
Enne zijn er dan mensen die geen trauma overhouden aan het ontmoeten van elfensteen.


Ik heb 'm godzijdank nooit in het echt gezien.

En ik heb dus ook nooit wat aan hem uitgeleend... Phew... *veegt de zweetdruppeltjes van zijn voorhoofd bij de gedachte hoe dat uit had kunnen pakken*


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 02-07-2007 20:41 by Pandora Profiel van Pandora

Ach ik hoop voor hem gewoon dat hij mij nooit meer tegenkomt. Want ik ben dan wel een meisje en ik ben dan wel klein en dun en alles, maareh, ik sla behoorlijk hard. (moet ook wel als je in slayerpits en dergelijken overeind wil blijven terwijl je maar 55 kilo weegt)
En tsja, je kan me een heleboel flikken, maar van m'n boeken blijf je af.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen