IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Metal bandzz Vorige pagina
DarkSideDreamer
Usericon van DarkSideDreamer
Posted 19-06-2007 16:24 by DarkSideDreamer Profiel van DarkSideDreamer

Ja maak die kutopmerking maar. ik begin er net in te komen!


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-06-2007 16:24 by stigma Profiel van stigma

Hey Lizz! Welkom op dit forum. Wat leuk dat jij je, net als wij, interesseerd in metal. Het is altijd fijn om te merken dat er mensen zijn die zich verder willen verdiepen in de, misschien wat onbekendere, bands en muziek naast de bekende bands en muziek.
Als ik zo vrij mag zijn je een handige tip te geven?
Kijk eens wat een aantal andere gebruikers je al aan tips hebben gegeven. Metal-archives en de frontpage van zwaremetalen zijn al erg informatief.
Op dit forum kun je ook topics vinden onder 'heavy metal'. Doorgaans staat in die topics nogal wat informatie.
Zomaar nieuwe topics aanmaken zonder de eerst te zoeken naar bestaande topics wordt niet écht heel erg gewaardeerd zoals je merkt.

SLOTJE!!!



Hey zeg, Zelthor, zat jij nou vanochtend naast mij in de trein?


Subtiel kamerolifantje


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2007 16:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 19 juni 2007 16:04 schreef DarkSideDreamer het volgende:
ga maar naar vampirefreaks, daar vind je gothics.

Oké.

http://vampirefreaks.com/DarkSideDreamer

Dus, meisje van 15 op de gothicsite 'VampireFreaks'.



Alles goed in Groningen?

--
Heeej, ik ben Lizz ^^ een of ander raar kind uit Zuidoost Groningen. Ik maak deze site voor mijn vriendje Marten. Die 56,5 km van me weg woont, wat heel tragisch is , maar we zien elkaar een keer in de 2/3 weken En we hebben al meer dan 13 maanden :D Goed he? Niet dat ut veel nut heeft maar ik wil iedreen late zien dat ie zo lief is :D Marten && Ick Voor ALTIJD!!
--

Marten is een HEEEEEEEEELLLE lieve jongen uit Coevorden, nja hij woont r vlakbij x'D Hij is 16 jaartjes jong, bijna 17 jaartjes oud! En mijn vriendje natrlk. Ik ga niet allemaal dingen over hem vertellen - hij wil natuurlijk owk nog een privé leven hebbe he. Ik kan wel zeggen dat ie de mooiste sgattigste en allesliefste jongen op de hele wereld is. Of je dat nouw wil of niet! HIJ HOORT BIJ MIJ EN NIEMAND ANDERZZ!!! En binnenkort geef ik mn vfeestje (H) en dan komt ntrlk me sgatje ook. En zo en ik wil wel heel veel over hem lullen, en deze site slaat eigenlijk niet aan maaaaar dat boeit niet x'D Duzz

--

Nouw sgat, deze site is vr jouw... Ik hoop dat je t leuk vind, zo niet, dan verwijder ik m wel hoor Nouw, hou van je sgat!!!!! <33



Wat schattig.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-06-2007 16:25 by Staalman Profiel van Staalman



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


DarkSideDreamer
Usericon van DarkSideDreamer
Posted 19-06-2007 16:25 by DarkSideDreamer Profiel van DarkSideDreamer

Wat aardig van je dankje hoor ...


Eiermensch
Staring Through my Eyes That Are Red
Usericon van Eiermensch
Posted 19-06-2007 16:25 by Eiermensch Profiel van Eiermenschhttp://www.last.fm/user/DieEierVonSatan/

Gothic!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-06-2007 16:25 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

@Stig
Nou ja, 'zitten'. Liggen, slapen, in ieder geval weinig communicatief

Moet je nog terug straks? Anders kan ik weer in de buurt gaan liggen slapen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2007 16:25 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

One day, I went on this bridge. In case I would feel the courage to jump this big bridge, I brought myself a cup of sandwich tea, just for relaxing. I was so curious... How the fuck would I feel if I'd jump of this thing? What would go straight trough me? Anger? The thing that I felt, just al along my whole life... Or Fear? The thing I feared the most? Or would it be Powerfull? Like having the power of an giant monster, what takes over the world? Tell me, how does it feel to jump off? I wanted to know so I jumped... And then I woke up...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-06-2007 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zie stiggies advies


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen