IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Concurrentie voor ZM? Vorige pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-07-2007 15:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 juli 2007 15:33 schreef Jenje het volgende:
Hehehe LoM voelt zich aangesproken?
Welnee. We lachen ons altijd rot om dat soort gefrustreerde bandjes. Daar hebben we de brievenrubriek voor in het leven geroepen



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 15:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja, daarom happen 2 Lommers zo immens

Maar goed, ik zou willen zeggen, drink een biertje met elkaar, maar met XXL lijkt met dat geen verstandige geste.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-07-2007 15:45 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 juli 2007 15:30 schreef Judge M. het volgende:
Vertel jij eens even precies hoe de vork in de steel zit en kom met bewijzen.

Of besteed je tijd nuttig en maak een cd die door de diverse media WEL goede reviews krijgt.

Gefrustreerde


simpel JM, review LoM = review Quintessence.
Helaas ligt Quintessence.sh(?) eruit wegens werkzaamheden.

Verder, wat ik al eerder zei: het geeft niet want de review was inhoudsloos.


Dennis: Grind Minded geeft in hun biografie zelf al toe niet origineel te zijn. Wat de band uit Assen wel probeert te bereiken is dat je bij het horen van "9mm facial" weer eens lekker uit je dak kan gaan op goede oude death metal. Volgens de band zal hun muziek dan ook het beste aanslaan bij mensen in de leeftijdscategorie van 25 tot 35 jaar, die de goede oude tijd van death metal nog hebben meegemaakt. Dan zou ondergetekende dus met de neus in de boter moeten vallen. Helaas kan ik dat van deze CD nou niet echt zeggen, erg wild word ik er niet van. Grind Minded speelt, zoals zo veel andere bands, doodsaaie middelmatige death metal. Het soort death metal dat de death metal scene halverwege de jaren negentig bijna de das om deed. Er valt toch niks te beleven aan "9mm Facial"? Waarom zou iemand dit voor z'n plezier gaan luisteren? Werkelijk SAAI en ongeinspireerd.

oordeel zelf. Zelfs Mistys gekanker op het bier drinken en kut roepen forum vond ik qua inhoud beter.

"SAAI en ongeinspireerd" wil ik evt nog wel op een t-shirt.



[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 04-07-2007 15:47]


Een kleine snol zit zo vol.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 15:47 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Serieus, klagen over slechte reviews is G A Y.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-07-2007 15:49 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

als dat het geval was had ik dat al veel eerder gedaan.
het gezever begon ergens anders over.
Hier laat ik het ook maar bij.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 04-07-2007 15:50]


Een kleine snol zit zo vol.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 15:49 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 15:49 schreef SkinPeeleR het volgende:
als dat het geval was had ik dat al veel eerder gedaan.
het gezever begon ergens anders over.

Waarom haal je het er dan bij?

Edit: trouwens, het interesseert me geen fuck waarom je het erbij haalt, het is en blijft gay om over reviews te zeiken, hoe dan ook.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 04-07-2007 15:50]


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-07-2007 15:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Maar... het is toch saaie det metal? Lijkt me vrij correct.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2007 13:34 schreef Judge M. het volgende:
http://www.lordsofmetal.nl/showreview.php?id=5382


@whiterider: Judge haalde die review erbij ..


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 15:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 15:52 schreef Jenje het volgende:
@whiterider: Judge haalde die review erbij ..

Zie edit.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 04-07-2007 15:53 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 4 juli 2007 15:49 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom haal je het er dan bij?

Edit: trouwens, het interesseert me geen fuck waarom je het erbij haalt, het is en blijft gay om over reviews te zeiken, hoe dan ook.


JM haalde het erbij (pag7) ik was ergens anders mee bezig. enne nou hij begon en een koekje, goejemiddag verder.

o, laat maar jenje was me voor.

[Dit bericht is gewijzigd door SkinPeeleR op 04-07-2007 15:53]


Een kleine snol zit zo vol.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 16:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 15:49 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom haal je het er dan bij?

Edit: trouwens, het interesseert me geen fuck waarom je het erbij haalt, het is en blijft gay om over reviews te zeiken, hoe dan ook.
SP maakte een opmerking over LoM waardoor Judge er een oude review bij haalde en dat daar aan dacht te verwijten. Oftewel, HIJ DENKT DAT ALLEEN MENSNE DIE EeN SLECHTE REVIEW KRIJGEN LoM kut vinden. (fuck the caps).

Maar goed, Wij Weten Wel Beter!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 04-07-2007 16:05 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 04-07-2007 16:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 11:08 schreef Judge M. het volgende:
Ik zag hem toevallig bovenaan staan.

Ik gok dat destijds voormalig collega Ferdi hem gepost heeft in Grunn. Dennis heeft niks met de Muur of GMC te maken dus je insinuatie klopte wel degelijk niet


Voor zover ik weet staan er geen reviews van Grindminded platen op de GMC site.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-07-2007 16:13 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Hehehe, wel een beetje raar dat een recensie niet gerecenceerd mag worden blijkbaar... Als iemand een kutrecensie schrijft mag je er niets over zeggen, want dan loop je het gevaar om daarna afgezeken te worden... Vreemd...

En met die gigantische internetzooi van tegenwoordig kan je je natuurlijk wel afvragen of een recensie wel waarde heeft als iemand die niet kan schrijven / niet geïntresseerd is een band ophemeld / afkraakt....



Hmmmmm, ideetje mischien: Recensie topic? Of bestaat die al?

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 04-07-2007 16:17]



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-07-2007 16:16 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

fokit

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 04-07-2007 16:18]



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 16:17 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 16:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nha, wat vaak opvalt is dat men valt over het gegeven dat een redacteur er een mening in verwerkt, wat altijd gebeurd. En niet-redacteuren denk het altijd beter te weten terwijl ze zelf nog nooit een woord gepubliceerd hebben. Het vissers aan wal verhaal.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 16:18 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:17 schreef Jenje het volgende:
Het vissers aan wal verhaal.


Ik dacht dat dat met stuurlui was.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 16:18 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:18 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik dacht dat dat met stuurlui was.
Ja kapitein


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-07-2007 16:19 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 4 juli 2007 16:17 schreef Jenje het volgende:
Nha, wat vaak opvalt is dat men valt over het gegeven dat een redacteur er een mening in verwerkt, wat altijd gebeurd. En niet-redacteuren denk het altijd beter te weten terwijl ze zelf nog nooit een woord gepubliceerd hebben. Het vissers aan wal verhaal.


Oh, zoals waar? Ik stoor mij alleen aan de nonchalante toon van diverse recensenten, zoals bij Grindminded, maar ook zoals laatst in de Aardschok met CHD... als je er geen zin aan hebt, recenseer dan niet... Als je het niets vindt, kom dan ook met inhoudelijke dingen aan, anders heeft niemand er wat aan...



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-07-2007 16:21 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:19 schreef blonde rockgod het volgende:
Oh, zoals waar? Ik stoor mij alleen aan de nonchalante toon van diverse recensenten, zoals bij Grindminded, maar ook zoals laatst in de Aardschok met CHD... als je er geen zin aan hebt, recenseer dan niet... Als je het niets vindt, kom dan ook met inhoudelijke dingen aan, anders heeft niemand er wat aan...


Ga dan ook verder in het recensie-topic, lambal



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-07-2007 16:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2007 16:19 schreef blonde rockgod het volgende:
Oh, zoals waar? Ik stoor mij alleen aan de nonchalante toon van diverse recensenten, zoals bij Grindminded, maar ook zoals laatst in de Aardschok met CHD... als je er geen zin aan hebt, recenseer dan niet... Als je het niets vindt, kom dan ook met inhoudelijke dingen aan, anders heeft niemand er wat aan...
Nou, dat waren kritieken die ik eerder gehoord heb. Ik heb er ook een pishekel aan om ongemotiveerde schrijfsels te lezen. Soms is dat ook moeilijk hoor, met name als je een schijfje heb die zo-zo is, niet beroerd, niet goed ... Maar goed, daar moet je dan nog steeds een mooi stuk van kunnen maken vind ik.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 04-07-2007 16:26 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 4 juli 2007 16:21 schreef Tenderstrike het volgende:
Ga dan ook verder in het recensie-topic, lambal



Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen